Жер құқығы қатынастары саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің 2023 жылғы 4 шілдедегі № 254 және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2023 жылғы 4 шілдедегі № 133 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2023 жылғы 11 шiлдеде № 33054 болып тіркелді

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 143-бабының 5 және 6-тармақтарына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Мыналар:

      1) осы бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес жергілікті атқарушы органдар қабылдаған шешiмдердiң заңдылығы үшін жер құқығы қатынастары саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      2) осы бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес жергілікті атқарушы органдар қабылдаған шешімдердің заңдылығы үшін жер құқығы қатынастары саласындағы тексеру парағы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Жер ресурстарын басқару комитеті заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бірлескен бұйрық ресми жарияланғаннан кейін оның Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының ауыл шаруашылығы вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
__________А. Куантыров
     
      Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрі
__________Е. Карашукеев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының

      Құқықтық статистика және

      арнайы есепке алу

      жөніндегі комитеті

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
2023 жылғы 4 шілдедегі
№ 133 мен
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрі
2023 жылғы 4 шілдедегі
№ 254 бірлескен бұйрығына
1-қосымша

Жергілікті атқарушы органдар қабылдаған шешімдердің заңдылығы үшін жер құқығы қатынастары саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Жергілікті атқарушы органдар қабылдаған шешiмдердiң заңдылығы үшін жер құқығы қатынастары саласындағы тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабының 5 және 6-тармақтарына, 143-бабының 1-тармағына, сондақ-ақ Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2022 жылғы 22 маусымдағы № 48 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 28577 болып тіркелген) бекітілген Реттеуші мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау және басқару жүйесін қалыптастыру қағидаларына сәйкес әзірленді.

      2. Осы Өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бақылау субъектілері – жергілікті атқарушы органдар, жер қатынастары жөніндегі уәкілетті органдар, сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың құрылымдық бөлімшелері;

      2) болмашы бұзушылықтар – тұрғын үй құрылысына арналған жер учаскелерінің, арнайы жер қорының бар-жоғы туралы ақпарат беру туралы талаптарды сақтамаудан көрініс тапқан жер заңнамасы талаптарын бұзу, аумақты аймақтарға бөлуге сәйкес сұралып отырған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігі туралы ұсыныстар дайындау мерзімдерін бұзу, жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің ахуалдық схемасы бар жер учаскесін таңдау актісін дайындау мерзімін сақтамауы;

      3) елеулі бұзушылықтар – жеке және заңды тұлғалардың өтінішхаттарын (өтініштерін) қараудың, жергілікті атқарушы органның, аудандық маңызы бар қалалар, кенттер, ауылдар және ауылдық округтер әкімдерінің жер учаскелеріне құқық беру немесе беруден бас тарту туралы шешімдерді қабылдауының, жерге орналастыру жобасын қараудың және бекітудің, сатып алу-сату немесе уақытша өтеулі (өтеусіз) жер пайдалану шартын жасасудың, жер учаскесін алған адамдардың тізімдері бар ақпаратты орналастырудың, сауда-саттық (аукциондар) және конкурстарды өткізудің белгіленген мерзімдерін сақтамаудан, сондай-ақ, жер учаскелерін немесе жер учаскелерін жалға алу құқығын сату жөніндегі сауда-саттықты (аукциондарды) мемлекеттік мүлік тізілімінің веб-порталында электрондық түрде ұйымдастыру мен өткізу қағидаларының ұйымдастыру және өткізу қағидаларының және ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екінші түрге ауыстыру талаптарын сақтамаудан көрініс тапқан жер заңнамасының талаптарын бұзу;

      4) өрескел бұзушылықтар – жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүддесіне әсер ететін, жергілікті атқарушы органдардың жер учаскелерін немесе жер учаскелерін жалдау құқығын беру, бас тарту, өзгерту туралы шешімдер қабылдау тәртібінен көрініс тапқан жер заңнамасы талаптарын бұзу.

      3. Бақылау субъектілерін тәуекел дәрежелері бойынша айқындау тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті және субъективті өлшемшарттары арқылы жүзеге асырылады.

      4. Бақылау субъектілері объективті өлшемшарттар бойынша екі тәуекел тобына бөлінген:

      1) жоғары тәуекел дәрежесі – облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жергілікті атқарушы органдары, аудандық маңызы бар қалалардың әкімдері, облыстардың, Астана, Алматы және Шымкент қалаларының жер қатынастары басқармалары, аудандардың, облыстық маңызы бар қалалардың жер қатынастары бөлімдері және көрсетілген жергілікті атқарушы органдардың сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшелері;

      2) жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмағандар – кенттер, ауыл және ауылдық округтардың әкімдері.

      Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілеріне қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып, профилактикалық бақылау жүргізілмейді.

      5. Жоғарғы тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып және жоспардан тыс тексерулер жүргізіледі.

      Жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмаған бақылау субъектілеріне қатысты жоспардан тыс тексерулер жүргізіледі.

      6. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізудің еселігі жылына бір реттен аспауы тиіс.

      7. Субъективті өлшемшарттар мынадай ақпарат көздері негізінде айқындалады:

      1) алдыңғы тексерулер және бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып жүргізілген профилактикалық бақылау нәтижелері.

      Бұл ретте бұзушылықтың ауырлық дәрежесі (өрескел, елеулі, болмашы) тексеріс парағында көрсетілген заңнама талаптары сақталмаған кезде белгіленеді;

      2) расталған шағымдар мен арыздардың болуы және олардың саны.

      8. 7-тармақта анықталған ақпарат көздердің негізінде осы Өлшемшарттарға қосымшаға сәйкес тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары айқындалады.

      Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштері бойынша бақылау субъектілері мыналарға жатады:

      1) жоғары тәуекел дәрежесіне - тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 71-ден 100-ді қоса алғанға дейін болғанда және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізіледі;

      2) жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылмағанға - тәуекел дәрежесінің көрсеткіші 0-ден 70-ке дейін болғанда және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізілмейді.

      Бір өрескел бұзушылық анықталған жағдайда, бақылау субъектісіне 100 тәуекел дәрежесінің көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      Өрескел бұзушылық анықталмаған жағдайда, тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және болмашы бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және аталған көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7,

      мұнда:

      Р3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      Р1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      Р2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны;

      Болмашы бұзушылықтардың көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:

      Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3,

      мұнда:

      Рн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      Р1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      Р2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны;

      Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (SР) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және мына формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:

      Р = Рз + Рн,

      мұнда:

      SР – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      SР3 – елеулі бұзушылықтардың көрсеткіші;

      SРн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші.

      9. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізу бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылауды жүргізудің жартыжылдық тізімі негізінде жүргізіледі.

      10. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып профилактикалық бақылау жүргізу тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша ең жоғары тәуекел дәрежесі көрсеткіші бар бақылау субъектілерінің (объектілерінің) басымдылықтары ескеріле отырып жасалады.

  Жергілікті атқарушы органдар
қабылдаған шешiмдердiң
заңдылығы үшін жер құқығы
қатынастары саласындағы
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына қосымша

Жергілікті атқарушы органдар қабылдаған шешімдердің заңдылығы үшін жер құқығы қатынастары саласындағы тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары


Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

Алдыңғы жоспардан тыс тексерулердің және бақылау субъектісіне (объектісіне) бара отырып, профилактикалық бақылаудың нәтижелері

1.

Бас жоспарларға, егжей-тегжейлі жобалау және құрылыс салу жоспарларына (осы жобалар бар болса) және елді мекен аумақтарының жер-шаруашылық орналастыру жобаларына сәйкес жер учаскелерін және жер учаскелеріне жалдау құқығын беру немесе нысаналы мақсатын өзгерту

өрескел

2.

Жер учаскесіне немесе жер учаскесін жалдау құқығына жер учаскелерін берудің аукциондық және конкурстық тәсілдері қолданылмайтын жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік меншікте тұрған және сауда-саттықта (аукциондарда) және конкурстарда жер пайдалануға берілмеген жер учаскелерін немесе жер учаскелерін жалдау құқығын беру

өрескел

3.

