"Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 1529 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 60 бірлескен бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2022 жылғы 30 қарашадағы № 982 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2022 жылғы 30 қарашадағы № 110 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2022 жылғы 14 желтоқсанда № 31107 болып тіркелді

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.01.2023 бастап қолданысқа енгізіледі

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парақтарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Әділет министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 1529 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2018 жылғы 6 қарашадағы № 60 бірлескен бұйрығына (нормативтiк құқықтық актiлерiнiң мемлекеттiк реестрiнде № 17706 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      кіріспе мынадай редакцияда жазылсын:

      "Қазақстан Республикасының 2015 жылғы 29 қазандағы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 5 және 6-тармақтарына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:";

      1 тармақтың 2) және 3) тармақшасы алып тасталсын;

      көрсетілген бірлескен бұйрықтың 1-қосымшасы осы бұйрыққа қоса берілген 1-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бірлескен бұйрықтың 4-қосымшасы осы бұйрыққа қоса берілген 2-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      көрсетілген бірлескен бұйрықтың 5-қосымшасы осы бұйрыққа қоса берілген 3-қосымшаға сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және заң қызметтерін ұйымдастыру департаменті заңнамада белгіленген тәртіппен осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасы Әділет вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық 2023 жылғы 1 қаңтардан бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
А. Куантыров
     
      Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
К. Мусин

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу комитеті

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2022 жылғы 30 қарашадағы
№ 110 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2022 жылғы 30 қарашадағы
№ 982 Бірлескен бұйрығына
1-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 1529 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 60 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1. Жалпы ережелер

      1. Нотариаттық қызмет саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі - Өлшемшарт) Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодекісінің (бұдан әрі - Кодекс) 141-бабы 5 және 6 тармақтарына және 143-бабы 1 тармағына және Тексеру парағының нысанын бекіту туралы Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шiлдедегi № 3 бұйрығы (Нормативтік құқықтық актілердің мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) және "Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларын бекіту және "Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларын және тексеру парақтарының нысанын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің м.а. 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығы тәуекелді бағалау жүйесін қалыптастыруы әдістемесіне сәйкес нотариаттық қызметті жүзеге асыратын тексерілетін субъектілерді тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін әзірленеді.

      2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) тәуекел – бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижесінде жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне салдарларының ауырлық дәрежесін ескере отырып зиян келтіру ықтималдығы;

      2) тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесі – тиісті қызмет салаларында тәуекелдің жол берілетін деңгейін қамтамасыз ете отырып, кәсіпкерлік еркіндігін шектеудің ең төменгі ықтимал дәрежесі мақсатында бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылауды және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерулерді кейіннен жүзеге асыру үшін бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша бөлу арқылы қолайсыз факторлардың туындау ықтималдығын азайтуға бағытталған, сондай-ақ нақты бақылау субъектісі (объектісі) үшін тәуекел деңгейін өзгертуге бағытталған басқарушылық шешімдерді қабылдау және (немесе) осындай бақылау субъектісін (объектісін) бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудан және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексеруден босату процесі;

      3) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – белгілі бір қызмет саласында тәуекел дәрежесіне байланысты және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланыссыз бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      4) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті критерийлері (бұдан әрі - субъективтік критерийлер) - нақты тексерілетін субъектінің (объектінің) қызмет нәтижелеріне байланысты тексерілетін субъектілерді (объектілерді) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекелдер дәрежесін бағалау критерийлері;

      5) тексеру парағы – бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы адамның өмірі мен денсаулығына, жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптар тізбесі;

      6) бақылау субъекті (объекті) – "Нотариат туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес нотариаттық қызметті жүзеге асыратын жеке тұлғалар және аумақтық нотариаттық палаталар;

      7) өрескел бұзушылықтар – еңбек заңнамасын бұзу осы Өлшемшарттың қосымшасына сәйкес тәуекел дәрежесін бағалаудың субъектілік өлшемшарттарында көрсетілген;

      8) елеулі бұзушылықтар – осы өрескел және болмашы бұзушылықтарға жатпайтын еңбек заңнамасының, оның ішінде еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау бойынша бұзушылықтары;

      9) болмашы бұзушылықтар – еңбек заңнамасының еңбек қатынастарына, кепілдіктер мен өтемақы төлемдерін жүзеге асыруға қатысты жұмыс беруші қабылдаған актілердің заңдылығы бөлігіндегі бұзушылықтары, сондай-ақ халықты жұмыспен қамту және шетелдік жұмыс күшін тарту туралы заңнамаларды бұзу.

2-тарау. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізуге арналған тәсілдер

      3. Бақылау және қадағалау субъектілерінің (объектілерінің) талаптарға сәйкестігіне тексеру және профилактикалық бақылау жүргізу үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттарды айқындау арқылы қалыптастырылады.

1-параграф. Объективті өлшемшарттар

      4. Объективті өлшемшарттарды бақылау субъекті (объекті) жоғары тәуекел дәрежесіне жекеше нотариустар және аумақтық нотариаттық палаталар жатады.

      Жоғары дәрежелі тәуекелге жатқызылған бақылау субъектіге (объектіге) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау өткізу қолданылады.

