"Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыруға сараптама ұйымдарын аккредиттеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 13 ақпандағы № 112 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрінің 2021 жылғы 2 ақпандағы № 51 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 5 ақпанда № 22161 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыруға сараптама ұйымдарын аккредиттеу қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрінің 2015 жылғы 13 ақпандағы № 112 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 10488 болып тіркелген, "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде 2015 жылғы 2 сәуірде жарияланған) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыруға сараптама ұйымдарын аккредиттеу қағидаларында:

      3-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "3. Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыруға сараптама ұйымдарын аккредиттеу аттестатын (бұдан әрі – Аккредиттеу) алу үшін заңды және жеке тұлғалар (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті алушы) Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өртке қарсы қызмет комитетіне (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) "Е-лицензиялау" мемлекеттік дерекқор" ақпараттық жүйесінде (бұдан әрі – Портал) "электрондық үкімет" веб-порталы арқылы осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес электрондық құжат нысанында өтініш береді.

      Қызмет көрсету процесінің сипаттамасын, нысанын, мазмұны мен нәтижесін, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету ерекшеліктерін ескере отырып, өзге де мәліметтерді қамтитын мемлекеттік қызмет көрсетуге қойылатын негізгі талаптардың тізбесі осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес Мемлекеттік қызмет көрсету стандартында (бұдан әрі – Стандарт) жазылған.

      Заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу, ғимараттың немесе үй-жайдың бар-жоғы, көрсетілетін қызмет алушы жұмыскерлерінің білімі және еңбек қызметі (көрсетілетін қызметті алушы жұмыскерлердің жеке сәйкестендіру нөмірлерін көрсеткен кезде) туралы мәліметтерді көрсетілетін қызметті беруші "электрондық үкіметтің" шлюзі арқылы тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден алады.

      Көрсетілетін қызметті алушының "жеке кабинетіне" мемлекеттік қызмет көрсетуге өтінішті қарау мәртебесі туралы ақпарат, сондай-ақ мемлекеттік қызмет нәтижесін алу күні мен уақыты көрсетілген хабарлама жіберіледі.

      Мемлекеттік қызметтерді көрсетуге өтініш бергеннен кейін көрсетілетін қызметті берушінің кеңсе қызметкері өтінішті Порталда тіркеуді жүзеге асырады, көрсетілетін қызметті алушы құжаттарды қабылдау туралы хабарлама алады, көрсетілетін қызметті берушінің басшысы өтінішті орындаушыны анықтайды. Көрсетілетін қызметті алушы еңбек заңнамасына сәйкес жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады.";

      1-қосымша осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      2-қосымша осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      3-қосымша осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өртке қарсы қызмет комитеті:

      1) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы бұйрықты ресми жариялағаннан кейін Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің интернет-ресурсына орналастыруды;

      3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелген күннен кейін күнтізбелік он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Заң департаментіне ұсынуды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының жетекшілік ететін төтенше жағдайлар вице-министріне және Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өртке қарсы қызмет комитетіне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
Ю. Ильин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      цифлық даму, инновациялар

      және аэроғарыш

      өнеркәсібі министрлігі

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
2021 жылғы 2 ақпандағы
№ 51 Бұйрыққа
1-қосымша
  Өрт қауіпсіздігі саласындағы
аудит жөніндегі қызметті
жүзеге асыруға сараптама
ұйымдарын аккредиттеу
қағидаларына
1-қосымша
  Нысан
  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар
министрлігінің
Өртке қарсы қызмет комитетінің
төрағасына
_______________________

Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыруға аккредиттеу туралы өтініш

      Сізден қоса беріліп отырған құжаттар тізбесін қарауды және

      __________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыру құқығына

      аттестат беруіңізді сұраймын.

      Ұйымның орналасқан жері: _____________________________________

      Заңды тұлғаны немесе жеке кәсіпкерді мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу)

      туралы куәліктің № және күні

      __________________________________________________________________

      ЖСН / БСН ___________________

      Ақпараттық жүйелердегі заңмен қорғалатын құпияны құрайтын

      мәліметтерді пайдалануға келісемін.

      Басшы __________________________________________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты болған жағдайда)

      _____________________

      (күні)

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
2021 жылғы 2 ақпандағы
№ 51 Бұйрыққа
2-қосымша
  Өрт қауіпсіздігі саласындағы
аудит жөніндегі қызметті
жүзеге асыруға сараптама
ұйымдарын аккредиттеу
қағидаларына
2-қосымша

"Өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі сараптама ұйымдарын аккредиттеу" мемлекеттік көрсетілетін қызмет стандарты

1

Қызмет берушінің атауы

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өртке қарсы қызмет комитеті.

