"Мемлекеттiк мекемелердiң, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдері аппараттарының бюджеттiк есептiлiкті жасау және ұсыну қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 2 желтоқсандағы № 630 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы

Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2024 жылғы 9 ақпандағы № 71 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 9 ақпанда № 33989 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Мемлекеттiк мекемелердiң, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдері аппараттарының бюджеттiк есептiлiкті жасау және ұсыну қағидаларын бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2016 жылғы 2 желтоқсандағы № 630 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 14613 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      көрсетілген бұйрықпен бекітілген Мемлекеттiк мекемелердiң, бюджеттiк бағдарламалар әкiмшiлерiнiң, бюджетті атқару жөніндегі уәкілетті органдардың және аудандық маңызы бар қалалар, ауылдар, кенттер, ауылдық округтер әкімдері аппараттарының бюджеттiк есептiлiктi жасау және ұсыну қағидаларында:

      79-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "79. Мемлекеттік, шоғырландырылған бюджеттердің, облыс бюджетінің атқарылуы туралы есеп осы Қағидаларға 21-қосымшаға сәйкес қалыптастырылады:

      бұл ретте, 4-бағандағы "Шығару сомасы":

      І "Кірістер" бөлімі бойынша жиыны:

      кірістердің 2-санаты бойынша (1,0 миллиард теңге) – бұл төмен тұрған бюджеттерге берілген кредиттер бойынша сыйақылар (мүдделер) сомасы, кірістердің 4-санаты бойынша (230,0 миллиард теңге = 20,0 миллиард теңге + 210,0 миллиард теңге) - бұл бюджеттік алып қоюлар ретінде жоғары тұрған бюджеттен алынған және төмен тұрған бюджет жоғары тұрған бюджеттен субвенциялар, нысаналы ағымдағы трансферттер мен нысаналы даму трансферттері (жоғары тұрған бюджеттің резервінен алынған трансферттерді қоса алғанда) нысанында алынған трансферттердің сомасынан тұрады.

      II "Шығындар" бөлімі бойынша жиыны:

      жоғары тұрған бюджет төмен тұрған бюджетке берілген трансферттердің (90,0 миллиард теңге - субвенциялар, 80,0 миллиард теңге - нысаналы ағымдағы және нысаналы даму трансферттері), жоғары тұрған бюджетке төмен тұрған бюджеттен берілген трансферттердің (60,0 миллиард теңге - бюджеттік алымдар) және үкіметтік борышқа қызмет көрсету жөніндегі шығындардың (1,0 миллиард теңге) сомаларынан тұрады.

      III "Таза бюджеттік кредит беру" бөлімі:

      "Бюджеттік кредиттер" кіші бөлімі бойынша жиын жоғары тұрған бюджеттің төмен тұрған бюджетке бөлінген кредиттердің сомасынан тұрады.

      Қаралатын мысалда жоғары тұрған бюджеттен төмен тұрған бюджетке бюджеттік инвестициялық жобаларды іске асыруға (40,0 миллиард теңге) және төмен тұрған бюджеттердегі қолма-қол ақша тапшылығын жабуға (1,0 миллиард теңге) бөлінген кредиттер сомасы орын алады. Егер жоғары тұрған бюджеттің резерві төмен тұрған бюджеттерде қолма-қол ақша тапшылығын жабуға бөлінбеген жағдайда, онда мемлекеттік, шоғырландырылған бюджеттердің, облыс бюджетінің атқарылуы туралы есепті қалыптастыру кезінде оның сомасы алынып тасталмайды.

      Қаралатын мысалда "Кредиттерді өтеу" кіші бөлімінің жиыны төмен тұрған бюджет жоғары тұрған бюджеттен қолма-қол ақша тапшылығын жабуға алған кредитті төмен тұрған бюджеттің толық өтеу сомасымен берілген. Егер бұл резерв мемлекеттік, шоғырландырылған бюджеттердің, облыс бюджетінің атқарылуы туралы есепті қалыптастыру күніне бөлінбеген немесе ішінара бөлінген жағдайда, онда алып тастау үшін сома не болмайды, не ол төмен тұрған бюджетке бөлінген және олардың өтеуіне жататын резервтің сол бөлігін құрайтын болады.

      VI "Бюджет тапшылығын қаржыландыру" бөлімі бойынша:

      қаралатын мысалда "Қарыздар түсімі" жолы бойынша сома жоғары тұрған бюджеттен алынған кредиттер сомасына тең, ал "Қарыздарды өтеу" жолының сомасы төмен тұрған бюджеттің кредиттерін өтеу сомасына тең. Қаралатын мысалда ағымдағы қаржы жылында өтелуге жататын төмен тұрған бюджет алған 1,0 миллиард теңге сомасындағы кредит өтелуге жатады. Ағымдағы қаржы жылында төмен тұрған бюджет алған 40,0 миллиард теңге сомасындағы кредит, айталық, 2 жылдан кейін өтелуге жатады, осыған байланысты ағымдағы қаржы жылында төмен тұрған бюджет оны өтеу бойынша шығыстарды көтермейді.

      8 "Шығару сомасы" бағанында:

      I "Кірістер" бөлімі бойынша жиын:

      ҚР Ұлттық қорынан республикалық бюджетке келіп түскен трансферттер сомасынан тұрады.