      5. Жоғары дәрежелі тәуекелге бақылау субъектісін (объектісін) жатқызу жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүдделеріне жасалған нотариаттық іс-әрекеттер құпиялығын сақтауды қамтамасыз етуге байланысты, дербес деректер және оларды қорғау туралы заңнаманы сақтау саласында азаматтардың құқығын қорғау, нотариаттық іс-әрекеттердің құпиялығын заңсыз таратуға жол беруі мүмкін, мемлекет кепілдік берген жеке және заңды тұлғалардың бостандықтары мен құқықтары бұзылуына қолайсыз жағдайлардың туындау ықтималдығын ескере отырып жүзеге асырылады.

      6. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау өткізу жарты жылдық тізімдері негізінде жүргізіледі.

2-параграф. Субъективті өлшемшарттар

      7. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:

      1) деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау;

      2) ақпаратты талдау және тәуекелдерді бағалау кезеңдерін қолдана отырып жүзеге асырылады.

      8. Деректер базасын қалыптастыру және ақпарат жинау Қазақстан Республикасының заңнамасын бұзатын бақылау және қадағалау субъектілерін (объектілерін) анықтау үшін қажет.

      Тәуекел дәрежесін бағалау үшін мынадай ақпарат көздері пайдаланылады:

      1) бақылау субъектісі ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері;

      2) бақылау субъектілеріне (объектілеріне) алдыңғы тексерулер мен бару арқылы профилактикалық бақылаудың нәтижелері;

      3) бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай жүргізілген профилактикалық бақылау нәтижесі (бақылау субъектісіне (объектісіне) бармай профилактикалық нәтижесі бойынша берілген қорытынды құжаттар (ұсыныстар));

      4) расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және саны;

      5) мемлекеттік органдардың ресми интернет-ресурстарын, бұқаралық ақпарат құралдарын талдау;

      6) мемлекеттік органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері.

      9. Қолда бар ақпарат көздері негізінде субъективті өлшемшарттар бұзушылықтары үш дәрежеге бөлінеді: өрескел, елеулі және болмашы бұзушылықтар.

      Субъективті өлшемшарттарды талдау және бағалау ең жоғары әлеуетті тәуекелі бар бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) талаптарға сәйкестігіне тексеру жүргізуді және профилактикалық бақылауды шоғырландыруға мүмкіндік береді.

      Бұл ретте талдау және бағалау кезінде нақты бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) қатысты бұрын ескерілген және пайдаланылған субъективті өлшемшарттардың деректері не Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес талап қою мерзімі өткен деректер қолданылмайды.

      Алдыңғы жүргізілген бару арқылы профилактикалық бақылаудың және (немесе) талаптарға сәйкестігін тексерудің қорытындылары бойынша берілген бұзушылықтарды толық көлемде жойған бақылау және қадағалау субъектілеріне қатысты оларды мемлекеттік бақылаудың кезекті кезеңіне кестелер мен тізімдерді қалыптастыру кезінде енгізуге жол берілмейді.

      10. Ықтимал тәуекел мен проблеманың маңыздылығына, бұзушылықтың біржолғы немесе жүйелі сипатына, әрбір ақпарат көзі бойынша бұрын қабылданған шешімдерді талдауға байланысты реттеуші мемлекеттік органның тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарына сәйкес бұзушылық дәрежесіне – өрескел, елеулі және болмашы дәрежелерге сәйкес келетін субъективті өлшемшарттар айқындалады.

      Бақылау субъектісіне қатысты тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары осы Өлшемшарттың қосымшасында жазылған.

      11. Қолданылатын ақпарат көздерінің басымдығын негізге ала отырып, субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін есептеу тәртібіне сәйкес субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша субъекті (объектісі) мыналарға тәуекел дәрежесі 71-ден бастап 100-ді қоса алғанда дейінгі көрсеткіш кезінде және өзіне қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілгенде жоғары тәуекел дәрежесіне.

      12. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізудің мерзімділігі субъективті өлшемшарттар бойынша алынатын мәліметтерге жүргізілетін талдау мен бағалаудың нәтижелері бойынша айқындалады және жылына екі реттен артық емес.

      13. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылаудың жартыжылдық тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің барынша жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің басымдығы ескеріле отырып жасалады.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткішін есептеу тәртібі

      14. Бақылау субъектісін тәуекел дәрежесіне жатқызу үшін тәуекел дәрежесінің көрсеткішін есептеудің мынадай тәртібі қолданылады.

      Бір өрескел бұзушылық анықталған жағдайда бақылау субъектісіне тәуекел дәрежесінің 100 көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты ерекше тәртіп бойынша бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Егер өрескел бұзушылық анықталмаса, онда тәуекел дәрежесінің көрсеткішін анықтау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SР3 = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      мұнда:

      SР3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      SРН = (SР2 х 100/SР1) х 0,3,

      мұнда:

      SРН – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SР1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      SР2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны;

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      SР = SР3 + SРН,

      мұнда:

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      SР3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРН – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

4-тарау. Тексеру парақтары

      15. Тексеру парақтары бақылау субъектілерінің (объектілерінің) біртекті топтары үшін жасалады және Кодекстің 132-бабының 2-тармағына сәйкес және Кодекстің 143-бабының 2-тармағында анықталған шарттарды сақтай отырып талаптарды қамтиды.

