Аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасын айқындау туралы

Атырау облысы Құрманғазы аудандық мәслихатының 2012 жылғы 2 тамыздағы № 69-V шешімі. Атырау облысы Әділет департаментінде 2012 жылғы 29 тамызда № 4-8-232 тіркелді. Күші жойылды - Құрманғазы аудандық мәслихатының 2013 жылғы 06 ақпандағы № 118-V шешімімен.

       Ескерту. Күші жойылды - Құрманғазы аудандық мәслихатының 2013.02.06 № 118-V шешімімен.
      Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңының 97-бабының 2-тармағын, 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 6-бабын, 1998 жылғы 24 наурыздағы "Нормативтік құқықтық актілер туралы" Заңының 21-1 бабын басшылыққа алып және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулысына сәйкес аудандық мәслихат ШЕШІМ ЕТЕДІ:
      1. Аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасы қосымшаға сәйкес айқындалсын.
      2. Аудандық мәслихаттың 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 139-ХІV "Аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үйді ұстауға (жеке тұрғын үйді ұстаудан басқа) және коммуналдық қызметтерді тұтынуға төлем төлеуге тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі туралы" (нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде 2009 жылдың 5 ақпанында № 4-8-141 санымен тіркелген, аудандық "Серпер" үнжариясында 2009 жылдың 12 ақпанында № 7 санында жарияланған), 2010 жылғы 16 шілдедегі № 302-ХХХ "Аудандық мәслихаттың 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 139-ХІV "Аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үйді ұстауға (жеке тұрғын үйді ұстаудан басқа) және коммуналдық қызметтерді тұтынуға төлем төлеуге тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі туралы" шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" (нормативтік құқықтық кесімдерді мемлекеттік тіркеудің тізілімінде 2010 жылдың 26 тамызында № 4-8-191 санымен тіркелген, аудандық "Серпер" үнжариясында 2010 жылдың 9 қыркүйектегі № 37 санында жарияланған) шешімдері қолданыстан жойылсын.
      3. Осы шешім әділет органдарында мемлекеттік тіркелген күннен бастап күшіне еніп, алғаш ресми жарияланғаннан кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.
      4. Осы шешімнің орындалуын бақылау аудандық мәслихаттың әлеуметтік сала, жастар саясаты, заңдылық және құқықтық мәселелер жөніндегі тұрақты комиссиясына жүктелсін.

      Аудандық мәслихаттың VІІ
      сессиясының төрағасы                       Б. Бекжанов

      Аудандық мәслихат хатшысы                  Р. Сұлтанияев

Аудандық мәслихаттың 2012 жылғы
8 тамыздағы № 69-V "Аз қамтылған
отбасыларға (азаматтарға) тұрғын
үй көмегін көрсетудің мөлшері мен
қағидасын айқындау туралы"  

Аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасы

      Осы Қағида Қазақстан Республикасының 1997 жылғы 16 сәуірдегі "Тұрғын үй қатынастары туралы" Заңына және Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 30 желтоқсандағы "Тұрғын үй көмегін көрсету ережесін бекіту туралы" қаулысына сәйкес әзірленді және аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үй көмегін көрсетудің мөлшері мен қағидасын белгілейді.

