Қызылорда облысының агроөнеркәсіптік кешен саласында инновациялық жобаларды іріктеуді ұйымдастыру қағидасын бекіту туралы

Қызылорда облысы әкімдігінің 2013 жылғы 11 қыркүйектегі № 275 қаулысы. Қызылорда облысының Әділет департаментінде 2013 жылғы 4 қазанда № 4524 болып тіркелді

      "Агроөнеркәсіптік кешенді және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттік реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шілдедегі Заңына сәйкес Қызылорда облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса берiлiп отырған Қызылорда облысының агроөнеркәсiптiк кешен саласында инновациялық жобаларды iрiктеуді ұйымдастыру қағидасы бекiтiлсiн.
      2. Осы қаулының орындалуын бақылау Қызылорда облысы әкiмiнiң орынбасары С.С. Қожаниязовқа жүктелсiн.
      Ескерту. 2-тармақ жаңа редакцияда - Қызылорда облысы әкімдігінің 23.12.2014 N 795 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi).
      3. Осы қаулы алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi.
      Қызылорда облысының әкімі Қ. Көшербаев

  Қызылорда облысы әкімдігінің
2013 жылғы "11" қыркүйектегі
№ 275 қаулысымен бекітілген

Қызылорда облысының агроөнеркәсiптiк кешен саласында инновациялық жобаларды iрiктеуді ұйымдастыру қағидасы

1. Жалпы ережелер

      1. Қызылорда облысының агроөнеркәсiптiк кешен саласында инновациялық жобаларды iрiктеуді ұйымдастыру қағидасы (бұдан әрi - Қағида) "Агроөнеркәсiптiк кешендi және ауылдық аумақтарды дамытуды мемлекеттiк реттеу туралы" Қазақстан Республикасының 2005 жылғы 8 шiлдедегi Заңына (бұдан әрi - Заң) сәйкес әзiрлендi және оларды облыстық бюджет қаражаты есебiнен енгiзу мен тарату үшiн Қызылорда облысының агроөнеркәсiп кешенi (бұдан әрi – облыс АӨК) саласындағы инновациялық жобаларды iрiктеуді ұйымдастырудың тәртiбiн белгiлейдi.
      2. Осы Қағидада мынадай негiзгi ұғымдар қолданылады:
      1) агроөнеркәсiптiк кешен – ауыл шаруашылығы, балық шаруашылығы өнiмдерiн өндiрудi, дайындауды, сақтауды, тасымалдауды, қайта өңдеудi және өткiзудi, сондай-ақ тамақ өнеркәсiбiн, оларды қазiргi заманғы техникамен, технологиялық жабдықпен, ақшамен, ақпараттық және басқа да ресурстармен қамтамасыз ететiн iлеспе өндiрiстер мен қызмет салаларын, ветеринариялық-санитариялық және фитосанитариялық қауiпсiздiктi, ғылыми қамтамасыз ету мен кадрлар даярлауды қамтитын экономика салаларының жиынтығы;
      2) агроөнеркәсiптiк кешен субъектiлерi - агроөнеркәсiптiк кешенде қызметiн жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғалар;
      3) бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi – Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгiленген тәртiпте облыстың АӨК инновациялық тәжiрибенi тарату және енгiзу бойынша бюджеттiк бағдарламаға әкiмшiлiк ету жөнiндегi функциялар жүктелген жергiлiктi атқарушы орган "Қызылорда облысының ауыл шаруашылығы басқармасы" мемлекеттік мекемесі;
      4) инновация – экономикалық тиiмдiлiктi арттыру мақсатында, экологиялық қауiпсiздiктi ескере отырып, жаңа немесе жетiлдiрiлген өндiрiстер, технологиялар, тауарлар, жұмыстар мен қызметтер техникалық, өндiрiстiк, әкiмшiлiк, коммерциялық сипаттағы ұйымдастырушылық шешiмдер, сондай-ақ өзге де қоғамдық пайдасы бар нәтиже түрiнде iс жүзінде асырылған жеке және (немесе) заңды тұлғалар қызметiнiң нәтижесi;
      5) өтінім – инвестициялық жобаларды іріктеп алу жөніндегі конкурсқа қатысуға берілетін белгіленген үлгідегі құжаттар пакеті;
      6) өтініш беруші - инвестициялық жобаларды іріктеу жөніндегі конкурсқа қатысуға өтінім берген жеке немесе заңды тұлғалар.