  Қосымша
бағалау критерийлеріне
саладағы тәуекел дәрежелері
нотариаттық қызмет

Бақылау субъектілері (объектілері) қызметінің тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті критерийлері

Критерийлер бұзушылық дәрежесі

Критерийлер бұзушылық дәрежесі

Бақылау субъектісі ұсынатын есептілік пен мәліметтер мониторингінің нәтижелері бойынша.

1-тарау. Жекеше нотариусқа қатысты

1

Бақылау субъектісін бір жыл ішінде тәртіптік жауапкершілікке тарту фактісінің болуы

өрескел

2

Нотариаттық қызметпен айналысу құқығына лицензиялардың қолданылуын тоқтата тұру фактісінің болуы

өрескел

3

Бақылау субъектісін бір жыл ішінде әкімшілік жауапкершілікке тарту фактісінің болуы

өрескел

4

Кәсіпкерлік қызметпен айналысу

өрескел

5

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау

өрескел

2-тарау. Аумақтық нотариаттық палатаға қатысты

6

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау

өрескел

7

Нотариаттық палаталардың жартыжылдық және жыл қорытындылары бойынша өз қызметі туралы ақпарат бермеуі

елеулі

Жоспардан тыс және бақылау субъектілеріне (объектілеріне) барумен алдыңғы профилактикалық бақылаудың нәтижелері

3-тарау. Жекеше нотариусқа қатысты

8

Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалар өкілдерінің кедергісіз кіруі үшін жарамды үй-жайдың болмауы

өрескел

9

Бақылау субъектісінің Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы уәкілетті органға қаржылық мониторингке жататын операциялар туралы мәліметтер мен ақпарат бермеуі

өрескел

10

Азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру шартының болмауы

өрескел

11

Бақылау субъектісінің аумақтық әділет органына бір ай ішінде оның тегі, аты, әкесінің аты, сондай-ақ оның үй-жайының орналасқан жері өзгергені туралы мәліметтерді бермеуі

елеулі

12

Нотариаттық іс жүргізуді тиісінше жүргізбеу: құжаттарды қабылдау, тіркеу және жөнелту; істер номенклатурасын жасау; істерді қалыптастыру; істер тізімдемесін ресімдеу және жасау; құжаттарды сақтау; істерді мемлекеттік немесе жекеше нотариаттық мұрағатқа беру; мұрағаттық құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету; істерді жою; нотариустың мөрлерін, мөртабандары мен бланкілерін пайдалану және сақтау; мұрагерлік істерді қалыптастыру және ресімдеу; өсиеттерді есепке алу; шетелде іс-әрекеттер жасауға арналған құжаттарды ресімдеу; нотариаттық іс-әрекеттерді тіркеу тізілімінің болуы және жүргізілуі, сондай-ақ нотариаттық іс-әрекеттерді бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйенің электрондық тізілімінде тіркеу

болмашы

13

Нотариаттық іс-әрекеттерді тиісінше жасамау, атап айтқанда: мәміле куәлігі; шаруашылық серіктестіктердің құрылтай құжаттарын куәландыру; мұраны сенімгерлік басқарушыны тағайындау; мұрагерлік құқығы туралы куәлік беру; ерлі-зайыптылардың және ортақ бірлескен меншік құқығында мүлкі бар өзге де адамдардың ортақ мүлкіндегі үлеске меншік құқығы туралы куәлік беру; құжаттар көшірмелерінің және олардан үзінді көшірмелердің дұрыстығын куәландыру; құжаттардағы қолдың түпнұсқалығын куәландыру; құжаттарды бір тілден екінші тілге аударудың дұрыстығын куәландыру; азаматтың тірі болу фактісін куәландыру; азаматтың белгілі бір жерде болу фактісін куәландыру; құжаттарды ұсыну уақытын куәландыру; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін басқа жеке және заңды тұлғаларға беру; депозитке ақша қабылдау; атқарушылық жазба жасау; дауды реттеу туралы келісімнің куәлігі; вексельдерге наразылық білдіру; құжаттар мен бағалы қағаздарды сақтауға қабылдау; теңіз наразылықтарын жасау; дәлелдеуді қамтамасыз ету

өрескел

4-тарау. Аумақтық нотариаттық палатаға қатысты

14

Жеке нотариаттық мұрағаттың, олардың нотариаттық құжаттарды жинақтау, сақтау және пайдалану жөніндегі функцияларын ұйымдастырудың болмауы.

өрескел

15

Жеке нотариустардың азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыруды ұйымдастыруын қамтамасыз етпеуі және аумақтық әділет органдарын жеке нотариустардың өздерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру шартын жасасудан жалтару жағдайлары туралы хабардар етпеуі нотариустардың азаматтық-құқықтық жауапкершілігін сақтандыру шарттарын есепке алуды ұйымдастыру.