      II "Шығындар" бөлімі бойынша жиын:

      ҚР Ұлттық қорынан республикалық бюджетке берілген трансферттер сомасынан тұрады.

      12 "Шығару сомасы" бағанында:

      I "Кірістер" бөлімі бойынша жиын:

      тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі (бұдан әрі – ТМККК) шеңберінде қызметтер көрсетуге ақы төлеу үшін және әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру (бұдан әрі – МӘМС) жүйесінде медициналық көмек көрсету бойынша денсаулық сақтау субъектілерінің қызметтеріне ақы төлеу үшін – ӘлМСҚ-ға республикалық бюджеттен берілген нысаналы жарна сомасынан (38,0 миллиард теңге = 28,0 миллиард теңге + 10,0 миллиард теңге) тұрады.

      II "Шығындар" бөлімі бойынша жиын:

      ТМККК шеңберінде қызметтер көрсетуге ақы төлеу үшін және әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсету бойынша денсаулық сақтау субъектілерінің қызметтеріне ақы төлеу үшін – ӘлМСҚ-ға республикалық бюджеттен берілген нысаналы жарна сомасынан (38,0 миллиард теңге = 28,0 миллиард теңге + 10,0 миллиард теңге) тұрады.";

      104-2-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "104-2. МӘСҚ түсімдері мен шығыстары туралы айлық/жылдық есепті орталық уәкілетті орган жасайды және ол мына бөлімдерді қамтиды:

      1) Түсімдер, барлығы (I),

      2) Шығыстар (II);

      3) Түсімдер мен шығыстар сальдосы (III);

      4) Қаржы жылының басындағы МӘСҚ ақша қалдығы (IV);

      5) Есепті кезеңнің соңындағы МӘСҚ ақша қалдығы (V);

      I "Түсімдер" бөлімі МӘСҚ түсетін түсімдер сомасын көрсетеді.

      II "Шығыстар" бөлімі МӘСҚ жүргізілген төлемдер сомасын көрсетеді.

      III "Түсімдер мен шығыстар сальдосы" бөлімі I "Түсімдер" және II "Шығыстар" бөлімдері арасындағы айырма сомасын көрсетеді.

      IV "Қаржы жылының басындағы МӘСҚ ақша қалдығы" бөлімі қаржы жылының басындағы МӘСҚ ақша қалдығының сомасын көрсетеді.

      V "Есепті кезеңнің соңындағы МӘСҚ ақша қалдығы" бөлімі III "Түсімдер мен шығыстар сальдосы" және IV "Қаржы жылының басындағы МӘСҚ ақша қалдығы" бөлімдерінің жиынтық сомасын көрсетеді.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі есепті бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға ай сайын есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-ы күніне дейінгі мерзімде және тиісті қаржы жылы үшін есептіден кейінгі жылдың 1 ақпанына дейінгі мерзімде ұсынады.

      ӘлМСҚ түсімдері мен шығыстары туралы айлық/жылдық есепті орталық уәкілетті орган жасайды және ол мына бөлімдерді қамтиды:

      1) Түсімдер, барлығы (I),

      оның ішінде нысаналы жарна:

      ТМККК шеңберінде қызметтер көрсетуге ақы төлеу үшін;

      әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсету бойынша денсаулық сақтау субъектілерінің қызметтеріне ақы төлеу үшін;

      2) Шығыстар (II);

      3) Түсімдер мен шығыстар сальдосы (III);

      4) Қаржы жылының басындағы ӘлМСҚ ақша қалдығы (IV);

      5) Есепті кезеңнің соңындағы ӘлМСҚ ақша қалдығы (V);

      I "Түсімдер" бөлімі республикалық бюджеттен берілетін нысаналы жарнаның жеке жолын көрсете отырып, ӘлМСҚ түсетін түсімдер сомасын көрсетеді.

      II "Шығыстар" бөлімі ӘлМСҚ жүргізілген төлемдер сомасын көрсетеді.

      III "Түсімдер мен шығыстар сальдосы" бөлімі І "Түсімдер" және II "Шығыстар" бөлімдері арасындағы айырма сомасын көрсетеді.

      IV "Қаржы жылының басындағы ӘлМСҚ ақша қалдығы" бөлімі қаржы жылының басындағы ӘлМСҚ ақша қалдығының сомасын көрсетеді.

      V "Есепті кезеңнің соңындағы ӘлМСҚ ақша қалдығы" бөлімі III "Түсімдер мен шығыстар сальдосы" және IV "Қаржы жылының басындағы ӘлМСҚ ақша қалдығы" бөлімдерінің жиынтық сомасын көрсетеді.

      Республикалық бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі есепті бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға ай сайын есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-ы күніне дейінгі мерзімде және тиісті қаржы жылы үшін есептіден кейінгі жылдың 1 ақпанына дейінгі мерзімде ұсынады.";

      107-тармақ мынадай редакцияда жазылсын:

      "107. Жылдық және жартыжылдық есептерге ақпарат "Қаржылық есептілік нысандарын және оларды жасау мен ұсыну қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қаржы министрінің 2017 жылғы 1 тамыздағы № 468 (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15594 болып тіркелген) бұйрығымен бекітілген қаржылық есептілікке түсіндірме жазбаның құрамында көрініс табады (ҚЕ-5-нысан) және қысқаша жазылуы және мына бөлімдер бойынша: жалпы ережелер мен бюджеттік есептілік нысандары жөніндегі түсіндірмені қамтуы тиіс.";

      аталған Қағидалардың 9-2-қосымшасы осы бұйрықтың 1-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын;

      аталған Қағидалардың 21-қосымшасы осы бұйрықтың 2-қосымшасына сәйкес жаңа редакцияда жазылсын.