2. Инновациялық жобаларды iрiктеу шарттары

      3. Инновациялық жобаларды iрiктеу өтiнiш бергендер арасында жүзеге асырылады және агроөнеркәсiптiк кешеннiң мынадай салалық бағыттары бойынша жүргiзiледi:
      өсiмдiк шаруашылығы және егiншiлiк (оның iшiнде өсiмдiктердi қорғау және өсiмдiктер карантинi);
      мал шаруашылығы және ветеринария;
      ауыл шаруашылығын механикаландыру;
      ауылшаруашылық өнiмiн қайта өңдеу.
      4. Қызылорда облысының жағдайында қолданылатын АӨК саласында қолданбалы сипаттағы ғылыми жетістіктерді (әзірлемелерді) енгізу мен таратуға өзіне төмендегіні қамтиды:
      1) осы өңірдің табиғи-климаттық, әлеуметтік-экономикалық жағдайына қолданбалы АӨК субъектілерінде инновациялық агротехнологияларды енгізу мен таратуға беріледі;
      2) ауыл шаруашылығын жүргізудің технологиялық әдістерін енгізу және тарату, ауылшаруашылық өнімін өндіру үдерістерін жетілдіру;
      3) су ресурстарын тиімді жүргізудің технологиялық әдістерін енгізу және тарату;
      4) облыстың АӨК жаңа машиналарды және механизмдерді енгізу және пайдалану, инженерлік нысандардың немесе техникалық жүйенің конструкцияларын көбейту (конструкторлық жұмыстар);
      5) ғылыми және инновациялық технологиялардың тәжірибелік үлгілерін (жаңадан жасалған қағидаттық өзгешеліктері бар бірегей моделдерді) енгізу және тарату;
      6) Қызылорда облысының табиғи-климаттық, топырақ жағдайына бейімделген ауыл шаруашылығы дақылдарының жаңа сорттарын әзірлеу, енгізу және тарату.
      Ескерту. 4-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қызылорда облысы әкімдігінің 07.12.2015 № 250 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      5. Жұмысты бағалау келесi iс-шараларды орындау бойынша жүзеге асырылады:
      1) ғылыми-зерттеу және тәжiрибелiк-конструкторлық жұмыстардың (бұдан әрi – ҒЗТКЖ) нәтижелерiн өндiрiске енгiзудi, оның iшiнде зерттеулер үшiн ғылыми шығын материалдарын сатып алуды ғылыми-әдiстемелiк сүйемелдеу жөнiнде кеңес беру қызметтерi;
      2) облыстың АӨК субъектiлерiнiң немесе ғылыми, тәжiрибелiк және өзге де аграрлық сала ұйымдарының өндiрiстiк базасында "егiстiк күндерi" ғылыми-практикалық семинар-кеңестерін өткiзу;
      3) ҒЗКТЖ тәжiрибесiн және алынған нәтижелерiн тарату (тұсау кесер, брошюралар, буклеттер әзiрлеу және шығару бейнематериалдарын дайындау).
      6. алынып тасталды - Қызылорда облысы әкімдігінің 07.12.2015 № 250 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).