елеулі

Расталған шағымдар мен өтініштердің болуы және Саны

16

Екі және одан да көп расталған шағымның немесе нотариустың әрекеттеріне өтініштің болуы

өрескел

Уәкілетті органдар мен ұйымдар ұсынатын мәліметтерді талдау нәтижелері

17

Бақылау субъектісіне қатысты заңды күшіне енген жеке қаулыларды немесе ұйғарымдарды соттардың шығару фактілерінің болуы

өрескел

18

Бақылау субъектісі куәландырған мәмілені оның кінәсі көрсетілген жарамсыз деп тану туралы заңды күшіне енген шешімдерді соттың шығару фактілерінің болуы

өрескел

19

Нотариаттық әрекеттерге негізделген шағымдарға немесе оның кінәсі көрсетілген оларды жасаудан заңсыз бас тартуға сәйкес бақылау субъектісіне қатысты сот заңды күшіне енген шешімдерді шығару фактілерінің болуы

өрескел

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2022 жылғы 30 қарашадағы
№ 110 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2022 жылғы 30 қарашадағы
№ 982 Бірлескен бұйрығына
2-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 1529 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы қарашадағы
№ 60 бірлескен бұйрығына
4-қосымша

Тексеру парағы

      Нотариаттық қызмет саласында

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138 бабына сәйкес жекеше нотариус қатысты

      ________________________________________________

      бақылау субъектісі тобының біртекті атауы

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган_____________________________________

      Тексеруді тағайындау/ бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау туралы акті

      __________________________________________________________________

      (№, күні)

      Бақылау субъектісінің атауы ________________________________________________

      Бақылау субъектісінің (жеке сәйкестендіру нөмірі), бизнес сәйкестендіру нөмірі______

      __________________________________________________________________________

      Орналасқан мекен-жайы __________________________________________________

      __________________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

1

Бақылау субъектісін бір жыл ішінде тәртіптік жауапкершілікке тарту фактісінің болуы



2

Нотариаттық қызметпен айналысу құқығына лицензиялардың қолданылуын тоқтата тұру фактісінің болуы



3

Бақылау субъектісін бір жыл ішінде әкімшілік жауапкершілікке тарту фактісінің болуы



4

Кәсіпкерлік қызметпен айналысу



5

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау



6

Жеке тұлғалар мен заңды тұлғалар өкілдерінің кедергісіз кіруі үшін жарамды үй-жайдың болмауы



7

Бақылау субъектісінің Қылмыстық жолмен алынған кірістерді заңдастыруға (жылыстатуға) және терроризмді қаржыландыруға қарсы іс-қимыл саласындағы уәкілетті органға қаржылық мониторингке жататын операциялар туралы мәліметтер мен ақпарат бермеуі



8

Азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыру шартының болмауы



9

Бақылау субъектісінің аумақтық әділет органына бір ай ішінде оның тегі, аты, әкесінің аты, сондай-ақ оның үй-жайының орналасқан жері өзгергені туралы мәліметтерді бермеуі



10

Нотариаттық іс жүргізуді тиісінше жүргізбеу: құжаттарды қабылдау, тіркеу және жөнелту; істер номенклатурасын жасау; істерді қалыптастыру; істер тізімдемесін ресімдеу және жасау; құжаттарды сақтау; істерді мемлекеттік немесе жеке нотариаттық мұрағатқа беру; мұрағаттық құжаттардың сақталуын қамтамасыз ету; істерді жою; нотариустың мөрлерін, мөртабандары мен бланкілерін пайдалану және сақтау; мұрагерлік істерді қалыптастыру және ресімдеу; өсиеттерді есепке алу; шетелде іс-әрекеттер жасауға арналған құжаттарды ресімдеу; нотариаттық іс-әрекеттерді тіркеу тізілімінің болуы және жүргізілуі, сондай-ақ нотариаттық іс-әрекеттерді бірыңғай нотариаттық ақпараттық жүйенің электрондық тізілімінде тіркеу



11

Нотариаттық іс-әрекеттерді тиісінше жасамау, атап айтқанда: мәміле куәлігі; шаруашылық серіктестіктердің құрылтай құжаттарын куәландыру; мұраны сенімгерлік басқарушыны тағайындау; мұрагерлік құқығы туралы куәлік беру; ерлі-зайыптылардың және ортақ бірлескен меншік құқығында мүлкі бар өзге де адамдардың ортақ мүлкіндегі үлеске меншік құқығы туралы куәлік беру; құжаттар көшірмелерінің және олардан үзінді көшірмелердің дұрыстығын куәландыру; құжаттардағы қолдың түпнұсқалығын куәландыру; құжаттарды бір тілден екінші тілге аударудың дұрыстығын куәландыру; азаматтың тірі болу фактісін куәландыру; азаматтың белгілі бір жерде болу фактісін куәландыру; құжаттарды ұсыну уақытын куәландыру; жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін басқа жеке және заңды тұлғаларға беру; депозитке ақша қабылдау; атқарушылық жазба жасау; дауды реттеу туралы келісімнің куәлігі; вексельдерге наразылық білдіру; құжаттар мен бағалы қағаздарды сақтауға қабылдау; теңіз наразылықтарын жасау; дәлелдеуді қамтамасыз ету