2

Мемлекеттік қызмет көрсету тәсілдері(каналдары)

Өтінішті қабылдау және мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін беру:
"Е-лицензиялау" мемлекеттік дерекқор" ақпараттық жүйесінде "электрондық үкіметтің" веб-порталы (бұдан әрі – Портал) арқылы жүзеге асырылады.

3

Мемлекеттік қызмет көрстеу мерзімі

7 жұмыс күні.

4

Мемлекеттік қызмет көрстеу нысаны

Электрондық.

5

Мемлекеттік қызмет көрстеу нәтижесі

Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесі – өрт қауіпсіздігі саласындағы аудит жөніндегі қызметті жүзеге асыру құқығына аккредиттеу аттестатын беру
Мемлекеттік қызметті көрсету нәтижесін ұсыну нысаны: электрондық.

6

Мемлекеттік қызметті көрсету кезінде көрсетілетін қызметті алушыдан алынатын төлем мөлшері және мемлекеттік қызметті көрсету үшін Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жағдайларда оны алу тәсілдері

Мемлекеттік қызмет жеке және заңды тұлғаларға тегін көрсетіледі.

7

Жұмыс графигі

1) қызымет беруші 2015 жылғы 23 қарашадағы Қазақстан Республикасының Еңбек кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес мереке және демалыс күндерін қоспағанда, дүйсенбіден жұмаға дейін сағат 09.00-ден сағат 18.30-ға дейін, сағат 13.00-ден сағат 14.30-ға түскі үзіліспен.
2) порталда – жөндеу жұмыстарын жүргізуге байланысты техникалық үзілістерді қоспағанда, тәулік бойы (көрсетілетін қызметті алушы жұмыс уақыты аяқталғаннан кейін, Кодекске сәйкес демалыс және мереке күндері жүгінген кезде өтініштерді қабылдау және мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелерін беру келесі жұмыс күні жүзеге асырылады).
Мемлекеттік қызмет көрсету орнының мекенжайлары:
1) көрсетілетін қызметті берушінің интернет-ресурстарында: www.emer.gov.kz;
2) "электрондық үкімет" веб-порталында: www.egov.kz, www.elicense.kz ескерту.

8

Мемлекеттік қызмет көрсету үшін қажетті құжаттар тізбесі

Көрсетілетін қызметті алушының электрондық цифрлық қолтаңбасымен қолы қойылған электрондық сұрау салу.

9

Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген мемлекеттік қызмет көрсетуден бас тарту негіздері

1) мемлекеттік қызметті алу үшін көрсетілетін қызметті алушы ұсынған құжаттардың және (немесе) оларда қамтылған деректердің (мәліметтердің) дәйексіздігі анықталғанда;
2) көрсетілетін қызметті алушының және (немесе) мемлекеттік қызметті көрсету үшін қажетті ұсынылған материалдар мен объектілердің осы Стандарттың 8-тармағында көрсетілген рұқсат беру талаптарына сәйкес келмеуі;
3) көрсетілетін қызметті алушыға қатысты заңды күшіне енген соттың белгілі бір мемлекеттік қызметті алуды талап ететін қызметке немесе жекелеген қызмет түрлеріне тыйым салу туралы шешімі (үкімі) бар болса.

10

Мемлекеттік қызметті, оның ішінде электрондық нысанда және Мемлекеттік корпорация арқылы көрсету ерекшеліктері ескеріле отырып қойылатын өзге де талаптар

Көрсетілетін қызметті алушының ЭЦҚ-сы болған жағдайда, мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық нысанда портал арқылы алу мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті алушының мемлекеттік қызметті көрсету тәртібі мен мәртебесі туралы ақпаратты қашықтықтан қол жеткізу режимінде порталдағы "жеке кабинеті", көрсетілетін қызметті берушінің кеңсесі, сондай-ақ мемлекеттік қызмет көрсету мәселелері бойынша бірыңғай байланыс орталығы арқылы алу мүмкіндігі бар.
Көрсетілетін қызметті беруші кеңсесінің байланыс телефондары
8 (7172) 60-21-33, бірыңғай байланыс орталығы 1414, 8 800 080 7777.

