"Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2016 жылғы 21 қазандағы № 21 бұйрығына өзгеріс енгізу туралы

Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының 2022 жылғы 21 шiлдедегi № 161 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 25 шiлдеде № 28899 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібін бекіту туралы" Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері және сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл агенттігі төрағасының 2016 жылғы 21 қазандағы № 21 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14448 болып тіркелген) мынадай өзгеріс енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді белгілеудің тәртібі осы бұйрыққа қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің Мемлекеттік қызмет өткеру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Мемлекеттік қызмет істері агенттігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Мемлекеттік қызмет істері агенттігі Төрағасының мемлекеттік қызмет мәселелеріне жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет істері агенттігі төрағасы
Д. Жазыкбаев

  Қазақстан Республикасының
Мемлекеттік қызмет
істері агенттігі төрағасы
2022 жылғы 21 шілдедегі
№ 161 Бұйрыққа
қосымша
  Қазақстан Республикасы
Мемлекеттік қызмет
істері және сыбайлас
жемқорлыққа қарсы іс-қимыл
агенттігі төрағасының
2016 жылғы 21 қазандағы
№ 21 бұйрығымен
бекітілген

Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді бекітудің тәртібі

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттарын және тәлімгерлерді бекітудің тәртібі (бұдан әрі – Ереже) "Қазақстан Республикасының мемлекеттік қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңының 20-бабы 5-тармағына сәйкес әзірленді және сынақ мерзімінен өтудің тәртібі мен шарттарын, тәлімгерлерді бекіту тәртібін, тәлімгер мен сыналушының міндеттерін, тәлімгердің және сыналушы жұмыс істейтін құрылымдық бөлімше басшысының пікірін ұсыну тәртібін регламенттейді сондай-ақ тәлімгерлерді көтермелеу бойынша уәкілетті тұлғаға ұсынымдар енгізу шарттары.

      2. Осы Қағидаларда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) сынақтан өтуші – мемлекеттік әкімшілік қызметке алғаш рет қабылданатын немесе қызметті бағалаудың, сынақ мерзімінің, аттестаттау қорытындысының нәтижелері бойынша не жағымсыз себептермен мемлекеттік лауазымнан босатылғаннан кейін мемлекеттік әкімшілік қызметке қайтадан кірген адам.

      2) сынақ мерзімі – сынақтан өтушілер үшін олардың орналасқан мемлекеттік лауазымдарға сәйкестігін тексеру мақсатында белгіленетін уақыт кезеңі;

      3) тәлімгерлік – сынақтан өтушілерді қызметтік міндеттерін өз бетінше орындауға бейімдеу мен кәсіби дайындау үрдісі;

      4) тәлімгер – сынақтан өтушіге бекітілген, оның кәсіби даярлығына практикалық көмек көрсететін мемлекеттік қызметші;

      5) уәкілетті адам –лауазымдарға тағайындауға құқығы бар лауазымды адам (орган), не ол уәкілеттік берген лауазымды тұлға.

      3. Мемлекеттік саяси қызметке, "А" корпусының мемлекеттік әкімшілік қызметіне кірген мемлекеттік қызметшілер, аудандық маңызы бар қала, ауыл, кент, ауылдық округ əкімдері үшін сынақ мерзімі белгіленбейді.

      Осы Қағидалар құқық қорғау органдарының қызметшілеріне қолданылмайды.

2-тарау. Сынақ мерзімінен өтудің қағидалары мен шарттары

      4. Сынақтан өтушілер үшін сынақ мерзімі үш айды құрайды.

      Нәтижесі қанағаттанарлықсыз болғанда сынақ мерзімі мемлекеттік лауазымға тағайындау құқығы бар лауазымды адамның (органның) не ол уәкілеттік берген лауазымды адамның шешімі бойынша кейіннен қайта ұзартылмайтын үш айға ұзартылады.