3. Инновациялық жобаларды iрiктеу тәртiбi

      7. Инновациялық жобаларды iрiктеудi бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi конкурстық негiзде жүргiзедi.
      8. Құрамына ауыл шаруашылығына жетекшiлiк ететiн облыс әкiмiнiң орынбасары, облыстық бюджеттен қаржыландырылатын мемлекеттік органдарының өкiлдерi, жергiлiктi өкілді органдар, ғылым және қоғамдық бiрлестiктері енгізілген инновациялық жобаларды iрiктеу жөнiндегi конкурстық комиссия (бұдан әрi – Комиссия) облыс әкімінің өкімімен құрылады.
      Комиссияның жұмыс органы бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi болып табылады.
      Бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi мерзімдік басылымда және облыс әкімдігінің интернет-ресурсында қазақ және орыс тiлдерiнде конкурс өткiзуге дейiн 30 (отыз) күнтiзбелiк күннен кешiктiрмей конкурс өтетiнi туралы хабарландыруды орналастырады.
      9. Алдағы конкурс туралы хабарландыруда мынадай мәлiметтер болуы тиiс:
      1) конкурсқа қатысуға өтiнiмдi қабылдау мерзiмi және орны;
      2) конкурсқа қатысуға берiлетiн өтiнiмге қоса ұсынылатын қажеттi құжаттардың тiзбесi, оларды рәсiмдеу талаптары;
      3) іріктеу жүргізілетін инновациялық жобалардың басым бағыттарының атаулары.
      Ескерту. 9-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қызылорда облысы әкімдігінің 07.12.2015 № 250 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      10. Өтiнiш берушi инновациялық жобаны енгізу жөніндегі өтiнiмдi бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсiне жарияланған хабарландыруда белгiленген мерзiмде және осы Қағиданың 1-қосымшасына сәйкес нысанда бередi.
      11. Өтiнiш берушi өтiнiмге, оның ажыратылмайтын бөлiгi ретiнде мынадай құжаттарды қоса бередi:
      1) осы Қағиданың 2-қосымшасына сәйкес инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралар жоспары;
      2) осы Қағиданың 3-қосымшасына сәйкес инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралар жоспарына түсiндiрме жазба;
      3) осы Қағиданың 4-қосымшасына сәйкес өтініш берушімен әзірленген инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралардың шығыс сметасы;
      4) аграрлық сипаттағы инновациялық технологияларды енгiзу және тарату үшiн қажеттi ғылыми-техникалық және материалдық-өндiрiстiк базаға құқық белгiлейтiн құжаттардың нотариалды куәландырылған көшірмесі;
      5) конкурсқа қатысуға өтінімдерді қабылдау уақытының аяқталуының алдындағы бір айдан бұрын емес берілген үш айдан астам (төлем мерзімі Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес ұзартылған жағдайларды қоспағанда) салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдары бойынша берешегінің жоқ екені туралы не бір теңгеден кем салық берешегінің және міндетті зейнетақы жарналары, міндетті кәсіптік зейнетақы жарналары мен әлеуметтік аударымдары бойынша берешегінің бар екені туралы тиісті салық органының белгіленген нысандағы анықтамасының түпнұсқасы;
      6) өтінім берушіге қызмет көрсетілетін банктің немесе банк филиалының қолы және мөрі бар өтінім берушінің Қазақстан Республикасы Ұлттық Банкі басқармасының қаулысымен бекітілген Екінші деңгейдегі банктердегі және ипотекалық компаниялардағы бухгалтерлік есеп шоттарының Үлгі жоспарына сәйкес банктің немесе банк филиалының алдындағы міндеттемелерінің барлық түрлері бойынша анықтама берілген күннің алдындағы үш айдан астам созылған мерзімі өткен берешектің жоқтығы туралы анықтаманың түпнұсқасы (егер өтінім беруші екінші деңгейдегі бірнеше банктің немесе филиалдарын, сондай-ақ шетелдік банктің клиенті болып табылса, осы анықтама осындай банктердің әрқайсысынан ұсынылады). Анықтама конкурсқа қатысуға өтінімдерді қабылдау уақытының аяқталуының алдындағы бір айдың ішінде берілуі тиіс;
      7) лицензиялардың не электрондық құжаттық қағаз көшірмесі түріндегі лицензияның және (немесе) патенттердiң, куәлiктердiң, сертификаттардың, рұқсаттардың, өтініш берушінің аграрлық бейіндегі ғылыми, ғылыми-техникалық және инновациялық салаларда жұмыстар орындауға біліктілік талаптарын растайтын басқа да құжаттардың нотариалды куәландырылған көшiрмелерi;
      8) заңды тұлғалар үшiн қосымша:
      заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің* немесе анықтаманың нотариалды куәландырылған көшірмесін. Егер заңды тұлға қызметін Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен бекітілген Үлгілік жарғының негізінде жүзеге асырған жағдайда, онда мемлекеттік тіркеу туралы өтініштің нотариалды куәландырылған көшірмесін.
      Ескертпе: *"Қазақстан Респбликасының кейбір заңнамалық актілеріне заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу мәселелері бойынша өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы" 2012 жылғы 24 желтоқсандағы Қазақстан Республикасының Заңы қолданысқа енгізілгенге дейін берілген заңды тұлғаны (филиалды, өкілдікті) мемлекеттік (есептік) тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәлік заңды тұлғаның қызметі тоқтатылғанға дейін жарамды болып табылады.
      9) жеке тұлғалар үшiн қосымша:
      жеке куәлiгiнiң нотариалды куәландырылған көшiрмесi.
      Ескерту. 11-тармаққа өзгерістер енгізілді - Қызылорда облыстық әкімдігінің 23.12.2014 № 795; 07.12.2015 № 250 (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтiзбелiк он күн өткен соң қолданысқа енгiзiледi) қаулыларымен.
      12. Өтiнiм және қоса берiлген құжаттардың тiзбесi көрсетіле отырып, барлық құжаттар бiр папкаға жинақталады, парақтары нөмiрленіп, тігіліп, мөр басылып, осы Қағида мен оның қосымшаларының талаптарына сәйкес ресiмделген болуы тиiс.
      13. Өтiнiш берушi берiлген құжаттардың, бастапқы мәлiметтердiң, есептеулердiң, негiздемелердiң толықтығы мен дұрыстығын қамтамасыз етедi.
      14. Өтінімдерді қабылдау мерзімі өткен соң бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi 5 (бес) жұмыс күні ішінде өтініштерді алдын ала іріктеу жұмысын жүргізеді.
      Алдын ала іріктеу мына критерий бойынша жүргізіледі:
      1) өтініш беруші материалдарының осы Қағидалардың талаптарына сәйкестігі;
      2) өзектілігі және облыстағы АӨК дамуының басым бағыттарына сәйкестігі.
      15. Өтiнiмдерi алдын ала iрiктеуден өткен өтiнiш иелерiне, 3 (үш) жұмыс күнi iшiнде алдын-ала iрiктеу қорытындысы немесе көрсетiлген себепке байланысты өтiнiмнiң керi қайтарылуы туралы жазбаша түрде хабарланады.
      16. Өтiнiм мына жағдайда керi қайтарылады:
      1) өтiнiш берушi ақпараттарды толық ұсынбаса немесе өтiнiм құжаттары осы Қағидалардың талаптарына сай жасалмаса;
      2) жоба iске асырылатын орын тиiстi облыстан тыс жерге орналасқан жағдайда;
      3) өтiнiш жасалған бюджеттiк бағдарлама шаралары осы өңiрдiң АӨК дамытудың басым бағытына қатысы болмаса;
      4) өтiнiш беруші бұрын бюджеттiк бағдарлама шеңберiнде қаржы алып, бiрақ бюджеттiк бағдарламаның шараларын iске асыру барысы қанағаттанарлық емес деп танылса.
      17. Осы Қағидалардың талаптарына сәйкес келетін өтінімдер бойынша бюджеттiк бағдарламаның әкiмшiсi кешенді қорытынды шығарады, сосын ол Комиссияның қарауына беріледі. Комиссия өтiнiмдердi алдын ала iрiктеуден өткен жобалар бойынша өтiнiмдердi кешендi бағалау жүргiзудi қамтамасыз етедi.
      Комиссия кешендi бағалауды мына өлшемдері бойынша жүргiзедi:
      1) жобаның инновациялық бағытталғандығы, техникалық жүзеге асырылу және оның облыстың АӨК-ге енгізу мен таратуға дайындық деңгейі;
      2) инновациялық жоба қаражаттарының игерілуіне егжей-тегжейлі құрылған көрінісінің болуы және инновациялық жобаның облыс АӨК-де әрі қарай келешегі;
      3) инновациялық жобаны орындау үшін жабдықтың, инфрақұрылымның және ресурстардың болуы;
      4) инновациялық жобаның бәсекеге қабілеттілігі;
      5) инновациялық жобаның экономикалық мақсатқа лайықтығы.
      18. Өтiнiмдi кешендi бағалау жүргiзу барысында комиссия өтiнiш берушiлерден түсiнiктеме беретiн ақпарат сұратуға, бағалауды сапалы жүргiзудi қамтамасыз ету мақсатында қажет болған кезде тиiстi бiлiктiлiктегi басқа мамандарды тартуға құқылы. Өтiнiмдердi кешендi бағалау және iрiктеу 10 (он) жұмыс күнi iшiнде жүргiзiледi.
      19. Өтінімдерді қарау қорытындысы бойынша Комиссия инновациялық жобаны жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландыру немесе оны қаржыландырудан бас тарту туралы ұсынымдар шығарады. Комиссия ұсынымдары комиссия отырысының хаттамасымен рәсімделеді.
      Ескерту. 19-тармақ жаңа редакцияда - Қызылорда облысы әкімдігінің 07.12.2015 № 250 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      20. Комиссия отырыстары оның құрамының жалпы санының екiден үш бөлiгi қатысқанда заңды деп есептеледi. Комиссияның шешiмi ашық дауыс берумен қабылданады және егер оған Комиссия мүшелерiнiң жалпы санының көпшiлiгi дауыс берсе, қабылданды деп есептеледi. Дауыстар тең түскен жағдайда Комиссия төрағасының дауысы шешушi болып табылады.
      Егер Комиссия мүшелерiнiң бiрi қабылданған шешiммен келiспесе және хаттамаға қол қоймаса, ол өзiнiң келiспеу себептерiн жазбаша түрде баяндайды, ол Комиссия отырысының хаттамасына қоса берiледi.
      21. Комиссияның ұсынымы негізінде бюджеттік бағдарламаның әкімшісі оның отырысының хаттамасына қол қойылған күнінен бастап 10 (он) жұмыс күні ішінде бюджеттік бағдарлама шеңберінде инновациялық жобаны жергілікті бюджет қаражаты есебінен қаржыландыру немесе оны қаржыландырудан бас тарту туралы шешім қабылдайды.
      Ескерту. 21-тармақ жаңа редакцияда - Қызылорда облысы әкімдігінің 07.12.2015 № 250 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      22. Инновациялық жобаны қаржыландыру туралы шешім қабылданған сәттен бастап бюджеттік бағдарламаның әкімшісі 7 (жеті) жұмыс күні ішінде конкурс қорытындысы бойынша жеңімпаз деп анықталған өтінім берушімен инновациялық жобаны енгізу және тарату бойынша шарт жасайды.
      Ескерту. 22-тармақ жаңа редакцияда - Қызылорда облысы әкімдігінің 07.12.2015 № 250 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      23. Инновациялық жобаны қаржыландыруға берілген бюджет қаражаты бекітілген шығындар сметасында қарастырылмаған мақсаттарға пайдаланылған жағдайда жергілікті бюджетке толық қайтаруға жатады.