      Лауазымды адам (адамдар): ________________________ ______________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (егер болған жағдайда)

      ___________________________ _____________________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (егер болған жағдайда)

      Тексерілетін субъектінің басшысы:

      ___________________________ ______ _______________________________________

                  (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (егер болған жағдайда)

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2022 жылғы 30 қарашадағы
№ 110 мен
Қазақстан Республикасы
Әділет министрі
2022 жылғы 30 қарашадағы
№ 982 Бірлескен бұйрығына
3-қосымша
  Қазақстан Республикасы
Әділет министрінің
2018 жылғы 6 қарашадағы
№ 1529 және
Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2018 жылғы қарашадағы
№ 60 бірлескен бұйрығына
5-қосымша

Тексеру парағы

      Нотариаттық қызмет саласында

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138 бабына сәйкес аумақтық нотариаттық палата қатысты

      Бақылау субъектісі (объектісі) тобының біртекті атауы

      Тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган _____________________________________

      Тексеруді тағайындау/ бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы

      профилактикалық бақылау туралы акті_____________________________________

      (№, күні)

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы ____________________________________

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) (жеке сәйкестендіру нөмірі), бизнес сәйкестендіру нөмірі

      _______________________________________

      Орналасқан мекен-жайы _____________________________________________________

      __________________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

1

Нотариаттық іс-әрекеттер жасау құпиясын сақтамау



2

Нотариаттық палаталардың жартыжылдық және жыл қорытындылары бойынша өз қызметі туралы ақпарат бермеуі



3

Жеке нотариаттық мұрағаттың, олардың нотариаттық құжаттарды жинақтау, сақтау және пайдалану жөніндегі функцияларын ұйымдастырудың болмауы; сақтауға құжаттарды қабылдауды ұйымдастыру; құндылыққа сараптама жүргізуді ұйымдастыру құжаттарды ресімдеу және оның нәтижелерін ресімдеу.



4

Жеке нотариустардың азаматтық-құқықтық жауапкершілікті сақтандыруды ұйымдастыруын қамтамасыз етпеуі және аумақтық әділет органдарын жеке нотариустардың өздерінің азаматтық-құқықтық жауапкершілігін міндетті сақтандыру шартын жасасудан жалтару жағдайлары туралы хабардар етпеуі нотариустардың азаматтық-құқықтық жауапкершілігін сақтандыру шарттарын есепке алуды ұйымдастыру.



      Лауазымды адам (адамдар):

      ________________________ _________ _______________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (егер болған жағдайда)

      ___________________________ ___________ __________________________________

      (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (егер болған жағдайда)

      Тексерілетін субъектінің басшысы:

      ___________________________ ___________ __________________________________

                  (лауазымы) (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (егер болған жағдайда)

О внесении изменений в совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года № 1529 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года № 60 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в сфере нотариальной деятельности"

Совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 30 ноября 2022 года № 982 и Министра национальной экономики Республики Казахстан 30 ноября 2022 года № 110. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 14 декабря 2022 года № 31107

      Примечание ИЗПИ!
      Вводится в действие с 01.01.2023

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в совместный приказ Министра юстиции Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года № 1529 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 6 ноября 2018 года № 60 "Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочных листов в сфере нотариальной деятельности" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17706) следующие изменения:

      преамбулу изложить в следующей редакции:

      "В соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕМ:";

      подпункты 2) и 3) пункта 1 исключить;

      приложение 1 к указанному совместному приказу изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 4 к указанному совместному приказу изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу;

      приложение 5 к указанному совместному приказу изложить в новой редакции согласно приложению 3 к настоящему приказу.

      2. Департаменту регистрационной службы и организации юридических услуг Министерства юстиции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на курирующего вице-министра юстиции Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие c 1 января 2023 года и подлежит официальному опубликованию.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________ А. Куантыров
      Министр юстиции
Республики Казахстан
__________ К. Мусин

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистке
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 30 ноября 2022 года № 110
и Министр юстиции
Республики Казахстан
от 30 ноября 2022 года № 982
  Приложение 1
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 1529
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 60

Критерии оценки степени рисков в сфере нотариальной деятельности

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие Критерии оценки степени рисков в сфере нотариальной деятельности (далее-Критерии) разработаны в соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141 и пунктам 1 статьи 143 Предпринимательского Кодекса Республики Казахстан (далее - Кодекс) и приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 "Об утверждении формы проверочного листа" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 17371) и приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 июня 2022 года № 48 "Об утверждении Правил формирования регулирующими государственными органами системы оценки и управления рисками и о внесении изменений в приказ исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 "Об утверждении Правил формирования государственными органами системы оценки рисков и формы проверочных листов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 28577) для отнесения субъектов контроля, осуществляющих нотариальную деятельность к степеням риска.