  Қазақстан Республикасы
Төтенше жағдайлар министрі
2021 жылғы 2 ақпандағы
№ 51 Бұйрыққа
3-қосымша
  Өрт қауіпсіздігі саласындағы
аудит жөніндегі қызметті
жүзеге асыруға сараптама
ұйымдарын аккредиттеу
қағидаларына
3-қосымша
  Нысан

Қазақстан Республикасы Төтенше жағдайлар министрлігінің Өртке қарсы қызмет комитеті Қазақстан Республикасының Мемлекеттік гербі АККРЕДИТТЕУ АТТЕСТАТЫ

  № _______________________
(аккредиттеу аттестатының
нөмірі)

ОСЫ АККРЕДИТТЕУ АТТЕСТАТЫ

      _________________________________________________________________

      (ұйымның атауы)

      ____________________________________________________ БЕРІЛДІ

      (ұйымның заңды мекенжайы)

      және "Азаматтық қорғау туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 1-бабының

      19-2) тармақшасына сәйкес осы сараптама ұйымы өрт қауіпсіздігі саласындағы

      аудит жөніндегі жұмыстарды жүргізуге аккредиттелгенін куәландырады

      Аккредиттеу аттестатын сараптама ұйымдарының мемлекеттік тізілімінде

      тіркеу күні _________________________________________

      Төраға _________________________________________________________________

                              (тегі, аты, әкесінің аты болған жағдайда)

О внесении изменений в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 13 февраля 2015 года № 112 "Об утверждении Правил аккредитации экспертных организаций на осуществление деятельности по аудиту в области пожарной безопасности"

Приказ Министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан от 2 февраля 2021 года № 51. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 5 февраля 2021 года № 22161

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра внутренних дел Республики Казахстан от 13 февраля 2015 года № 112 "Об утверждении Правил аккредитации экспертных организаций на осуществление деятельности по аудиту в области пожарной безопасности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 10488, опубликован 2 апреля 2015 года в информационно-правовой системе "Әділет") следующие изменения:

      в Правилах аккредитации экспертных организаций на осуществление деятельности по аудиту в области пожарной безопасности, утвержденных указанным приказом:

      пункт 3 изложить в следующей редакции:

      "3. Для получения аттестата аккредитации экспертных организаций на осуществление деятельности по аудиту в области пожарной безопасности (далее – Аккредитация) юридические и физические лица (далее – услугополучатель) подают в Комитет противопожарной службы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан (далее – услугодатель) заявление об аккредитации на осуществление деятельности по аудиту в области пожарной безопасности в форме электронного документа согласно приложению 1 к настоящим Правилам через веб-портал "электронного правительства" в информационной системе "Государственная база данных "Е-Лицензирование" (далее – Портал).

      Перечень основных требований к оказанию государственной услуги, включающий характеристики процесса, форму, содержание и результат оказания, а также иные сведения с учетом особенностей предоставления государственной услуги изложены в Стандарте государственной услуги согласно приложения 2 к настоящим Правилам (далее – Стандарт).

      Сведения о государственной регистрации юридического лица, наличии здания или помещения, об образовании и трудовой деятельности работников услугополучателя (при указании услугополучателем индивидуальных идентификационных номеров работников), услугодатель получает из соответствующих государственных информационных систем через шлюз "электронного правительства".

      В "личный кабинет" услугополучателю направляется информация о статусе рассмотрения заявление на оказание государственной услуги, а также уведомление с указанием даты и времени получения результата государственной услуги.

      После подачи заявления на оказание государственной услуги работник канцелярии услугодателя осуществляет регистрацию заявления в Портале, услугополучатель получает уведомление о приеме документов, руководитель услугодателя определяет исполнителя заявления. При обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно трудовому законодательству, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем.";

      приложение 1 изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 2 изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 3 изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Комитету противопожарной службы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан после его официального опубликования;

      3) в течение десяти рабочих дней после дня государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Юридический департамент Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан и Комитет противопожарной службы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
Ю. Ильин

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство цифрового
развития, инноваций
и аэрокосмической промышленности
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
Министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 2 февраля 2021 года № 51
  Приложение 1 к Правилам
аккредитации экспертных организаций
на осуществление деятельности
по аудиту в области
пожарной безопасности
  Форма
  Председателю Комитета
противопожарной службы
Министерства по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан

                              Заявление
            об аккредитации на осуществление деятельности по аудиту
                        в области пожарной безопасности

      Прошу Вас рассмотреть прилагаемый перечень документов и выдать
__________________________________________________________________________
                  (наименование организации)
аттестат на осуществление деятельности по аудиту в области пожарной безопасности.
Местонахождение организации:______________________________________________
      № и дата свидетельства о государственной регистрации (перерегистрации)
юридического лица или индивидуального предпринимателя
_________________________________________________________________________
ИИН / БИН ___________________
Согласен на использование сведений, составляющих охраняемую законом тайну, содержащихся в информационных системах.
Руководитель
_________________________________________________________________________
                  (фамилия, имя, отчество при его наличии)
_____________________
(дата)

  Приложение 2 к приказу
Министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 2 февраля 2021 года № 51
  Приложение 2 к Правилам
аккредитации экспертных организаций
на осуществление деятельности
по аудиту в области
пожарной безопасности

Стандарт государственной услуги
"Аккредитация экспертных организаций по аудиту в области пожарной безопасности"

1

Наименование услугодателя

Комитет противопожарной службы Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан.

