Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидаларын бекіту туралы

Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2011 жылғы 12 мамырдағы № 504 Қаулысы.

      Ескерту. Қаулының тақырыбы жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 13.05.2023 № 363 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының 2010 жылғы 15 шілдедегі Заңының 13-бабының 42) тармақшасына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидалары бекітілсін.

      Ескерту. 1-тармақ жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 13.05.2023 № 363 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) "Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіру ықтимал қызметті жүзеге асыруға рұқсат беру ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 7 шілдедегі № 666 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы 2003 ж., № 28, 274-құжат);

      2) "Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2003 жылғы 7 шілдедегі № 666 қаулысына өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 16 сәуірдегі № 528 қаулысы (Қазақстан Республикасының ПҮАЖ-ы 2009 ж., № 19, 172-құжат).

      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

Қазақстан Республикасының


Премьер-Министрі

К. Мәсімов


  Қазақстан Республикасы
Үкіметінің
2011 жылғы 12 мамырдағы
№ 504 қаулысымен
бекітілген

Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидалары

      Ескерту. Қағидалар жаңа редакцияда - ҚР Үкіметінің 13.05.2023 № 363 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.

1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсаттар беру қағидалары (бұдан әрі – Қағидалар) "Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және авиация қызметі туралы" Қазақстан Республикасының Заңы 13-бабының 42) тармақшасына сәйкес әзірленді және заңды және жеке тұлғалардың әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметін жүзеге асыруға рұқсаттар беру тәртібін айқындайды.

      2. Осы Қағидаларда пайдаланылатын негізгі ұғымдар мен терминдер:

      1) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган – Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану мен азаматтық және эксперименттік авиация қызметі саласындағы басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      2) азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым (бұдан әрі – уәкілетті ұйым) – жарғылық капиталына мемлекет жүз пайыз қатысатын, Қазақстан Республикасының азаматтық авиация саласын орнықты дамытуды, ұшу қауіпсіздігі мен авиациялық қауіпсіздікті қамтамасыз етуге бағытталған қызметті жүзеге асыратын акционерлік қоғам;

      3) аэронавигациялық зерттеу – ықтимал шешімдерді айқындау және ұшу қауіпсіздігі деңгейін төмендетпей қолайлы шешімді таңдау мақсатында авиациялық проблеманы зерделеу;

      4) әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға рұқсат (бұдан әрі – рұқсат) – осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган беретін, заңды және жеке тұлғалардың әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыру құқығын растайтын құжат;

      5) әуеайлақ маңындағы аумақ – әуеайлақтың бақылау нүктесінде (бұдан әрі – ӘБН) орналасқан орталығы және азаматтық және мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган айқындайтын радиусы бар жер бетіндегі аумақ;

      6) жергілікті атқарушы орган (әкімдік) – облыс, республикалық маңызы бар қаланың және астананың, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) әкімі басқаратын, өз құзыреті шегінде тиісті аумақта жергілікті мемлекеттік басқаруды және өзін-өзі басқаруды жүзеге асыратын алқалы атқарушы орган;

      7) кедергі – жер бетімен әуе кемесінің қозғалысына арналған аймақта орналасқан және (немесе) әуе кемесінің ұшудағы қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған шартты жер бетінен жоғары шығып тұратын немесе белгіленген мұндай беттерден тыс орналасқан және бағалау нәтижелері бойынша аэронавигация үшін қауіп төндіретін барлық жылжымайтын (уақытша немесе тұрақты) және жылжымалы объектілер немесе олардың бөліктері;

      8) объектінің/қызметтің әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне әсері туралы қорытынды – осы Қағидаларда белгіленген тәртіппен берілетін, әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне әсері туралы тиісті бағалау негізінде қалыптастырылатын құжат;

      9) мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган – Қазақстан Республикасының әуе кеңістігін пайдалану және мемлекеттік авиация қызметі саласында басшылықты жүзеге асыратын орталық атқарушы орган;

      10) өтініш беруші – әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыруға ниеті бар мүдделі жеке немесе заңды тұлға (меншік иесі, тапсырыс беруші, құрылыс салушы);

      11) WGS–84 – 1984 жылғы Дүниежүзілік геодезиялық жүйе (бұдан әрі – WGS–84).

      3. Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметке:

      1) кедергі болып табылатын және әуеайлақ маңындағы аумақта және әуе трассалары шегiндегі жерлерде орналасқан обьектілерді салу, электр беру желiлерiн орнату және басқа да құрылысжайларды орналастыру;

      2) салдарынан әуе кеңістігінде радиотолқындық, көрінетін, акустикалық және өзге де сәулелену түрлері жүргізілетін жұмыстар;

      3) құстардың топталып жиналуы үшін жағдайлар жасайтын немесе ұшу көрінісін нашарлататын (түтін шоғырлануы салдарынан) объектілерді орналастыру;

      4) әуе кеңiстiгiн пайдаланумен тiкелей байланысты емес, бiрақ ұшудың, әуе кемелерi жабдықтарының және ондағы адамдардың қауiпсiздiгiне әсерін тигізетін басқа да қызмет жатады.

      4. Әуеайлақ маңындағы аумақта қызметтің ұшу қауіпсіздігіне тигізетін әсерін және осындай қызметті жүзеге асыру нәтижесінде әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне төнетін қатерді азайту үшін қажетті іс-шараларды айқындауды:

      1) азаматтық авиация әуеайлақтары үшін азаматтық авиация әуеайлағын пайдаланушының бірінші басшысының шешімімен құрылатын, тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі – 1-комиссия) жүзеге асырады. 1-комиссияның құрамына әуеайлақты пайдаланушының, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті органға ведомстволық бағынысты мемлекеттік кәсіпорын болып табылатын аэронавигациялық қызмет көрсетушінің (бұдан әрі – мемлекеттік өнім беруші) және жергілікті атқарушы органдардың өкілдері енгізіледі;

      азаматтық авиацияға тиесілігі бойынша бірлесіп пайдалану және (немесе) орналастыру әуеайлақтары үшін құрамына мемлекеттік авиацияның (әскери бөлімнің) құрылымдық бөлімшелерінің және жергілікті атқарушы органдардың өкілдері де енгізілетін азаматтық авиация әуеайлағын пайдаланушының бірінші басшысының шешімімен құрылатын 1-комиссия;

      2) мемлекеттік авиация әуеайлақтары үшін құрамына жергілікті атқарушы органдардың өкілдері де кіретін мемлекеттік авиация әуеайлағын пайдаланушының бірінші басшысының (әскери бөлім командирінің) шешімімен құрылатын, тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі – 2-комиссия);

      мемлекеттік авиацияға тиесілігі бойынша бірлесіп пайдалану және (немесе) орналастыру әуеайлақтары үшін құрамына азаматтық авиацияның (әуежайдың) құрылымдық бөлімшелерінің, мемлекеттік өнім берушінің және жергілікті атқарушы органдардың өкілдері де кіретін 2-комиссия жүзеге асырады.

      Осы Қағидаларға 1-қосымшаға сәйкес нысан бойынша объектінің/қызметтің әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне әсері туралы қорытынды (бұдан әрі – қорытынды) дайындау 1 және 2-комиссиялар жұмысының нәтижесі болып табылады.

