"Тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 19 қарашадағы № 90 бұйрығына өзгерістер енгізу туралы"

Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің орынбасары - Ұлттық экономика министрінің 2024 жылғы 19 ақпандағы № 2 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2024 жылғы 20 ақпанда № 34009 болып тіркелді

      БҰЙЫРАМЫН:

      1. "Тарифтерді қалыптастыру қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2019 жылғы 19 қарашадағы № 90 бұйрығына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19617 болып тіркелген) мынадай өзгерістер енгізілсін:

      Көрсетілген бұйрықпен бекітілген Тарифтерді қалыптастыру қағидаларында:

      644 және 645-тармақтар мынадай редакцияда жазылсын:

      "644. Жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифтерге ең төмен индекс түрінде айқындалған тарифтің ең төмен деңгейін уәкілетті органның ведомствосы мынадай формула бойынша айқындайды:

      Imin = ((Шt-At) + Шt қауіпсіздік + Шt қарыз) – Шшартты-тұрақты t) /Кt, мұндағы:

      Imin – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифтерге ең төмен индекс түрінде айқындалған тарифтің ең төмен деңгейі;

      Шt – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынумен байланысты, t жылға бекітілген тарифте ескерілген субъект шығыстарының сомасы, теңге;

      At – t жылға бекітілген тарифте ескерілген амортизациялық аударымдар, теңге;

      Шt қауіпсіздік – инвестициялық жобаларды іске асыру бойынша қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған, субъектінің пайдасы қаржыландыру көзі болып табылатын, t жылға бекітілген тарифте ескерілген субъект шығындары, теңге;

      Шt қарыз – инвестициялық жобаларға бағытталған, қарыз қаражатты тартумен іске асырылатын, субъектінің пайдасы қаржыландыру көзі болып табылатын, t жылға бекітілген тарифте ескерілген субъект шығындары, теңге;

      Ш шартты-тұрақты t – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынумен байланысты, t жылға бекітілген тарифте ескерілген субъектінің шартты-тұрақты шығыстарының сомасы, тенге;

      Kt – магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынудан түсетін, t жылға бекітілген тарифте ескерілген кірістің болжамды сомасы, теңге.

      645. Жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифтерге ең жоғары индекс түрінде айқындалған тарифтің ең жоғары деңгейін уәкілетті органның ведомствосы мынадай формула бойынша айқындайды:

      Imax = (Шt+ПЖДt-Кмақсатқа сай пайдаланб.t-НБішкіt + Ш шартты-тұрақты t ) /Кt, мұндағы:

      Imax – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтеріне арналған тарифтерге ең жоғары индекс түрінде айқындалған тарифтің ең жоғары деңгейі;

      Шt – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынумен байланысты, t жылға бекітілген тарифте ескерілген субъект шығыстарының сомасы, теңге;

      ПЖДt – осы Қағидалардың 11-тарауына сәйкес Субъект пайдасының жол берілетін деңгейін айқындау қағидаларына сай айқындалған магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынуға пайданың жол берілетін деңгейі;

      Кt – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынудан түсетін, t жылға бекітілген тарифте ескерілген кірістің болжамды сомасы, теңге;

      НБішкіt – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлерi, жылжымалы құрамның типтері бойынша және тасудың арақашықтығына қарай, магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынудан түстін, тарифті бекітудің жоспарланған кезеңіне негізгі борыш, теңге;

      Кмақсатқа сай пайдаланб.t – магистральдық теміржол желілерінің реттеліп көрсетілетін қызметтеріне баға шектері шеңберінде тарифтерге ең жоғары индексті қолданудан түсетін және осы Қағидалардың 651-2-тармағына сәйкес айқындалған мақсатқа сай пайдаланбауға бағытталған нақты кірістер сомасы.

      Ш шартты-тұрақты t – жекелеген бағыттар, жүктердің түрлері, жылжымалы құрамның типтері бойынша және магистральдық теміржол желілерінің көрсетілетін қызметтерін ұсынумен байланысты тасудың арақашықтығына қарай, t жылға бекітілген тарифте ескерілген, осы Қағидалардың 644-тармағына сәйкес тарифтің ең төменгі деңгейін есептеу кезінде қабылданатын субъектінің шартты-тұрақты шығыстарының сомасы, теңге.".

      2. Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің Табиғи монополияларды реттеу комитеті Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен осы бұйрықты Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуді және оны Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Ұлттық экономика бірінші вице-министріне жүктелсін.