Жеке және заңды тұлғалардың жер учаскесіне тиісті құқық беру туралы өтініштерін (қорғаныс және ұлттық қауіпсіздік мұқтаждықтары үшін жер учаскелерін сұрату жағдайларын қоспағанда, өтініш келіп түскен сәтінен бастап он бес жұмыс күніне дейін) қарау

елеулі

4.

Жер комиссиясының оң қорытындысының және бекітілген жерге орналастыру жобасының негізінде жер учаскелеріне құқық беру туралы шешім қабылдау

өрескел

5.

Жер учаскелеріне құқық беруден бас тарту туралы шешім (жер комиссиясының теріс қорытындысы шығарылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде) қабылдау

елеулі

6.

Жер учаскесіне құқық беру туралы шешім (бекiтілген жерге орналастыру жобасы және жер комиссиясының он қорытындысы келiп түскен сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде) қабылдау

елеулі

7.

Жеке меншікте бола алатын жер учаскелеріне ғана жеке меншік құқығын беру туралы шешім қабылдау

өрескел

8.

Ерекше жағдайларда ғана жер учаскесін мемлекет мұқтаждықтары үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару туралы шешім қабылдау (Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттардан туындайтын халықаралық мiндеттемелер; қорғаныс және ұлттық қауіпсіздік мұқтаждары, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, сауықтыру, рекреациялық және тарихи-мәдени мақсаттар үшін жер беру және арнайы экономикалық аймақтардың құрылуы мен олардың жұмыс істеуі; пайдалы қазбалар кен орындарының табылуы және оларды қазу; автомобиль және темір жолдардың құрылысы (реконструкциясы), әуежайлар, әуеайлақтар, аэронавигация объектілерінің және авиатехникалық орталықтардың, теміржол көлігі объектілерінің, көпірлердің, метрополитендердің, тоннельдердің, энергетика жүйелері мен электр тарату желілері, байланыс желілері объектілерінің, ғарыш қызметін қамтамасыз ететін объектілердің, магистралдық құбырлардың, инженерлік-коммуникациялық желілердің, стратегиялық объектілерге жататын мұнай өңдеу өндірісі объектілерінің, концессиялық жобаларды іске асыру, елді мекендердің ортақ пайдалануындағы объектілердің құрылысы (реконструкциясы); жеке ауладағы ауыл шаруашылығы жануарларын жаю үшін халықтың жайылымдық алқаптарға деген мұқтаждықтарын қанағаттандыру; елді мекендерді дамытудың және құрылыс салудың бас жоспарына немесе схемасына сәйкес жеке тұрғын үй салу үшін халықтың жер учаскелеріне деген қажеттілігін қамтамасыз ету; елдi мекендердiң бас жоспарларын ерекше жағдайлардың тiзбесiне жатқызылатын объектiлерді салу бөлігінде орындау, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында көзделген объектiлерді бюджет қаражаты есебінен салу)

өрескел

9.

Жер учаскелерін берудің белгіленген нормалары шегінде жер учаскелерін жеке меншікке беру, сондай-ақ жер учаскелерін қайталап тегін беруді болдырмау (ауылдық жерлерде жеке қосалқы шаруашылық (үй маңындағы және танаптық телiмдердi қоса алғанда) жүргiзу үшiн суарылмайтын жерлерде – 0,25 гектар және суармалы жерлерде – 0,15 гектар; жеке тұрғын үй құрылысы үшін – 0,10 гектар; бақ шаруашылығы, сондай-ақ саяжай құрылысы үшiн – 0,12 гектар)

өрескел

10.

Көрсетілген мақсаттар үшін бес жылдан аспайтын мерзімге Қазақстан Республикасының азаматтарына және Қазақстан Республикасының заңды тұлғаларына уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығын беру туралы шешім қабылдау (шалғайдағы мал шаруашылығы (маусымдық жайылымдар) үшiн;
халықтың мал жаюы мен шөп шабуы үшiн; мемлекеттiк жер пайдаланушыларға;
бақша өcipу үшiн;
қызметтiк жер телімдері түрiнде;
ортақ пайдаланылатын жолдардың, мемлекеттік меншіктегі және әлеуметтік-мәдени мақсаттағы объектілердің құрылысы кезеңіне,
тозған және бүлiнген жерлердi қалпына келтiру кезiнде;
мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартының, оның ішінде концессия шартының қолданылу мерзіміне; Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен ғимараттарды (үй-жайларды) және құрылысжайларды уақытша өтеусiз пайдалануға берген кезде;
ғибадат құрылысжайларының объектiлерi үшiн)

өрескел

11.

Шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға, шетелдік заңды тұлғаларға, шетелдік қатысуы бар Қазақстан Республикасының заңды тұлғаларына, халықаралық ұйымдарға, халықаралық қатысуы бар ғылыми орталықтарға, қандастарға ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлерге жеке меншік немесе жер пайдалану құқығын бермеу

өрескел

12.

Өз құзыреті шегінде жер учаскелеріне құқықтар беру туралы шешім қабылдау

өрескел

13.

Жер учаскелеріне құқық беруден бас тарту туралы шешім қабылдауға негіздеменің болуы

өрескел

14.

Жер учаскесіне жеке меншік құқығын беру туралы шешім (жер пайдаланушының өтінішті берген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде) қабылдау

елеулі

15.

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгерту туралы өтінішті (өтініш түскен күннен бастап он үш жұмыс күніне дейін) қарау

елеулі

16.

Жерге орналастыру жобасын (төрт жұмыс күні ішінде) қарау және бекіту

елеулі

17.

Жеке тұрғын үйлер құрылысы, арнайы жер қоры үшiн жер учаскелерiнің бар-жоғы туралы ақпарат беру

болмашы

18.

Бос жер учаскесін сауда-саттыққа (аукционға) шығару туралы ұсынысты (күнтізбелік жиырма күн ішінде) қарау

елеулі

19.

Мемлекеттік мүлік тізілімі веб-порталында сауда-саттық (аукциондар) өткізу туралы хабарлама (сауда-саттық өткізілгенге дейін кемінде күнтізбелік он бес күн бұрын) орналастыру

елеулі

20.

Ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екінші түрге ауыстыру туралы шешім қабылдау

елеулі

21.

Жер учаскесін алған тұлғалардың тізімдері бар, жер учаскесін беру негіздемесі, нысаналы мақсаты, алаңы, орналасқан жері, құқық түрі, жалдау мерзімі көрсетілген ақпаратты (халыққа қолжетімді жерлердегі арнайы ақпараттық стендтерде, сондай-ақ облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында және уәкілетті органының интернет ресурсында – ай сайын, тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында таралатын мерзімді баспасөз басылымдарында – тоқсанына кемінде бір рет) орналастыру

елеулі

22.

Сауда-саттық (аукциондар) және конкурстар (жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешім қабылданған күннен бастап күнтізбелік тоқсан күннен кешіктірмей) өткізу

елеулі

23.

Өтініш беруші жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылғандардың тізілімінде тұрған немесе өтініш беруші жер учаскесіне құқық беру туралы не оны беруден бас тарту туралы шешім қабылдау үшін қажетті құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайларда, жер учаскесіне құқық беру туралы өтінішті қараудан жазбаша бас тартуды (өтініш келіп түскен сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде) жолдау

елеулі

24.

Аумақты аймақтарға бөлуге сәйкес сұратылып отырған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігін айқындау және материалдарды жер комиссиясына (өтініш келіп түскен сәттен бастап жеті жұмыс күні ішінде) енгізу

болмашы

25.

Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың тиісті уәкілетті органының аумақты аймақтарға бөлуге сәйкес сұратылған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану немесе жер учаскесін алдын ала таңдап алуды (елді мекеннің шегіндегі объектілер құрылысын қоспағанда, объектілердің құрылысы үшін жер учаскесі сұратылған кезде) беру мүмкіндігі туралы ұсыныстарды жер комиссиясына тапсырған сәтінен бастап жер комиссиясының қорытындысын (екі жұмыс күні ішінде) жасау

елеулі

26

Өтініш берушінің жерге орналастыру жобасын дайындауы үшін жер комиссияның оң қорытындысының бір данасын (бір жұмыс күні ішінде) оған беру

елеулі

27

Жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің ахуалдық схемасы бар жер учаскесін таңдау актісін, сәулет-жоспарлау тапсырмасын, техникалық шарттарды алуға арналған сауалнама парағын, топографияны (жеті жұмыс күні ішінде) дайындауы және оларды бір мезгілде барлық мүдделі мемлекеттік органдарға, тиісті қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілеріне, мемлекеттік жер кадастрын жүргізетін "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелері арқылы не келісуші органдарда осы жүйелер болмаған кезде қағаз тасығыштарда жіберуі

болмашы

28.

Келісуші органдардың жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша беру мүмкіндігі туралы тиісті қорытындыны (он екі жұмыс күні ішінде) беруі

елеулі

29

Жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы қорытындыны (үш жұмыс күні ішінде) дайындауы және оны өтініш берушіге жолдауы

елеулі

30

Жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің сәулет-жоспарлау тапсырмасы, инженерлік желілерге қосуға арналған техникалық шарттар және топография қоса берілген жер учаскесін түпкілікті таңдау актісін (оң қорытындылар келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде) дайындауы және жіберуі

елеулі

31

Уақытша жер пайдалану шартын дайындау үшін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың уәкілетті органына шешімнің, жер-кадастрлық жоспардың көшірмелерін (бір жұмыс күні ішінде) жолдау

елеулі

32

Жер учаскесін таңдау мерзімін (он жұмыс күні ішінде) сақтай отырып, жер учаскесін таңдау туралы актіні ресімдеу, кейіннен жер учаскесін таңдау туралы актіні қарау және жер комиссиясының қорытындысын дайындау үшін жер комиссиясына жіберу

елеулі

33

Жер учаскесіне тиісті құқық беру не беруден бас тарту туралы шешімнің көшірмесін өтініш берушіге (шешім қабылданған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде) табыстау (жолдау)

елеулі

34

Сатып алу-сату немесе уақытша өтеулі (өтеусіз) жер пайдалану шартын (жер учаскесіне құқық беру туралы шешім қабылданған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей) жасасу

елеулі

35

Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облытық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдараның жер комиссиясы құрамын қалыптастыру және бекіту

болмашы

36

Жер комиссиясының отырысын аудио-, бейнежазба құралдарымен тіркеу

болмашы

37

Жер комиссиясының хаттамалық шешімдерін облыстың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың тиісті уәкілетті органының интернет-ресурсында орналастыру (ай сайын)

болмашы

38

Шаруа немесе фермер қожалығын, ауыл шаруашылығы өндірісін жүргізу үшін уақытша өтеулі жер пайдалану (жалға алу) құқығын беру туралы хабарламаны тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарында, сондай-ақ жергілікт атқарушы органның интернет-ресурсында жариялау (конкурс өткізу туралы хабарлама алғаш жарияланған күннен бастап күнтізбелік отыз күн өткенге дейін)

болмашы

39

Бос жер учаскелері және жоспарланған сауда-саттықтар (аукциондар) бойынша ақпаратты мемлекеттік мүлік тізілімінің веб-порталында, өзінің интернет-ресурстарында және халық үшін қолжетімді орындардағы (тоқсан сайын) арнайы ақпараттық стендтерде орналастыру

болмашы

40

Игеру мерзімі өткен не аяқталатын объектілерді салу үшін берілген жер учаскелері бойынша тиісті сұрау салуларды жіберу (күнтізбелік жылдың тиісті тоқсанының соңына дейін)

болмашы

41

Тиісті мақсаттарда пайдаланбау немесе Қазақстан Республикасының жер заңнамасын бұза отырып пайдалану фактілері бойынша тексеру жүргізу қажет объектілерді салуға арналған жер учаскелерінің тізбесін қадыптастыру

болмашы

42

Жаңа мерзімге жалдау шартын жасасу бойынша белгіленген мерзімді сақтау (жалдау шартында көрсетілген мерзімде, егер шартта мұндай мерзім көрсетілмесе, онда жалдау шартының қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін үй ай мерзімде)

елеулі

Расталған шағымдар мен арыздардың болуы және олардың саны

43

Бір немесе одан көп шағымның немесе арыздың болуы, оны қарау бойынша Қазақстан Республикасының жер заңнамасы бұзылған жағдайда жерлерді пайдалану мен қорғау жөніндегі мемлекеттік инспектор бақылау субъектісін әкімшілік жауапкершілікке тартады

елеулі

44

Бір немесе одан көп шағымның немесе арыздың болуы, оны қарау бойынша жерді пайдалану мен қорғау жөніндегі мемлекеттік инспектор бақылау субъектісін әкімшілік жауапкершілікке тартпай, Қазақстан Республикасы жер заңнамасының анықталған бұзылушылықтарын жою жөнінде нұсқама береді

болмашы

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
2023 жылғы 4 шілдедегі
№ 133 мен
Қазақстан Республикасы
Ауыл шаруашылығы министрі
2023 жылғы 4 шілдедегі № 254
бірлескен бұйрығына
2-қосымша

Жергілікті атқарушы органдардың қабылдаған шешімдерінің заңдылығы үшін жер құқығы қатынастары саласындағы тексеру парағы

      Тексеруді/ бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бара отырып
      профилактикалық бақылауды тағайындаған мемлекеттік орган __________________
      ________________________________________________________________________
      Тексеруді/ бақылау және қадағалау субъектісіне (объектісіне) бара отырып
      профилактикалық бақылауды тағайындау туралы акт ___________________________
      _________________________________________________________________________
      №, күні
      Бақылау убъектісінің (объектісінің) атауы ______________
      ________________________________________________________________________________
      Бақылау субъектісінің (объектісінің) бизнес-сәйкестендіру нөмірі _______________________
      Орналасқан жерінің мекенжайы _________________________________________
      ________________________________________________________________________________

Талаптардың тізбесі

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

5

6

1.

Бас жоспарларға, егжей-тегжейлі жобалау және құрылыс салу жоспарларына (осы жобалар бар болса) және елді мекен аумақтарының жер-шаруашылық орналастыру жобаларына сәйкес жер учаскелерін және жер учаскелеріне жалдау құқығын беру немесе нысаналы мақсатын өзгерту



2.

Жер учаскесіне немесе жер учаскесін жалдау құқығына жер учаскелерін берудің аукциондық және конкурстық тәсілдері қолданылмайтын жағдайларды қоспағанда, мемлекеттік меншікте тұрған және сауда-саттықта (аукциондарда) және конкурстарда жер пайдалануға берілмеген жер учаскелерін немесе жер учаскелерін жалдау құқығын беру



3.

Жеке және заңды тұлғалардың жер учаскесіне тиісті құқық беру туралы өтініштерін (қорғаныс және ұлттық қауіпсіздік мұқтаждықтары үшін жер учаскелерін сұрату жағдайларын қоспағанда, өтініш келіп түскен сәтінен бастап он бес жұмыс күніне дейін) қарау



4.

Жер комиссиясының оң қорытындысының және бекітілген жерге орналастыру жобасының негізінде жер учаскелеріне құқық беру туралы шешім қабылдау



5.

Жер учаскелеріне құқық беруден бас тарту туралы шешім (жер комиссиясының теріс қорытындысы шығарылған күннен бастап үш жұмыс күні ішінде) қабылдау



6.

Жер учаскесіне құқық беру туралы шешім (бекiтілген жерге орналастыру жобасы және жер комиссиясының он қорытындысы келiп түскен сәттен бастап үш жұмыс күні ішінде) қабылдау



7.

Жеке меншікте бола алатын жер учаскелеріне ғана жеке меншік құқығын беру туралы шешім қабылдау



8.