      Осы Қағидалардың 3 және 7-тармақтарында көрсетілген қызметке тиісті 1 және 2-комиссиялардың қорытындысын алу үшін өтініш беруші осы Қағидалардың 15-тармағында көрсетілген құжаттармен қоса еркін нысанда өтінім жібереді.

      Өтініш беруші құжаттардың толық топтамасын ұсынатын болса, 1 және 2-комиссиялар өтінім тіркелген күннен бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күніне дейінгі мерзімде мәлімделген қызметтің ұшу қауіпсіздігіне әсерін айқындайды және қорытынды дайындайды.

      1 және 2-комиссиялар, қажет болған жағдайда қорытынды дайындау үшін қажетті нақтылаушы ақпаратты сұратады.

      1 және 2-комиссиялар оң не теріс қорытынды ресімдейді.

      Осы Қағидалардың талаптарына сәйкес құрылатын Комиссия мүшелерінің саны тақ болып табылады және кемінде бес адамды құрайды. Комиссияны төраға, ал ол болмаған кезде төрағаның орынбасары басқарады. Комиссия хатшысы комиссия мүшесі болып табылмайды және қорытынды берген кезде оның дауыс беруге құқығы жоқ.

      Қорытынды өтінім берілген тәртіпке қарай пошта жөнелтілімімен немесе электрондық түрде жіберіледі.

      5. Объектілерді (кез келген түрдегі тік құрылымдарды) жоспарлауға, салуға, орнатуға, орналастыруға, кеңейтуге, реконструкциялауға немесе техникалық қайта жарақтандыруға байланысты қызметтің ұшу қауіпсіздігіне әсерін айқындау үшін мынадай бағалау жүргізіледі:

      1) бірінші деңгейдегі бағалау – "Азаматтық авиация әуеайлақтарының (тікұшақ айлақтарының) пайдалануға жарамдылығы нормаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2015 жылғы 31 наурыздағы № 381 бұйрығында (бұдан әрі – ӘПЖН 1) (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 12303 болып тіркелген) көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес салу, орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру көзделген кедергі ретіндегі объектілердің әсерін айқындау;

      2) екінші деңгейдегі бағалау – орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру қарастырылатын объектінің әуеайлақты пайдалану сипаттамаларына әсері. Бұл бағалау DOC 8168 "Әуе кемелерінің ұшуларын жүргізу" аэронавигациялық қызмет көрсету қағидаларында (PANS–OPS) көрсетілген өлшемшарттар негізінде орындалады;

      3) үшінші деңгейдегі бағалау – "Азаматтық авиацияда ұшуларды және авиациялық электр байланысын радиотехникалық қамтамасыз ету қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Инвестициялар және даму министрінің 2017 жылғы 29 маусымдағы № 402 бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 15554 болып тіркелген) көрсетілген өлшемшарттарға сәйкес салу, орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру межеленген объектінің радиотехникалық жабдық пен байланыс сигналдарының сапасы мен қолжетімділігіне әсері (теріс әсері).

      6. Әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс жерлерде қызметтің ұшу қауіпсіздігіне әсерін және осындай қызметті жүзеге асыру нәтижесінде әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне төнетін қатерді азайту үшін қажетті іс-шараларды айқындауды мемлекеттік өнім беруші басшысының шешімімен құрылатын тұрақты жұмыс істейтін комиссия (бұдан әрі – 3-комиссия) жүзеге асырады.

      3-комиссия осы Қағидалардың 7-тармағының 3), 6) және 7) тармақшаларында көрсетілген объектілер үшін қызметтің әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс жердегі ұшу қауіпсіздігіне әсерін бағалауды жүзеге асырады.

      Осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген қызметке 3-комиссияның қорытындысын алу үшін өтініш беруші осы Қағидалардың 15-тармағында көрсетілген құжаттармен қоса еркін нысанда өтінім жібереді.

      7. Мыналарды жобалау, салу, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру кезінде рұқсат алу талап етіледі:

      1) ӘПЖН 1, "Әуеайлақтардың (тікұшақ айлақтарының), автомобиль жолдарының әуеайлақтық учаскелерінің пайдалануға жарамдылығының нормаларын және Қазақстан Республикасы мемлекеттік авиациясының әуеайлақтарына қойылатын тактикалық-техникалық талаптарды бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрінің 2019 жылғы 24 қыркүйектегі № 761 қбп бұйрығында (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 19521 болып тіркелген) (бұдан әрі – ӘПЖН 2) және DOC 8168 "Әуе кемелерінің ұшуларын жүргізу" аэронавигациялық қызмет көрсету қағидаларында (PANS–OPS) айқындалған ұшу кезінде әуе кемелерінің қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған шартты жер бетінен жоғары тұрған ұшу-қону жолағының ең жақын нүктесінен 4 км дейінгі қашықтықтағы кез келген биіктіктегі барлық объектілерде;

      2) әуеайлақ деңгейіне қатысты биіктігі 45 м және одан жоғары болатын, ӘБН 15 км қашықтықта орналасқан объектілер;

      3) биіктігі әуеайлақ деңгейіне қарағанда 100 м және одан жоғары әуеайлақ маңындағы аумақтағы объектілер, сондай-ақ өз биіктігі 100 м және одан жоғары әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс объектілер;

      4) қызметі ӘБН-нен 15 км-ге дейінгі қашықтықтағы әуежайлар (әуеайлақтар) аудандарында көріністі нашарлататын (бу, түтін шығарындылары және т.б.) өнеркәсіптік және өзге де ұйымдар, құрылысжайлар;

      5) авиациялық радиотехника құралдарының, жарық – сигнал жабдықтарының қалыпты жұмыс істеуіне кедергі келтіретін, ӘБН-нен 15 км-ге дейінгі қашықтықта пилоттардың көзінің шағылысуына себеп болуы мүмкін байланыс желілері, электр беру желілері, сондай-ақ радиотолқындық, көрінетін және өзге де сәулелену түрлерінің объектілері;

      6) шығарылатын газдарды авариялық жағуға арналған алау құрылғылары (алау құрылғыларының биіктігін айқындаған кезде жалын шығарудың ең жоғары ықтимал биіктігі ескеріледі);

      7) жарылыс қаупі бар объектілер;

      8) ӘБН-нен 13 км радиуста аң және мал шаруашылығы фермалары, қасапхана (мал сою алаңдары), сондай-ақ кез келген басқа ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыру үшін. Әуеайлақтың бақылау нүктесінен 13 км радиуста аң мен мал шаруашылығы фермаларын, қасапханаларды (мал сою алаңдарын) салу, сондай-ақ кез келген басқа да ауыл шаруашылығы қызметін жүзеге асыру, егер мұндай қызмет құстардың топталып жиналуына жағдай жасамаса және ұшу қауіпсіздігіне қатер төндірмесе және осы Қағидаларға сәйкес рұқсат алынған болса, мүмкін болады.

      8. Осы Қағидалардың 3 және 7-тармақтарында көрсетілген қызметке және объектілерді салуға, орнатуға, орналастыруға, кеңейтуге, реконструкциялауға немесе техникалық қайта жарақтандыруға рұқсатты:

      1) азаматтық авиация пайдаланатын әуеайлақтар, сондай-ақ тиесілілігі бойынша азаматтық авиацияға жататын және әуеайлақ маңындағы аумақтан тыс жерлерде бірлесіп пайдаланылатын және (немесе) орналастырылатын әуеайлақтар үшін азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым;

      2) осы Қағидалардың 2-тарауында белгіленген тәртіппен мемлекеттік авиация пайдаланатын әуеайлақтар, сондай-ақ тиесілігі бойынша мемлекеттік авиацияға жататын, бірлесіп пайдаланылатын және (немесе) орналастырылатын әуеайлақтар үшін мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган береді.