  Қызылорда облысының агроөнеркәсiптік
  кешен саласындағы инновациялық жобаларды
  iрiктеуді ұйымдастыру қағидасына
  1-қосымша
  Нысан

Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi өтiнiм

1.
Тiркеу нөмiрi және күнi
(бюджеттiк бағдарлама әкiмшiсiнiң қызметкерлерi толтырады)
 
2.
Инновациялық жобаның атауы
 
3.
Өңiрдiң агроөнеркәсiптiк кешенiнде инновациялық тәжiрибенi енгiзу және тарату саласы (кiшi саласы)
 
4.
Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралардың қысқаша сипаттамасы
(жобаның негiзгi мақсаттарын және мәнiн, жоба нәтижелерiнiң нақты қолданылуын, осыған ұқсас жобаларды iске асыруға қатысу тәжiрибесiн көрсету)
 
5.
Жобаның ұзақтығы (айлармен есептегенде)
 
6.
Жобаның басталу және аяқталу күнi
 
7.
Сұратылған қаражат сомасы (теңге)
 
8.
Өтiнiш берушiнiң Т.А.Ә. немесе (атауы), мекенжайы, телефоны/факсы, электрондық поштасының мекенжайы)
 
9.
Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шараларды iске асыруға қатысатын агроөнеркәсiп кешенi субъектiлерiнiң атауы, мекенжайы, телефоны/факсы, электрондық поштасының мекенжайы
 

  Қызылорда облысының агроөнеркәсiптік
  кешен саласындағы инновациялық жобаларды
  iрiктеуді ұйымдастыру қағидасына
  2-қосымша

Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралар жоспары

Қызмет түрлерi
Күтiлетiн нәтижелер
1-тоқсан
2-тоқсан
3-тоқсан
4-тоқсан
1
 
 
 
 
2
 
 
 
 
3
 
 
 
 

  Қызылорда облысының агроөнеркәсiптік
  кешен саласындағы инновациялық жобаларды
  iрiктеуді ұйымдастыру қағидасына
  3-қосымша

Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралар жоспарына түсiндiрме жазба