      5. Сынақтан өтушінің сынақ мерзімінен өту кезеңі мемлекеттік органның оны жұмысқа қабылдау туралы актісі шыққан сәтінен бастап саналады.

      6. Сынақ мерзімінің нәтижесі қанағаттанарлықсыз деп танудың негізі үшін сынақтан өтушімен өзіне жүктелген лауазымдық міндеттерді тиісті орындай алмауы болып табылады.

      Барлық фактілер, сондай-ақ сынақтан өтушімен өзіне жүктелген лауазымдық міндеттерді тиісті орындай алмауды растайтын тәлімгер (немесе сынақтан өтушінің тікелей басшысы) ұсынған материалдар мен құжаттар персоналды басқару қызметімен (кадр қызметімен) жазбаша тіркеліп, жиналады және сынақ мерзімінің нәтижесі туралы пікірде көрсетіледі.

3-тарау. Тәлімгерлерді бекітудің тәртібі

      7. Сынақ мерзімі кезеңінде, оның ішінде оны ұзартқан кезде мемлекеттік әкімшілік қызметке алғаш рет кіретін сынақтан өтушілерге тәлімгерлер бекітіледі.

      Бұл ереже орталық мемлекеттік органдардың және олардың ведомстволарының аумақтық бөлімшелері, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын облыстық атқарушы органдар, республикалық маңызы бар қалалардың, астананың атқарушы органдары, жергілікті бюджеттен қаржыландырылатын аудандық, қалалық атқарушы органдар басшыларының мемлекеттік әкімшілік лауазымдарына кіретін азаматтарға қолданылмайды.

      Сынақтан өтушінің іссапарда, қайта даярлауда және біліктілігін арттыруда болуын қоспағанда, қызметкер дәлелді себептермен қызметте болмаған кезең тәлімгерлік мерзіміне есептелмейді.

      8. Мемлекеттік қызметшіні тәлімгер ретінде бекіту мемлекеттік органның сынақтан өтушіні жұмысқа қабылдау туралы актісіндегі уәкілетті адамның бұйрығы негізінде жүргізіледі.

      9. Бір тәлімгерге екі сынақтан өтушіден артық бекітуге жол берілмейді.

      10. Тәлімгерді алмастыру уәкілетті адамның бұйрығымен:

      1) тәлімгердің жұмыстан шығуы;

      2) тәлімгердің дәлелді себептер бойынша жұмыста екі аптадан астам болмауы;

      3) тәлімгердің жалпы немесе нақты сынақтан өтушіге қатысты тәлімгерлік қызметтен шеттету туралы негізделген жазбаша өтініші;

      4) сынақтан өтушінің тәлімгерді алмастыру туралы негізделген жазбаша өтініші;

      5) қызметтік жұмысына байланысты тәлімгердің тәртіптік, әкімшілік немесе қылмыстық жауаптылыққа тартылуы.

      Бұл ретте, тәлімгерлікті жүзеге асыру мерзімі өзгертілмейді.

      11. Тәлімгерді тәлімгерліктен босату мен сынақтан өтушіге жаңа тәлімгерді бекіту арасындағы кезең үш жұмыс күнінен аспауы тиіс.

      12. Тәлімгер:

      1) сынақтан өтуші тапсырмалардың орындалуына күнделікті бақылауды жүзеге асырады;

      2) сынақтан өтушіге таңдалған мамандықты игеруге көмектеседі, оған қызметтік міндеттерді түсіндіріп, оларды сапалы орындаудың әдістері мен тәсілдерін көрсетеді, жіберілген қателерді анықтап, бірлесіп талдайды және жояды;

      3) сынақтан өтушіге қызметтік істі тиімді жүзеге асырудың, сондай-ақ қойылған міндеттерді өздігімен шешудің оң үлгісі болып табылады;

      4) сынақтан өтушіні ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысуға тартады, салауатты өмір салтын жүргізуге үгіттейді, жалпы мәдени және кәсіби зерденің дамуына көмектеседі, патриотизмге тәрбиелейді;