      9. ӘБН-нен 13 км аз қашықтықта құстардың топталып жиналуына алып келетін және ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіретін қалдықтарды тастайтын орындарды орналастыруға тыйым салынады.

      10. ӘПЖН 1 және ӘПЖН 2 сәйкес жаңа немесе көлемі жағынан үлкейтілген қолданыстағы обьектілер ұшу кезінде әуе кемелерін қорғауға арналған кедергілерді шектеу беттерінен шығып тұрмайды.

      Әуеайлақты пайдаланушы жергiлiктi атқарушы органдардың әуеайлақ маңындағы аумақтағы жерді пайдаланудың ерекше шарттары бар аймақтардың шекараларын Қазақстан Республикасының Жер кодексінің талаптарына сәйкес белгiлеу мақсатында жергiлiктi атқарушы органдарға әуеайлақ маңындағы аумақта белгіленген кедергiлердi шектеу беттерi бойынша деректердi жiбередi.

      Жеке және заңды тұлғалар жер учаскесін алу, оның нысаналы мақсатын өзгерту, сондай-ақ объектілерді салу, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру мақсатында жергілікті атқарушы органдарға жүгінген кезде жергілікті атқарушы органдар жеке және заңды тұлғаларды осы Қағидалардың 7-тармағында көзделген қызмет және объектілерді орналастыру үшін рұқсат талап етілетіні туралы хабардар етеді.

      11. Әуеайлақтарды айырып-тану үшін қабылданған таңбалық белгілер мен құрылғыларға ұқсайтын қандай да бір белгілер мен құрылғыларды әуеайлақ ауданында орнатуға жол берілмейді.

      Ғимараттар мен құрылысжайлардың иелері ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз ету мақсатында осы Қағидаларға, ӘПЖН 1 және ӘПЖН 2 сәйкес осы объектілерге түнде және күндіз көрінетін таңбалық белгілер мен құрылғыларды өз қаражаты есебінен орналастырады.

2-тарау. Рұқсаттарды беру, қайтарып алу және оларға өзгерістер енгізу тәртібі

      12. Рұқсат:

      1) осы Қағидалардың 4-тармағына сәйкес құрылатын 1 және 2-комиссиялар әуеайлақ маңындағы аумақтың шекарасы шегінде беретін;

      2) осы Қағидалардың 6-тармағына сәйкес құрылатын 3-комиссия әуеайлақ маңындағы аумақтың шекарасынан тыс беретін қорытынды негізінде беріледі.

      Рұқсатта рұқсат берілетін қызмет түрі немесе сипаттамалары бар объект көрсетіледі.

      13. Осы Қағидалардың 7-тармағында көрсетілген қызметті жүзеге асыруға рұқсат алу үшін өтініш беруші осы Қағидалардың 12 және 15-тармақтарында көрсетілген құжаттармен қоса осы Қағидаларға 2-қосымшаға сәйкес нысан бойынша өтінімді құзыреті бойынша азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымға немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органға жазбаша немесе электрондық түрде жібереді.

      Заңды тұлғалар рұқсат алуға өтінімді бірінші басшының қолы мен мөр қойылған ұйымның бланкісінде береді.

      Жеке тұлғалар рұқсат алуға өтінімді нақты тұрғылықты мекенжайын көрсете отырып береді.

      Өтінім келіп түскен күні тіркеледі. Егер өтінім жұмыс істемейтін күні келіп түскен болса, онда ол одан кейінгі келесі жұмыс күні тіркеледі.

      Рұқсат алуға өтінімді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган ол келіп түскен кезден бастап 25 (жиырма бес) жұмыс күн ішінде қарайды.

      Өтінімді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның тиісті бейіндегі мамандары қарайды, солардың бағалауы негізінде азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның басшысы шешім қабылдайды.

      Аэронавигациялық зерттеу жүргізген кезде объект әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігін қамтамасыз етуге арналған шартты жер бетінен жоғары тұрған немесе осындай белгіленген жер беттерінен тыс тұрған және ұшу қауіпсіздігіне әсер ететін жағдайларда рұқсат алуға өтінімді қарау мерзімі 10 (он) жұмыс күніне ұзартылады.

      Өтінім сәйкес келмеген және (немесе) өтініш беруші осы Қағидалардың 12 және 15-тармақтарында көрсетілген құжаттардың толық топтамасын ұсынбаған жағдайда уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның лауазымды тұлғасы өтініш берушіні өтінім немесе құжаттар сәйкес келмейтін талаптар туралы хабардар етеді және талаптарға сәйкес келтіру мерзімін белгілейді, бұл ретте өтінімді қарау мерзімі 5 (бес) жұмыс күніне ұзартылады.

      Өтініш беруші анық емес құжаттарды және (немесе) қолданылу мерзімі өтіп кеткен құжаттарды ұсынған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган өтініш берушінің құжаттары тіркелген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күні ішінде өтінімді одан әрі қараудан уәжді бас тарту береді.

      14. Азматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган өтініш берушіге рұқсатты жібереді және рұқсаттарды арнайы журналда есепке алуды жүргізеді не уәжді бас тарту жібереді.

      Рұқсат иеліктен шығарылмайды және үшінші тұлғаларға берілмейді.

      15. Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін қызметті жүзеге асыру туралы өтінімге мынадай құжаттар қоса беріледі:

      1) осы Қағидалардың 7-тармағының 1), 2), 3), 4), 5) тармақшаларына сәйкес объектілерді салу, орнату, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру, электр беру желілерін және басқа да құрылысжайларды орнату үшін:

      объектілердің тізбесі, олардың ұзындығы мен нысаналы мақсаты туралы деректер;

      WGS–84 координаталар жүйесіндегі көлденең жазықтықта объектінің орналасуы туралы деректер;

      объектінің тік жазықтықта орналасуы туралы деректер: объектінің өзінің биіктігі және теңіздің орташа деңгейіне қатысты оның орналасқан жеріндегі рельефтің биіктігі немесе объектінің ең биік нүктесінің WGS–84 жүйесіндегі орташа теңіз деңгейінен асып кетуі;

      объектінің орналасқан жері мен биіктігі туралы деректер көзі туралы мәліметтер;

      көлденең және тік есептеу жүйелеріндегі деректердің дәлдігі;

      объектіден ӘБН-ге дейінгі аралық (әуеайлақ маңындағы аумақтағы объектілер үшін) көрсетілген, қалаға немесе елді мекенге байланыстырылған объектілерді салу учаскесі белгіленген карталар;

      электр беру желілерінің кернеуі туралы мәліметтер;

      байланыс, электр беру желiлерiнiң (оның iшiнде бұрыштық, су айдындары, өзендер, темiр және автомобиль жолдары арқылы өтетін) биіктігі туралы деректер;

      жер бетінің төрт бұрышының бағдарымен жер бедері ескерілген және жер бетінің масштабы мен WGS–84 жүйесіндегі абсолютті белгілері көрсетілген электр беру желілері трассасының жоспары;

      жер бетінің төрт бұрышының бағдарымен жер бедері ескерілген және жер бетінің масштабы мен WGS–84 жүйесіндегі абсолютті белгілері көрсетілген объектілер мен кедергілердің ұзындығының жоспары.