Ерекше жағдайларда ғана жер учаскесін мемлекет мұқтаждықтары үшін мәжбүрлеп иеліктен шығару туралы шешім қабылдау (Қазақстан Республикасы ратификациялаған халықаралық шарттардан туындайтын халықаралық мiндеттемелер;
қорғаныс және ұлттық қауіпсіздік мұқтаждары, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, сауықтыру, рекреациялық және тарихи-мәдени мақсаттар үшін жер беру және арнайы экономикалық аймақтардың құрылуы мен олардың жұмыс істеуі; пайдалы қазбалар кен орындарының табылуы және оларды қазу; автомобиль және темір жолдардың құрылысы (реконструкциясы), әуежайлар, әуеайлақтар, аэронавигация объектілерінің және авиатехникалық орталықтардың, теміржол көлігі объектілерінің, көпірлердің, метрополитендердің, тоннельдердің, энергетика жүйелері мен электр тарату желілері, байланыс желілері объектілерінің, ғарыш қызметін қамтамасыз ететін объектілердің, магистралдық құбырлардың, инженерлік-коммуникациялық желілердің, стратегиялық объектілерге жататын мұнай өңдеу өндірісі объектілерінің, концессиялық жобаларды іске асыру, елді мекендердің ортақ пайдалануындағы объектілердің құрылысы (реконструкциясы); жеке ауладағы ауыл шаруашылығы жануарларын жаю үшін халықтың жайылымдық алқаптарға деген мұқтаждықтарын қанағаттандыру;
елді мекендерді дамытудың және құрылыс салудың бас жоспарына немесе схемасына сәйкес жеке тұрғын үй салу үшін халықтың жер учаскелеріне деген қажеттілігін қамтамасыз ету; елдi мекендердiң бас жоспарларын ерекше жағдайлардың тiзбесiне жатқызылатын объектiлерді салу бөлігінде орындау, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Мемлекеттік жоспарлау жүйесінің құжаттарында көзделген объектiлерді бюджет қаражаты есебінен салу)



9.

Жер учаскелерін берудің белгіленген нормалары шегінде жер учаскелерін жеке меншікке беру, сондай-ақ жер учаскелерін қайталап тегін беруді болдырмау
(ауылдық жерлерде жеке қосалқы шаруашылық (үй маңындағы және танаптық телiмдердi қоса алғанда) жүргiзу үшiн суарылмайтын жерлерде – 0,25 гектар және суармалы жерлерде – 0,15 гектар; жеке тұрғын үй құрылысы үшін – 0,10 гектар; бақ шаруашылығы, сондай-ақ саяжай құрылысы үшiн – 0,12 гектар)



10.

Көрсетілген мақсаттар үшін бес жылдан аспайтын мерзімге Қазақстан Республикасының азаматтарына және Қазақстан Республикасының заңды тұлғаларына уақытша өтеусіз жер пайдалану құқығын беру туралы шешім қабылдау (шалғайдағы мал шаруашылығы (маусымдық жайылымдар) үшiн;
халықтың мал жаюы мен шөп шабуы үшiн; мемлекеттiк жер пайдаланушыларға;
бақша өcipу үшiн;
қызметтiк жер телімдері түрiнде;
ортақ пайдаланылатын жолдардың, мемлекеттік меншіктегі және әлеуметтік-мәдени мақсаттағы объектілердің құрылысы кезеңіне,
тозған және бүлiнген жерлердi қалпына келтiру кезiнде;
мемлекеттік-жекешелік әріптестік шартының, оның ішінде концессия шартының қолданылу мерзіміне; Қазақстан Республикасының заңдарында белгiленген тәртiппен ғимараттарды (үй-жайларды) және құрылысжайларды уақытша өтеусiз пайдалануға берген кезде;
ғибадат құрылысжайларының объектiлерi үшiн)



11.

Шетелдіктерге және азаматтығы жоқ адамдарға, шетелдік заңды тұлғаларға, шетелдік қатысуы бар Қазақстан Республикасының заңды тұлғаларына, халықаралық ұйымдарға, халықаралық қатысуы бар ғылыми орталықтарға, қандастарға ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлерге жеке меншік немесе жер пайдалану құқығын бермеу



12.

Өз құзыреті шегінде жер учаскелеріне құқықтар беру туралы шешім қабылдау



13.

Жер учаскелеріне құқық беруден бас тарту туралы шешім қабылдауға негіздеменің болуы



14.

Жер учаскесіне жеке меншік құқығын беру туралы шешім (жер пайдаланушының өтінішті берген күнінен бастап бес жұмыс күні ішінде) қабылдау



15.

Жер учаскесінің нысаналы мақсатын өзгерту туралы өтінішті (өтініш түскен күннен бастап он үш жұмыс күніне дейін) қарау



16.

Жерге орналастыру жобасын (төрт жұмыс күні ішінде) қарау және бекіту



17.

Жеке тұрғын үйлер құрылысы, арнайы жер қоры үшiн жер учаскелерiнің бар-жоғы туралы ақпарат беру



18.

Бос жер учаскесін сауда-саттыққа (аукционға) шығару туралы ұсынысты (жиырма күнтізбелік күн ішінде) қарау



19.

Мемлекеттік мүлік тізілімі веб-порталында сауда-саттық (аукциондар) өткізу туралы хабарлама (сауда-саттық өткізілгенге дейін кемінде күнтізбелік он бес күн бұрын) орналастыру



20.

Ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екінші түрге ауыстыру туралы шешім қабылдау



21.

Жер учаскесін алған тұлғалардың тізімдері бар, жер учаскесін беру негіздемесі, нысаналы мақсаты, алаңы, орналасқан жері, құқық түрі, жалдау мерзімі көрсетілген ақпаратты (халыққа қолжетімді жерлердегі арнайы ақпараттық стендтерде, сондай-ақ облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органның интернет-ресурсында және уәкілетті органының интернет ресурсында – ай сайын, тиісті әкімшілік-аумақтық бірлік аумағында таралатын мерзімді баспасөз басылымдарында – тоқсанына кемінде бір рет) орналастыру



22.

Сауда-саттық (аукциондар) және конкурстар (жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы шешім қабылданған күннен бастап күнтізбелік тоқсан күннен кешіктірмей) өткізу



23.

Өтініш беруші жер учаскелері мәжбүрлеп алып қойылғандардың тізілімінде тұрған немесе өтініш беруші жер учаскесіне құқық беру туралы не оны беруден бас тарту туралы шешім қабылдау үшін қажетті құжаттар топтамасын толық ұсынбаған жағдайларда, жер учаскесіне құқық беру туралы өтінішті қараудан жазбаша бас тартуды (өтініш келіп түскен сәттен бастап екі жұмыс күні ішінде) жолдау



24.

Аумақты аймақтарға бөлуге сәйкес сұратылып отырған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану мүмкіндігін айқындау және материалдарды жер комиссиясына (өтініш келіп түскен сәттен бастап жеті жұмыс күні ішінде) енгізу



25.

Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың тиісті уәкілетті органының аумақты аймақтарға бөлуге сәйкес сұратылған жер учаскесін мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша пайдалану немесе жер учаскесін алдын ала таңдап алуды (елді мекеннің шегіндегі объектілер құрылысын қоспағанда, объектілердің құрылысы үшін жер учаскесі сұратылған кезде) беру мүмкіндігі туралы ұсыныстарды жер комиссиясына тапсырған сәтінен бастап жер комиссиясының қорытындысын (екі жұмыс күні ішінде) жасау



26.

Өтініш берушінің жерге орналастыру жобасын дайындауы үшін жер комиссияның оң қорытындысының бір данасын оған (бір жұмыс күні ішінде) беру



27.

Жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің ахуалдық схемасы бар жер учаскесін таңдау актісін, сәулет-жоспарлау тапсырмасын, техникалық шарттарды алуға арналған сауалнама парағын, топографияны (жеті жұмыс күні ішінде) дайындауы және оларды бір мезгілде барлық мүдделі мемлекеттік органдарға, тиісті қызметтерге, табиғи монополиялар субъектілеріне, мемлекеттік жер кадастрын жүргізетін "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясына мемлекеттік органдардың ақпараттық жүйелері арқылы не келісуші органдарда осы жүйелер болмаған кезде қағаз тасығыштарда жіберуі



28.