1. Жалпы ережелер

      1. Осы Қағидада мынадай негізгі ұғымдар пайдаланылады:
      1) шекті жол берілетін шығыстар үлесі - телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде отбасының (азаматының) бір айда тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға жұмсалған шығындарының шекті жол берілетін деңгейінің отбасының (азаматтың) орташа айлық жиынтық кірісіне пайызбен қатынасы;
      2) отбасының (азаматтың) жиынтық табысы - тұрғын үй көмегін тағайындауға өтініш білдірілген тоқсанның алдындағы тоқсанда отбасы (азамат) кірістерінің жалпы сомасы;
      3) кондоминиум объектісін басқару органы - кондоминиум объектісін басқару жөніндегі функцияларды жүзеге асыратын жеке немесе заңды тұлға;
      4) уәкілетті орган - жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландырылатын, тұрғын үй көмегін тағайындауды жүзеге асыратын ауданның жергілікті атқарушы органы;
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға жұмсалатын шығыстар - кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін пайдалануға және жөндеуге, жер учаскесін күтіп-ұстауға, коммуналдық қызметтерді тұтынуды есептеудің үйге ортақ құралдарын сатып алуға, орнатуға, пайдалануға және тексеруге жұмсалатын шығыстарға, кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күтіп-ұстауға тұтынылған коммуналдық қызметтерді төлеуге жұмсалатын шығыстарға жалпы жиналыстың шешімімен белгіленген ай сайынғы жарналар арқылы төленетін үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері шығыстарының міндетті сомасы, сондай-ақ болашақта кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін немесе оның жекелеген түрлерін күрделі жөндеуге ақша жинақтауға жұмсалатын жарналар;
      6) аз қамтылған отбасылар (азаматтар) – Қазақстан Республикасының тұрғын үй заңнамасына сәйкес тұрғын үй көмегін алуға құқығы бар адамдар.
      2. Құрманғазы ауданында тұрақты тұратын меншік иесі, мемлекеттік тұрғын үй қорынан баспана жалдаушы болып табылатын, егер отбасының бюджетіндегі жәрдемақылық шаралар мен коммуналдық қызметтерді тұтыну мөлшері шегіндегі тұрғын үйді ұстау кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға және коммуналдық қызметтерді тұтыну төлеміне шығындар осы мақсатқа шекті жол берілетін шығыстар үлесінен артық болса, тұрғын үй көмегіне құқығы бар. Тұрғын үйді ұстау кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға, коммуналдық қызметтерді (сумен қамтамасыз ету, канализация, жылумен, электр жарығымен, газбен қамтамасыз ету, қоқыстарды шығару) тұтыну және аудандық телекоммуникация желісіне қосылған  телефон үшін абоненттік төлемнің артуы бөлігінде байланыс қызметіне төлемдерге шекті жол берілетін шығындар үлесі жиынтық кірісінің 5% - мөлшерінде белгіленеді.
      3. Тұрғын үй көмегін тағайындау жергілікті бюджетте осы мақсатқа қаралған қаражат шегінде уәкілетті орган жүзеге асырады. Аудан бойынша уәкілетті орган "Аудандық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі".
      4. Тұрғын үй көмегі ағымдағы тоқсанның ішінде өтініш жасау және тиісті құжаттарды жинақтау негізінде өткен тоқсанға тағайындалып төленеді. Тұрғын үй көмегін тағайындауға құжаттар ағымдағы тоқсанның соңғы айының оныншы жұлдызына дейін қабылданады.
      5. Есепке алынатын тұрғын үйді ұстау шығындарының мөлшері мен коммуналдық қызметтер тұтыну нормалары коммуналдық қызмет көрсететін мекемелермен белгіленеді.