      2. Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Бюджет заңнамасы департаменті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен:

      1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің интернет-ресурсында орналастырылуын;

      3) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелгеннен кейін он жұмыс күні ішінде осы тармақтың 1) және 2) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтердің Қазақстан Республикасы Қаржы министрлігінің Заң қызметі департаментіне ұсынылуын қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрық алғашкы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Қаржы министрі
М. Такиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Стратегиялық жоспарлау және

      реформалар агенттігінің

      Ұлттық статистика бюросы

  2024 жылғы 9 ақпандағы
№ 71 Бұйрығына
1-қосымша
  Мемлекеттік мекемелердің,
бюджеттік бағдарламалар
әкімшілерінің, бюджетті атқару
жөніндегі уәкілетті органдардың
және аудандық маңызы бар
қалалар, ауылдар, кенттер,
ауылдық округтер әкімдері
аппараттарының бюджеттік
есептілікті жасау және ұсыну
қағидаларына
9-2-қосымша
  Әкімшілік деректерді
жинауға арналған нысан

      Ұсынылады: бюджетті атқару жөніндегі орталық уәкілетті органға

      Нысан интернет - ресурста орналастырылған: www.minfin.gov.kz

      Әлеуметтік медициналық сақтандыру қорының түсімдері мен шығыстары туралы есеп

      Индекс: 8-ӘлМСҚ нысан

      Кезеңділігі: ай сайын, жылдық

      Есепті кезең:____________________ жылдарға арналған

      Ұсынатын тұлғалар тобы: бюджеттік бағдарламалардың әкімшісі

      Ұсыну мерзімі: ай сайын есепті кезеңнен кейінгі айдың 10-ы күніне дейінгі мерзімде және тиісті қаржы жылы үшін есептіден кейінгі жылдың 1 ақпанына дейінгі мерзімде.

      мың теңге

Атауы

Болжам

Нақты орындау

Есепті кезеңге

Жыл басынан

Есепті кезеңге

Жыл басынан

1

2

3

4

5

I. түсімдер, барлығы -





оның ішінде нысаналы жарна:





мемлекет жарналары





ТМККК шеңберінде қызметтер көрсетуге ақы төлеу үшін





әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсеткені үшін денсаулық сақтау субъектілерінің қызметтеріне ақы төлеу үшін





II. шығыстар, барлығы





III. түсімдер мен шығыстар сальдосы





IV. қаржы жылының басындағы ӘлМСҚ ақша қалдығы

\




V. есепті кезеңнің соңындағы ӘлМСҚ ақша қалдығы





      Атауы _____________________________

      Мекенжайы _________________________

      Телефон ____________________________

      Электрондық пошта мекенжайы ________________

      Орындаушы ___________________________ ______________

      тегі, аты және әкесінің аты (болған кезде) қолы, телефоны

      Басшы ________ ______________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде)

      Мөр орны

      Бас бухгалтер ______ __________________________

      (қолы) (тегі, аты, әкесінің аты (болған кезде)

      Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:

      МӘСҚ – Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры;

      ӘлМСҚ – Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры;

      ТМККК – тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі;

      МӘМС – Міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру;

      Нысанды толтыру бойынша түсіндірме осы Қағидалардың 104-2-тармағында келтірілген.

  2024 жылғы 9 ақпандағы
№ 71 Бұйрығына
2-қосымша
  Мемлекеттік мекемелердің,
бюджеттік бағдарламалар
әкімшілерінің, бюджетті атқару
жөніндегі уәкілетті органдардың
және аудандық маңызы бар
қалалар, ауылдар, кенттер,
ауылдық округтер әкімдері
аппараттарының бюджеттік
есептілікті жасау және ұсыну
қағидаларына
  21-қосымша

Шоғырландырылған, мемлекеттік бюджеттердің, облыс бюджетінің атқарылуы туралы есептерді қалыптастыру үлгісі

Бөлімдер

Кодтар

Бюджет көрсеткіштерінің атауы

Республикалық бюджет/облыстық бюдже

Жергілікті бюджеттер (облыстың, республикалық маңызы бар қаланың, астананың бюджеті) / аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттері

Республикалық бюджет+жергілікті бюджеттер/ облыстық бюджет+аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) бюджеттері

Алып тасталатын сома

Түсімдер сыныптамасы

Шығыстардың функционалдық сыныптамасы




А

1

2

3

4

I



Кірістер

1120,0

570,0

1690,0

231,0

1


Салықтық түсімдер

960,0

350,0

1310,0

-



Оның ішінде кедендік әкету баждары

1,0


1,0


2


Салықтық емес түсімдер

75,0

5,0

80,0

1,0

3


Негізгі капиталды сатудан түсетін түсімдер

15,0

5,0

20,0

-

4


Трансферттер түсімдері

70,0

210,0

280,0

230,0




оның ішінде:








төмен тұрған мемлекеттік басқару органдарынан берілетін трансферттер

20,0


20,0

20,0




жоғары тұрған мемлекеттік басқару органдарынан берілетін трансферттер


210,0

210,0

210,0




Ұлттық қордан берілетін трансферттер

50,0


50,0





Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де түсімдер мен кірістер








Ұлттық қорды басқарудан түсетін инвестициялық кірістер








МӘСҚ-ға түсетін түсімдер








ӘлМСҚ-ға түсетін түсімдер








Оның ішінде
нысаналы жарна








ТМККК шеңберінде қызмет көрсетуге ақы төлеу үшін








әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсеткені үшін денсаулық сақтау субъектілерінің қызметтеріне ақы үшін





II



Шығындар

1050,0

590,0

1640,0

231,0



1

Жалпы сипаттағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер

70,0

30,0

100,0

-



2

Қорғаныс

70,0

10,0

80,0

0,3



3

Қоғамдық тәртіп, қауіпсіздік, құқықтық, соттық, қылмыстық-атқарушылық қызметі

100,0

25,0

125,0

0,7



4

Білім беру

60,0

165,0

225,0

11,0



5

Денсаулық сақтау

60,0

100,0

160,0

5,0




Оның ішінде мемлекет жарналары








ТМККК шеңберінде қызметтер көрсеткені үшін ақы төлеуге бюджеттен трансферттер








әскери қызметшілерге, арнаулы мемлекеттік және құқық қорғау органдарының қызметкерлеріне МӘМС жүйесінде медициналық көмек көрсеткені үшін денсаулық сақтау субъектілеріне қызметтер көрсетуге ақы төлеуге арналған қордың шығындарын өтеуге бюджеттен трансферттер







6

Әлеуметтік көмек және әлеуметтік қамсыздандыру

280,0

38,0

318,0

1,5



7

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық

25,0

60,0

85,0

30,0



8

Мәдениет, спорт, туризм және ақпараттық кеңістік

20,0

30,0

50,0

3,5



9

Отын-энергетикалық кешен және жер қойнауын пайдалану

28,0

10,0

38,0

9,0



10

Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар әлемін қорғау, жер қатынастары

60,0

10,0

70,0

1,0



11

Өнеркәсіп, сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі

1,5

0,5

2,0

-



12

Көлік және коммуникация

90,0

25,0

115,0

13,0



13

өзгелер

60,0

25,0

85,0

5,0



14

Борышқа қызмет көрсету

35,5

1,5

37,0

1,0



15

Трансферттер

90,0

60,0

150,0

150,0




Ұлттық қордан республикалық бюджетке трансферттер








Ұлттық қорды басқарумен және жыл сайынғы сыртқы аудитті жүргізумен байланысты шығыстарды өтеу





III



Таза бюджеттік кредит беру

44,0

4,0

48,0

40,0



Бюджеттік кредиттер

65,0

10,0

75,0

41,0


4

Білім беру

8,0

-

8,0

-


7

Тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық

40,0

-

40,0

40,0


10

Ауыл, су, орман, балық шаруашылығы, ерекше қорғалатын табиғи аумақтар, қоршаған ортаны және жануарлар әлемін қорғау, жер қатынастары

3,0

8,0

11,0

-


12

Көлік және коммуникация

6,0

-

6,0

-


13

Өзгелер

8,0

2,0

10,0

1,0



Жәбірленушілерге өтемақы қорының ҚБШ-нан төлемдер







Ұлттық қорды басқарумен және жыл сайынғы сыртқы аудитті жүргізумен байланысты шығыстарды өтеу







МӘСҚ шығыстары







ӘлМСҚ шығыстары







БИҚҚ шығыстары







Таза бюджеттік кредит беру

44,0

4,0

48,0

40,0



Бюджеттік кредиттер

65,0

10,0

75,0

41,0

5


Бюджеттік кредиттерді өтеу

21,0

6,0

27,0

1,0

IV



Қаржы активтерімен операциялар бойынша сальдо

68,0

9,0

77,0

-



Қаржы активтерін сатып алу

70,0

10,0

80,0

-

6


Мемлекеттің қаржы активтерін сатудан түсетін түсімдер

2,0

1,0

3,0

-

V



Бюджет тапшылығы /профициті

-42,0

-33,0

-75,0

-40,0

VI



Бюджеттің мұнайға қатысты емес тапшылығы/ мұнайға қатысты емес профициті

-93,0

-33,0

-126,0

-40,0

VII



Бюджет тапшылығын қаржыландыру (профицитін пайдалану)

42,0

33,0

75,0

40,0

7


Қарыздар түсімі

200,0

31,0

231,0

41,0


16

Қарыздарды өтеу

158,0

1,0

159,0

1,0

8


Бюджет қаражатының пайдаланылатын қалдықтары

-

3,0

3,0

-




Анықтама үшін:








Бюджет қаражатының қалдықтары








Қаржы жылының басындағы бюджет қаражатының қалдықтары








Есепті кезеңнің соңындағы бюджет қаражатының қалдықтары





      Кестенің жалғасы

Мемлекеттік бюджет/облыс бюджеті

Ұлттық қордан түсетін түсімдер мен шығыстар

Алып тасталатын сома

Жәбірленушілерге өтемақы қорынан түсетін түсімдер мен төлемдер

МӘСҚ

ӘлМСҚ

БИҚҚ

Алып тасталатын сома

Шоғырландырылған бюджет

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1459,0

680,0

50,0

13,0

99,0

88,0

500,0

39,0

2750,0

1310,0

677,0







1987,0

1,0








1,0

79,0

2,0


10



400,0


491,0

20,0

1,0







21,0

50,0


50,0






0,0


















0,0









0,0

50,0








50,0




3,0



100,0


103,0


10







10





99,0




99,0






88,0



88,0






1,0


1,0







28,0


28,0

0






10,0


10,0

0

1409,0

50,0

50,0





39,0

1370,0

100,0








100,0

79,7








79,7

124,3








124,3

214,0








214,0

155,0








155,0






1,0


1,0







28,0


28,0

0,0






10,0


10,0

0,0

316,5








316,5

55,0








55,0

46,5








46,5

29,0








29,0

69,0








69,0

2,0








2,0

102,0








102,0

80,0








80,0

36,0








36,0

0,0








0,0


50






50

0


10







10

8,0








8,0

34,0








34,0

8,0








8,0

0,0








0,0

11,0








11,0

6,0








6,0

9,0








9,0




10,0





10,0


10,0







10,0





90,0




90,0






80,0



80,0







500,0


500,0

8,0








8,0

34,0








34,0

26,0








26,0

77,0

0,5







77,5

80,0








80,0

3,0

0,5







3,5

-35,0

629,5


3,0

9,0

8,0



624,5

-86,0

629,5








35,0

-629,5


-3,0

-9,0

-8,0



-624,5

190,0








190,0

158,0








158,0

3,0








-656,5





































      Ескертпе: аббревиатуралардың толық жазылуы:

      МӘСҚ – Мемлекеттік әлеуметтік сақтандыру қоры;

      ӘлМСҚ – Әлеуметтік медициналық сақтандыру қоры;

      ТМККК – тегін медициналық көмектің кепілдік берілген көлемі;

      МӘМС – міндетті әлеуметтік медициналық сақтандыру;

      БИҚҚ – Білім беру инфрақұрылымын қолдау қоры.

О внесении изменений в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 2 декабря 2016 года № 630 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной отчетности государственными учреждениями, администраторами бюджетных программ, уполномоченными органами по исполнению бюджета и аппаратами акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов"

Приказ Министра финансов Республики Казахстан от 9 февраля 2024 года № 71. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 9 февраля 2024 года № 33989

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра финансов Республики Казахстан от 2 декабря 2016 года № 630 "Об утверждении Правил составления и представления бюджетной отчетности государственными учреждениями, администраторами бюджетных программ, уполномоченными органами по исполнению бюджета и аппаратами акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 14613) следующие изменения:

      в Правилах составления и представления бюджетной отчетности государственными учреждениями, администраторами бюджетных программ, уполномоченными органами по исполнению бюджета и аппаратами акимов городов районного значения, сел, поселков, сельских округов, утвержденных указанным приказом:

      пункт 79 изложить в следующей редакции:

      "79. Отчет об исполнении государственного, консолидированного бюджетов, бюджета области формируется согласно Приложению 21 к настоящим Правилам:

      при этом в графе 4 "Исключаемые суммы":

      итог по разделу I "Доходы":

      состоит из сумм по 2-ой категории доходов (1,0 миллиард тенге) – это сумма вознаграждений (интересов) по кредитам, выданным нижестоящим бюджетам, по 4-ой категории доходов (230,0 миллиардов тенге = 20,0 миллиардов тенге + 210,0 миллиардов тенге - это сумма трансфертов, полученных вышестоящим бюджетом в качестве бюджетных изъятий, и полученных нижестоящим бюджетом из вышестоящего бюджета трансфертов в форме субвенций, целевых текущих трансфертов и целевых трансфертов на развитие (включая трансферты из резерва вышестоящего бюджета).

      Итог по разделу II "Затраты":

      состоит из сумм трансфертов, переданных вышестоящим бюджетом в нижестоящий бюджет (90,0 миллиардов тенге - субвенции, 80,0 миллиардов тенге - целевые текущие и целевые трансферты на развитие), трансфертов, переданных из нижестоящего бюджета в вышестоящий бюджет (60,0 миллиардов тенге - бюджетные изъятия), и затрат по обслуживанию правительственного долга (1,0 миллиард тенге).

      Раздел III "Чистое бюджетное кредитование":

      Итог по подразделу "Бюджетные кредиты" состоит из сумм, выделенных вышестоящим бюджетом нижестоящему бюджету кредитов.

      В рассматриваемом примере имеет место сумма кредитов, выделенных из вышестоящего бюджета нижестоящему бюджету на реализацию бюджетных инвестиционных проектов (40,0 миллиардов тенге) и на покрытие дефицита наличности в нижестоящих бюджетах (1,0 миллиард тенге). В случае, если резерв вышестоящего бюджета на покрытие дефицита наличности в нижестоящих бюджетах не распределялся, то его сумма при формировании отчета об исполнении государственного, консолидированного бюджетов, бюджета области не исключается.

      Итог подраздела "Погашение кредитов" в рассматриваемом примере представлен суммой полного погашения нижестоящим бюджетом кредита, полученного нижестоящим бюджетом из вышестоящего бюджета на покрытие дефицита наличности. В случае, если этот резерв не будет распределен на дату формирования отчета об исполнении государственного, консолидированного бюджетов, бюджета области или распределен частично, то суммы для исключения либо не будет, либо она будет составлять ту часть резерва, которая была выделена нижестоящему бюджету и подлежит погашению им.