Келісуші органдардың мәлімделген нысаналы мақсаты бойынша жер учаскесін беру мүмкіндігі туралы тиісті қорытындыны (он екі жұмыс күні ішінде) беруі



29.

Жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің жер учаскесіне құқық беруден бас тарту туралы қорытындыны (үш жұмыс күні ішінде) дайындауы және оны өтініш берушіге жолдауы



30.

Жергілікті атқарушы органның сәулет және қала құрылысы саласындағы функцияларды жүзеге асыратын құрылымдық бөлімшесінің сәулет-жоспарлау тапсырмасы, инженерлік желілерге қосуға арналған техникалық шарттар және топография қоса берілген жер учаскесін түпкілікті таңдау актісін (оң қорытындылар келіп түскен күннен бастап бес жұмыс күні ішінде) дайындауы және жіберуі



31.

Уақытша жер пайдалану шартын дайындау үшін облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың уәкілетті органына шешімнің, жер-кадастрлық жоспардың көшірмелерін (бір жұмыс күні ішінде) жолдау



32.

Жер учаскесін таңдау мерзімін (он жұмыс күні ішінде) сақтай отырып, жер учаскесін таңдау туралы актіні ресімдеу, кейіннен жер учаскесін таңдау туралы актіні қарау және жер комиссиясының қорытындысын дайындау үшін жер комиссиясына жіберу



33.

Жер учаскесіне тиісті құқық беру не беруден бас тарту туралы шешімнің көшірмесін өтініш берушіге (шешім қабылданған сәттен бастап бес жұмыс күні ішінде) табыстау (жолдау)



34.

Сатып алу-сату немесе уақытша өтеулі (өтеусіз) жер пайдалану шартын (жер учаскесіне құқық беру туралы шешім қабылданған күннен бастап он жұмыс күнінен кешіктірмей) жасау



35

Облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың, ауданның, облытық маңызы бар қаланың жергілікті атқарушы органдараның жер комиссиясы құрамын қалыптастыру және бекіту



36

Жер комиссиясының отырысын аудио-, бейнежазба құралдарымен тіркеу



37

Жер комиссиясының хаттамалық шешімдерін облыстың, ауданның, облыстық маңызы бар қаланың тиісті уәкілетті органының интернет-ресурсында орналастыру (ай сайын)



38

Шаруа немесе фермер қожалығын, ауыл шаруашылығы өндірісін жүргізу үшін уақытша өтеулі жер пайдалану (жалға алу) құқығын беру туралы хабарламаны тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктің аумағында таратылатын мерзімді баспасөз басылымдарында, сондай-ақ жергілікт атқарушы органның интернет-ресурсында жарияла (конкурс өткізу туралы хабарлама алғаш жарияланған күннен бастап күнтізбелік отыз күн өткенге дейін)



39

Бос жер учаскелері және жоспарланған сауда-саттықтар (аукциондар) бойынша ақпаратты мемлекеттік мүлік тізілімінің веб-порталында, өзінің интернет-ресурстарында және халық үшін қолжетімді орындардағы (тоқсан сайын) арнайы ақпараттық стендтерде орналастыру



40

Игеру мерзімі өткен не аяқталатын объектілерді салу үшін берілген жер учаскелері бойынша тиісті сұрау салуларды жіберу (күнтізбелік жылдың тиісті тоқсанының соңына дейін)



41

Тиісті мақсаттарда пайдаланбау немесе Қазақстан Республикасының жер заңнамасын бұза отырып пайдалану фактілері бойынша тексеру жүргізу қажет объектілерді салуға арналған жер учаскелерінің тізбесін қадыптастыру



42

Жаңа мерзімге жалдау шартын жасасу бойынша белгіленген мерзімді сақтау (жалдау шартында көрсетілген мерзімде, егер шартта мұндай мерзім көрсетілмесе, онда жалдау шартының қолданылу мерзімі аяқталғанға дейін үй ай мерзімде)



      Лауазымды адам (-дар) ______________________________ _________________
      лауазымы қолы
      ____________________________________________________________________
      аты, әкесінің аты (бар болса), тегі
      Бақылау субъектісінің басшысы _______________________________ __________
      лауазымы қолы
      ______________________________________________________________________
      аты, әкесінің аты (бар болса), тегі

Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа в области земельных правоотношений

Совместный приказ Министра сельского хозяйства Республики Казахстан от 4 июля 2023 года № 254 и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 4 июля 2023 года № 133. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 11 июля 2023 года № 33054

      В соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить:

      1) критерии оценки степени рисков в области земельных правоотношений за законностью принятых решений местных исполнительных органов согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочный лист в области земельных правоотношений за законностью принятых решений местных исполнительных органов согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Комитету по управлению земельными ресурсами Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства сельского хозяйства Республики Казахстан после его официального опубликования.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующего вице-министра сельского хозяйства Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр национальной экономики
Республики Казахстан
__________ А. Куантыров
      Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
__________ Е. Карашукеев

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой статистике
и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1
к совместному приказу
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 4 июля 2023 года № 133
и Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 4 июля 2023 года № 254

Критерии оценки степени рисков в области земельных правоотношений за законностью принятых решений местных исполнительных органов

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие критерии оценки степени рисков в области земельных правоотношений за законностью принятых решений местных исполнительных органов (далее – Критерии) разработаны в соответствии с пунктами 5 и 6 статьи 141, статьей 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан, а также Правилами формирования регулирующими государственными органами системы оценки и управления рисками, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 22 июня 2022 года № 48 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 28577).

      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:

      1) субъекты контроля – местные исполнительные органы, уполномоченные органы по земельным отношениям, структурные подразделения местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства;

      2) незначительные нарушения – нарушения требований земельного законодательства, выраженные в несоблюдении требований по предоставлению информации о наличии земельных участков для жилищного строительства, специального земельного фонда, нарушения сроков подготовки предложений в соответствии с территориальным зонированием о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению, несоблюдение структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства срока подготовки акта выбора земельного участка с его ситуационной схемой;

      3) значительные нарушения – нарушения требований земельного законодательства, выраженные в несоблюдении установленных сроков рассмотрения ходатайств (заявлений) физических и юридических лиц, принятия решения местными исполнительными органами о предоставлении или об отказе в предоставлении прав на земельные участки, рассмотрения и утверждения землеустроительного проекта, заключения договора купли-продажи или временного возмездного (безвозмездного) землепользования, размещения информации со списками лиц, получивших земельный участок, проведение торгов (аукционов) и конкурсов, а также в несоблюдении требований правил организации и проведения торгов (аукционов) по продаже земельных участков или права аренды земельных участков в электронном виде на веб-портале реестра государственного имущества и перевода сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой;

      4) грубые нарушения – нарушения требований земельного законодательства, влияющие законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства, выраженные в нарушении порядка принятия решения местными исполнительными органами о предоставлении, об отказе, об изменении целевого назначения земельных участков или права аренды земельных участков.

      3. Определение субъектов контроля по степеням риска осуществляется путем объективных и субъективных критериев по оценке степени рисков.

      4. По объективным критериям субъекты контроля разделены на две группы риска:

      1) высокая степень риска – местные исполнительные органы областей, городов Астаны, Алматы и Шымкент, районов, городов областного значения, акимы городов районного значения, управления земельных отношений областей, городов Астаны, Алматы и Шымкент, отделы земельных отношений районов, городов областного значения и структурные подразделения указанных местных исполнительных органов, осуществляющих функции в сфере архитектуры и градостроительства;

      2) не отнесенная к высокой степени риска – акимы поселков, сел и сельских округов.

      В отношении субъектов контроля, не отнесенных к высокой степени риска профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля не проводится.

      5. В отношении субъектов контроля, отнесенных к высокой степени риска проводятся профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля и внеплановые проверки.

      В отношении субъектов контроля, не отнесенных к высокой степени риска проводятся внеплановые проверки.