2. Тұрғын үй көмегін тағайындау тәртібі

      6. Тұрғын үй көмегін тағайындау үшін отбасы (азамат) уәкілетті органға өтініш береді және мынадай құжаттарды ұсынады:
      1) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжаттың көшірмесі;
      2) тұрғын үйге құқық беретін құжаттың көшірмесі;
      3) азаматтарды тіркеу кітабының көшірмесі;
      4) отбасының табысын растайтын құжаттар;
      5) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шот:
      5-1) кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге арналған нысаналы жарнаның мөлшері туралы шот;
      5-2) жергілікті атқарушы органмен (тұрғын үй инспекциясымен) келісілген, пәтерлердің меншік иелері мен жалдаушылардың (қосымша жалдаушылардың) жалпы жиналысында бекітілген кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеудің жекелеген түрлерін жүргізуге арналған шығыстар сметасы негізінде кондоминиум объектісін басқару органы басшысының мөрімен, қолымен расталған кондоминиум объектісінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған ай сайынғы жарналардың мөлшері туралы шот;
      6) коммуналдық қызметтерді тұтынуға арналған шоттар;
      7) телекоммуникация қызметтері үшін түбіртек-шот немесе байланыс қызметтерін көрсетуге арналған шарттың көшірмесі;
      8) тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жергілікті атқарушы орган берген жалдау ақысының мөлшері туралы шот.
      7. Тұрғын үй көмегі жергілікті бюджет қаражаты есебінен осы елді-мекенде тұрақты тұратын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға);
      1) жекешелендірілген тұрғын үй-жайларда (пәтерлерде) тұратын немесе мемлекеттік тұрғын үй қорындағы тұрғын үй-жайларды (пәтерлерді) жалдаушылар (қосымша жалдаушылар) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) тұрғын үйді (тұрғын ғимаратты) күтіп-ұстауға арналған шығыстарға;
      2) тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді тұтынуға;
      3) байланыс саласындағы заңнамада белгіленген тәртіппен тұрғын үйдің меншік иелері немесе жалдаушылары (қосымша жалдаушылары) болып табылатын отбасыларға (азаматтарға) телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының ұлғаюы бөлігінде байланыс қызметтеріне;
      4) жергілікті атқарушы орган жеке тұрғын үй қорынан жалға алған тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу төлемақысына ақы төлеуге беріледі.
      Аз қамтылған отбасылардың (азаматтардың) тұрғын үй көмегін есептеуге қабылданатын шығыстары жоғарыда көрсетілген бағыттардың әрқайсысы бойынша шығыстардың сомасы ретінде айқындалады.
      Тұрғын үй көмегі телекоммуникация желісіне қосылған телефон үшін абоненттік төлемақының, тұрғын үйді пайдаланғаны үшін жалға алу ақысының ұлғаюы бөлігінде кондоминиум объектілерінің ортақ мүлкін күрделі жөндеуге қаражат жинақтауға арналған жарналарға коммуналдық қызметтер мен байланыс қызметтерін тұтынуға нормалар шегінде ақы төлеу сомасымен отбасының осы мақсаттарға жұмсаған, жергілікті өкілді органдар белгілеген шығыстарының шекті жол берілетін деңгейінің арасындағы айырма ретінде айқындалады.
      8. Уәкілеті орган құжаттар түскен күннен бастап 10 күнтізбелік мерзім ішінде оларды қарайды және тұрғын үй көмегін тағайындау немесе тағайындаудан бас тарту туралы шешім қабылдайды. Тұрғын үй көмегінен бас тартылған жағдайда өтініш иесіне бас тарту себебі көрсетілген уәкілетті органның тұрғын үй көмегін тағайындаудан бас тарту туралы шешімінің көшірмесі беріледі, ал ұсынылған құжаттар істе тігіліп қалады.
      Уәкілетті органға қате мәліметтер беру салдарынан тұрғын үй көмегі артық немесе заңсыз тағайындалған жағдайда меншік иесі (жалға алушы) тұрғын үй көмегін заңсыз алғаны анықталған тоқсаннан бастап төрт тоқсан бойы тұрғын үй көмегін алу құқығынан айырылады және заңсыз алынған сомалар өз еркімен, ал бас тартқан жағдайда сот тәртібімен қайтарады.
      9. Өтемақы шараларымен қамтамасыз етілетін тұрғын үй аумағының нормасы:
      1) құрамында екі және одан көп адамы бар, екі немесе одан көп бөлмелі тұрғын үйде (пәтерде) тұратын отбасыларға тұрғын үй заңдылығымен белгіленген нормасына сәйкес, әр адамға 18 шаршы метр, бірақ нақты пайдаланып отырған аумақтан аспауы тиіс;
      2) бір бөлмелі тұрғын үйде (пәтерде) тұратын отбасылар (азаматтар) үшін нақты пайдаланып отырған аумағы көлемінде.
      10. Тұрғын үй көмегін есептеу үшін электр энергиясы, сумен жабдықтау, газбен жабдықтау және телефон желісін қызметтерін (1 айға) пайдалану мөлшерін белгілеу:
      1) 1 адамнан тұратын отбасыға электр энергиясы – 90 кВт/сағ;
      2) 2 және одан көп адамнан тұратын отбасыларға электр энергиясы – 600 кВт/сағ;
      3) байланыс қызметтерін пайдаланып отырған телекоммуникация желісінің абоненттеріне 2004 жылдың қыркүйек айындағы абоненттік ақының /248 теңге/ және 2009 жылғы абоненттік ақының /386,68 теңге/ аралығындағы айырмасы /138,68 теңге/ сомасы мөлшерінде;
      4) судың нормасы әр адамға бір тәулікке – 75 литр;
      5) отбасыға (азаматқа) табиғи газдың нормасы – 700 куб/м.
      11. Орталық жылыту, сумен жабдықтау, газбен жабдықтау желісіне қосылмаған, қатты отын, сырттан әкелінген ауыз су, газ баллон тұтынушылары болып табылатын аз қамтылған отбасыларға (азаматтарға) коммуналдық қызметтерді төлеуге шекті жол берілетін шығындарының нормасын (1 айға) белгілеу:
      - қатты отынға - 17000 теңге;
      - сырттан әкелінген ауыз суға - 1500 теңге;
      - газ баллонға 27 л - 1000 теңге, 55 л - 2000 теңге.
      12. Тұрғын үй көмегі мынадай отбасыларына тағайындалмайды:
      1) жеке меншігінде (үлесінде) біреуден артық тұрғын үйі (жеке үйі, пәтері) болса;
      2) тұрғын үйді жалға тапсырғандарға (қайта жалға бергендерге);
      3) отбасыларында мүгедектерден және бір айдан артық стационарлық емделуде болған адамдардан, туберкулезбен ауратындар, емделу мекемелерінде тұрақты есепте тұратын және уақытша жұмысқа жарамсыздығы туралы дәрігерлік–кеңес комиссиясының нысанындағы оқушылар мен студенттер, тыңдаушылар мен курсанттардан, магистратура мен аспирантураны қоса, сондай-ақ І–ші және ІІ–ші топтағы мүгедектерді, он алты жасқа дейінгі мүгедек балалар, сексен жастан асқан адамдарды, үш жасқа дейінгі балаларды күтумен айналысатын азаматтардан басқа жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті органдарда тіркелмеген, еңбекке жарамды жастағы жұмыссыздары барларға.
      13. Тұрғын үй көмегі өтініш берушілердің жеке есеп шоттарына аудару жолымен төленеді. Тапсырылған құжаттар негізінде тұрғын үй көмегін есептеу есебі жасақталып, оның бір данасы өтініш берушіде сақталады.
      14. Уәкілетті орган берілген мәліметтердің дұрыстығына күмәнданған жағдайда, өтініш берушінің табыстары туралы мәліметті сұратуға құқылы, ал жеке және заңды тұлғалар ол мәліметтерді беруге міндетті.
      15. Тұрғын үй көмегін алушы он күн мерзімде тұрғын үй көмегінің мөлшерін өзгерту және оны алу құқығы үшін негіз бола алатын, жағдайлар туралы уәкілетті органды хабарландыруға міндетті.