      Осы тармақшада көрсетілген мәліметтерді және техникалық және (немесе) технологиялық жағынан күрделі объектілер үшін осы Қағидалардың 5-тармағына сәйкес бағалауды "Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 32-бабына сәйкес бірінші санаттағы лицензиясы бар жобалау ұйымдары дайындайды;

      2) салдарынан әуе кеңістігінде радиотолқындық, көрінетін, акустикалық және өзге де сәулелену түрлері жүргізілетін жұмыстар үшін:

      учаскенің бастапқы және соңғы пункттері туралы деректер және бүкіл трассаның атауы (аумағы арқылы трасса өтетін облыс, аудан көрсетілген);

      радиосәуле шығару құрылғыларының нысаналы мақсаты, жұмыс жиілігі, сәулелену жолағының ені, модуляция түрі, қуаты, сәулелену бағыты және бағытталу диаграммасының ені, антенна құрылғысының аспа биіктіктері туралы деректер;

      3) құстардың топталып жиналуына немесе ұшу көрінісінің нашарлауына әкелетін объектілерді орналастыру үшін объектінің орналасқан жері, ӘБН-ге дейінгі қашықтық туралы деректер ұсынылады, қызмет түрі және құстар мен қызметтің өзге де жануарларды тартуын төмендететін жағдайлар сипатталады;

      4) материалдық объектiлердiң әуе кеңiстiгiнде қозғалуымен тiкелей байланысты емес, бiрақ әуе кемелерiнiң ұшу қауiпсiздiгiне, олардың жабдықтары мен олардағы адамдардың қауіпсіздігіне әсер ететiн басқа да қызметтi жүзеге асыру тәртiбi мен шарттары туралы мәлiметтер.

      16. Осы Қағидалардың 7-тармағының 1) – 5) тармақшаларында тізбеленген объектілерді салу, орналастыру, кеңейту, реконструкциялау немесе техникалық қайта жарақтандыру аяқталғаннан кейін құрылыс салушы (өтініш беруші, объектінің меншік иесі) 10 (он) жұмыс күнінен кешіктірмейтін мерзімде әуеайлақты пайдаланушыға және мемлекеттік өнім берушіге сапасы азаматтық авиация саласындағы уәкілетті орган бекітетін Азаматтық авиацияда аэронавигациялық ақпаратпен қамтамасыз ету қағидаларының талаптарына сәйкес келетін объектілердің WGS–84 форматындағы координаталары мен абсолютті биіктіктерін ұсынады.

      17. Құрылыс объектісінің техникалық параметрлері немесе ұшу қауіпсіздігіне әсер ететін, рұқсат берілген қызмет шарттары өзгерген немесе ауытқыған кезде өтініш беруші осы Қағидалардың талаптарына сәйкес рұқсат беру рәсімінен қайтадан өтеді.

      Құрылыс объектілерінің техникалық параметрлеріне немесе қызмет шарттарына ұшу қауіпсіздігіне әсер ететін түзетулер енгізілмейтін болса, азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган бұрын берілген рұқсатты қайтарып алады.

      Қайтарып алу өтініш берушіге жазбаша немесе электрондық түрде жіберіледі.

      18. Әуеайлақ маңындағы аумақта ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіретін, осы Қағидаларды бұза отырып орналастырылған немесе жүзеге асырылатын немесе осы Қағидаларға сәйкес олар бойынша қорытындылар берілмеген немесе теріс қорытындылар берілген қызмет және объектілер анықталған кезде әуеайлақты пайдаланушы 10 (он) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде жергілікті атқарушы органды шараларды қабылдау, тіпті қызметін тоқтата тұру, ұшу қауіпсіздігіне қатер төнген жағдайда құстардың топталып жиналуына ықпал ететін жағдайларды жою, объектілерді бұзу, көшіру немесе объектілердің биіктігін азайту қажеттігі туралы хабардар етеді.

      Әуеайлақты пайдаланушы осы Қағидаларда белгіленген рұқсат беру немесе оны қайтарып алу рәсімдерін жүргізу үшін тиесілілігіне қарай азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымды немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органды осы Қағидаларды бұзудың анықталғаны туралы хабардар етеді.

      19. Өтініш беруші заңды тұлға қайта құрылған, оның атауы немесе орналасқан жері өзгерген кезде өтініш беруші не оның құқықтық мирасқоры қайта тіркеуден өткеннен кейін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттармен қоса рұқсатқа өзгерістер енгізу туралы өтініш береді.

      Өтініш беруші жеке тұлғаның тегі, аты, әкесінің аты немесе қызмет орны өзгерген кезде өтініш беруші қайта тіркеуден өткеннен кейін 7 (жеті) жұмыс күні ішінде көрсетілген мәліметтерді растайтын құжаттармен қоса рұқсатқа өзгерістер енгізу туралы өтініш береді.

      Объектінің меншік иесі (заңды немесе жеке тұлға) ауысқан кезде өтініш беруші рұқсатқа тиісті өзгерістер енгізуге арналған өтінішті 30 (отыз) жұмыс күні ішінде қайта береді.

      20. Осы Қағидалардың 19-тармағына сәйкес рұқсатқа өзгерістер енгізуді азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган қайта ресімдеу туралы өтінішті алған күннен бастап 5 (бес) жұмыс күні ішінде жүзеге асырады.

      21. Объектінің меншік иесі немесе оны пайдаланушы соған сәйкес рұқсат берілген сипаттамаларды, техникалық параметрлерді және шарттарды сақтамаған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган рұқсаттың қолданылуын уақытша тоқтата тұрады, объектінің меншік иесі мен оны пайдаланушы 30 (отыз) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде объектіні немесе қызметті берілген рұқсатқа сәйкес келтіру жөнінде шаралар қабылдайды.

      Белгіленген мерзім ішінде объектіні немесе қызметті берілген рұқсатқа сәйкес келтіру бойынша шаралар қабылданбаған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган рұқсатты қайтарып алады, объектінің меншік иесі мен оны пайдаланушы 7 (жеті) жұмыс күнінен аспайтын мерзімде объектіні жою, оның пайдаланылуын тоқтату немесе рұқсат қайтарып алынғаннан кейін дереу рұқсат берілген қызметті тоқтату жөнінде шаралар қабылдайды.

3-тарау. Тыңдау және шағымдану тәртібі

      22. Оң рұқсат беруден бас тарту үшiн негiздер анықталған жағдайда азаматтық авиация саласындағы уәкiлеттi ұйым өтініш берушіге оң шешім беруден бас тарту туралы алдын ала шешім, сондай-ақ өтініш берушінің алдын ала шешім бойынша өз ұстанымын білдіру мүмкіндігі үшін тыңдауды өткізу уақыты, күні мен орны (тәсілі) туралы хабардар етеді.

      Тыңдау туралы хабарлама Қазақстан Республикасының Әкімшілік рәсімдік-процестік кодексінің 73-бабына сәйкес өтінім беру мерзімі аяқталғанға дейін кемінде 3 (үш) жұмыс күні бұрын жіберіледі. Тыңдау хабардар етілген күннен бастап 2 (екі) жұмыс күнінен кешіктірілмей жүргізіледі.