      6. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля не может быть чаще одного раза в год.

      7. Субъективные критерии определяются на основании следующих информационных источников:

      1) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля.

      При этом, степень тяжести нарушений (грубое, значительное, незначительное) устанавливается в случае несоблюдения требований законодательства, отраженных в проверочных листах;

      2) наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений.

      8. На основании информационных источников, определенных в пункте 7 определяются субъективные критерии оценки степени риска согласно приложению к настоящим Критериям.

      По показателям степени риска субъекты контроля относятся:

      1) к высокой степени риска – при показателе степени риска от 71 до 100 включительно и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля;

      2) не отнесенной к высокой степени риска – при показателе степени риска от 0 до 70 и в отношении него не проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      При выявлении одного грубого нарушения, субъекту контроля приравнивается показатель степени риска 100 и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      В случае если грубых нарушений не выявлено, то для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель по нарушениям значительной и незначительной степени.

      При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      Рз = (Р2 х 100/Р1) х 0,7,

      где:

      Рз – показатель значительных нарушений;

      Р1 – требуемое количество значительных нарушений;

      Р2 – количество выявленных значительных нарушений;

      При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

      Рн = (Р2 х 100/Р1) х 0,3,

      где:

      Рн – показатель незначительных нарушений;

      Р1 – требуемое количество незначительных нарушений;

      Р2 – количество выявленных незначительных нарушений;

      Общий показатель степени риска (Р) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

      Р = Рз + Рн,

      где:

      Р – общий показатель степени риска;

      Рз – показатель значительных нарушений;

      Рн – показатель незначительных нарушений.

      9. Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля проводится на основании полугодовых списков профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля.

      10. Списки проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля составляются с учетом приоритетности субъектов (объектов) контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям.

  Приложение
к критериям оценки степени
рисков в области земельных
правоотношений за законностью
принятых решений местных
исполнительных органов

Субъективные критерии оценки степени риска в области земельных правоотношений за законностью принятых решений местных исполнительных органов

Критерии

Степень нарушения

Результаты предыдущих внеплановых проверок и профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля

1.

Предоставление и изменение целевого назначения земельных участков или права аренды земельных участков в соответствии с генеральными планами, проектами детальной планировки и застройки (при наличии этих проектов) и проектами земельно-хозяйственного устройства территории населенных пунктов

грубое

2.

Предоставление земельных участков или права аренды земельных участков, находящихся в государственной собственности и не предоставленных в землепользование, на торгах (аукционах) и конкурсах, за исключением случаев, когда на земельный участок или право аренды земельного участка не распространяются аукционный и конкурсный способы предоставления земельных участков

грубое

3.

Рассмотрение заявлений физических или юридических лиц о предоставлении соответствующего права на земельный участок (до пятнадцати рабочих дней с момента поступления заявления, за исключением случаев испрашивания земельных участков для нужд обороны и национальной безопасности)

значительное

4.

Принятие решения о предоставлении прав на земельные участки на основании положительного заключения земельной комиссии и утвержденного землеустроительного проекта

грубое

5.

Принятие решения об отказе в предоставлении прав на земельные участки (в течение трех рабочих дней с даты вынесения отрицательного заключения земельной комиссии)

значительное

6.

Принятие решения о предоставлении права на земельный участок (в течение трех рабочих дней с момента поступления утвержденного землеустроительного проекта и положительного заключения земельной комиссии)

значительное

7.

Принятие решения о предоставлении права частной собственности только на земельные участки, которые могут находиться в частной собственности

грубое

8.

Принятие решения о принудительном отчуждении земельного участка для государственных нужд только в исключительных случаях (международные обязательства, вытекающие из международных договоров, ратифицированных Республикой Казахстан; предоставление земель для нужд обороны и национальной безопасности, особо охраняемых природных территорий, оздоровительного, рекреационного и историко-культурного назначения, создание и функционирование специальных экономических зон; обнаружение и разработка месторождения полезных ископаемых; строительство (реконструкция) автомобильных и железных дорог, строительство (реконструкция) аэропортов, аэродромов, объектов аэронавигации и авиатехнических центров, объектов железнодорожного транспорта, мостов, метрополитенов, тоннелей, объектов энергетических систем и линий электропередачи, линий связи, объектов, обеспечивающих космическую деятельность, магистральных трубопроводов, инженерно-коммуникационных сетей, объектов нефтеперерабатывающего производства, отнесенных к стратегическим объектам, реализация концессионных проектов, объектов общего пользования населенных пунктов; удовлетворение нужд населения в пастбищных угодьях для выпаса сельскохозяйственных животных личного подворья; обеспечение потребности населения в земельных участках для индивидуального жилищного строительства в соответствии с генеральным планом или схемой развития и застройки населенных пунктов; исполнение генеральных планов населенных пунктов в части строительства объектов, подпадающих под перечень исключительных случаев, а также строительство объектов, предусмотренных документами Системы государственного планирования Республики Казахстан, за счет бюджетных средств)

грубое

9.

Предоставление земельных участков бесплатно в частную собственность в пределах установленных норм предоставления земельных участков, а также недопущение повторного бесплатного предоставления земельных участков (для ведения личного подсобного хозяйства (включая приусадебный и полевой наделы) в сельской местности – 0,25 гектара на неорошаемых и 0,15 гектара на орошаемых землях; для индивидуального жилищного строительства – 0,10 гектара; для садоводства, а также дачного строительства – 0,12 гектара)

грубое

10.

Принятие решения о предоставлении права временного безвозмездного землепользования для указанных целей сроком не выше пяти лет (для отгонного животноводства (сезонные пастбища);
для выпаса скота населения и сенокошения;
государственным землепользователям;
для ведения огородничества;
в виде служебных земельных наделов;
на период строительства дорог общего пользования, объектов государственной собственности и социально-культурного назначения;
при восстановлении деградированных и нарушенных земель;
на срок действия договора государственно-частного партнерства, в том числе договора концессии;
при предоставлении в установленном законодательством Республики Казахстан порядке зданий (помещений) и сооружений во временное безвозмездное пользование;
для объектов культовых сооружений)

грубое

11.

Непредоставление права частной собственности или землепользование на земли сельскохозяйственного назначения иностранцам и лицам без гражданства, иностранным юридическим лицам, юридическим лицам Республики Казахстан с иностранным участием, международным организациям, научным центрам с международным участием, кандасам

грубое

12.

Принятие решения о предоставлении прав на земельные участки в пределах своей компетенции

грубое

13.

Наличие оснований для принятия решения об отказе в предоставлении прав на земельные участки

грубое

14.

Принятие решения о предоставлении права частной собственности на земельный участок (в течение пяти рабочих дней со дня подачи землепользователем заявления)

значительное

15.

Рассмотрение заявления об изменении целевого назначения земельного участка (до тринадцати рабочих дней с момента поступления заявления)

значительное

16.

Рассмотрение и утверждение землеустроительного проекта (в течение четырех рабочих дней)

значительное

17.

Предоставление информации о наличии земельных участков для строительства индивидуальных жилых домов, специального земельного фонда

незначительное

18.

Рассмотрение предложения о вынесении свободного земельного участка на торги (аукцион) (в течение двадцати календарных дней)

значительное

19.

Размещение объявления о проведении торгов (аукционов) на веб-портале реестра государственного имущества (не менее чем за пятнадцать календарных дней до проведения торгов)

значительное

20.

Принятие решения о переводе сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой

значительное

21.

Размещение информации со списками лиц, получивших земельный участок, с указанием основания предоставления земельного участка, целевого назначения, площади, места расположения, вида права, срока аренды (на специальных информационных стендах в местах, доступных для населения, а также путем опубликования на интернет-ресурсе местного исполнительного органа и интернет-ресурсе уполномоченного органа области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения – ежемесячно, в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории соответствующей административно-территориальной единицы – не реже одного раза в квартал)

значительное

22.

Проведение торгов (аукционов) и конкурсов (не позднее девяноста календарных дней со дня принятия решения об отказе в предоставлении права на земельный участок)

значительное

23.