      4. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы
Премьер-Министрінің орынбасары –
Ұлттық экономика министрі
Н. Байбазаров

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Көлік министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Су ресурстары және ирригация
министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Өнеркәсіп және құрылыс
министрлігі

      "КЕЛІСІЛДІ"
Қазақстан Республикасының
Энергетика министрлігі

О внесении изменений в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2019 года № 90 "Об утверждении Правил формирования тарифов"

Приказ Заместителя Премьер-Министра - Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 февраля 2024 года № 2. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 20 февраля 2024 года № 34009

      ПРИКАЗЫВАЮ:

      1. Внести в приказ Министра национальной экономики Республики Казахстан от 19 ноября 2019 года № 90 "Об утверждении Правил формирования тарифов" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 19617) следующие изменения:

      в Правилах формирования тарифов, утвержденных указанным приказом:

      пункты 644 и 645 изложить в следующей редакции:

      "644. Минимальный уровень тарифа, определенный по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозки в виде минимального индекса к тарифам на услуги магистральных железнодорожных сетей определяется ведомством уполномоченного органа по следующей формуле:

      Imin = ((Pt – At) + Ptбез + Ptзаем) – Pусл-пост t )/Дt, где:

      Imin – минимальный уровень тарифа, определенный по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозки в виде минимального индекса к тарифам на услуги магистральных железнодорожных сетей;

      Pt – сумма расходов субъекта по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозок, связанных с предоставлением услуг магистральных железнодорожных сетей, учтенная в утвержденном тарифе на год t, тенге;

      At – амортизационные отчисления, учтенные в утвержденном тарифе на год t, тенге;

      Ptбез – затраты субъекта по реализации инвестиционных проектов, направленные на обеспечение безопасности, источником финансирования которых является прибыль субъекта, учтенные в утвержденном тарифе на год t, тенге;

      Ptзаем – затраты субъекта, направленные на инвестиционные проекты, реализуемые с привлечением заемных средств, источником финансирования которых является прибыль субъекта, учтенные в утвержденном тарифе на год t, тенге;

      Pусл-пост t – сумма условно-постоянных расходов субъекта по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозок, связанных с предоставлением услуг магистральных железнодорожных сетей, учтенная в утвержденном тарифе на год t, тенге;

      Дt – прогнозируемая сумма дохода от предоставления услуг магистральных железнодорожных сетей, учтенная в утвержденном тарифе на год t, тенге.

      645. Максимальный уровень тарифа, определенный по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозки в виде максимального индекса к тарифам на услуги магистральных железнодорожных сетей определяется ведомством уполномоченного органа по следующей формуле:

      Imax = (Pt + ДУПt - Днецельt - ОДвнt + Pусл-пост t)/Дt, где:

      Imax – максимальный уровень тарифа определенный по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозки в виде максимального индекса к тарифам на услуги магистральных железнодорожных сетей;

      Pt – сумма расходов субъекта по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозок, связанных с предоставлением услуг магистральных железнодорожных сетей, учтенная в утвержденном тарифе на год t, тенге;

      ДУПt – допустимый уровень прибыли на предоставление услуг магистральных железнодорожных сетей, определенный в соответствии с Правилами определения допустимого уровня прибыли субъекта согласно главе 11 настоящих Правил;

      Дt – прогнозируемая сумма дохода по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозок от предоставления услуг магистральных железнодорожных сетей, учтенная в утвержденном тарифе на год t, тенге;

      ОДвнt – основной долг по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозок от предоставления услуг магистральных железнодорожных сетей, на планируемый период утверждения тарифа, тенге;

      Днецельt – сумма фактических доходов, от применения максимального индекса к тарифам в рамках ценовых пределов на регулируемые услуги магистральной железнодорожной сети и направленных на нецелевое использование, определенная в соответствии с пунктом 651-2 настоящих Правил.

      Pусл-пост t – сумма условно-постоянных расходов субъекта по отдельным направлениям, родам грузов, типам подвижного состава и в зависимости от расстояния перевозок, связанных с предоставлением услуг магистральных железнодорожных сетей, учтенная в утвержденном тарифе на год t, принимаемая при расчете минимального уровня тарифа в соответствии с пунктом 644 настоящих Правил, тенге.".

      2. Комитету по регулированию естественных монополий Министерства национальной экономики Республики Казахстан в установленном законодательством Республики Казахстан порядке обеспечить государственную регистрацию настоящего приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан и его размещение на интернет-ресурсе Министерства национальной экономики Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего приказа возложить на первого вице-министра национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий приказ вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Заместитель Премьер-Министра
– Министр национальной экономики
Республики Казахстан
Н. Байбазаров

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство транспорта
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство водных ресурсов и ирригации
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство промышленности
и строительства
Республики Казахстан

      "СОГЛАСОВАН"
Министерство энергетики
Республики Казахстан