      Тыңдау қорытындылары бойынша азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым оң шешім беру немесе оң шешім беруден бас тарту туралы шешім қабылдайды.

      23. Азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйым немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті орган қызметкерлерінің шешіміне, әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағым азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымның немесе мемлекеттік авиация саласындағы уәкілетті органның басшысының атына берілуі мүмкін.

  Әуе кемелерінің ұшу
қауіпсіздігіне қатер төндіруі
мүмкін қызметті жүзеге асыруға
рұқсаттар беру қағидаларына
1-қосымша
  нысан

Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне обьектінің/қызметтің әсері туралы 20__ жылғы "____" _______№ ____ қорытынды

      __________________ № ___________ бұйрығымен бекітілген мына құрамдағы

      тұрақты жұмыс істейтін комиссия дайындаған:___________________________

      _____________ жылғы № __________ өтінім бойынша

      ____________________________________________________________________

      (заңды тұлғалар үшін атауы, заңды мекенжайы, жеке тұлғалар үшін тегі, аты, әкесінің аты көрсетіледі)

      Өтінімге қоса беріледі (құжаттар тізбесі):

      1.______________________________________________________________

      Объектінің/қызметтің сипаттамасы ________________________________

      ___________________________________________________________________,

      (объектінің/қызметтің атауы, нысаналы мақсаты, биіктігі және басқа да сипаттамалары)

      ____________________________________________________________________

      (облыс, аудан, қала, елді мекен көрсетіледі)

      __________________________________________________________ орналасқан.

      (координаталарды, ұшу-қону жолағының ең жақын нүктесінен және ӘБН-нен қашықтығы көрсетіледі)

      Комиссия ұсынылған құжаттарды қарап, мынаны анықтады:

      1. Әуеайлақ маңындағы/әуеайлақтан тыс аумақтардағы объект (қызмет) (керегі көрсетіледі).

      2. Объектінің WGS–84 координаталар жүйесінде көлденең жазықтықта (көрсетіледі) және тік жазықтықта (көрсетіледі) мынадай орны бар.

      3. Кедергі ретінде бағаланатын объект ______________________________

      __________________________________________________________ өтеді.

      (өтетін беттерді және өту мөлшері көрсетіледі)

      4. Обьект аспаптар бойынша қонуға кіру рәсімдерін немесе көзбен шолып маневрлеу рәсімін орындаған кезде кедергілерден ұшып өтудің ең аз абсолюттік/салыстырмалы биіктігінің ұлғаюына әкеледі/ әкелмейді.

      5. Обьектінің ұшу схемаларына (ұшу рәсімдеріне) өзге де пайдалану сипатындағы әсері бар/болмайды.

      6. Күндіз көрінетін таңбалануы және жарықпен қорғау белгілері ____________

      (талап етіледі / талап етілмейді)

      7. Құстардың топталып жиналуына әкелетін немесе ұшу көрінісін нашарлататын (түтін шоғырлануы салдарынан) объектілерді, жарылу қаупі бар объектілерді орналастырудың әсерін бағалау

      __________________________________________________________________

      (қызмет сипатталады)

      8. Басқа _____________________________________________________

      Комиссияның қорытындысы: ______________________________________

      Қорытындыда мыналар көрсетілген:

      ұшу қауіпсіздігіне әсер ету немесе әсер етпеу;

      қызметті жүзеге асыру немесе объектіні орналастыру (өзгерту) мүмкіндігі туралы: рұқсат етіледі (қажет болған жағдайда рұқсат етілетін шарттар көрсетіледі) немесе рұқсат етілмейді;

      азаматтық авиация саласындағы уәкілетті ұйымнан рұқсат алу қажеттігі туралы;

      әуеайлақты пайдаланушыны және мемлекеттік өнім берушіні хабардар ету туралы;

      объект аяқталғаннан немесе қызмет басталғаннан кейін нақты биіктікті көрсете отырып, WGS–84 жүйесіндегі объектінің нақты координаталары туралы ақпарат беру қажеттігі туралы.

      Тұрақты жұмыс істейтін комиссияның төрағасы ______________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

      Комиссия мүшелерінің қолдары:___________________________________

      (тегі, аты, әкесінің аты (бар болса), қолы)

  Әуе кемелерінің ұшу
қауіпсіздігіне қатер төндіруі
мүмкін қызметті жүзеге асыруға
рұқсаттар беру қағидаларына
2-қосымша
  нысан

Әуе кемелерінің ұшу қауіпсіздігіне қатер төндіруі мүмкін объектіні орналастыруға немесе қызметті жүзеге асыруға рұқсат беруге өтінім

      1. Заңды тұлғаның атауы/ өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса):

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      2._________________________________________________________________

      _______________(объект немесе қызмет түрі көрсетіледі) рұқсат беруді сұраймын.

      3. Құрылыс (реконструкциялау) объектiсiнiң нысаналы мақсаты, қызмет сипаттамасы, елдi мекенге байланыстырылған облысты, ауданды көрсете отырып, орналастыру (орны), әуеайлақтың ӘБН-нен қашықтығы:

      ____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

      4. Осы Қағидалардың 15-тармағына сәйкес өтінімге қоса берілген құжаттардың тізбесі.

      5. Өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) ____________________

      (заңды тұлғалар үшін лауазымы, тегі, аты, әкесінің аты (бар болса) көрсетіледі)

      Қолы/Күні ______________.


On approval of the Rules for Issuing Permits for Activities that May Pose a Threat to Aircraft Safety

Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan No. 504 dated May 12, 2011.

      Unofficial translation

      In accordance with subparagraph 42) of Article 13 of the Law of the Republic of Kazakhstan dated July 15, 2010 "On the Use of Air Space of the Republic of Kazakhstan and Aviation Activity", the Government of the Republic of Kazakhstan HEREBY DECREES AS FOLLOWS:

      1. That the enclosed Rules for Issuing Permits for Activities that May Pose a Threat to Aircraft Safety shall be approved.

      2. That certain decisions of the Government of the Republic of Kazakhstan shall be deemed to have lost force:

      1) Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan № 666 dated July 7, 2003 "On Approval of the Rules for Issuing Permits for Activities that May Pose a Threat to Aircraft Safety" (SAPP of the Republic of Kazakhstan, 2003, № 28 , Article 274).;

      2) Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan № 528 dated April 16, 2009 "On Amendments and Additions to Decree of the Government of the Republic of Kazakhstan № 666" dated July 7, 2003 (SAPP of the Republic of Kazakhstan, 2009, № 19, Article 172).

      3. This resolution shall become effective after ten calendar days from the date of the first official publication.

      Prime Minister of the Republic of Kazakhstan K. Massimov 

  Approved by
Decree of the Government of the
Republic of Kazakhstan
№ 504 dated May 12, 2011

Rules
for issuing permits for activities that may pose a threat to the safety of aircraft flight

      Footnote. The Rules as amended by the resolution of the Government of the Republic of Kazakhstan dated 13.05.2023 № 363 (shall enter into force upon expiry of ten calendar days after the day of its first official publication).

Chapter 1. General provisions

      1. These Rules for issuing permits for activities that may pose a threat to the safety of aircraft flights (hereinafter referred to as the Rules) have been developed in accordance with paragraph 42) of Article 13 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On the use of airspace of the Republic of Kazakhstan and aviation activities" and shall determine the procedure for issuing permits for the activities of legal entities and individuals that may pose a threat to the safety of aircraft flights.