      5) сынақтан өтушінің жігерлігін, іскерлік және рухани қасиеттерін, оның жұмысқа, ұжымға және азаматтарға қатынасын зерделейді;

      6) сынақтан өтушінің еңбек тәртібін және заңдылықты бұзуын болдырмау бойынша шаралар қолданады;

      7) қажеттілік болған жағдайларда сынақтан өтуші жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына оған тәрбиелік және тәртіптік әсер ету шараларын қолдану туралы ұсыныстар енгізеді;

      8) тәлімгерлік бойынша жұмыс жағдайы үшін жауапты болып табылады.

      13. Сынақтан өтуші:

      1) өзіне берілген тапсырмаларды орындайды;

      2) өзінің тәлімгерінен көмек сұрай алады;

      3) өзінің кәсіби біліктілік деңгейін жоғарылатуға, дағдылары мен қабілеттерін дамытуға, білім алуға күш салады;

      4) ұжымның қоғамдық өміріне белсенді қатысады;

      5) тәлімгерден жұмыстың тиімді нысандары мен әдістерін қабылдайды;

      6) лауазымдық міндеттерін орындауда тәлімгердің ұсынымдарын басшылыққа алады;

      7) қойылған міндеттерге сәйкес жұмысының қорытынды нәтижелері үшін жауапты болып табылады.

      14. Мемлекеттік қызмет өтілі екі жылдан кем емес, жоғары кәсіби қасиеттерге ие, соңғы жыл бойы қызметін бағалауда "тиімдіден" төмен емес нәтижелері, тәрбие жұмысына бейімділігі және ұжымда беделі бар, сондай-ақ тәлімгер болып тағайындалған кезде тәртіптік жазалары жоқ мемлекеттік қызметші тәлімгер болып тағайындалуы мүмкін.

      Көрсетілген талаптар штат саны он бірліктен кем мемлекеттік органдардың мемлекеттік қызметшілеріне қолданылмайды.

      15. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) осы Қағидалардың 14-тармағының талаптарын есепке ала отырып, сынақтан өтушіні жұмысқа қабылдау және тәлімгерді тағайындау туралы актінің жобасын әзірлейді.

      16. Сынақтан өтуші тәлімгерлік мерзімі аяқталғаннан кейін орындалған тапсырмалар, тәлімгерлік кезеңінде алынған білімдері мен дағдылары, тәлімгерлікті ұйымдастыру жөнінде ескертулер мен ұсыныстар туралы есеп дайындайды.

      17. Сынақтан өтушінің есебі оның жұмыс істейтін құрылымдық бөлімшенің басшысына (бұдан әрі – тікелей басшы) ұсынылады.

      18. Тәлімгерлік аяқталғаннан кейін тәлімгер сыналушыға пікір дайындайды, онда сыналушының лауазымдық міндеттерін орындау нәтижелері, оның кәсіби білімінің деңгейі, дағдылары мен іскерлігінің дамуы, қызметтік міндеттерін өз бетінше орындау қабілеті, қызметтік құжаттаманы дайындау сапасы, сондай-ақ сыналушының сынақ мерзімінен өткені не өтпегені туралы көрсетілетін пікір дайындайды.

      19. Пікір сынақтан өтуші тікелей басшысына ұсынылады.

      Дайындалған тәлімгермен пікірмен келіскен жағдайда тікелей басшы осы пікірді келіседі.

      Егер тікелей басшының пікірі тәлімгер дайындаған пікірмен сәйкес келмеген жағдайда, ол сынақтан өтуші уәкілетті тұлғаға жеке пікір түрінде өз пікірін ұсына алады.