      2. В настоящих Критериях использованы следующие понятия:

      1) риск – вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта (объекта) контроля законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      2) система оценки и управления рисками – процесс принятия управленческих решений, направленных на снижение вероятности наступления неблагоприятных факторов путем распределения субъектов (объектов) контроля по степеням риска для последующего осуществления профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и (или) проверок на соответствие требованиям с целью минимально возможной степени ограничения свободы предпринимательства, обеспечивая при этом допустимый уровень риска в соответствующих сферах деятельности, а также направленных на изменение уровня риска для конкретного субъекта (объекта) контроля и (или) освобождения такого субъекта (объекта) контроля от профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля и (или) проверок на соответствие требованиям;

      3) объективные критерии оценки степени риска (далее – объективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от степени риска в определенной сфере деятельности и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      4) субъективные критерии оценки степени риска (далее – субъективные критерии) – критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта (объекта) контроля;

      5) проверочный лист – перечень требований, предъявляемых к деятельности субъектов (объектов) контроля, несоблюдение которых влечет за собой угрозу жизни и здоровью человека, законным интересам физических и юридических лиц, государства;

      6) субъект (объект) контроля – физическое лицо, осуществляющее нотариальную деятельность в соответствии с Законом Республики Казахстан "О нотариате", территориальные нотариальные палаты;

      7) грубые нарушения – нарушения требований, установленных законодательством Республики Казахстан в сфере нотариальной деятельности, которые могут привести к существенным нарушениям прав, свобод и законных интересов физических и юридических лиц;

      8) значительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан в сфере нотариальной деятельности, создающие предпосылки для причинения вреда жизни, здоровью человека, окружающей среде и законным интересам физических и юридических лиц, государства.

      9) незначительные нарушения – нарушения требований законодательства Республики Казахстан в сфере нотариальной деятельности, не относящиеся к значительным и грубым нарушениям.

Глава 2. Способы проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля

      3. Критерии оценки степени риска применяемые для проведения проверки и профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля в сфере нотариальной деятельности формируются посредством определения объективных и субъективных критериев.

Параграф 1. Объективные критерии

      4. По объективным критериям субъекты (объекты) контроля к высокой степени риска относятся частные нотариусы и территориальные нотариальные палаты.

      В отношении субъектов (объектов) контроля отнесенных к высокой степени риска, применяются профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      5. Отнесение субъектов (объектов) контроля к высокой степени риска осуществляется в зависимости от вероятности причинения вреда законным интересам физических и юридических лиц, интересам государства в результате деятельности субъектов (объектов) контроля, связанной с обеспечением сохранности тайны совершения нотариальных действий, защиты прав физических и юридических лиц в сфере соблюдения законодательства о персональных данных, которое может привести к незаконному распространению тайны нотариальных действий, повлечь нарушение гарантированных государством прав и свобод физических и юридических лиц.

      6. Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля проводится на основании полугодовых списков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля.

Параграф 2. Субъективные критерии

      7. Определение субъективных критериев осуществляется с применением следующих этапов:

      1) формирование базы данных и сбор информации;

      2) анализ информации и оценка степени риска.

      8. Формирование базы данных и сбор информации необходимы для выявления субъектов (объектов) контроля, нарушающих законодательство Республики Казахстан.

      Для оценки степени риска используются следующие источники информации:

      1) результаты мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля;

      2) результаты предыдущей проверки и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля;

      3) результаты профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля (итоговые документы, выданные по итогам профилактического контроля без посещения субъекта (объекта) контроля (рекомендации));

      4) наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений;

      5) анализ официальных интернет-ресурсов государственных органов, средств массовой информации;

      6) результаты анализа сведений, представляемых уполномоченными органами и организациями.

      9. На основании имеющихся источников информации субъективные критерии подразделяются на три степени нарушения: грубые, значительные, незначительные.

      Анализ и оценка субъективных критериев позволит сконцентрировать проведение проверки и профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля в отношении субъекта (объекта) контроля с наибольшим потенциальным риском.

      При этом при анализе и оценке не применяются данные субъективных критериев, ранее учтенные и использованные в отношении конкретного субъекта (объекта) контроля либо данные, по которым истек срок исковой давности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.

      В отношении субъектов (объектов) контроля, устранивших в полном объеме выданные нарушения по итогам проведенного предыдущего профилактического контроля с посещением и (или) проверки не допускается включение их при формировании графиков и списков на очередной период государственного контроля.

      10. В зависимости от возможного риска и значимости проблемы, единичности или системности нарушения, анализа принятых ранее решений по каждому источнику информации определяются субъективные критерии, которые в соответствии с критериями оценки степени риска соответствуют степени нарушения – грубое, значительное и незначительное.

      Субъективные критерии к оценке степени риска деятельности субъектов (объектов) контроля изложены в приложении к настоящим Критериям.

      11. Исходя из приоритетности применяемых источников информации в соответствии с порядком расчета общий показатель степени риска по субъективным критериям рассчитывается общий показатель степени риска по субъективным критериям по шкале от 0 до 100.

      По показателям степени риска субъект (объект) контроля относится к высокой степени риска – при показателе степени риска от 71 до 100 включительно и в отношении него проводится проверка и профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля;

      12. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля определяется по критериям оценки степени риска но не чаще двух раз в год.

      13. Полугодовой список профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля составляются с учетом приоритетности субъекта контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям.

