Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуының тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарын және тексеру парағын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрінің 2021 жылғы 30 маусымдағы № 439-НҚ және Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің 2021 жылғы 1 шілдедегі № 68 бірлескен бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2021 жылғы 9 шілдеде № 23431 болып тіркелді.

      ЗҚАИ-ның ескертпесі!
      Осы бұйрық 01.07.2021 бастап қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 141-бабының 3-тармағына және 143-бабының 1-тармағына сәйкес БҰЙЫРАМЫЗ:

      1. Мыналар:

      1) Бірлескен бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақысының мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуының тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      2) Бірлескен бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақысының мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуын тексеру парағы бекітілсін.

      2. Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Ішкі сауда департаменті заңнамада белгіленген тәртіпте:

      1) бірлескен бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) бірлескен бұйрықты Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      3. Осы бірлескен бұйрықтың орындалуын бақылау жетекшілік ететін Қазақстан Республикасының сауда және интеграция, ұлттық экономика вице-министрлеріне жүктелсін.

      4. Осы бірлескен бұйрық 2021 жылғы 1 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі және ресми жариялануға тиіс.

Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрі
__________А. Иргалиев

Қазақстан Республикасының
сауда және интеграция министрі
__________Б. Сұлтанов

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасы

      Бас прокуратурасының Құқықтық

      статистика және арнайы есепке алу

      жөніндегі комитеті

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2021 жылғы 1 шілдедегі № 68
мен
Қазақстан Республикасының
сауда және интеграция
министрінің
2021 жылғы 30 маусымдағы
№ 439-НҚ Бірлескен бұйрыққа
1-қосымша

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуының тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуының тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары (бұдан әрі – Өлшемшарттар) Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің (бұдан әрі – Кодекс) 141-бабының 3-тармағына және 143-бабының 1-тармағына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы Ұлттық экономика министрінің міндетін атқарушының 2018 жылғы 31 шілдедегі № 3 бұйрығымен бекітілген Мемлекеттік органдардың тәуекелдерді бағалау жүйесін қалыптастыру қағидаларына және тексеру парақтарының нысанына (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 17371 болып тіркелген) сәйкес бақылау субъектілеріне бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында әзірленді.

      2. Осы өлшемшарттарда мынадай ұғымдар пайдаланылады:

      1) бақылау субъектілері (объектілері) – қызметіне Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде сақталуын бақылау жүзеге асырылатын дара кәсіпкерлер және заңды тұлғалар;

      2) болмашы бұзушылық – дайындаушы немесе өнім беруші (сатушы) ресімдеген азық–түлік тауарларына тауарлық-ілеспе құжаттардың болмауына байланысты бұзушылық;

      3) елеулі бұзушылықтар – азық-түлік тауарларын беру шартының болмауына, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесінің мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуына бір расталған шағымның немесе өтініштің болуына байланысты бұзушылықтар;

      4) өрескел бұзушылықтар – әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарын беру шартында көрсетілген өндірушінің босату бағасының немесе көтерме сауда өнім берушінің сатып алу бағасының он бес пайызынан аспайтын шекті сауда үстемесінің мөлшерін белгілемеуге, сауда желісін немесе ірі сауда объектілерін ұйымдастыру арқылы тауарларды сату жөніндегі қызметті жүзеге асыратын ішкі сауда субъектісінің тауарларды асырып жіберуіне байланысты бұзушылықтар, азық-түлік тауарларын берушімен азық-түлік тауарларын беру шартын жасасу кезінде сатып алынған азық-түлік тауарлары бағасынан алынатын сыйақының бес проценттік мөлшерінен кем емес немесе әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алуға, әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесінің мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуына екі немесе одан да көп расталған шағымдардың немесе өтініштердің болуына байланысты оларға сыйақыны заңсыз талап етуі;

      5) тәуекел – бақылау субъектісінің (объектісінің) қызметі нәтижесінде салдарының ауырлық дәрежесі ескеріле отырып, жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығы;

      6) тәуекелдерді бағалау жүйесі – бақылау субъектілеріне бару арқылы профилактикалық бақылау тағайындау мақсатында жүргізілетін іс-шаралар кешені;

      7) тәуекел дәрежесін бағалаудың объективті өлшемшарттары (бұдан әрі – объективті өлшемшарттар) – әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақысының мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуына тәуекел дәрежесіне қарай бақылау субъектілерін іріктеу үшін пайдаланылатын және жеке бақылау субъектісіне (объектісіне) тікелей байланысты емес тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      8) тәуекел дәрежесін бағалаудың субъективті өлшемшарттары (бұдан әрі – субъективті өлшемшарттар) – нақты бір бақылау субъектісі қызметінің нәтижелеріне байланысты бақылау субъектілерін (объектілерін) іріктеу үшін пайдаланылатын тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары;

      9) тексеру парағы – бақылау субъектілерінің қызметіне қойылатын, олардың сақталмауы жеке және заңды тұлғалардың, мемлекеттің заңды мүдделеріне қатер төндіруге алып келетін талаптарды қамтитын талаптар тізбесі.