      Сыналушыға пікір дайындау кезінде тікелей басшы онда сыналушының лауазымдық міндеттерін орындау нәтижелерін, оның кәсіби білімінің деңгейін, дағдылары мен іскерлігін дамытуды, қызметтік міндеттерін өз бетінше орындау қабілетін, қызметтік құжаттаманы дайындау сапасын, сондай-ақ сыналушының сынақ мерзімінен өткені не өтпегені туралы ұсынымдарды көрсетеді.

      20. Тәлімгерлік аяқталған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде сынақтан өтушінің есебі және сынақтан өтушінің тікелей басшысымен келесілген тәлімгердің пікірі не тікелей басшысының пікірі персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) уәкілетті тұлғаға беріледі.

      21. Атқарылған жұмыс туралы ұсынылған ақпаратты қарау қорытындылары бойынша уәкілетті адам үш жұмыс күні ішінде сынақтан өтушінің сынақ мерзімінен өткені не өтпегені туралы шешім шығарады.

      Қажет болған кезде уәкілетті адам сыналушыны, тәлімгерді және сыналушының тікелей басшысын тыңдай алады.

      22. Тәлімгердің пікірі, сынақтан өтушінің есебі қажетті құжаттармен бірге сынақтан өтушінің жеке ісінде сақталады.

      23. Қызметтік борышын үлгілі орындағаны, сынақтан өтушінің кәсіби қалыптасуы мен тәрбиесіне қосқан елеулі үлесі үшін персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) уәкілетті тұлғаға Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес тәлімгерді көтермелеуді ұсынады.

      24. Тәлімгерлікті ұйымдастыру персоналды басқару қызметіне (кадр қызметіне) жүктеледі.

      25. Персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) тәлімгерлікті ұйымдастыру тәжірибесін зерделейді және жинақтайды, мемлекеттік органның басшысына тәлімгерлік бойынша жұмысты жетілдіру туралы ұсыныстар енгізеді.

      __________________________________________

О внесении изменения в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 октября 2016 года № 21 "Об утверждении Правил и условий прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников"

Приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы от 21 июля 2022 года № 161. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 25 июля 2022 года № 28899

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы и противодействию коррупции от 21 октября 2016 года № 21 "Об утверждении Правил и условий прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 14448) следующее изменение:

      Правила и условия прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников, утвержденные указанным приказом, изложить в новой редакции согласно приложению к настоящему приказу.

      2. Департаменту прохождения государственной службы Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на заместителя Председателя Агентства Республики Казахстан по делам государственной службы, курирующего вопросы государственной службы.

      4. Настоящий приказ вводится в действие после дня его первого официального опубликования.

      Председатель Агентства
Республики Казахстан
по делам государственной службы
Д. Жазыкбаев

  Приложение к приказу
Председатель Агентства
Республики Казахстан
по делам государственной службы
от 21 июля 2022 года № 161
  Утверждены приказом
Председателя Агентства
Республики Казахстан
по делам государственной службы
и противодействию коррупции
от 21 октября 2016 года № 21

Правила и условия прохождения испытательного срока и порядка закрепления наставников

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Правила и условия прохождения испытательного срока и порядок закрепления наставников (далее – Правила) разработаны в соответствии с пунктом 5 статьи 20 Закона Республики Казахстан "О государственной службе Республики Казахстан" и регламентируют порядок и условия прохождения испытательного срока, порядок закрепления наставников, обязанности наставника и испытуемого, порядок предоставления отзыва наставником и руководителем структурного подразделения, в котором работает испытуемый, а также условия внесения рекомендации уполномоченному лицу по поощрению наставников.

      2. В настоящих Правилах используются следующие понятия:

      1) испытуемый – лицо, впервые принятое на административную государственную службу или вновь поступающее на административную государственную службу после увольнения с государственной должности по результатам оценки деятельности, испытательного срока, итогов аттестации либо по отрицательным мотивам;

      2) испытательный срок – период времени, устанавливаемый для испытуемых в целях проверки их соответствия занимаемым государственным должностям;

      3) наставничество – процесс адаптации и профессиональной подготовки испытуемых к самостоятельному выполнению служебных обязанностей;

      4) наставник – государственный служащий, закрепляемый за испытуемым, оказывающий ему практическую помощь в его профессиональной адаптации;

      5) уполномоченное лицо – должностное лицо (орган), имеющее право назначения на должности, либо уполномоченного им должностного лица.