3. Тұрғын үй көмегін алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу тәртібі

      16. Отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу Қазақстан Республикасы Құрылыс және тұрғын үй-коммуналдық шаруашылық істері Агенттігінің Төрағасының 2011 жылғы 5 желтоқсандағы № 471 бұйрығымен бекітілген "Тұрғын үй көмегін алуға, сондай-ақ мемлекеттік тұрғын үй қорынан тұрғын үйді немесе жеке тұрғын үй қорынан жергілікті атқарушы орган жалдаған тұрғын үйді алуға үміткер отбасының (азаматтың) жиынтық табысын есептеу қағидасы" негізінде жүзеге асырылады.
      17. Өтініш беруші беріп отырған мәліметтердің дұрыстығына заңнамамен белгіленген тәртіпте жауап береді.

4. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру және төлеу тәртібі

      18. Тұрғын үй көмегін қаржыландыру жергілікті бюджетте осы мақсатқа сәйкесті жылға қаралған қаржы есебінен жүзеге асырылады. Уәкілетті орган тұрғын үй көмегін төлеуге қажетті соманы анықтап және ай сайын қаржы бөліміне сұраныс береді. Қаржы бөлімі түскен сұранысқа сәйкес қажетті соманы уәкілетті органның есеп шотына аударады.
      19. Уәкілетті орган жеке есеп шотына қаржы түскеннен кейін өтініш берушілердің жеке есеп шоттарына тұрғын үй көмегіне тағайындалған соманы аударады.

5. Тұрғын үй көмегі бойынша есеп жүргізу және есеп беру тәртібі

      20. Тұрғын үй көмегі бойынша есеп жүргізу, бақылау және есеп беру уәкілетті органмен жүзеге асырылады.
      21. Тұрғын үй көмегін ұсыну үшін бөлінген қаржының мақсатты жұмсалуын және уақтылы төленуін бақылау уәкілетті органдармен жүзеге асырылады.
      22. Тұрғын үй көмегіне заңсыз төлем жіберген лауазым иесі қолданыстағы заңнамаға сәйкес жауапкершілікке тартылады.