2

Способы предоставления государственной услуги (каналы доступа)

Прием заявления и выдача результата оказания государственной услуги осуществляются через веб-портал "электронного правительства" в информационной системе "Государственная база данных "Е-Лицензирование" (далее – Портал).

3

Срок оказания государственной услуги

7 рабочих дней.

4

Форма оказания государственной услуги

Электронная.

5

Результат оказания государственной услуги

Результат оказания государственной услуги – выдача аттестата аккредитации на право осуществление деятельности по аудиту в области пожарной безопасности
Форма предоставления результата оказания государственной услуги: электронная.

6

Размер оплаты, взимаемой с услугополучателя при оказании государственной услуги, и способы ее взимания в случаях, предусмотренных законодательством Республики Казахстан

Государственная услуга оказывается физическим и юридическим лицам бесплатно.

7

График работы

1) услугодателя - с понедельника по пятницу с 9.00 до 18.30 часов, за исключением выходных и праздничных дней, согласно Трудовому кодексу Республики Казахстан от 23 ноября 2015 года (далее – Кодекс) с перерывом на обед с 13.00 до 14.30 часов.
2) портала – круглосуточно, за исключением технических перерывов в связи с проведением ремонтных работ (при обращении услугополучателя после окончания рабочего времени, в выходные и праздничные дни согласно Кодексу, прием заявлений и выдача результатов оказания государственной услуги осуществляется следующим рабочим днем).
Адреса места оказания государственной услуги размещены на:
1) интернет-ресурсах услугодателя: www.emer.gov.kz;
2) веб-портале "электронного правительства": www.egov.kz, www.elicense.kz.

8

Перечень документов необходимых для оказания государственной услуги

Электронный запрос, подписанный электронной цифровой подписью услугополучателя.

9

Основания для отказа в оказании государственной услуги, установленные законодательством Республики Казахстан

1) установление недостоверности документов, представленных услугополучателем для получения государственной услуги, и (или) данных (сведений), содержащихся в них;
2) несоответствие услугополучателя и (или) представленных материалов и объектов, необходимых для оказания государственной услуги разрешительным требованиям, указанных в пункте 8 настоящего стандарта;
3) в отношении услугополучателя имеется вступившее в законную силу решение (приговор) суда о запрещении деятельности или отдельных видов деятельности, требующих получения определенной государственной услуги.

10

Иные требования с учетом особенностей оказания государственной услуги, в том числе оказываемой в электронной форме и через Государственную корпорацию

Услугополучатель имеет возможность получения государственной услуги в электронной форме через портал при условии наличия ЭЦП.
Услугополучатель имеет возможность получения информации о порядке и статусе оказания государственной услуги в режиме удаленного доступа посредством "личного кабинета" портала, канцелярии услугодателя, а также единого контакт-центра по вопросам оказания государственных услуг.
Контактные телефоны канцелярии услугодателя 8 (7172) 60-21-33, Единого контакт-центра 1414, 8 800 080 7777.

  Приложение 3 к приказу
Министра по чрезвычайным ситуациям
Республики Казахстан
от 2 февраля 2021 года № 51
  Приложение 3 к Правилам
аккредитации экспертных организаций
на осуществление деятельности
по аудиту в области
пожарной безопасности
  Форма

Комитет противопожарной службы
Министерства по чрезвычайным ситуациям Республики Казахстан

Государственный герб Республики Казахстан

АТТЕСТАТ АККРЕДИТАЦИИ

  № _______________________
  (номер аттестата аккредитации)

            НАСТОЯЩИЙ АТТЕСТАТ АККРЕДИТАЦИИ ВЫДАН

      _________________________________________________________________
                        (наименование организации)
_______________________________________________________________________
(юридический адрес организации) и удостоверяет, что в соответствии с подпунктом 19-2)
статьи 1 Закона Республики Казахстан "О гражданской защите" данная экспертная
организация аккредитована на выполнение работ по аудиту в области пожарной безопасности
Дата регистрации аттестата аккредитации в государственном реестре
экспертных организаций___________________________________________________
Председатель _____________________________________________________________
                              (фамилия, имя, отчество при его наличии)