      По разделу VI "Финансирование дефицита бюджета":

      сумма по строке "Поступление займов" равна в рассматриваемом примере сумме полученных из вышестоящего бюджета кредитов, а сумма строки "Погашение займов" равна сумме погашения кредитов нижестоящим бюджетом. В рассматриваемом примере погашению подлежит кредит, полученный нижестоящим бюджетом в сумме 1,0 миллиард тенге, подлежащий погашению в текущем финансовом году. Кредит в сумме 40,0 миллиардов тенге, полученный нижестоящим бюджетом в текущем финансовом году, подлежит погашению, предположим через 2 года, в связи с чем, нижестоящий бюджет не несет в текущем финансовом году расходов по его погашению.

      в графе 8 "Исключаемые суммы":

      итог по разделу I "Доходы":

      состоит из суммы трансфертов, поступивших из Национального фонда РК в республиканский бюджет.

      Итог по разделу II "Затраты":

      состоит из сумм трансфертов, переданных из Национального фонда РК в республиканский бюджет.

      в графе 12 "Исключаемые суммы":

      итог по разделу I "Доходы":

      состоит из суммы целевого взноса, предоставленного из республиканского бюджета в ФСМС (38,0 миллиардов тенге = 28,0 миллиардов тенге + 10,0 миллиардов тенге) - для оплаты оказания услуг в рамках гарантированного объема бесплатной медицинской помощи (далее – ГОБМП) и для оплаты услуг субъектов здравоохранения по оказанию медицинской помощи в системе обязательного социального медицинского страхования (далее – ОСМС) военнослужащим, сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов.

      Итог по разделу II "Затраты":

      состоит из суммы целевого взноса, предоставленного из республиканского бюджета в ФСМС (38,0 миллиардов тенге = 28,0 миллиардов тенге + 10,0 миллиардов тенге) - для оплаты оказания услуг в рамках ГОБМП и для оплаты услуг субъектов здравоохранения по оказанию медицинской помощи в системе ОСМС военнослужащим, сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов.";

      пункт 104-2 изложить в следующей редакции:

      "104-2. Месячный/годовой отчет о поступлениях и расходах ГФСС составляется центральным уполномоченным органом и включает в себя разделы:

      1) Поступления, всего (I),

      2) Расходы (II);

      3) Сальдо поступлений и расходов (III);

      4) Остаток денег в ГФСС на начало финансового года (IV);

      5) Остаток денег в ГФСС на конец отчетного периода (V);

      Раздел I "Поступления" отражает суммы поступлений в ГФСС.

      Раздел II "Расходы" отражает суммы произведенных выплат из ГФСС.

      Раздел III "Сальдо поступлений и расходов" отражает сумму разницы между разделами I "Поступления" и II "Расходы".

      Раздел IV "Остаток денег в ГФСС на начало финансового года" отражает сумму остатка денег в ГФСС на начало финансового года.

      Раздел V "Остаток денег в ГФСС на конец отчетного периода" отражает итоговую сумму разделов III "Сальдо поступлений и расходов" и IV "Остаток денег в ГФСС на начало финансового года".

      Отчет представляется администратором республиканских бюджетных программ в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета ежемесячно в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным периодом и за соответствующий финансовый год в срок до 1 февраля года следующего за отчетным.

      Месячный/годовой отчет о поступлениях и расходах ФСМС составляется центральным уполномоченным органом и включает в себя разделы:

      1) Поступления, всего (I),

      в том числе целевой взнос:

      для оплаты оказания услуг в рамках ГОБМП;

      для оплаты услуг субъектов здравоохранения по оказанию медицинской помощи в системе ОСМС военнослужащим, сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов;

      2) Расходы (II);

      3) Сальдо поступлений и расходов (III);

      4) Остаток денег в ФСМС на начало финансового года (IV);

      5) Остаток денег в ФСМС на конец отчетного периода (V);

      Раздел I "Поступления" отражает суммы поступлений в ФСМС с отражением отдельной строкой целевого взноса из республиканского бюджета.

      Раздел II "Расходы" отражает суммы произведенных выплат из ФСМС.

      Раздел III "Сальдо поступлений и расходов" отражает сумму разницы между разделами I "Поступления" и II "Расходы".

      Раздел IV "Остаток денег в ФСМС на начало финансового года" отражает сумму остатка денег в ФСМС на начало финансового года.

      Раздел V "Остаток денег в ФСМС на конец отчетного периода" отражает итоговую сумму разделов III "Сальдо поступлений и расходов" и IV "Остаток денег в ФСМС на начало финансового года".

      Отчет представляется администратором республиканских бюджетных программ в центральный уполномоченный орган по исполнению бюджета ежемесячно в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным периодом и за соответствующий финансовый год в срок до 1 февраля года следующего за отчетным.";

      пункт 107 изложить в следующей редакции:

      "107. Информация к годовому и полугодовому отчетам отражается в составе пояснительной записки к финансовой отчетности (форма ФО-5), утвержденной приказом Министра финансов Республики Казахстан от 1 августа 2017 года № 468 "Об утверждении форм и правил составления и представления финансовой отчетности" (Зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 15594) и должна излагаться кратко и содержать пояснения по следующим разделам: общие положения и пояснение по формам бюджетной отчетности.";

      приложение 9-2 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 1 к настоящему приказу;

      приложение 21 к указанным Правилам изложить в новой редакции согласно приложению 2 к настоящему приказу.