      3. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау үшін тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары объективті және субъективті өлшемшарттар арқылы қалыптастырылады.

      Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектісіне (объектісіне) қатысты қолданылады.

      4. Бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылау Кодекстің 141-бабының 3-тармағына сәйкес реттеуші мемлекеттік органның бірінші басшысының бұйрығымен бекітілген, жүргізілген талдау және бағалау нәтижелері бойынша жартыжылдыққа қалыптастырылатын бақылау субъектілеріне (объектілеріне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу тізімдері негізінде жүргізіледі.

      5. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу тізімдері субъективті өлшемшарттар бойынша тәуекел дәрежесінің барынша жоғары көрсеткіші бар бақылау субъектісінің (объектісінің) басымдығы ескеріле отырып жасалады.

2-тарау. Объективті өлшемшарттар

      6. Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесінің және сыйақының мөлшерін сақтау бөлігінде сауда қызметін реттеуде тәуекелдің жоғары дәрежесіне бақылау субъектілерінің жеке және заңды тұлғалардың заңды мүдделеріне, мемлекеттің мүліктік мүдделеріне зиян келтіру ықтималдығының тәуекелдері жатады.

      Объективті өлшемшарттар бойынша жоғары тәуекел дәрежесіне сауда объектілерінде қызметін жүзеге асыратын ішкі сауда субъектілері жатады.

      Объективті өлшемшарттар бойынша жоғары тәуекел дәрежесіне жатқызылған бақылау субъектілеріне (объектілеріне) қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізу мақсатында субъективті өлшемшарттар қолданылады.

      Коммуналдық базарларда қызметін жүзеге асыратын ішкі сауда субъектілері тәуекелдің төмен дәрежесіне жатады. Мұндай субъектілерге қатысты жоспардан тыс тексерулер жүргізіледі.

3-тарау. Субъективті өлшемшарттар

      7. Субъективті өлшемшарттарды айқындау мынадай:

      1) бұрынғы тексерулер мен бақылау субъектісіне бару арқылы профилактикалық бақылау нәтижелері;

      2) әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуына қойылатын талаптарды бұзу туралы жеке және заңды тұлғалар тарапынан расталған шағымдардың және өтініштердің болуы және саны қолданыла отырып жүзеге асырылады.

      8. Осы Өлшемшарттардың 7-тармағында көрсетілген ақпарат дереккөздері негізінде, осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнаманың сақталуына тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттары айқындалады.

      9. Бақылау субъектілері қызметінің тәуекел дәрежесін бағалауға субъективті өлшемшарттар осы Өлшемшарттарға қосымшада жазылған.

      10. Бір өрескел бұзушылық анықталған жағдайда бақылау субъектісіне (объектісіне) 100 тәуекел дәрежесінің көрсеткіші теңестіріледі және оған қатысты бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі.

      11. Өрескел бұзушылық анықталмаған жағдайда, тәуекел дәрежесінің көрсеткішін айқындау үшін елеулі және болмашы дәрежедегі бұзушылықтар бойынша жиынтық көрсеткіш есептеледі.

      12. Елеулі бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,7 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:



      мұнда:

      ∑Рз – елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;

      ∑Р1 – елеулі бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      ∑Р2 – анықталған елеулі бұзушылықтардың саны.

      13. Болмашы бұзушылықтар көрсеткішін айқындау кезінде 0,3 коэффициенті қолданылады және бұл көрсеткіш мына формула бойынша есептеледі:



      мұнда:

      ∑Рн – болмашы бұзушылықтардың көрсеткіші;

      ∑Р1 – болмашы бұзушылықтардың талап етілетін саны;

      ∑Р2 – анықталған болмашы бұзушылықтардың саны.