      3. Для государственных служащих, поступивших на политическую государственную службу, административную государственную службу корпуса "А", акимов города районного значения, села, поселка, сельского округа испытательный срок не устанавливается.

      Настоящие Правила не распространяются на служащих правоохранительных органов.

Глава 2. Порядок и условия прохождения испытательного срока

      4. Для испытуемых испытательный срок составляет три месяца.

      При неудовлетворительном результате испытательный срок продлевается на три месяца без повторного последующего продления по решению должностного лица (органа), имеющего право назначения на государственную должность, либо уполномоченного им должностного лица.

      5. Период прохождения испытательного срока испытуемого исчисляется с момента издания акта государственного органа о приеме его на работу.

      6. Основанием для признания результатов испытания неудовлетворительными является ненадлежащее выполнение испытуемым возложенных на него должностных обязанностей.

      Все факты, а также материалы и документы, предоставляемые наставником (или непосредственным руководителем испытуемого), которые подтверждают ненадлежащее выполнение должностных обязанностей испытуемым, письменно фиксируются и собираются службой управления персоналом (кадровой службой) и отражаются в отзыве о результатах испытания.

Глава 3. Порядок закрепления наставников

      7. На период испытательного срока, в том числе при его продлении, за испытуемыми, впервые поступающими на административную государственную службу, закрепляются наставники.

      Данное положение не распространяется на граждан, поступающих на административные государственные должности руководителей территориальных подразделений центральных государственных органов и их ведомств, областных исполнительных органов, исполнительных органов городов республиканского значения, столицы, финансируемых из местного бюджета, районных, городских исполнительных органов, финансируемых из местного бюджета

      В срок наставничества не засчитываются периоды отсутствия сотрудника на службе по уважительным причинам, за исключением нахождения испытуемого в командировке, на переподготовке и повышении квалификации.

      8. Закрепление государственного служащего в качестве наставника производится на основании приказа уполномоченного лица в акте государственного органа о приеме на работу испытуемого.

      9. Не допускается закрепление за одним наставником более двух испытуемых.

      10. Замена наставника производится приказом уполномоченного лица в случаях:

      1) увольнения наставника;

      2) отсутствия на работе наставника более двух недель по уважительным причинам;

      3) обоснованного письменного заявления наставника об отстранении его от наставнической деятельности в целом или в отношении конкретного испытуемого;

      4) обоснованного письменного заявления испытуемого о замене наставника;

      5) привлечения наставника к дисциплинарной, административной или уголовной ответственности в связи со служебной деятельностью.

      При этом, срок осуществления наставничества не изменяется.

      11. Период между освобождением наставника от наставничества и закреплением за испытуемым нового наставника составляет не более трех рабочих дней.

      12. Наставник:

      1) осуществляет повседневный контроль за выполнением испытуемым поручений;

      2) оказывает помощь испытуемому в овладении избранной профессией, разъясняет ему функциональные обязанности, показывает приемы и способы их качественного выполнения, выявляет и совместно анализирует и устраняет допущенные ошибки;

      3) служит положительным примером для испытуемого в эффективном осуществлении служебной деятельности, а также в самостоятельном решении поставленных задач;

      4) привлекает испытуемого к активному участию в общественной жизни коллектива, агитирует к ведению здорового образа жизни, содействует развитию общекультурного и профессионального кругозора, прививает патриотизм;

      5) изучает волевые, деловые и нравственные качества испытуемого, его отношение к работе, коллективу и гражданам;

      6) принимает меры по недопущению нарушений трудовой дисциплины и законности испытуемым;

      7) вносит в случаях необходимости предложения руководителю структурного подразделения, в котором работает испытуемый, о применении мер воспитательного и дисциплинарного воздействия;

      8) является ответственным за состояние работы по наставничеству.