Об определении размера и правил оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам)

Решение Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 2 августа 2012 года № 69-V. Зарегистрировано Департаментом юстиции Атырауской области 29 августа 2012 года № 4-8-232. Утратило силу - решением Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 6 февраля 2013 года № 118-V

      Сноска. Утратило силу - решением Курмангазинского районного маслихата Атырауской области от 06.02.2013 № 118-V.
      Руководствуясь пунктом 2 статьи 97 Закона Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях", статьей 6 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан",статьей 21-1 Закона Республики Казахстан от 24 марта 1998 года "О нормативных правовых актах" и в соответствии с постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" Курмангазинский районный маслихат РЕШИЛ:
      1. Определить размер и правила оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам) согласно приложению.
      2. Признать утратившими силу решения районного маслихата от 28 января 2009 года № 139-ХІV "Аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үйді ұстауға (жеке тұрғын үйді ұстаудан басқа) және коммуналдық қызметтерді тұтынуға төлем төлеуге тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі туралы" (зарегистрированный в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4-8-141 от 5 февраля 2009 года, опубликовано 12 февраля 2009 года в газете "Серпер" за № 7), от 16 июля 2010 года № 302-ХХХ "Аудандық мәслихаттың 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 139-ХІV "Аз қамтылған отбасыларына (азаматтарға) тұрғын үйді ұстауға (жеке тұрғын үйді ұстаудан басқа) және коммуналдық қызметтерді тұтынуға төлем төлеуге тұрғын үй көмегін көрсету тәртібі туралы" шешіміне өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" (зарегистрированный в реестре государственной регистрации нормативных правовых актов за № 4-8-191 от 26 августа 2010 года, опубликовано 9 сентября 2010 года в газете "Серпер" за № 37).
      3. Настоящее решение вступает в силу со дня государственной регистрации в органах юстиции, вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.
      4. Контроль за исполнением данного решения возложить на постоянную комиссию районного маслихата по вопросам социальной сферы, молодежной политики, законодательства и права.

      Председатель VІІ сессии
      районного маслихата                        Б. Бекжанов

      Секретарь районного маслихата              Р. Султанияев

Приложение        
к решению районного маслихата
от 2 августа 2012 года № 69-V
"Об определении размера и 
правил оказания жилищной 
помощи малообеспеченным 
семьям (гражданам)"  

Размер и правила оказания жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам)

      Настоящие Правила предоставления жилищной помощи (далее - Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 16 апреля 1997 года "О жилищных отношениях" и постановлением Правительства Республики Казахстан от 30 декабря 2009 года "Об утверждении Правил предоставления жилищной помощи" и определяют порядок назначения жилищной помощи малообеспеченным семьям (гражданам).

1. Общие положения

      1. В Правилах используются основные понятия:
      1) доля предельно-допустимых расходов – отношение предельно-допустимого уровня расходов семьи (гражданина) в месяц на содержание жилого дома (жилого здания), потребления коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, к совокупному доходу семьи (гражданина) в процентах;
      2) совокупный доход семьи (гражданина) – общая сумма доходов семьи (гражданина) за квартал, предшествующий кварталу обращения за назначением жилищной помощи;
      3) орган управления объектом кондоминиума – физическое или юридическое лицо, осуществляющее функции по управлению объектом кондоминиума;
      4) уполномоченный орган – исполнительный орган района, финансируемый за счет средств местного бюджета, осуществляющий назначение жилищной помощи;
      5) расходы на содержание жилого дома (жилого здания) – обязательная сумма расходов собственников помещений (квартир) посредством ежемесячных взносов, установленных решением общего собрания, на эксплуатацию и ремонт общего имущества объекта кондоминиума, содержание земельного участка, расходы на приобретение, установку, эксплуатацию и поверку общедомовых приборов учета потребления коммунальных услуг, расходы на оплату коммунальных услуг, потребленных на содержание общего имущества объекта кондоминиума, а также взносы на накопление денег на предстоящий в будущем капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума или отдельных его видов;
      6) малообеспеченные семьи (граждане) – лица, которые в соответствии с жилищным законодательством Республики Казахстан имеют право на получение жилищной помощи.
      2. Право на жилищную помощь имеют собственники, наниматели жилища из государственного жилищного фонда, постоянно проживающие в Курмангазинском районе, если расходы на оплату содержания жилища и взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума и потребления коммунальных услуг, в пределах размера площади жилища, обеспечиваемой компенсационными мерами и размерами потребления коммунальных услуг в бюджете семьи превышают долю предельно-допустимых расходов на эти цели. Доля предельно–допустимых расходов на оплату содержания жилья, и взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объектов кондоминиума и потребления коммунальных услуг (водоснабжение, теплоснабжение, электроснабжение, газоснабжение, канализация, мусороудаление) и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к районной сети телекоммуникаций устанавливается к совокупному доходу семьи в размере 5%.
      3. Назначение жилищной помощи осуществляет уполномоченный орган, в пределах сумм, предусмотренных на эти цели из местного бюджета. Уполномоченный орган по району "Районный отдел занятости и социальных программ".
      4. Жилищная помощь назначается и выплачивается на основании заявления и предоставления необходимых документов в текущем квартале за прошедший квартал. Документы для назначения жилищной помощи принимаются до десятого числа последнего месяца текущего квартала.
      5. Размер норм расходов на содержание жилого дома и потребление коммунальных услуг устанавливается коммунальными предприятиями.