      2. The main concepts and terms shall be used in these Rules:

      1) authorized body in the field of civil aviation - the central executive body that provides leadership in the use of airspace of the Republic of Kazakhstan and the activities of civil and experimental aviation;

      2) authorized organization in the field of civil aviation (hereinafter referred to as the authorized organization) - a joint-stock company with 100% state participation in the authorized capital, carrying out activities aimed at ensuring the sustainable development of the civil aviation industry of the Republic of Kazakhstan, flight safety and aviation safety;

      3) aeronautical research - study of an aviation problem in order to determine possible solutions and choose an acceptable solution without reducing the level of flight safety;

      4) permission to carry out activities that may pose a threat to the safety of aircraft flights (hereinafter referred to as the permit) - a document issued by an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation in accordance with the procedure established by these Rules confirming the right of legal entities and individuals to carry out activities that may pose a threat to the safety of aircraft flights;

      5) aerodromic territory - the territory of the earth's surface with a center at the control point of the airfield (hereinafter referred to as CPA) and a radius determined by authorized bodies in the fields of civil and state aviation;

      6) local executive body (akimat) - a collegial executive body headed by the akim of the region, city of republican significance and capital, district (city of regional significance), exercising local state administration and self-government within its competence in the relevant territory;

      7) obstacle - all fixed (temporary or permanent) and movable objects or their parts, which are located in the zone intended for the movement of aircraft on the surface, and (or) rise above the conditional surface intended to ensure the safety of aircraft in flight, or are located outside such installed surfaces and, according to the results of the assessment, pose a danger to air navigation;

      8) conclusion on the impact of the facility/activity on the safety of aircraft flights - a document formed on the basis of an appropriate assessment on the impact on the safety of aircraft flights, issued in accordance with the procedure established by these Rules;

      9) authorized body in the field of state aviation - the central executive body that provides leadership in the use of airspace of the Republic of Kazakhstan and the activities of state aviation;

      10) applicant - an interested individual or legal entity (owner, customer, developer) who intends to carry out activities that may pose a threat to the safety of aircraft flights;

      11) WGS-84 - 1984 World Geodetic System (hereinafter referred to as WGS-84).

      3. Activities that may pose a threat to aircraft flight safety shall include:

      1) construction of facilities, installation of power lines and placement of other structures that are an obstacle and located on the aerodrome territory and terrain within the air routes;

      2) operations, as a result of which radio wave, visible, acoustic and other types of radiation are carried out in the airspace;

      3) placement of objects that create conditions for mass accumulation of birds or deterioration of flight visibility (due to smoke screen);

      4) other activities not directly related to the use of airspace, but affecting the safety of flights of aircraft, their equipment and people on them.

      4. In the aerodrome territory, determination of the impact of activities on flight safety and the necessary measures to reduce the threat to aircraft flight safety as a result of such activities is carried out:

      1) for civil aviation airfields - a permanent commission created by the decision of the first head of the operator of a civil aviation airfield (hereinafter referred to as the commission 1). Commission 1 shall include representatives of the aerodrome operator, the air navigation service provider, which is a state enterprise subordinate to the authorized body in the field of civil aviation (hereinafter referred to as the state supplier), and local executive bodies;

      for airfields of joint use and (or) basing by belonging to civil aviation - commission 1 created by the decision of the first head of the operator of a civil aviation airfield, which also includes representatives of structural units of state aviation (military unit) and local executive bodies;

      2) for state aviation airfields - a permanent commission created by the decision of the first head of the operator of the state aviation airfield (commander of a military unit), which also includes representatives of local executive bodies (hereinafter referred to as commission 2);

      for airfields of joint use and (or) basing on belonging to state aviation - commission 2, which also includes representatives of structural subdivisions of civil aviation (airport), state supplier and local executive bodies.

      The result of the work of Commissions 1 and 2 shall be the preparation of an opinion on the impact of the facility/activity on the safety of aircraft flights (hereinafter referred to as the conclusion) in accordance with Annex 1 to these Rules.

      In order to obtain the opinion of the relevant commissions 1 and 2 on the activities specified in paragraphs 3 and 7 of these Rules, the applicant shall send an application in any form with the attachment of the documents specified in paragraph 15 of these Rules.

      When the applicant submits a complete package of documents of commissions 1 and 2 within 25 (twenty-five) working days from the date of registration of the application, the impact on flight safety of the declared activities is determined and an opinion is prepared.

      Commissions 1 and 2, if necessary, request clarifying information necessary to prepare an opinion.

      Commissions 1 and 2 shall issue a positive or negative opinion.

      The number of members of the commission created in accordance with the requirements of these Rules is odd and amounts to at least five people. The commission shall be chaired by the chairman and, in his absence, by the deputy chairman. The Secretary of the Commission shall not be a member of the Commission and has no say in the issuance of the opinion.

      The conclusion shall be sent by mail or in electronic form, depending on the procedure for submitting the application.

      5. To determine the impact on flight safety of activities related to planning, construction, installation, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment of facilities (vertical structures of any kind), the following assessments are carried out:

      1) assessment of the first level - determination of the impact of the object intended for construction, installation, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment as an obstacle according to the criteria specified in the Order of the Minister for investment and development of the Republic of Kazakhstan dated March 31, 2015 № 381 "On approval of the standards of suitability for operation of airfields (heliports) of civil aviation "(hereinafter referred to as SSOA 1) (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts № 12303);

      2) assessment of the second level - the impact on the operational characteristics of the airfield of the object considered for installation, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment. This assessment shall be based on the criteria specified in DOC 8168 " Pprocedures for air navigation services" Production of aircraft flight "(PANS-OPS);

      3) assessment of the third level - the impact (negative impact) of the object intended for construction, installation, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment on the quality and availability of radio equipment and communication signals according to the criteria specified in the order of the Minister for investment and development of the Republic of Kazakhstan dated June 29, 2017 № 402 "On approval of the Rules for radio technical support of flights and aviation telecommunication in civil aviation" (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts № 15554).

      6. Outside the aerodrome territory, the determination of the impact of activities on flight safety and the necessary measures to reduce the threat to aircraft flight safety as a result of such activities shall be carried out by a permanent commission created by the decision of the head of the state provider of air navigation services (hereinafter referred to as commission 3).

      The Commission 3 shall assess the impact of activities on the safety of flights outside the aerodrome territory for the facilities specified in subparagraps 3), 6) and 7) of paragraph 7 of these Rules.

      In order to obtain the opinion of the Commission 3 on the activities specified in paragraph 7 of these Rules, the applicant shall send an application in any form with the attachment of the documents specified in paragraph 15 of these Rules.