      1. Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралардың атаулары.
      2. Iс-шараларды iске асыру орны: елдi мекен.
      3. Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралардың мақсаты және мiндеттерi.
      4. Өтiнiш берушiнің қысқаша сипаттамасы:
      өтiнiш берушiнiң толық атауы;
      өтiнiш берушiнің негізгі қызметiнiң сипаттамасы;
      басты мамандар, олардың орындайтын қызметтерінің түрлерi (түйiндемесi және бiлiктiлiгiн растайтын құжаттары қоса берiле отырып).
      5. Өндiрiстiң осы буынындағы проблемаларды, осы проблемаға бағытталған iс-шараларды көрсете отырып, инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шараларды негiздеу. Iс-шараларды iске асырудың маңыздылығы мен қажеттiлiгiн, олардың өңiр агроөнеркәсiп кешенiнiң технологиялық даму деңгейiне және еңбек өнiмдiлiгiне ықпалын сипаттау.
      6. Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шараларды iске асыру аясында көрсетiлетiн негiзгi тауарлар, жұмыс, қызметтер тiзбесi, олардың сипаттамасы, өндiрiсте қолдану үшiн, жобаны орындау барысында сынақтан өткiзiп, көрсету үшiн ұсынылатын нақты шешiмдер және технологиялар, нақты шаруашылық, аудан және облыс экономикасы үшiн практикалық мәнiн бағалау. Мазмұнын, ұзақтығын, күтiлетiн нәтижелерiн, ресурстардың қажеттiлiгiн, оның iшiнде инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралар жоспарын iске асыруға қатысушы агроөнеркәсiп кешенi субъектiсiнiң базасында ғылыми әзiрленiмдердi (технологияларды) енгiзу және тарату бойынша ғылыми-зерттеу әдiснамасын көрсету қажет.
      7. Нәтижелiлiк: инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шараларды iске асыру нәтижелерiнiң сан мен сапа көрсеткiштерi. Көрсеткiштерде агроөнеркәсiптiк кешен субъектiлерi мен облыс экономикасының еңбек өнiмдiлiгiн және өндiрiс тиiмдiлiгiн жақсартуға ықпалын бағалай отырып, жоспарланған нәтижелер туралы ақпарат қамтылуы тиiс.
      Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралар жоспарын iске асырудың экономикалық тиімділігін бұрын қолданылған технологиялармен салыстырып көрсету, облыстың аграрлық өнеркәсiп кешенiн дамыту, аграрлық нарықтағы ахуал тұрғысынан iс-шараның мақсаттылығын негiздеу қажет.
      8. Экологиялық бағалауда ұсынылып отырған технологиялардың қоршаған ортаға және облыстың табиғат ресурстарына ықпалын бағалау болуы тиiс (оң ықпал, ықпалсыз немесе керi ықпал). Керi ықпал болған жағдайда, мұндай ықпалдың зардабын азайту үшiн қандай әрекеттер қолданылатынын көрсету қажет.
      9. Тәуекелдер: инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi іс-шараларды табыспен аяқтау үшiн негiзгi тәуекелдер және сол тәуекелдерден өту бойынша шаралар.
      10. Жобаның тiршiлiкке қабiлеттiлiгi: инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шараларға қатысушы агроөнеркәсiп кешенi субъектiлерiнің өндiрiсiн қаржыландыру аяқталғаннан кейiнгi тұрақтылығын қамтамасыз ету үшiн қабылданатын шараларды сипаттау қажет.

  Қызылорда облысының агроөнеркәсiптік
  кешен саласындағы инновациялық жобаларды
  iрiктеуді ұйымдастыру қағидасына
  4-қосымша

Инновациялық жобаны енгiзу жөнiндегi iс-шаралардың шығыс сметасы

       мың теңге

N
Шығыстардың баптары*
Өлшем бiрлігі
Бағасы
Құны
оның iшiнде айлар бойынша
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1.
Еңбекақы
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.2.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Iссапар шығыстары
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.2.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.
Тiкелей шығыстар
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.2.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.
Үстеме шығыстар
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Жиыны:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      Ескерту:
      Бюджет қаражатынан және өтініш берушінің өз қаражатынан (бар болған кезде) қаржыландырылатын шығындар жеке көрсетілсін.

Об утверждении Правил организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса Кызылординской области

Постановление акимата Кызылординской области от 11 сентября 2013 года № 275. Зарегистрировано Департаментом юстиции Кызылординской области 4 октября 2013 года № 4524

      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" акимат Кызылординской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемые Правила организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса Кызылординской области.
      2. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на заместителя акима Кызылординской области Кожаниязова С.С.
      Сноска. Пункт 2 – в редакции постановления Кызылординского областного акимата от 23.12.2014 N 795 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).
      3. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования.
      Аким Кызылординской области К. Кушербаев

  Утверждены
  постановлением акимата Кызылординской области
  от "11" сентября 2013 года N 275

Правила организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса Кызылординской области

1. Общие положения

      1. Настоящие Правила организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса Кызылординской области (далее – Правила) разработаны в соответствии с Законом Республики Казахстан от 8 июля 2005 года "О государственном регулировании развития агропромышленного комплекса и сельских территорий" (далее - Закон) и определяют порядок организации отбора инновационных проектов в области агропромышленного комплекса Кызылординской области (далее – АПК области) для их внедрения и распространения за счет средств областного бюджета.
      2. В настоящих Правилах используются следующие основные понятия:
      1) агропромышленный комплекс - совокупность отраслей экономики, включающих производство, заготовку, хранение, транспортировку, переработку и реализацию продукции сельского, рыбного хозяйства, а также пищевую промышленность, сопутствующие производства и сферы деятельности, обеспечивающие их современной техникой, технологическим оборудованием, деньгами, информационными и другими ресурсами, ветеринарно-санитарную и фитосанитарную безопасность, научное обеспечение и подготовку кадров;
      2) субъекты агропромышленного комплекса - физические и юридические лица, осуществляющие деятельность в агропромышленном комплексе;
      3) администратор бюджетной программы – государственное учреждение "Управление сельского хозяйства Кызылординской области", на которое в порядке, установленном законодательством Республики Казахстан, возложены функции по администрированию бюджетной программы по распространению и внедрению инновационного опыта в АПК области;
      4) инновация - результат деятельности физических и (или) юридических лиц, получивший практическую реализацию в виде новых или усовершенствованных производств, технологий, товаров, работ и услуг, организационных решений технического, производственного, административного, коммерческого характера, а также иного общественно полезного результата с учетом обеспечения экологической безопасности в целях повышения экономической эффективности;
      5) заявка – пакет документов установленной формы, предоставляемый для участия в конкурсе по отбору инвестиционных проектов;
      6) заявитель - физическое или юридическое лицо, предоставившее заявку на участие в конкурсе по отбору инвестиционных проектов.