Глава 3. Порядок расчета общего показателя степени риска по субъективным критериям

      14. Для отнесения субъекта контроля к степени риска применяется следующий порядок расчета показателя степени риска.

      При выявлении одного грубого нарушения, субъекту контроля приравнивается показатель степени риска 100 и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      При не выявлении грубых нарушений определения показателя степени риска рассчитывается суммарным показателем по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРз = (SР2 х 100/SР1) х 0,7,

      где:

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество значительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,4 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      SРн = (SР2 х 100/SР1) х 0,4,

      где:

      SРн – показатель незначительных нарушений;

      SР1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      SР2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Общий показатель степени риска (SР) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      SР = SРз + SРн,

      где:

      SР – общий показатель степени риска;

      SРз – показатель значительных нарушений;

      SРн – показатель незначительных нарушений.

Глава 4. Проверочные листы

      15. Проверочные листы составляются для однородных групп субъектов (объектов) контроля и включают требования в соответствии с пунктом 2 статьи 132 Кодекса и с соблюдением условий, определенных в пункте 2 статьи 143 Кодекса.

  Приложение
к Критериям оценки
степени риска в сфере
нотариальной деятельности

Субъективные критерии к оценке степени риска деятельности субъектов (объектов) контроля

Критерии

Степень нарушения

По результатам мониторинга отчетности и сведений, представляемых субъектом контроля.

Глава 1. Касательно частного нотариуса

1

Наличие факта привлечения субъекта контроля к дисциплинарной ответственности в течение года

грубое

2

Наличие факта приостановления действия лицензий на право занятия нотариальной деятельностью

грубое

3

Наличие факта привлечения субъекта контроля к административной ответственности в течение года

грубое

4

Занятие предпринимательской деятельностью

грубое

5

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий

грубое

Глава 2. Касательно территориальной нотариальной палаты

6

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий

грубое

7

Непредоставление нотариальными палатами информации о своей деятельности по итогам полугодия и года

значительное

Результаты проверки и предыдущего профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля

Глава 3. Касательно частного нотариуса

8

Отсутствие помещения, пригодного для беспрепятственного доступа физических лиц и представителей юридических лиц

грубое

9

Непредоставление субъектом контроля государственным органом финансового мониторинга и уполномоченному органу в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма сведений и информации об операциях, подлежащих финансовому мониторингу

грубое

10

Отсутствие договора страхования гражданско-правовой ответственности

грубое

11

Непредоставление субъектом контроля в течение месяца в территориальный орган юстиции сведений об изменении им фамилии, имени, отчества, а также местонахождения его помещения

значительное

12

Ненадлежащее ведение нотариального делопроизводства:
прием, регистрация и отправление документов;
составление номенклатуры дел;
формирование дел;
оформление и составления описи дел;
хранение документов;
передача дел в государственный или частный нотариальный архив;
обеспечение сохранности архивных документов;
уничтожение дел;
использование и хранение печати, штампов и бланков нотариуса;
формирование и оформление наследственных дел;
учет завещаний; оформление документов, предназначенных для совершения действий за границей;
наличие и ведение реестра регистрации нотариальных действий, а также регистрация нотариальных действий в электронном реестре Единой нотариальной информационной системы

незначительное

13

Ненадлежащее совершение нотариальных действий, а именно:
удостоверение сделки;
удостоверение учредительных документов хозяйственных товариществ;
назначение доверительного управляющего наследством;
выдача свидетельства о праве на наследство;
выдача свидетельства о праве собственности на долю в общем имуществе супругов и иных лиц, имеющих имущество на праве общей совместной собственности;
свидетельствование верности копий документов и выписок из них;
свидетельствование подлинности подписи на документах; свидетельствование верности перевода документов с одного языка на другой;
удостоверение факта нахождения гражданина в живых;
удостоверение факта нахождения гражданина в определенном месте;
удостоверение времени предъявления документов;
передача заявления физических и юридических лиц другим физическим и юридическим лицам;
принятие в депозит денег;
совершение исполнительной надписи;
удостоверение соглашения об урегулировании спора;
совершение протеста векселей;
принятие на хранение документов и ценных бумаг;
совершение морских протестов; обеспечение доказательства

грубое

Глава 4. Касательно территориальной нотариальной палаты

14

Отсутствие частного нотариального архива, организации их функций по накоплению, хранению и использованию нотариальных документов.

грубое

15

Необеспечение организации страхования частными нотариусами гражданско-правовой ответственности и не информирование территориальных органов юстиции о случаях уклонения частных нотариусов от заключения договора обязательного страхования своей гражданско-правовой ответственности организация учета договоров страхования гражданско-правовой ответственности нотариусов.