Направление письменного отказа в рассмотрении заявления о предоставлении права на земельный участок в случаях, если заявитель состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки, или заявителем представлен неполный пакет документов, необходимых для принятия решения о предоставлении либо об отказе в предоставлении права на земельный участок (в течение двух рабочих дней с момента поступления заявления)

значительное

24.

Определение возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению в соответствии с территориальным зонированием и внесение материалов в земельную комиссию (в течение семи рабочих дней с момента поступления заявления)

незначительное

25.

Составление заключения земельной комиссии с момента передачи уполномоченным органом области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения в земельную комиссию предложения о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению в соответствии с территориальным зонированием или предоставление предварительного выбора земельного участка (при испрашивании земельного участка для строительства объектов, за исключением строительства объектов в черте населенного пункта) (в течение двух рабочих дней)

значительное

26.

Передача заявителю одного экземпляра положительного заключения земельной комиссии для подготовки им землеустроительного проекта (в течение одного рабочего дня)

значительное

27.

Подготовка структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства акта выбора земельного участка с его ситуационной схемой, архитектурно-планировочного задания, опросного листа для получения технических условий, топографии и направление их на согласование одновременно всем заинтересованным государственным органам, соответствующим службам, субъектам естественных монополий, Государственной корпорации "Правительство для граждан", ведущей государственный земельный кадастр, посредством информационных систем государственных органов либо на бумажных носителях при отсутствии у согласующих органов этих систем (в течение семи рабочих дней)

незначительное

28.

Предоставление согласующими органами соответствующего заключения о возможности предоставления земельного участка по заявленному целевому назначению (в течение двенадцати рабочих дней)

значительное

29.

Подготовка структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства, заключения об отказе в предоставлении права на земельный участок и направление его заявителю (в течение трех рабочих дней)

значительное

30.

Подготовка и направление структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства, окончательного акта выбора земельного участка с приложением архитектурно-планировочного задания, технических условий на подключение к инженерным сетям и топографии (в течение пяти рабочих дней после поступления положительных заключений)

значительное

31.

Направление копии решения, земельно-кадастрового плана в уполномоченный орган области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения для подготовки договора временного землепользования (в течение одного рабочего дня)

значительное

32.

Оформление акта о выборе земельного участка с последующим направлением в земельную комиссию для рассмотрения и подготовки заключения земельной комиссии с соблюдением срока выбора земельного участка (в течение десяти рабочих дней)

значительное

33.

Вручение (направление) заявителю копию решения о предоставлении либо об отказе в предоставлении соответствующих прав на земельные участки (в течение пяти рабочих дней с момента принятия решения)

значительное

34.

Заключение договора купли-продажи или временного возмездного (безвозмездного) землепользования (не позднее десяти рабочих дней со дня принятия решения о предоставлении права на земельный участок)

значительное

35

Формирование и утверждение состава земельной комиссии местными исполнительными органами области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения

незначительное

36

Фиксирование заседания земельной комиссии средствами аудио-, видеозаписи

незначительное

37

Размещение протокольных решений земельной комиссии на интернет-ресурсе соответствующего уполномоченного органа области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения (ежемесячно)

незначительное

38

Публикация извещения о проведении конкурса по предоставлению права временного возмездного землепользования (аренды) для ведения крестьянского или фермерского хозяйства, сельскохозяйственного производства в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории соответствующей административно-территориальной единицы, а также на интернет-ресурсе местного исполнительного органа (до истечения тридцати календарных дней со дня первой публикации извещения о проведении конкурса)

незначительное

39

Размещение информации по свободным земельным участкам и планируемым торгам (аукционам) на веб-портале реестра государственного имущества, своих интернет-ресурсах и специальных информационных стендах в местах, доступных для населения (ежеквартально)

незначительное

40

Направление соответствующих запросов по земельным участкам, предоставленным для строительства объектов, сроки освоения которых истекли либо истекают (до конца соответствующего квартала календарного года)

незначительное

41

Формирование перечня земельных участков, предназначенных для строительства объектов, по которым необходимо провести проверку по фактам неиспользования их в соответствующих целях или использования с нарушением земельного законодательства Республики Казахстан,

незначительное

42

Соблюдение установленного срока по заключению договора аренды на новый срок (в срок, указанный в договоре аренды, если в договоре такой срок не указан, то в трехмесячный срок до окончания срока действия договора аренды)

значительное

Наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений

43

Наличие одной и более подтвержденной жалобы или обращения, по рассмотрению которой субъект контроля привлечен государственным инспектором по использованию и охране земель к административной ответственности в случае нарушения земельного законодательства Республики Казахстан

значительное

44

Наличие одной и более подтвержденной жалобы или обращения, по рассмотрению которой субъекту контроля государственным инспектором по использованию и охране земель выписано предписание по устранению выявленных нарушений земельного законодательства Республики Казахстан, без привлечения к административной ответственности

значительное

  Приложение 2
к совместному приказу
Министр национальной экономики
Республики Казахстан
от 4 июля 2023 года № 133
и Министр сельского хозяйства
Республики Казахстан
от 4 июля 2023 года № 254

Проверочный лист в области земельных правоотношений за законностью принятых решений местных исполнительных органов

      Государственный орган, назначивший проверку/ профилактический контроль
с посещением субъекта /(объекта) контроля _____________________________
___________________________________________________________________
Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением субъекта
(объекта) контроля __________________________________________________
____________________________________________________________ №, дата
Наименование субъекта (объекта) контроля _____________________________
___________________________________________________________________
Бизнес-идентификационный номер субъекта (объекта) контроля ___________
___________________________________________________________________
Адрес места нахождения _____________________________________________

Перечень требований

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

1.

Предоставление и изменение целевого назначения земельных участков или права аренды земельных участков в соответствии с генеральными планами, проектами детальной планировки и застройки (при наличии этих проектов) и проектами земельно-хозяйственного устройства территории населенных пунктов



2.

Предоставление земельных участков или права аренды земельных участков, находящихся в государственной собственности и не предоставленных в землепользование, на торгах (аукционах) и конкурсах, за исключением случаев, когда на земельный участок или право аренды земельного участка не распространяются аукционный и конкурсный способы предоставления земельных участков



3.

Рассмотрение заявлений физических или юридических лиц о предоставлении соответствующего права на земельный участок (до пятнадцати рабочих дней с момента поступления заявления, за исключением случаев испрашивания земельных участков для нужд обороны и национальной безопасности)



4.

Принятие решения о предоставлении прав на земельные участки на основании положительного заключения земельной комиссии и утвержденного землеустроительного проекта



5.

Принятие решения об отказе в предоставлении прав на земельные участки (в течение трех рабочих дней с даты вынесения отрицательного заключения земельной комиссии)



6.

Принятие решения о предоставлении права на земельный участок (в течение трех рабочих дней с момента поступления утвержденного землеустроительного проекта и положительного заключения земельной комиссии)



7.

Принятие решения о предоставлении права частной собственности только на земельные участки, которые могут находиться в частной собственности



8.

Принятие решения о принудительном отчуждении земельного участка для государственных нужд только в исключительных случаях (международные обязательства, вытекающие из международных договоров, ратифицированных Республикой Казахстан; предоставление земель для нужд обороны и национальной безопасности, особо охраняемых природных территорий, оздоровительного, рекреационного и историко-культурного назначения, создание и функционирование специальных экономических зон; обнаружение и разработка месторождения полезных ископаемых; строительство (реконструкция) автомобильных и железных дорог, строительство (реконструкция) аэропортов, аэродромов, объектов аэронавигации и авиатехнических центров, объектов железнодорожного транспорта, мостов, метрополитенов, тоннелей, объектов энергетических систем и линий электропередачи, линий связи, объектов, обеспечивающих космическую деятельность, магистральных трубопроводов, инженерно-коммуникационных сетей, объектов нефтеперерабатывающего производства, отнесенных к стратегическим объектам, реализация концессионных проектов, объектов общего пользования населенных пунктов; удовлетворение нужд населения в пастбищных угодьях для выпаса сельскохозяйственных животных личного подворья; обеспечение потребности населения в земельных участках для индивидуального жилищного строительства в соответствии с генеральным планом или схемой развития и застройки населенных пунктов; исполнение генеральных планов населенных пунктов в части строительства объектов, подпадающих под перечень исключительных случаев, а также строительство объектов, предусмотренных документами Системы государственного планирования Республики Казахстан, за счет бюджетных средств)



9.