      7. Approval is required when designing, constructing, placing, expanding, reconstructing or retrofitting:

      1) all facilities of any height at a distance of up to 4 km from the nearest point of the runways, which rise above the conditional surface intended to ensure the safety of aircraft in flight, determined in SSOA 1, Order of the Minister of Defense of the Republic of Kazakhstan dated September 24, 2019 № 761 dsp "On approval of standards for the operation of airfields (heliports), airfield sections of highways and tactical and technical requirements for state aviation airfields of the Republic of Kazakhstan " (registered in the Register of State Registration of Regulatory Legal Acts under № 19521) (hereinafter referred to as SSOA 2) and DOC 8168 "Procedures for air navigation services" production aircraft flight"(PANS-OPS);

      2)facilities, the height of which relative to the airfield level shall be 45 m or more, located within 15 km from the automatic test equipment;

      3) facilities on the aerodrome territory, the height of which shall be 100 m or more relative to the level of the airfield, as well as objects outside the aerodrome territory, the own height of which shall be 100 m or more;

      4) industrial and other organizations, structures whose activities lead to a deterioration in visibility (emissions of steam, smoke, etc.) in the areas of airports (airfields), at a distance of up to 15 km from CPA;

      5) communication lines, power transmission, as well as other objects of radio wave, visible and other types of radiation, which interfere with the normal operation of aircraft radio equipment, light signaling equipment, cause blinding of pilots, at a distance of up to 15 km from CPA;

      6) flare devices for emergency combustion of discharged gases (when determining the height of flare devices, the maximum possible flame emission height is taken into account);

      7) explosive facilities;

      8) livestock and livestock farms, abattoirs (slaughter sites), as well as for the implementation of any other agricultural activities within a radius of 13 km from the CPA. The construction of fur and livestock farms, abattoirs (slaughter sites), as well as any other agricultural activities within a radius of 13 km from the CPA are possible only if such activities do not create conditions for mass accumulation of birds and threats to flight safety and upon obtaining permission in accordance with these Rules.

      8. A permit for the operation and construction, installation, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment of the facilities specified in paragraphs 3 and 7 of these Rules shall be issued:

      1) by an authorized organization in the field of civil aviation for airfields used by civil aviation, as well as joint use and/or basing airfields belonging to civil aviation, and outside the aerodrome territory;

      2) the authorized body in the field of state aviation for airfields used by state aviation, as well as joint use and/or basing airfields belonging to state aviation in the manner established by Chapter 2 of these Rules.

      9. It is forbidden to place at a distance of closer than 13 km from CPA places of waste release leading to mass accumulation of birds and threat to flight safety.

      10. According to SSOA 1 and SSOA 2, new or enlarged existing facilities cannot extend beyond the surface of the limitation of obstacles intended to protect aircraft in flight.

      The aerodrome operator shall send to the local executive bodies data on the obstacle restriction surfaces established on the aerodrome territory in order to establish the boundaries of zones with special conditions for land use on the aerodrome territory by the local executive bodies in accordance with the requirements of the Land Code of the Republic of Kazakhstan.

      When individuals and legal entities apply to local executive bodies to obtain a land plot, change its intended purpose, as well as for the purpose of construction, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment of facilities, local executive bodies notify individuals and legal entities that permission shall be required for the activities and placement of facilities provided for in paragraph 7 of these Rules.

      11. It shall not be allowed to place in the airfield area any signs and devices similar to marking signs and devices accepted for identification of airfields.

      Owners of buildings and structures shall place night and day marking signs and devices at these facilities at their own expense in accordance with these Rules, SSOA 1 and SSOA 2.

Chapter 2. Procedure for issuing, revoking and amending permits

      12. The permit shall be issued on the basis of the conclusion:

      1) commissions 1 and 2 created in accordance with paragraph 4 of these Rules issued within the boundaries of the aerodrome territory;

      2) commission 3 created in accordance with paragraph 6 of these Rules, issued outside the boundaries of the aerodrome territory.

      The permit specifies the type of activity or object with its characteristics to which the permit shall be issued.

      13. In order to obtain permission to carry out the activities specified in paragraph 7 of these Rules, the applicant shall send in writing or electronic form an application in the form of Appendix 2 to these Rules with the attachment of the documents specified in paragraphs 12 and 15 of these Rules, according to the competence, to an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation.

      Legal entities shall submit an application for permission on the form of the organization signed by the first manager with a seal.

      Individuals shall submit a permit application with the actual address of residence.

      The application shall be registered on the day of its receipt. If the application is received on a non-working day, then it shall be registered on the next working day following it.

      The application for the permit shall be considered by the authorized organization in the field of civil aviation or the authorized body of state aviation within 25 (twenty-five) working days from the date of its receipt.

      The application shall be considered by specialists of the relevant profile of the authorized organization or authorized body in the field of state aviation, on the basis of the assessment of which a decision shall be made by the head of the authorized organization or authorized body in the field of state aviation.

      When conducting an air navigation survey in cases where the object protrudes above the conditional surface intended to ensure the safety of aircraft in flight, or is outside such installed surfaces and has an impact on flight safety, the period of consideration of the application for permission shall be increased by 10 (ten) working days.

      In case of non-compliance of the application and (or) submission by the applicant of an incomplete package of documents specified in paragraphs 12 and 15 of these Rules, an official of an authorized organization or an authorized body in the field of state aviation notifies the applicant of requirements that the application or documents do not comply with and sets a period for compliance with the requirements, while the period of consideration of the application shall be extended by 5 (five) working days.

      When the applicant submits false documents and (or) expired documents, an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation within 2 (two) working days from the date of registration of the applicant's documents shall give a reasoned refusal to further consideration of the application.

      14. A permit shall be sent to the applicant by an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation and permits shall be recorded in a special log or a reasoned refusal shall be sent.

      The permit shall be inalienable and cannot be transferred to third parties.

      15. The following documents shall be attached to the application for activities that may be a threat to the safety of aircraft flights:

      1) for construction, installation, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment of facilities, installation of power lines and other structures in accordance with subparagraphs 1), 2), 3), 4), 5) of paragraph 7 of these Rules:

      list of facilities, data on their length and purpose;

      data on the location of the facility in the horizontal plane in the WGS-84 coordinate system;

      data on the location of the facility in the vertical plane: the natural height of the facility and the height of the relief at its location relative to the average sea level or exceeding the highest point of the facility above the average sea level in the WGS-84 system;

      data about the facility's location and height data source.

      accuracy of data in horizontal and vertical reference frames;

      maps with the development site of facilities tied to the city or settlement, indicating the distance from the facility to CPA (for facilities in the aerodrome territory);

      information on voltage of power transmission lines;

      data on the height of communication lines, power transmission (including corner, crossing water bodies, rivers, railways and highways);

      plan of the power transmission lines route taking into account the terrain, oriented at the points of light, and indicating the scale and absolute elevations of the ground surface in the WGS-84 system;

      plan of the length of facilities and obstacles, taking into account the terrain, oriented on the points of light, and indicating the scale and absolute elevations of the ground surface in the WGS-84 system.

      The data and assessments specified in this subparagraph in accordance with paragraph 5 of these Rules for technically and (or) technologically complex facilities shall be prepared by design organizations having a license of the first category in accordance with Article 32 of the Law of the Republic of Kazakhstan "On architectural, town planning and construction activities in the Republic of Kazakhstan";

      2) for the performance of works, as a result of which radio wave, visible, acoustic and other types of radiation shall be produced in the airspace:

      data on the initial and finishing points of the section and the name of the entire route (indicating the region, area through which the route passes);

      data on the purpose of radio-emitting devices, operating frequencies, radiation bandwidth, modulation type, power, radiation directivity and beam width, suspension height of antenna devices;

      3) for the placement of facility leading to a mass accumulation of birds or deterioration of flight visibility, data on the location of the facility, the distance to the CPA shall be presented, the type of activity and the provided conditions that reduce the attractiveness of the activity for birds and other animals shall be described;

      4) data on the procedure and conditions for carrying out other activities not directly related to the movement of material facilities in the airspace, but affecting the safety of flights of aircraft, their equipment and people on them.