2. Порядок назначения жилищной помощи

      6. Для назначения жилищной помощи семья (гражданин) обращается в уполномоченный орган с заявлением и предоставляет следующие документы:
      1) копию документа, удостоверяющего личность заявителя;
      2) копию правоустанавливающего документа на жилище;
      3) копию книги регистрации граждан;
      4) документы, подтверждающие доходы семьи;
      5) счета о размерах ежемесячных взносов на содержание жилого дома (жилого здания):
      5-1) счет о размере целевого взноса на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума;
      5-2) счет о размере ежемесячных взносов на накопление средств на капитальный ремонт общего имущества объекта кондоминиума, предъявляемый органом управления объекта кондоминиума, на основании сметы расходов на проведение отдельных видов капитального ремонта общего имущества объекта кондоминиума, согласованной с местным исполнительным органом (жилищной инспекцией), утвержденной на общем собрании собственников и нанимателей (поднанимателей) квартир и заверенный печатью, подписью руководителя органа управления объекта кондоминиума;
      6) счета за потребление коммунальных услуг;
      7) квитанцию за телекоммуникационные услуги или копию договора на оказание услуг связи;
      8) счет о размере арендной платы за пользование жилищем, предъявляемый местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, предьявленный местным исполнительным органом;
      7. Жилищная помощь предоставляется за счет средств местного бюджета малообеспеченным семьям (гражданам), постоянно проживающим в данной местности на оплату:
      1) расходов на содержание жилого дома (жилого здания) семьям (гражданам), проживающим в приватизированных жилых помещениях (квартирах) или являющимися нанимателями (поднанимателями) жилых помещений (квартир) в государственном жилищном фонде;
      2) потребления коммунальных услуг семьями (гражданами), являющиеся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища;
      3) услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций семьям (гражданам), являющимся собственниками или нанимателями (поднанимателями) жилища в порядке, установленном законодательством в области связи;
      4) арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде.
      Расходы малообеспеченных семей (граждан), принимаемые к исчислению жилищной помощи, определяются как сумма расходов по каждому из вышеуказанных направлений.
      Жилищная помощь определяется как разница между суммой оплаты расходов на содержание жилого дома (жилого здания), потребление коммунальных услуг и услуг связи в части увеличения абонентской платы за телефон, подключенный к сети телекоммуникаций, арендной платы за пользование жилищем, арендованным местным исполнительным органом в частном жилищном фонде, в пределах норм и предельно–допустимого уровня расходов семьи (граждан) на эти цели, установленных местными представительными органами.
      8. Уполномоченный орган в течении 10 рабочих дней со дня поступления документов рассматривает их и принимает решение о назначении жилищной помощи или отказе в назначении. В случае отказа в жилищной помощи заявителю выдается копия решения уполномоченного органа об отказе в назначении жилищной помощи с указанием причин отказа, а предоставленные документы остаются прошитыми в деле.
      В случаях излишне или незаконного назначения жилищной помощи из-за предоставления недостоверных сведений в уполномоченный орган собственник (арендатор) начиная с квартала обнаружения незаконного получения жилищной помощи и в течение последующих четырех кварталов лишается права на получение жилищной помощи и добровольно возвращает незаконно полученные суммы в бюджет, а в случае отказа в судебном порядке.
      9. Норма жилищной площади обеспечиваемой компенсационными мерами:
      1) для семей в составе из двух и более человек, живущих в двух или многокомнатных жилых домах (квартирах) согласно нормам, установленным жилищным законодательством, т.е. на каждого человека 18 метров, но не превышающие фактически занятую площадь.
      2) для семей (граждан) проживающих в однокомнатных жилых домах (квартирах) по фактически занятым площадям.
      10. Для начисления жилищной помощи установить норму потребления (на 1 месяц) на услуги электроснабжения, водоснабжения, газоснабжения и телекоммуникаций:
      1) электроэнергии на семью из 1 чел. - 90 кВт/ч;
      2) электроэнергии на семью из 2 человек и более - 600 кВт/ч;
      3) для абонентов телекоммуникации пользующихся услугами связи, разницу между абонентской платой за сентябрь 2004 года /248 тенге/ и абонентской платой за 2009 год /386,68 тенге/ в сумме /138,68 тенге/;
      4) на каждого человека норму воды в сутки - 75 литров;
      5) на семью (гражданина) норму природного газа - 700 куб/м.
      11. Для малообеспеченных семей (граждан), не подключенных к сети центрального отопления, водоснабжения, газоснабжения, являющихся потребителями твердого топлива, привозной питьевой воды и газ баллона установить предельно-допустимую норму расходов на оплату коммунальных услуг (на 1 месяц):
      - на твердое топливо - 17000 тенге (из расчета 12 тонн твердого топлива на отопительный сезон);
      - на привозную питьевую воду - 1500 тенге;
      - на газ баллон 27 литров - 1000 тенге, 55 литров - 2000 тенге.
      12. Жилищная помощь не назначается семьям:
      1) имеющим в частной собственности более одной единицы (доли) жилья (квартиры, дома);
      2) сдающим жилище в наем (поднаем);
      3) имеющим безработных трудоспособного возраста, незарегистрированных в уполномоченных органах по вопросам занятости населения, кроме инвалидов и лиц в период их нахождения на стационарном лечении более одного месяца, больных туберкулезом, граждан имеющих онкологические и психические заболевания, состоящих на постоянном учете в лечебных учреждениях и имеющих заключение врачебно-консультационной комиссии о временной нетрудоспособности, учащихся и студентов, слушателей и курсантов дневной формы обучения, включая магистратуру и аспирантуру, а также граждан занятых уходом за инвалидом І и ІІ группы, детьми инвалидами до шестнадцати лет, лицами старше восьмидесяти лет, детьми в возрасте до трех лет.
      13. Жилищная помощь выплачивается путем перевода на лицевые счета заявителей. На основании предоставленных документов производится расчет жилищной помощи, один экземпляр которого хранится у заявителя.
      14. Уполномоченный орган в случае сомнения в достоверности предоставленных сведений имеет право запросить данные о доходах заявителя, а физические и юридические лица обязаны эти данные предоставить.
      15. Получатель жилищной помощи в десятидневный срок обязан информировать уполномоченный орган об обстоятельствах, которые могут служить основанием для изменения размера жилищной помощи или права на ее получение.