      14. Тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші (∑Р) 0-ден 100-ге дейінгі шәкіл бойынша есептеледі және төмендегі формула бойынша елеулі және болмашы бұзушылықтардың көрсеткіштерін қосу арқылы айқындалады:



      мұнда:

      ∑Р – тәуекел дәрежесінің жалпы көрсеткіші;

      ∑Рз – елеулі бұзушылықтар көрсеткіші;

      ∑Рн – болмашы бұзушылықтар көрсеткіші.

      15. Тәуекел дәрежесінің көрсеткіштеріне сәйкес бақылау субъектісі (объектісі):

      1) 61-ден бастап 100-ді қоса алғандағы тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде – жоғары тәуекел дәрежесіне жатады және оған қатысты субъектіге (объектіге) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізіледі;

      2) 0-ден бастап 60-ты қоса алғандағы тәуекел дәрежесінің көрсеткіші кезінде – жоғары тәуекел дәрежесіне жатпайды және оған қатысты субъектіге (объектіге) бару арқылы профилактикалық бақылау жүргізілмейді.

      16. Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы профилактикалық бақылауды жүргізу жиілігі тәуекел дәрежесін бағалау өлшемшарттарымен, бірақ жылына бір реттен жиілетпей айқындалады.

  Әлеуметтік маңызы бар
азық-түлік тауарларына сауда
үстемесі мен сыйақы мөлшерін
сақтау бөлігінде
Қазақстан Республикасының
сауда қызметін реттеу туралы
заңнамасының сақталуына
тәуекел дәрежесін бағалау
өлшемшарттарына қосымша

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақысының мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуының тәуекел дәрежесін бағалау субъективті өлшемшарттары

Өлшемшарттар

Бұзушылық дәрежесі

Бұрынғы тексерулер мен профилактикалық бақылау нәтижелері (ауырлық деңгейі төмендегі талаптардың сақталмауы кезінде белгіленеді)

1

Дайындаушы немесе өнім беруші (сатушы) ресімдеген азық-түлік тауарларына тауарлық-ілеспе құжаттардың болуы

болмашы

2

Азық-түлік тауарларын жеткізу шартының болуы

елеулі

3

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарын беру шартында көрсетілген өндірушінің босату бағасының немесе көтерме сауда берушінің сатып алу бағасының он бес пайызынан аспайтын шекті сауда үстемесінің мөлшерін белгілеу

өрескел

4

Сауда желісін немесе ірі сауда объектілерін ұйымдастыру арқылы тауарларды сату жөніндегі қызметті жүзеге асыратын ішкі сауда субъектісінің азық-түлік тауарларын берушімен азық-түлік тауарларын беру шартын жасасу кезінде сатып алынған азық-түлік тауарларының бағасынан бес пайыздық сыйақы мөлшерін арттыруы немесе оның әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алуына байланысты сыйақыны заңсыз талап етуі

өрескел

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде сауда қызметін реттеу туралы Қазақстан Республикасы заңнамасының сақталуына қойылатын талаптардың бұзылуы туралы жеке және заңды тұлғалар тарапынан расталған шағымдар мен өтініштердің болуы

1

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының Сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуына бір расталған шағымның немесе өтініштің болуы

елеулі

2

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақы мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының Сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуына екі немесе одан да көп расталған шағымдардың немесе өтініштердің болуы

өрескел

  Қазақстан Республикасы
Ұлттық экономика министрінің
2021 жылғы 1 шілдедегі № 68
мен
Қазақстан Республикасының
сауда және интеграция
министрінің
2021 жылғы 30 маусымдағы
№ 439-НҚ Бірлескен бұйрыққа
2-қосымша

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларына сауда үстемесі мен сыйақысының мөлшерін сақтау бөлігінде Қазақстан Республикасының сауда қызметін реттеу туралы заңнамасының сақталуының тексеру парағы

      (Қазақстан Республикасы Кәсіпкерлік кодексінің 138-бабына сәйкес)

      _______________________________________________________________

      субъектілердің (объектілердің) біртекті тобының атауы

      __________________________________ ішкі сауда субъектісіне қатысты

      тексеруді тағайындаған мемлекеттік орган _________________________

      ___________________________________________________________________

      Бақылау субъектісіне (объектісіне) бару арқылы тексеруді/профилактикалық

      бақылауды тағайындау туралы акт _____________________________________

      ___________________________________________________________________

      №, күні

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) атауы ______________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) (жеке сәйкестендіру нөмірі), бизнес- сәйкестендіру

      нөмірі ________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      ___________________________________________________________________