Предоставление земельных участков бесплатно в частную собственность в пределах установленных норм предоставления земельных участков, а также недопущение повторного бесплатного предоставления земельных участков (для ведения личного подсобного хозяйства (включая приусадебный и полевой наделы) в сельской местности – 0,25 гектара на неорошаемых и 0,15 гектара на орошаемых землях; для индивидуального жилищного строительства – 0,10 гектара; для садоводства, а также дачного строительства – 0,12 гектара)



10.

Принятие решения о предоставлении права временного безвозмездного землепользования для указанных целей сроком не выше пяти лет (для отгонного животноводства (сезонные пастбища);
для выпаса скота населения и сенокошения;
государственным землепользователям;
для ведения огородничества;
в виде служебных земельных наделов;
на период строительства дорог общего пользования, объектов государственной собственности и социально-культурного назначения;
при восстановлении деградированных и нарушенных земель;
на срок действия договора государственно-частного партнерства, в том числе договора концессии;
при предоставлении в установленном законодательством Республики Казахстан порядке зданий (помещений) и сооружений во временное безвозмездное пользование;
для объектов культовых сооружений)



11.

Непредоставление права частной собственности или землепользование на земли сельскохозяйственного назначения иностранцам и лицам без гражданства, иностранным юридическим лицам, юридическим лицам Республики Казахстан с иностранным участием, международным организациям, научным центрам с международным участием, кандасам



12.

Принятие решения о предоставлении прав на земельные участки в пределах своей компетенции



13.

Наличие оснований для принятия решения об отказе в предоставлении прав на земельные участки



14.

Принятие решения о предоставлении права частной собственности на земельный участок (в течение пяти рабочих дней со дня подачи землепользователем заявления)



15.

Рассмотрение заявления об изменении целевого назначения земельного участка (до тринадцати рабочих дней с момента поступления заявления)



16.

Рассмотрение и утверждение землеустроительного проекта (в течение четырех рабочих дней)



17.

Предоставление информации о наличии земельных участков для строительства индивидуальных жилых домов, специального земельного фонда



18.

Рассмотрение предложения о вынесении свободного земельного участка на торги (аукцион) (в течение двадцати календарных дней)



19.

Размещение объявления о проведении торгов (аукционов) на веб-портале реестра государственного имущества (не менее чем за пятнадцать календарных дней до проведения торгов)



20.

Принятие решения о переводе сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой



21.

Размещение информации со списками лиц, получивших земельный участок, с указанием основания предоставления земельного участка, целевого назначения, площади, места расположения, вида права, срока аренды (на специальных информационных стендах в местах, доступных для населения, а также путем опубликования на интернет-ресурсе местного исполнительного органа и интернет-ресурсе уполномоченного органа области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения – ежемесячно, в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории соответствующей административно-территориальной единицы – не реже одного раза в квартал)



22.

Проведение торгов (аукционов) и конкурсов (не позднее девяноста календарных дней со дня принятия решения об отказе в предоставлении права на земельный участок)



23.

Направление письменного отказа в рассмотрении заявления о предоставлении права на земельный участок в случаях, если заявитель состоит в реестре лиц, у которых принудительно изъяты земельные участки, или заявителем представлен неполный пакет документов, необходимых для принятия решения о предоставлении либо об отказе в предоставлении права на земельный участок (в течение двух рабочих дней с момента поступления заявления)



24.

Определение возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению в соответствии с территориальным зонированием и внесение материалов в земельную комиссию (в течение семи рабочих дней с момента поступления заявления)



25.

Составление заключения земельной комиссии с момента передачи уполномоченным органом области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения в земельную комиссию предложения о возможности использования испрашиваемого земельного участка по заявленному целевому назначению в соответствии с территориальным зонированием или предоставление предварительного выбора земельного участка (при испрашивании земельного участка для строительства объектов, за исключением строительства объектов в черте населенного пункта) (в течение двух рабочих дней)



26.

Передача заявителю одного экземпляра положительного заключения земельной комиссии для подготовки им землеустроительного проекта (в течение одного рабочего дня)



27.

Подготовка структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства акта выбора земельного участка с его ситуационной схемой, архитектурно-планировочного задания, опросного листа для получения технических условий, топографии и направление их на согласование одновременно всем заинтересованным государственным органам, соответствующим службам, субъектам естественных монополий, Государственной корпорации "Правительство для граждан", ведущей государственный земельный кадастр, посредством информационных систем государственных органов либо на бумажных носителях при отсутствии у согласующих органов этих систем (в течение семи рабочих дней)



28.

Предоставление согласующими органами соответствующего заключения о возможности предоставления земельного участка по заявленному целевому назначению (в течение двенадцати рабочих дней)



29.

Подготовка структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства заключения об отказе в предоставлении права на земельный участок и направление его заявителю (в течение трех рабочих дней)



30.

Подготовка и направление структурным подразделением местного исполнительного органа, осуществляющим функции в сфере архитектуры и градостроительства окончательного акта выбора земельного участка с приложением архитектурно-планировочного задания, технических условий на подключение к инженерным сетям и топографии (в течение пяти рабочих дней после поступления положительных заключений)



31.

Направление копии решения, земельно-кадастрового плана в уполномоченный орган области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения для подготовки договора временного землепользования (в течение одного рабочего дня)



32.

Оформление акта о выборе земельного участка с последующим направлением в земельную комиссию для рассмотрения и подготовки заключения земельной комиссии с соблюдением срока выбора земельного участка (в течение десяти рабочих дней)



33.

Вручение (направление) заявителю копию решения о предоставлении либо об отказе в предоставлении соответствующих прав на земельные участки (в течение пяти рабочих дней с момента принятия решения)



34.

Заключение договора купли-продажи или временного возмездного (безвозмездного) землепользования (не позднее десяти рабочих дней со дня принятия решения о предоставлении права на земельный участок)



35

Формирование и утверждение состава земельной комиссии местными исполнительными органами области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения



36

Фиксирование заседания земельной комиссии средствами аудио-, видеозаписи



37

Размещение протокольных решений земельной комиссии на интернет-ресурсе соответствующего уполномоченного органа области, города республиканского значения, столицы, района, города областного значения (ежемесячно)



38

Публикация извещения о проведении конкурса по предоставлению права временного возмездного землепользования (аренды) для ведения крестьянского или фермерского хозяйства, сельскохозяйственного производства в периодических печатных изданиях, распространяемых на территории соответствующей административно-территориальной единицы, а также на интернет-ресурсе местного исполнительного органа (до истечения тридцати календарных дней со дня первой публикации извещения о проведении конкурса)



39

Размещение информации по свободным земельным участкам и планируемым торгам (аукционам) на веб-портале реестра государственного имущества, своих интернет-ресурсах и специальных информационных стендах в местах, доступных для населения (ежеквартально)



40

Направление соответствующих запросов по земельным участкам, предоставленным для строительства объектов, сроки освоения которых истекли либо истекают (до конца соответствующего квартала календарного года)



41

Формирование перечня земельных участков, предназначенных для строительства объектов, по которым необходимо провести проверку по фактам неиспользования их в соответствующих целях или использования с нарушением земельного законодательства Республики Казахстан,



42

Соблюдение установленного срока по заключению договора аренды на новый срок (в срок, указанный в договоре аренды, если в договоре такой срок не указан, то в трехмесячный срок до окончания срока действия договора аренды)



      Должностное (ые) лицо (а) ___________________________ ____________
должность подпись
_______________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)
Руководитель субъекта контроля __________________________ ________
должность подпись
________________________________________________________________
фамилия, имя, отчество (при его наличии)