2. Условия отбора инновационных проектов

      3. Отбор инновационных проектов осуществляется среди представивших заявки, и производится по следующим отраслевым направлениям агропромышленного комплекса:
      растениеводство и земледелие (в том числе защита и карантин растений);
      животноводство и ветеринария;
      механизация сельского хозяйства;
      переработка сельскохозяйственной продукции.
      4. Внедрение и распространение научных достижений (разработок) в области АПК применительно к условиям Кызылординской области включает в себя нижеследующие:
      1) внедрение и распространение инновационных агротехнологий в субъектах АПК применительно к природно-климатическим, социально-экономическим условиям данного региона;
      2) внедрение и распространение технологических приемов ведения сельского хозяйства, совершенствование процессов производства сельскохозяйственной продукции;
      3) внедрение и распространение технологических приемов по эффективному использованию водных ресурсов;
      4) внедрение и использование новых машин и механизмов, тиражирование конструкций инженерного объекта или технической системы в АПК области (конструкторские работы);
      5) внедрение и распространение опытных образцов научных и инновационных технологий (оригинальных моделей, обладающих принципиальными особенностями созданного новшества);
      6) разработка, внедрение и распространение новых сортов сельскохозяйственных культур, адаптированных к природно-климатическим, почвенным условиям Кызылординской области.
      Сноска. Пункт 4 с изменениями, внесенными постановлением акимата Кызылординской области от 07.12.2015 № 250 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      5. Оценка работ производится по выполнению следующих мероприятий:
      1) консультационные услуги по сопровождению внедрения результатов научно-исследовательских и опытно-конструкторских работ в производство (далее - НИОКР), в том числе приобретение научных расходных материалов для исследований;
      2) проведение научно-практических семинаров-совещаний "дни поля" на производственной базе субъектов АПК области или научных, опытных и иных организаций аграрного профиля;
      3) распространение опыта и полученных результатов НИОКР (презентации, подготовка и издание брошюр, буклетов, подготовка видеоматериалов).
      6. исключен постановлением акимата Кызылординской области от 07.12.2015 № 250 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      3. Порядок отбора инновационных проектов
      7. Отбор инновационных проектов проводится администратором бюджетной программы на конкурсной основе.
      8. Конкурсная комиссия по отбору инновационных проектов (далее – Комиссия) создается распоряжением акима области с включением в ее состав заместителя акима области, курирующего вопросы сельского хозяйства, представителей государственных органов, финансируемых из областного бюджета, местных представительных органов, науки и общественных объединений.
      Рабочим органом Комиссии является администратор бюджетной программы.
      Администратор бюджетной программы размещает объявление о проведении конкурса в периодических печатных изданиях и на интернет-ресурсе акимата области на казахском и русском языках не позднее 30 (тридцати) календарных дней до проведения конкурса.
      9. Объявление о предстоящем конкурсе должно содержать следующие сведения:
      1) срок и место приема заявок на участие в конкурсе;
      2) перечень необходимых документов, прилагаемых к заявке на участие в конкурсе, требования к их оформлению;
      3) наименование приоритетных направлений, по которым проводится отбор инновационных проектов.
      Сноска. Пункт 9 с изменениями, внесенными постановлением акимата Кызылординской области от 07.12.2015 № 250 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      10. Заявитель в срок, указанный в опубликованном объявлении, представляет администратору бюджетной программы заявку по внедрению инновационного проекта по форме согласно приложению 1 к настоящим Правилам.
      11. К заявке в качестве неотъемлемой части заявителем прилагаются:
      1) план мероприятий по внедрению инновационного проекта по форме согласно приложению 2 к настоящим Правилам;
      2) пояснительная записка к плану мероприятий по внедрению инновационного проекта по форме согласно приложению 3 к настоящим Правилам;
      3) составленная заявителем смета расходов на мероприятия по внедрению инновационного проекта по форме согласно приложению 4 к настоящим Правилам.
      4) нотариально засвидетельствованные копии правоустанавливающих документов на научно-техническую и материально-производственную базу, необходимую для внедрения и распространения инновационных технологий аграрного профиля;
      5) оригинал справки установленной формы соответствующего налогового органа об отсутствии налоговой задолженности и задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям более, чем за три месяца (за исключением случаев, когда срок уплаты отсрочен в соответствии с законодательством Республики Казахстан) либо о наличии налоговой задолженности и задолженности по обязательным пенсионным взносам, обязательным профессиональным пенсионным взносам и социальным отчислениям менее одного тенге, выданной не ранее одного месяца, предшествущего дате окончания срока приема заявок на участие в конкурсе;
      6) оригинал справки банка или филиала банка с подписью и печатью, в котором обслуживается заявитель об отсутствии просроченной задолженности по всем видам обязательств заявителя, длящейся более трех месяцев предшествующих дате выдачи справки, перед банком или филиалом банка согласно Типовому плану счетов бухгалтерского учета в банках второго уровня и ипотечных компаниях, утвержденному постановлением Правления Национального Банка Республики Казахстан (в случае, если заявитель является клиентом нескольких банков второго уровня или филиалов, а также иностранного банка, данная справка представляется от каждого из таких банков). Справка должна быть выдана не ранее одного месяца, предшествующего дате окончания срока приема заявок на участие в конкурсе;
      7) нотариально засвидетельствованные копии лицензий либо лицензии в виде бумажной копии электронного документа и (или) патентов, свидетельств, сертификатов, разрешений, других документов, подтверждающих квалификацию заявителя на выполнение работ в научной, научно-технической и инновационной сферах аграрного профиля;
      8) для юридических лиц дополнительно:
      нотариально засвидетельствованную копию свидетельства* или справки о государственной регистрации (перерегистрации) юридического лица. В случае если юридическое лицо осуществляет деятельность на основании Типового устава, утвержденного в установленном законодательством Республики Казахстан порядке, то нотариально засвидетельствованную копию заявления о государственной регистрации;
      Примечание: *свидетельство о государственной (учетной) регистрации (перерегистрации) юридического лица (филиала, представительства), выданное до введения в действие Закона Республики Казахстан от 24 декабря 2012 года "О внесении изменений и дополнений в некоторые законодательные акты Республики Казахстан по вопросам государственной регистрации юридических лиц и учетной регистрации филиалов и представительств", является действительным до прекращения деятельности юридического лица;
      9) для физических лиц дополнительно:
      нотариально засвидетельствованную копию удостоверения личности.
      Сноска. Пункт 11 с изменениями, внесенными постановлениями Кызылординского областного акимата от 23.12.2014 № 795; от 07.12.2015 № 250 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня первого официального опубликования).
      12. Заявка и все прилагаемые документы с указанием перечня должны быть сформированы в единую папку, листы пронумерованы, прошиты, опечатаны и оформлены в соответствии с требованиями настоящих Правил и приложений к ним.
      13. Заявитель обеспечивает полноту и достоверность представленных документов, исходных данных, расчетов, обоснований.
      14. После истечения срока приема заявок администратором бюджетной программы в течение 5 (пяти) рабочих дней проводится предварительный отбор заявок:
      предварительный отбор проводится по следующим критериям:
      1) соответствие материалов заявителя требованиям настоящих Правил;
      2) актуальность и соответствие приоритетным направлениям развития АПК области.
      15. Заявителям в течение 3 (трех) рабочих дней после окончания процесса предварительного отбора направляется письменное уведомление о прохождении этапа предварительного отбора либо об отклонении заявки с указанием причин.
      16. Заявка подлежит отклонению, в случае если:
      1) заявителем представлена неполная информация или оформление заявки не соответствует требованиям настоящих Правил;
      2) место реализации проекта находится за пределами области;
      3) заявляемое мероприятие бюджетной программы не относится к приоритетным направлениям развития АПК области;
      4) заявитель ранее получил средства в рамках бюджетной программы, но ход реализации мероприятий бюджетной программы признан неудовлетворительным.
      17. По заявкам, соответствующим требованиям настоящих Правил, администратором бюджетной программы выносится комплексное заключение, которое подается на рассмотрение Комиссии. Комиссией по проектам, прошедшим этап предварительного отбора заявок, обеспечивается проведение комплексной оценки заявок.
      Комплексная оценка проводится комиссией по следующим критериям:
      1) инновационная направленность, техническая реализуемость проекта и уровень его готовности к внедрению и распространению в АПК области;
      2) наличие детально сформулированного видения освоения средств инновационного проекта и дальнейшей перспективы инновационного проекта в АПК области;
      3) наличие оборудования, инфраструктуры и ресурсов, необходимых для выполнения инновационных проектов;
      4) конкурентоспособность инновационного проекта;
      5) экономическая целесообразность инновационного проекта.
      18. В ходе проведения комплексной оценки заявки комиссия имеет право запрашивать у заявителей разъясняющую информацию, привлекать при необходимости сторонних специалистов соответствующей квалификации с целью обеспечения качественного проведения оценки. Комплексная оценка и отбор заявок проводится в течение 10 (десяти) рабочих дней.
      19. По итогам рассмотрения заявок Комиссия выносит рекомендации о финансировании инновационного проекта за счет средств местного бюджета или об отказе в его финансировании. Рекомендации Комисии оформляются протоколом заседания Комиссии.
      Сноска. Пункт 19 – в редакции постановления акимата Кызылординской области от 07.12.2015 № 250 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      20. Заседания Комиссии правомочны при наличии двух третей от общего числа ее состава. Решение Комиссии принимается открытым голосованием и считается принятым, если за него подано большинство голосов от общего количества членов Комиссии. В случае равенства голосов, голос председателя Комиссии считается решающим.
      Если один из членов Комиссии не согласен с принятым решением и не подписывает протокол, он в письменной форме излагает причины своего несогласия, которые прилагаются к протоколу заседания Комиссии.
      21. На основании рекомендации Комиссии администратором бюджетной программы в течении 10 (десяти) рабочих дней со дня подписания протокола еҰ заседания принимается решение о финансировании инновационного проекта за счет местного бюджета в рамках бюджетной программы или об отказе в его финансировании.
      Сноска. Пункт 21 – в редакции постановления акимата Кызылординской области от 07.12.2015 № 250 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      22. В течении 7 (семи) рабочих дней с момента принятия решения администратором бюджетной программы о финансировании инновационного проекта с заявителем (ями), определенным по итогам конкурса, заключается договор по внедрению и распространению инновационного проекта.
      Сноска. Пункт 22 – в редакции постановления акимата Кызылординской области от 07.12.2015 № 250 (вводится в действие со дня первого официального опубликования).
      23. В случае использования полученных бюджетных средств на цели, не предусмотренные утвержденной сметой расходов, предоставленные на финансирование инновационного проекта, бюджетные средства подлежат полному возврату в областной бюджет.