      Орналасқан жерінің мекенжайы _______________________________________

      ___________________________________________________________________ ___________________________________________________________________

Талаптар тізбесі

Талап етіледі

Талап етілмейді

Талаптарға сәйкес келеді

Талаптарға сәйкес келмейді

1

2

3

4

5

6

1

Дайындаушы немесе өнім беруші (сатушы) ресімдеген азық-түлік тауарларына тауарлық-ілеспе құжаттардың болуы





2

Азық-түлік тауарларын жеткізу шартының болуы





3

Әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарын беру шартында көрсетілген өндірушінің босату бағасының немесе көтерме сауда берушінің сатып алу бағасының он бес пайызынан аспайтын шекті сауда үстемесінің мөлшерін белгілеу





4

Сауда желісін немесе ірі сауда объектілерін ұйымдастыру арқылы тауарларды сату жөніндегі қызметті жүзеге асыратын ішкі сауда субъектісінің азық-түлік тауарларын берушімен азық-түлік тауарларын беру шартын жасасу кезінде сатып алынған азық-түлік тауарларының бағасынан бес пайыздық сыйақы мөлшерін арттыруы немесе оның әлеуметтік маңызы бар азық-түлік тауарларын сатып алуына байланысты сыйақыны заңсыз талап етуі





      Лауазымды адам (адамдар) _____________________________________________

      _____________________________________________________________________

      аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

      _______________________________________________________ ____________

      лауазымы                              қолы

      Бақылау субъектісінің (объектісінің) басшысы

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      аты, әкесінің аты (болған жағдайда), тегі

      _______________________________________________________ _____________

      лауазымы                              қолы

Об утверждении критериев оценки степени риска и проверочного листа за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения

Совместный приказ Министра торговли и интеграции Республики Казахстан от 30 июня 2021 года № 439-НҚ и Министра национальной экономики Республики Казахстан от 1 июля 2021 года № 68. Зарегистрирован в Министерстве юстиции Республики Казахстан 19 июля 2021 года № 23431

      Примечание ИЗПИ!
Вводится в действие с 01.07.2021.

      В соответствии с пунктом 3 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан ПРИКАЗЫВАЕМ:

      1. Утвердить:

      1) критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения согласно приложению 1 к настоящему совместному приказу;

      2) проверочный лист за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения согласно приложению 2 к настоящему совместному приказу.

      2. Департаменту внутренней торговли Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего совместного приказа в Министерстве юстиции Республики Казахстан;

      2) размещение настоящего совместного приказа на интернет-ресурсе Министерства торговли и интеграции Республики Казахстан.

      3. Контроль за исполнением настоящего совместного приказа возложить на курирующих вице-министров торговли и интеграции, национальной экономики Республики Казахстан.

      4. Настоящий совместный приказ вводится в действие с 1 июля 2021 года и подлежит официальному опубликованию.

Министр национальной экономики
Республики Казахстан __________А. Иргалиев

Министр торговли и интеграции
Республики Казахстан __________ Б. Сұлтанов

      "СОГЛАСОВАН"
Комитет по правовой
статистике и специальным учетам
Генеральной прокуратуры
Республики Казахстан

  Приложение 1 к
совместному приказу
Министра национальной
экономики
Республики Казахстан
от 1 июля 2021 года № 68 и
  Министра торговли и
интеграции
Республики Казахстан
от 30 июня 2021 года № 439-НҚ

Критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения

Глава 1. Общие положения

      1. Настоящие критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения (далее - Критерии) разработаны в соответствии с пунктом 3 статьи 141 и пунктом 1 статьи 143 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан (далее - Кодекс), а также Правилами формирования государственными органами системы оценки рисков и формы проверочных листов, утвержденными приказом исполняющего обязанности Министра национальной экономики Республики Казахстан от 31 июля 2018 года № 3 (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 17371), с целью проведения профилактического контроля с посещением субъектов контроля.