      13. Испытуемый:

      1) исполняет данные ему поручения;

      2) обращается за помощью к своему наставнику;

      3) прилагает меры к повышению уровня своей профессиональной компетенции, развитию навыков и способностей, получению знаний;

      4) активно участвует в общественной жизни коллектива;

      5) перенимает у наставника эффективные формы и методы работы;

      6) следует рекомендациям наставника при выполнении должностных обязанностей;

      7) является ответственным за конечные результаты работы в соответствии с поставленными перед ним задачами.

      14. Наставником может быть назначен государственный служащий со стажем государственной службы не менее двух лет, обладающий высокими профессиональными качествами, имеющий результаты оценки деятельности за последний год не ниже "эффективно", склонность к воспитательной работе и пользующийся авторитетом в коллективе, а также у которого отсутствуют дисциплинарные взыскания на момент назначения наставником.

      Указанные требования не распространяются на государственных служащих государственных органов со штатной численностью менее десяти единиц.

      15. Служба управления персоналом (кадровая служба) разрабатывает проект акта о принятии на работу испытуемого и назначении наставника с учетом требований пункта 14 настоящих Правил.

      16. Испытуемый после окончания срока наставничества готовит отчет о прохождении испытательного срока, исполненных поручениях, приобретенных знаниях и навыках в период наставничества, замечаниях и предложениях по организации наставничества.

      17. Отчет испытуемого представляется руководителю структурного подразделения, в котором он работает (далее – непосредственный руководитель).

      18. По завершению наставничества наставник готовит отзыв на испытуемого, в котором отражаются результаты выполнения должностных обязанностей испытуемого, уровень его профессиональных знаний, развития навыков и умений, способность самостоятельно исполнять служебные обязанности, качество подготовки служебной документации, а также рекомендации о прохождении либо не прохождении испытуемым испытательного срока.

      19. Отзыв представляется непосредственному руководителю испытуемого.

      При согласии с подготовленным наставником отзывом, непосредственный руководитель согласовывает данный отзыв.

      В случае, если мнение непосредственного руководителя не совпадает с подготовленным наставником отзывом, то он может предоставить свое мнение в виде отзыва об испытуемом уполномоченному лицу отдельно.

      При подготовке отзыва на испытуемого непосредственный руководитель отражает в нем результаты выполнения должностных обязанностей испытуемого, уровень его профессиональных знаний, развития навыков и умений, способность самостоятельно исполнять служебные обязанности, качество подготовки служебной документации, а также рекомендации о прохождении либо не прохождении испытуемым испытательного срока.

      20. В течение трех рабочих дней со дня завершения наставничества, отчет испытуемого и отзыв наставника, согласованный с непосредственным руководителем испытуемого, либо отзыв непосредственного руководителя представляются службой управления персоналом (кадровой службой) уполномоченному лицу.

      21. По итогам рассмотрения представленной информации о проделанной работе, уполномоченное лицо в течение трех рабочих дней выносит решение о прохождении либо не прохождении испытуемым испытательного срока.

      При необходимости уполномоченное лицо может заслушать испытуемого, наставника и непосредственного руководителя испытуемого.

      22. Отзыв наставника, отчет испытуемого с приложением необходимых документов хранятся в личном деле испытуемого.

      23. За образцовое выполнение служебного долга, значительный вклад в профессиональное становление и воспитание испытуемого служба управления персоналом (кадровая служба) рекомендует уполномоченному лицу поощрить наставника в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      24. Организация наставничества возлагается на службу управления персоналом (кадровую службу).

      25. Служба управления персоналом (кадровая служба) изучает и обобщает опыт организации наставничества, вносит руководителю государственного органа предложения о совершенствовании работы по наставничеству.
_____________________________