значительное

Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений

16

Наличие два и более подтвержденной жалобы или обращения на действия нотариуса

грубое

Результаты анализа сведений, представляемых уполномоченными органами и организациями

17

Наличие фактов вынесения судами, вступивших в законную силу частных постановлений или определений в отношении субъекта контроля

грубое

18

Наличие фактов вынесения судом вступившего в законную силу решений о признании сделки, удостоверенной субъектом контроля недействительной, в котором указана его вина

грубое

19

Наличие фактов вынесения судом, вступивших в законную силу решений, в отношении субъекта контроля, согласно обоснованных жалоб на нотариальные действия или незаконного отказа в их совершении, в котором указана его вина

грубое

  Приложение 2
к совместному приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 30 ноября 2022 года № 110
и Министр юстиции
Республики Казахстан
от 30 ноября 2022 года № 982
  Приложение 4
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 1529
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 60

Проверочный лист

      в области нотариальной деятельности ________________________________________
в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан
в отношении частного нотариуса
_________________________________________________________________________
наименование однородной группы субъектов контроля Государственный орган,
назначивший проверку /профилактического контроля с посещением субъекта контроля
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта контроля
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(№, дата)
Наименование субъекта контроля
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(Индивидуальный идентификационный номер), контроля
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Адрес места нахождения ___________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

1

Наличие факта привлечения субъекта контроля к дисциплинарной ответственности в течение года



2

Наличие факта приостановления действия лицензий на право занятия нотариальной деятельностью



3

Наличие факта привлечения субъекта контроля к административной ответственности в течение года



4

Занятие предпринимательской деятельностью



5

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий



6

Отсутствие помещения, пригодного для беспрепятственного доступа физических лиц и представителей юридических лиц



7

Непредоставление субъектом контроля государственным органом финансового мониторинга и уполномоченному органу в сфере противодействия легализации (отмыванию) доходов, полученных преступным путем, и финансированию терроризма сведений и информации об операциях, подлежащих финансовому мониторингу



8

Отсутствие договора страхования гражданско-правовой ответственности



9

Непредоставление субъектом контроля в течение месяца в территориальный орган юстиции сведений об изменении им фамилии, имени, отчества, а также местонахождения его помещения



10

Ненадлежащее ведение нотариального делопроизводства:
прием, регистрация и отправление документов;
составление номенклатуры дел; формирование дел;
оформление и составления описи дел;
хранение документов; передача дел в государственный или частный нотариальный архив;
обеспечение сохранности архивных документов;
уничтожение дел;
использование и хранение печати, штампов и бланков нотариуса;
формирование и оформление наследственных дел;
учет завещаний; оформление документов, предназначенных для совершения действий за границей;
наличие и ведение реестра регистрации нотариальных действий, а также регистрация нотариальных действий в электронном реестре Единой нотариальной информационной системы



11

Ненадлежащее совершение нотариальных действий, а именно:
удостоверение сделки;
удостоверение учредительных документов хозяйственных товариществ;
назначение доверительного управляющего наследством;
выдача свидетельства о праве на наследство;
выдача свидетельства о праве собственности на долю в общем имуществе супругов и иных лиц, имеющих имущество на праве общей совместной собственности;
свидетельствование верности копий документов и выписок из них;
свидетельствование подлинности подписи на документах;
свидетельствование верности перевода документов с одного языка на другой;
удостоверение факта нахождения гражданина в живых;
удостоверение факта нахождения гражданина в определенном месте;
удостоверение времени предъявления документов;
передача заявления физических и юридических лиц другим физическим и юридическим лицам;
принятие в депозит денег;
совершение исполнительной надписи;
удостоверение соглашения об урегулировании спора;
совершение протеста векселей;
принятие на хранение документов и ценных бумаг;
совершение морских протестов;
обеспечение доказательства



      Должностное (ые) лицо (а):
__________________________________________ ____________
должность подпись
_______________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) должность) (подпись)
Руководитель субъекта контроля
___________________________________________ ___________
должность подпись
_______________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)

  Приложение 3
к совместному приказу
Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 30 ноября 2022 года № 110
и Министр юстиции
Республики Казахстан
от 30 ноября 2022 года № 982
  Приложение 5
к совместному приказу
Министра юстиции
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 1529
и Министра национальной экономики
Республики Казахстан
от 6 ноября 2018 года № 60

Проверочный лист

      В области/ нотариальной деятельности _______________________________________
в соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан
в отношении территориальной нотариальной палаты
_________________________________________________________________________
наименование однородной группы субъектов (объектов) контроля
Государственный орган, назначивший проверку с посещением субъекта контроля
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/ профилактического контроля с посещением субъекта
(объекта) контроля
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
(№, дата)
Наименование субъекта (объекта) контроля
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
Бизнес-идентификационный номер субъекта контроля __________________________
_________________________________________________________________________
Адрес места нахождения __________________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

1

Несоблюдение тайны совершения нотариальных действий



2

Непредоставление нотариальными палатами информации о своей деятельности по итогам полугодия и года



3

Отсутствие частного нотариального архива, организации их функций по накоплению, хранению и использованию нотариальных документов.



4

Необеспечение организации страхования частными нотариусами гражданско-правовой ответственности и не информирование территориальных органов юстиции о случаях уклонения частных нотариусов от заключения договора обязательного страхования своей гражданско-правовой ответственности организация учета договоров страхования гражданско-правовой ответственности нотариусов.



      Должностное (ые) лицо (а):
_________________________________________ ______________
должность подпись
________________________________________________________
(фамилия, имя, отчество (при его наличии) должность) (подпись)
Руководитель субъекта контроля
___________________________________________ _____________
должность подпись
________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)