      16. Upon completion of construction, placement, expansion, reconstruction or technical re-equipment of facilities listed in subparagraphs 1) - 5) paragraph 7 of these Rules, developer (applicant, owner of the facility) within ten (10) working days shall submit to the operator of the airfield and the state supplier coordinates and absolute heights of facilities in the WGS-84 format, the quality of which complies with the requirements of the Rules for providing air navigation information in civil aviation approved by the authorized body in the field of civil aviation.

      17. In case of change or deviation of the technical parameters of the construction facilities or the conditions of activity affecting the safety of the flights for which the permit is issued, the applicant repasses through the procedure of issuing the permit in accordance with the requirements of these Rules.

      If no adjustments are made to the technical parameters of construction facilities or operating conditions affecting flight safety, the previously issued permit shall be revoked by an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation.

      Feedback shall be sent to the applicant in writing or electronically.

      18. The airfield operator, when identifying activities and facilities on the aerodrome territory that pose a threat to flight safety, shall be placed or carried out in violation of these Rules, or for which no conclusions have been issued or negative conclusions have been issued in accordance with these Rules, the airfield operator shall not exceed 10 (ten) notify the local executive body of the need to take measures, up to the suspension of activities, elimination of conditions that contribute to the mass accumulation of birds, demolition, movement or reduction of the heights of facilies in case of threats to flight safety.

      The operator of the airfield, depending on the affiliation, shall notify the authorized organization in the field of civil aviation or the authorized body in the field of state aviation about the revealed violations of these Rules for conducting the procedures for issuing or revoking the permit established by these Rules.

      19. When converting an applicant - a legal entity, changing its name or location, the applicant or its successor within 7 (seven) working days after re-registration submit an application for amendments to the permit with the attachment of documents confirming the specified information.

      When changing the surname, name, patronymic or place of activity of the applicant - an individual, the applicant within 7 (seven) working days after re-registration submits an application for amendments to the permit with the attachment of documents confirming the specified information.

      When changing the owner (legal or individual) of the facility, the application for introducing appropriate amendments to the permit is submitted by the applicant again within 30 (thirty) working days.

      20. Introducing the amendments to the permit in accordance with paragraph 19 of these Rules shall be made by an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation within 5 (five) working days from the date of receipt of the application for re-registration.

      21. If the owner or user of the facility does not comply with the characteristics, technical parameters and conditions under which the permit has issued, the authorized organization in the field of civil aviation or the authorized body in the field of state aviation temporarily suspend the permit, the owner and user of the facility shall take measures to bring the object or activity in line with the issued permit within no more than 30 (thirty) working days.

      If measures are not taken to bring the facility or activity in line with the issued permit within the established period, the authorized organization in the field of civil aviation or the authorized body in the field of state aviation revoke the permit, the owner and user of the facility take measures to eliminate the facility within a period of no more than 7 (seven) working days, termination of its operation or activities for which the permit has issued, immediately after the permit has revoked.

Chapter 3. Procedure for hearing and appeal

      22. If the grounds for refusal to issue a positive permit are identified, the authorized organization in the field of civil aviation shall notify the applicant of the preliminary decision on refusal to issue a positive permit, as well as the time, date and place (method) of hearing in order to be able to express a position to the applicant by a preliminary decision.

      A notice of hearing shall be sent at least three (3) working days before the end of the application period in accordance with Article 73 of the Code for Administrative Procedure of the Republic of Kazakhstan. The hearing shall be held no later than two (2) working days from the date of notification.

      Based on the results of the hearing, the authorized organization in the field of civil aviation shall decide to issue or refuse to issue a positive permit.

      23. A complaint against the decision, actions (inaction) of employees of an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation may be submitted to the head of an authorized organization in the field of civil aviation or an authorized body in the field of state aviation.

  Annex 1
to Rules for permition
for the implementation
of activities, which may
pose a threat of flight
safety aircraft

      Form

Conclusion
on the impact of the facility/activity on aircraft flight safety
№ ____ dated "____" _______ __ 20

      Prepared by a permanent commission created by order

      dated __________________ № ___________, consisting of:

      According to the application dated _____________ № ____________

      dated ____________________________________________________________________

      (indicate for legal entities the name, legal address, for individuals - last name, first name, patronymic (if any))

      Attached to the application (list of documents):

      1. _________________________

      Description of the facility/activity of the _________________________________________

      __________________________________________________________________________,

      (facility/activity name, purpose, height and other characteristics)

      located in the _________________________________________________________,

      (indicate the region, district, city, settlement)

      ___________________________________________________________________________

      (specify coordinates, distance from the nearest point of the artificial runway and CPA)

      The commission reviewed the documents provided and established:

      1. The facility (activity) shall be located in the aerodromic/non-aerodromic territory

      2. (to be specified)

      2. The facility has the following location in the horizontal plane (specify) and vertical plane

      (specify) in the WGS-84 coordinate system.

      3. A facility rated as an obstacle shall penetrate

      ____________________________________________________________________________.

      (indicate penetrating surfaces and penetration value) (indicate penetrating surfaces and penetration)

      4. The facility shall cause/shall not cause an increase in the absolute/relative height of the obstacle

      span when performing the instrument approach procedure or the visual maneuvering procedure.

      5. The facility shall have/shall not have any other operational impact on flight schemes (flight procedures).

      6. Day marking and lights ___________________________________

      (required / not required)

      7. Assessment of the impact of placement of facilities leading to mass accumulation

      of birds or deterioration of flight visibility (due to smoke screen), explosive facilities

      ____________________________________________________________________________.

      (describe activities)

      8. Other.

      Commission conclusion: ___________________________________________.

      The conclusion shall indicate:

      impact or non-impact on flight safety;

      on the possibility of carrying out activities or placement (amendment) of the facility:

      allowed (if necessary, specify the conditions under which it is allowed) or not allowed;

      on the need to obtain permission from an authorized organization in the field of civil aviation;

      notification of the operator of the airfield and the state supplier;

      to provide information on actual coordinates of the facility in the WGS-84 system with indication

      of actual height after completion of the facility or start of activity.

      Chairman of the permanent commission _________________________________________________

      (last name, first name, patronymic (if any), signature)


      Signatures of members of the commission: _______________________________________________

      (last name, first name, patronymic (if any), signature

  Annex 2
to Rules for permition
for the implementation
of activities, which
may pose a threat
of flight safety aircraft

      Form

Application for the issuance of a permit for the location of the facility or the implementation of activities that may pose a threat to the safety of aircraft flights

      1. Name of the legal entity/surname, first name, patronymic (if any) of the applicant:

      ______________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________

      2. Please hereby issue a permit for (specify the facility or type of activity):

      ______________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________

      3. Purpose of the construction of the facility (reconstruction), description of activity, location (place)

      with indication of the area, district, reference to the settlement, distance from CPA airfield:

      ______________________________________________________________________________

      ______________________________________________________________________________

      4. List of documents attached to the application in accordance with paragraph 15 of these Rules.

      5. Surname, first name, patronymic (if any) of the applicant __________________________

      (for legal entity, indicate the position, last name, first name, patronymic (if any), signature


      Signature/Date ______________