      2. Департаменту бюджетного законодательства Министерства финансов Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего приказа на интернет-ресурсе Министерства финансов Республики Казахстан;

      3) в течение десяти рабочих дней после государственной регистрации настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан представление в Департамент юридической службы Министерства финансов Республики Казахстан сведений об исполнении мероприятий, предусмотренных подпунктами 1) и 2) настоящего пункта.

      3. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Министр финансов
Республики Казахстан
М. Такиев

      "СОГЛАСОВАН"
Бюро национальной статистики
Агентства по стратегическому
планированию и реформам
Республики Казахстан

  Приложение 1 к приказу
от 9 февраля 2024 года № 71
  Приложение 9-2
к Правилам составления
и представления
бюджетной отчетности
государственными учреждениями,
администраторами бюджетных
программ, уполномоченными
органами по исполнению
бюджета и аппаратами
акимов городов районного
значения, сел, поселков,
сельских округов
  Форма,
предназначенная для сбора
административных данных

      Представляется: центральному уполномоченному органу по исполнению бюджета
Форма размещена на интернет- ресурсе: www.minfin.gov.kz
Отчет о поступлениях и расходах Фонда социального медицинского страхования
Индекс: форма 8-ФСМС
Периодичность: ежемесячная, годовая
Отчетный период: на ____________________ года
Круг представляющих лиц: администратор бюджетных программ
Срок представления: ежемесячно в срок до 10 числа месяца, следующего за отчетным
периодом и за соответствующий финансовый год в срок до 1 февраля года
следующего за отчетным.

  тысяч тенге

Наименование

Прогноз

Фактическое исполнение

на отчетный период

с начала года

на отчетный период

с начала года

1

2

3

4

5

I. Поступления, всего -





в том числе целевой взнос:





взносы государства





для оплаты оказания услуг в рамках ГОБМП





для оплаты услуг субъектов здравоохранения за оказание медицинской помощи в системе ОСМС военнослужащим, сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов





II. Расходы, всего





III. Сальдо поступлений и расходов





IV. Остаток денег в ФСМС на начало финансового года

\




V. Остаток денег в ФСМС на конец отчетного периода





      Наименование ________________________________________________
Адрес _______________________________________________________
Телефон _____________________________________________________
Адрес электронной почты ______________________________________
Исполнитель __________________________ _______________________
фамилия, имя и отчество (при его наличии) подпись, телефон
Руководитель ________________ ________________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))
Место печати
Главный бухгалтер __________________ _________________________
(подпись) (фамилия, имя, отчество (при его наличии))
Примечание: расшифровка аббревиатур:
ГФСС – Государственный фонд социального страхования;
ФСМС – Фонд социального медицинского страхования;
ГОБМП – гарантированный объем бесплатной медицинской помощи;
ОСМС – обязательное социальное медицинское страхование.
Пояснение по заполнению формы приведено в пункте 104-2 настоящих Правил.

  Приложение 2 к приказу
от 9 февраля 2024 года № 71
  Приложение 21 к Правилам
составления и представления
бюджетной отчетности
государственными учреждениями,
администраторами бюджетных
программ, уполномоченными
органами по исполнению
бюджета и аппаратами
акимов городов районного
значения, сел, поселков,
сельских округов

Пример формирования отчетов об исполнении консолидированного, государственного бюджетов, бюджета области

Разделы

Коды

Наименование показателей бюджета

Республиканский бюджет/областной бюджет

Местные бюджеты (бюджет области, города республиканского значения, столицы) / бюджеты районов (городов областного значения)

Республиканский бюджет+местные бюджеты/областной бюджет+бюджеты районов (городов областного значения)

Исключаемые суммы

классификации поступлений

функциональной классификации расходов




А

1

2

3

4

I



Доходы

1120,0

570,0

1690,0

231,0

1


налоговые поступления

960,0

350,0

1310,0

-



в том числе вывозные таможенные пошлины

1,0


1,0


2


неналоговые поступления

75,0

5,0

80,0

1,0

3


поступления от продажи основного капитала

15,0

5,0

20,0

-

4


поступления трансфертов

70,0

210,0

280,0

230,0




в том числе:








трансферты из нижестоящих органов государственного управления

20,0


20,0

20,0




трансферты из вышестоящих органов государственного управления


210,0

210,0

210,0




трансферты из Национального фонда

50,0


50,0





иные поступления и доходы, не запрещенные законодательством Республики Казахстан








инвестиционные доходы от управления Национальным фондом








Поступления в ГФСС








Поступления в ФСМС








В том числе
целевой взнос:








для оплаты оказания услуг в рамках ГОБМП








для оплаты услуг субъектов здравоохранения за оказание медицинской помощи в системе ОСМС сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов





II



Затраты

1050,0

590,0

1640,0

231,0



1

Государственные услуги общего характера

70,0

30,0

100,0

-



2

Оборона

70,0

10,0

80,0

0,3



3

Общественный порядок, безопасность, правовая, судебная, уголовно-исполнительная деятельность

100,0

25,0

125,0

0,7



4

Образование

60,0

165,0

225,0

11,0



5

Здравоохранение

60,0

100,0

160,0

5,0




в том числе целевой взнос:








для оплаты оказания услуг в рамках ГОБМП








для оплаты услуг субъектов здравоохранения за оказание медицинской помощи в системе ОСМС военнослужащим, сотрудникам специальных государственных и правоохранительных органов







6

Социальная помощь и социальное обеспечение

280,0

38,0

318,0

1,5



7

Жилищно-коммунальное хозяйство

25,0

60,0

85,0

30,0



8

Культура, спорт, туризм и информационное пространство

20,0

30,0

50,0

3,5



9

Топливно-энергетический комплекс и недропользование

28,0

10,0

38,0

9,0



10

Сельское, водное, лесное, рыбное хозяйство, особо охраняемые природные территории, охрана окружающей среды и животного мира, земельные отношения

60,0

10,0

70,0

1,0



11

Промышленность, архитектурная, градостроительная и строительная деятельность

1,5

0,5

2,0

-



12

Транспорт и коммуникации

90,0

25,0

115,0

13,0



13

Прочие

60,0

25,0

85,0

5,0



14

Обслуживание долга

35,5

1,5

37,0

1,0



15

Трансферты

90,0

60,0

150,0

150,0




Трансферты из Национального фонда в республиканский бюджет








Покрытие расходов, связанных с управлением Национальным фондом и проведением ежегодного внешнего аудита





III



Чистое бюджетное кредитование

44,0

4,0

48,0

40,0



Бюджетные кредиты

65,0

10,0

75,0

41,0


4

Образование

8,0

-

8,0

-


7

Жилищно-коммунальное хозяйство

40,0

-

40,0

40,0


10

Сельское, водное, лесное, рыбное хозяйство, особо охраняемые природные территории, охрана окружающей среды и животного мира, земельные отношения

3,0

8,0

11,0

-


12

Транспорт и коммуникации

6,0

-

6,0

-


13

Прочие

8,0

2,0

10,0

1,0



Выплаты с КСН Фонда компенсации потерпевшим







Покрытие расходов, связанных с управлением Национальным фондом и проведением ежегодного внешнего аудита







Расходы ГФСС







Расходы ФСМС







Расходы ФПИО







Чистое бюджетное кредитование

44,0

4,0

48,0

40,0



Бюджетные кредиты

65,0

10,0

75,0

41,0

5


Погашение бюджетных кредитов

21,0

6,0

27,0

1,0

IV



Сальдо по операциям с финансовыми активами

68,0

9,0

77,0

-



Приобретение финансовых активов

70,0

10,0

80,0

-

6


Поступления от продажи финансовых активов государства

2,0

1,0

3,0

-

V



Дефицит/профицит бюджета

-42,0

-33,0

-75,0

-40,0

VI



Ненефтяной дефицит/ненефтяной профицит бюджета

-93,0

-33,0

-126,0

-40,0

VII



Финансирование дефицита (использование профицита) бюджета

42,0

33,0

75,0

40,0

7


Поступление займов

200,0

31,0

231,0

41,0


16

Погашение займов

158,0

1,0

159,0

1,0

8


Используемые остатки бюджетных средств

-

3,0

3,0

-




Справочно:








Остатки бюджетных средств








Остатки бюджетных средств на начало финансового года








Остатки бюджетных средств на конец отчетного периода





      Продолжение таблицы

Государственный бюджет/ бюджет области

Поступления и расходы из Национального фонда

Исключаемые суммы

Поступления т выплаты из фонда компенсации потерпевшим

ГФСС

ФСМС

ФПИО

Исключаемые суммы

Консолидированный бюджет

5

6

7

8

9

10

11

12

13

1459,0

680,0

50,0

13,0

99,0

88,0

500,0

39,0

2750,0

1310,0

677,0







1987,0

1,0








1,0

79,0

2,0


10



400,0


491,0

20,0

1,0







21,0

50,0


50,0






0,0


















0,0









0,0

50,0








50,0




3,0



100,0


103,0


10







10





99,0




99,0






88,0



88,0






1,0


1,0







28,0


28,0

0






10,0


10,0

0

1409,0

50,0

50,0





39,0

1370,0

100,0








100,0

79,7








79,7

124,3








124,3

214,0








214,0

155,0








155,0






1,0


1,0







28,0


28,0

0,0






10,0


10,0

0,0

316,5








316,5

55,0








55,0

46,5








46,5

29,0








29,0

69,0








69,0

2,0








2,0

102,0








102,0

80,0








80,0

36,0








36,0

0,0








0,0


50






50

0


10







10

8,0








8,0

34,0








34,0

8,0








8,0

0,0








0,0

11,0








11,0

6,0








6,0

9,0








9,0




10,0





10,0


10,0







10,0





90,0




90,0






80,0



80,0







500,0


500,0

8,0








8,0

34,0








34,0

26,0








26,0

77,0

0,5







77,5

80,0








80,0

3,0

0,5







3,5

-35,0

629,5


3,0

9,0

8,0



624,5

-86,0









35,0

-629,5


-3,0

-9,0

-8,0



-624,5

190,0








190,0

158,0








158,0

3,0








-656,5





































      Примечание: расшифровка аббревиатур:
ГФСС – Государственный фонд социального страхования;
ФСМС – Фонд социального медицинского страхования;
ГОБМП – гарантированный объем бесплатной медицинской помощи;
ОСМС – обязательное социальное медицинское страхование;
ФПИО – Фонд поддержки инфраструктуры образования.