  Приложение 1
  к Правилам организации отбора
  инновационных проектов в области
  агропромышленного комплекса
  Кызылординской области

Форма Заявка по внедрению инновационного проекта

1.
Номер регистрации и дата (заполняется сотрудниками администратора бюджетной программы)
 
2.
Название инновационного проекта
 
3.
Отрасль (подотрасль) внедрения и распространения инновационного опыта в агропромышленном комплексе региона
 
4.
Краткое описание мероприятий по внедрению инновационного проекта (отразить основные цели и суть проекта, конкретное применение результатов проекта, опыт участия в реализации аналогичных проектов)
 
5.
Продолжительность проекта (в месяцах)
 
6.
Дата начала и завершения проекта
 
7.
Сумма запрашиваемых средств (в тенге)
 
8.
Ф.И.О. или (наименование) адрес, телефон/факс, адрес электронной почты заявителя
 
9.
Наименование, адрес, телефон/факс, адрес электронной почты субъектов агропромышленного комплекса, участвующих в реализации мероприятий по внедрению инновационного проекта
 

  Приложение 2
  к Правилам организации отбора
  инновационных проектов в области
  агропромышленного комплекса

Кызылординской области План мероприятий по внедрению инновационного проекта

Виды работ
Ожидаемые результаты
1-й квартал
2-й квартал
3-й квартал
4-й квартал
1
 
 
 
 
2
 
 
 
 
3
 
 
 
 

  Приложение 3
  к Правилам организации отбора
  инновационных проектов в области
  агропромышленного комплекса

Кызылординской области Пояснительная записка к плану мероприятий по внедрению инновационного проекта

      1. Наименования мероприятий по внедрению инновационного проекта.
      2. Место реализации мероприятий: населенный пункт.
      3. Цель и задачи мероприятий по внедрению инновационного проекта.
      4. Краткое описание заявителя:
      полное наименование заявителя;
      описание вида деятельности заявителя;
      ключевые специалисты, виды выполняемых ими услуг (с приложением резюме и документов, подтверждающих квалификацию).
      5. Обоснование мероприятий по внедрению инновационного проекта с указанием имеющихся в данном сегменте производства проблем, на решение которых будут направлены мероприятия. Описание актуальности и необходимости реализации мероприятий, их влияние на уровень технологического развития агропромышленного комплекса региона и производительность труда.
      6. Перечень основных товаров, работ, услуг, оказываемых в рамках реализации мероприятий по внедрению инновационного проекта, их описание, конкретные решения и технологии, предлагаемые для использования в производстве, для апробации и демонстрации в ходе исполнения проекта, оценка практического значения для конкретного хозяйства, экономики района, города и области. Необходимо указать цель, содержание, продолжительность, ожидаемые результаты, потребность в ресурсах, в т.ч. методологию научно-исследовательской организации по внедрению и распространению научной разработки (технологии) на базе субъекта агропромышленного комплекса, участвующего в реализации плана мероприятий по внедрению инновационного проекта.
      7. Результативность: количественные и качественные показатели результатов от реализации мероприятий по внедрению инновационного проекта. Показатели должны включать в себя информацию о планируемых результатах с оценкой влияния на улучшение производительности труда и эффективность производства субъектов агропромышленного комплекса и экономики области.
      Необходимо отразить экономические выгоды от реализации плана мероприятий по внедрению инновационного проекта в сравнении с ранее используемыми технологиями, обосновать целесообразность мероприятий с точки зрения развития агропромышленного комплекса области, ситуации на аграрном рынке.
      8. Экологическая оценка должна содержать оценку влияния предлагаемых технологий на окружающую среду и природные ресурсы области (положительное, нейтральное или негативное). В случае негативного влияния необходимо указать, какие действия будут приняты для смягчения такого влияния.
      9. Риски: основные риски для успешного завершения мероприятий по внедрению инновационного проекта и меры по преодолению таких рисков.
      10. Жизнеспособность проекта: необходимо описать меры, которые будут приняты для обеспечения устойчивости производства субъектов агропромышленного комплекса, участвующих в мероприятиях по внедрению инновационного проекта, после завершения финансирования.

  Приложение 4
  к Правилам организации отбора
  инновационных проектов в области
  агропромышленного комплекса

Кызылординской области Смета расходов на мероприятия по внедрению инновационного проекта

       тысяч тенге

N
Статьи расходов
Единица измерения
Цена
Стоимость
в том числе по месяцам
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
1.
Заработная плата
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1.2.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.
Командировочные расходы
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
2.2.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.
Прямые расходы
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.1.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
3.2.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
4.
Накладные расходы
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Итого:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

      Примечание:
      Указать отдельно расходы, финансируемые из бюджетных средств и собственных средств заявителей (при наличии)