      2. В настоящих Критериях используются следующие понятия:

      1) субъекты (объекты) контроля - индивидуальные предприниматели и юридические лица за деятельностью которых осуществляется контроль за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения;

      2) незначительное нарушение - нарушение, связанное с отсутствием товарно-сопроводительных документов на продовольственные товары, оформленных изготовителем или поставщиком (продавцом);

      3) значительные нарушения - нарушения, связанные с отсутствием договора поставки продовольственных товаров, наличием одной подтвержденной жалобы или обращения за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения;

      4) грубые нарушения - нарушения, связанные с не установлением размера предельной торговой надбавки не более пятнадцати процентов от отпускной цены производителя или закупочной цены оптового поставщика, указанной в договоре поставки социально значимого продовольственного товара, превышением субъектом внутренней торговли, осуществляющим деятельность по продаже товаров посредством организации торговой сети или крупных торговых объектов, пятипроцентного размера вознаграждения от цены приобретенных продовольственных товаров при заключении договора поставки продовольственных товаров с поставщиком продовольственных товаров или незаконное требование им вознаграждения в связи с приобретением социально значимых продовольственных товаров, наличием двух или более подтвержденных жалоб или обращений за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения;

      5) риск - вероятность причинения вреда в результате деятельности субъекта (объекта) контроля законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства с учетом степени тяжести его последствий;

      6) система оценки рисков - комплекс мероприятий, проводимых с целью назначения профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля;

      7) объективные критерии оценки степени риска (далее - объективные критерии) - критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов контроля в зависимости от степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения и не зависящие непосредственно от отдельного субъекта (объекта) контроля;

      8) субъективные критерии оценки степени риска (далее - субъективные критерии) - критерии оценки степени риска, используемые для отбора субъектов (объектов) контроля в зависимости от результатов деятельности конкретного субъекта контроля;

      9) проверочный лист - перечень требований, включающий в себя требования, предъявляемые к деятельности субъектов (объектов) контроля, несоблюдение которых влечет за собой угрозу законным интересам физических и юридических лиц, государства.

      3. Критерии оценки степени риска для профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля формируются посредством объективных и субъективных критериев.

      Профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля применяется в отношении субъекта контроля, отнесенного к высокой степени риска.

      4. Профилактический контроль с посещением субъектов (объектов) контроля проводится на основании списков проведения профилактического контроля с посещением субъектов (объектов) контроля, формируемых на полугодие, по результатам проводимого анализа и оценки, утвержденных приказом первого руководителя регулирующего государственного органа в соответствии с пунктом 3 статьи 141 Кодекса.

      5. Списки проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля составляются с учетом приоритетности субъекта (объекта) контроля с наибольшим показателем степени риска по субъективным критериям.

Глава 2. Объективные критерии

      6. В регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки и вознаграждения к высокой степени риска относятся риски вероятности причинения вреда законным интересам физических и юридических лиц, имущественным интересам государства субъектами контроля.

      По объективным критериям к высокой степени риска относятся субъекты внутренней торговли, осуществляющие деятельность на торговых объектах.

      В отношении субъектов (объектов) контроля, отнесенных по объективным критериям к высокой степени риска, применяются субъективные критерии с целью проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля.

      Субъекты внутренней торговли, осуществляющие деятельность на коммунальных рынках относятся к невысокой степени риска. В отношении таких субъектов проводятся внеплановые проверки.

Глава 3. Субъективные критерии

      7. Для оценки степени рисков по субъективным критериям используются следующие источники информации:

      1) результаты предыдущих проверок и профилактического контроля с посещением субъектов контроля;

      2) наличие и количество подтвержденных жалоб и обращений со стороны физических и юридических лиц о нарушении требований за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения.

      8. На основании источников информации, указанных в пункте 7 настоящих Критериев, определяются критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения.

      9. Субъективные критерии к оценке степени риска деятельности субъектов контроля изложены в приложении к настоящим Критериям.

      10. При выявлении одного грубого нарушения, субъекту (объекту) контроля приравнивается показатель степени риска 100 и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта) контроля.

      11. В случае если грубых нарушений не выявлено, для определения показателя степени риска рассчитывается суммарный показатель по нарушениям значительной и незначительной степени.

      12. При определении показателя значительных нарушений применяется коэффициент 0,7 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:


     


      где:

     

- показатель значительных нарушений;

     

- требуемое количество значительных нарушений;

     

- количество выявленных значительных нарушений.

      13. При определении показателя незначительных нарушений применяется коэффициент 0,3 и данный показатель рассчитывается по следующей формуле:

     


      где:

     

- показатель незначительных нарушений;

     

- требуемое количество незначительных нарушений;

     

- количество выявленных незначительных нарушений.

      14. Общий показатель степени риска (

) рассчитывается по шкале от 0 до 100 и определяется путем суммирования показателей значительных и незначительных нарушений по следующей формуле:

     


      где:

     

- общий показатель степени риска;

     

- показатель значительных нарушений;

     

- показатель незначительных нарушений.