3. Порядок исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи.

      16. Исчисление совокупного дохода семьи (гражданина) производится на основании "Правил исчисления совокупного дохода семьи (гражданина), претендующей на получение жилищной помощи, а также на предоставление жилища из государственного жилищного фонда или жилища, арендованного местным исполнительным органом в частном жилищном фонде", утвержденных приказом Председателя Агентства Республики Казахстан по делам строительства и жилищно-коммунального хозяйства от 5 декабря 2011 года № 471.
      17. Заявитель несет ответственность за достоверность предоставленных сведений в порядке, установленном законодательством.

4. Порядок финансирования и выплаты жилищной помощи

      18. Финансирование жилищной помощи производится из местного бюджета в размере средств, предусмотренных на эти цели на соответсвующий год. Уполномоченный орган определяет сумму, необходимую на выплату жилищной помощи и ежемесячно представляет заявку в отдел финансов. Отдел финансов согласно поступившей заявки переводит необходимую сумму на счет уполномоченного органа.
      19. После поступления средств на лицевой счет уполномоченный орган переводит назначенные на жилищную помощь суммы на лицевые счета заявителей.

5. Порядок учета и отчетности по жилищной помощи

      20. Учет, контроль и отчетность по жилищной помощи осуществляется уполномоченным органом.
      21. Контроль за целевым расходованием и своевременным выплатам выделенных средств на предоставление жилищной помощи осуществляется уполномоченным органом.
      22. Должностное лицо, допустившее незаконную выплату жилищной помощи, несет ответсвенность согласно действующему законодательству.