      15. По показателям степени риска субъект (объект) контроля относится:

      1) к высокой степени риска - при показателе степени риска от 61 до 100 включительно и в отношении него проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта);

      2) к не высокой степени риска - при показателе степени риска от 0 до 60 включительно, в отношении которого не проводится профилактический контроль с посещением субъекта (объекта).

      16. Кратность проведения профилактического контроля с посещением субъекта (объекта) контроля определяется критериями оценки степени риска, но не чаще одного раза в год.

  Приложение
к Критериям оценки степени
риска за соблюдением
законодательства Республики
Казахстан о регулировании
торговой деятельности в части
соблюдения размера торговой
надбавки на социально
значимые продовольственные
товары и вознаграждения

Субъективные критерии оценки степени риска за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения

Критерии

Степень нарушения

Результаты предыдущих проверок и профилактического контроля (степень тяжести устанавливается при несоблюдении нижеперечисленных требований)

1

Наличие товарно-сопроводительных документов на продовольственные товары, оформленных изготовителем или поставщиком (продавцом)

незначительное

2

Наличие договора поставки продовольственных товаров

значительное

3

Установление размера предельной торговой надбавки не более пятнадцати процентов от отпускной цены производителя или закупочной цены оптового поставщика, указанной в договоре поставки социально значимого продовольственного товара

грубое

4

Превышение субъектом внутренней торговли, осуществляющим деятельность по продаже товаров посредством организации торговой сети или крупных торговых объектов, пятипроцентного размера вознаграждения от цены приобретенных продовольственных товаров при заключении договора поставки продовольственных товаров с поставщиком продовольственных товаров или незаконное требование им вознаграждения в связи с приобретением социально значимых продовольственных товаров

грубое

Наличие подтвержденных жалоб и обращений со стороны физических и юридических лиц о нарушении требований за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения

1

Наличие одной подтвержденной жалобы или обращения за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения

значительное

2

Наличие двух или более подтвержденных жалоб или обращений за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения

грубое

 
  Приложение 2
к совместному приказу
Министра национальной
экономики
Республики Казахстан
от 1 июля 2021 года № 68 и
  Министра торговли и
интеграции
Республики Казахстан
от 30 июня 2021 года № 439-НҚ

Проверочный лист за соблюдением законодательства Республики Казахстан о регулировании торговой деятельности в части соблюдения размера торговой надбавки на социально значимые продовольственные товары и вознаграждения

      (В соответствии со статьей 138 Предпринимательского кодекса Республики Казахстан)
      В отношении субъекта внутренней торговли________________________
      ___________________________________________________________________
      наименование однородной группы субъектов (объектов) контроля
      Государственный орган, назначивший проверку _____________________
      ___________________________________________________________________
      Акт о назначении проверки/профилактического контроля с посещением
      субъекта (объекта)
      контроля___________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
                                          №, дата
      Наименование субъекта (объекта) контроля _____________________________
      (Индивидуальный идентификационный номер), бизнес-идентификационный
      номер субъекта (объекта) контроля_____________________________________
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
      Адрес места нахождения ______________________________________________
      ___________________________________________________________________


Перечень требований

Требуется

Не требуется

Соответствует требованиям

Не соответствует требованиям

1

2

3

4

5

6

1

Наличие товарно-сопроводительных документов на продовольственные товары, оформленных изготовителем или поставщиком (продавцом)





2

Наличие договора поставки продовольственных товаров





3

Установление размера предельной торговой надбавки не более пятнадцати процентов от отпускной цены производителя или закупочной цены оптового поставщика, указанной в договоре поставки социально значимого продовольственного товара





4

Превышение субъектом внутренней торговли, осуществляющим деятельность по продаже товаров посредством организации торговой сети или крупных торговых объектов, пятипроцентного размера вознаграждения от цены приобретенных продовольственных товаров при заключении договора поставки продовольственных товаров с поставщиком продовольственных товаров или незаконное требование им вознаграждения в связи с приобретением социально значимых продовольственных товаров





      Должностное (ые) лицо (а) ___________________________________________
      ___________________________________________________________________
                        фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      ______________________________________________________ ___________
                              должность                         подпись
                        Руководитель субъекта (объекта) контроля
      ___________________________________________________________________
      ___________________________________________________________________
                        фамилия, имя, отчество (при его наличии)
      _______________________________________________________ __________
                              должность                         подпись