"Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің ережесін бекіту туралы

Ақмола облысы әкімдігінің 2014 жылғы 4 қыркүйектегі № А-8/420 қаулысы. Ақмола облысының Әділет департаментінде 2014 жылғы 7 қазанда № 4387 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 2016 жылғы 13 маусымдағы № А-7/280 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақмола облысы әкімдігінің 13.06.2016 № А-7/280 (қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      РҚАО-ның ескертпесі.
      Құжаттың мәтінінде түпнұсқаның пунктуациясы мен орфографиясы сақталған.
      "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы Заңына сәйкес, Ақмола облысының әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:
      1. Қоса беріліп отырған "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) бекітілсін.
      2. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен белгіленген тәртіпте және мерзімде Ережені әділет органдарында мемлекеттік тіркеуді қамтамасыз етсін.
      3. Осы қаулының орындалуын бақылау облыс әкімінің бірінші орынбасары Р.Қ.Әкімовке жүктелсін.
      4. Осы облыс әкімдігінің қаулысы Ақмола облысының Әділет департаментінде мемлекеттік тіркелген күнінен бастап күшіне енеді және ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
      Облыс әкімі С.Кулагин

  Ақмола облысы әкімдігінің
2014 жылғы 4 қыркүйектегі
№ А-8/420 қаулысымен
бекітілген

"Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі туралы ереже
1. Жалпы ережелер

      1. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі Қазақстан Республикасының заңнамасымен белгіленген жер қатынастары саласындағы қызметтерді Ақмола облысының аумағында басшылық етуді жүзеге асыратын, Қазақстан Республикасының мемлекеттік органы болып табылады.
      2. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады.
      3. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі, мемлекеттік мекеменің ұйымдастыру-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өзінің атауы жазылған мөрі және мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланктері бар, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарда шоттары бар.
      4. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі өзінің атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға кіріседі.
      5. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі мемлекет атынан азаматтық-құқықтық қатынастарға кірісуге құқылы, егер ол осыған заңнамаға сәйкес өкілетті болған жағдайда.
      6. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі, өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамамен белгіленген тәртіпте басшының бұйрықтарымен ресімделетін шешімдер қабылдайды.
      7. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылымы және штат санының лимиті қолданыстағы заңнамаға сәйкес бекітіледі.
      8. Заңды тұлғаның мекенжайы: 020000, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Көкшетау қаласы, Сәтбаев көшесі, 1 үй, "Б" корпусы.
      9. Мемлекеттік органның толық атауы "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі.
      10. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің құрылтай құжаты осы Ереже болып табылады.
      11. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің қызметін қаржыландыру республикалық және облыстық бюджеттерінен жүзеге асырылады.
      12. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында кәсiпкерлiк субъектiлерiмен шарттық қатынастарға түсуге "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесіне тыйым салынады.
      Егер "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесіне заңнамалық актілерімен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.

2. Мемлекеттік органның миссиясы, негізгі мәселелері, қызметтері, құқықтары және міндеттері

      13. Миссиясы: жер қатынастарын реттеу саласындағы мемлекеттік саясатты жүзеге асырады.
      Ескерту. 13-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 06.05.2015 № А-5/202 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      14. Мәселелері:
      1) Қазақстан Республикасы Жер кодексімен, "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Қазақстан Республикасының Заңымен және Қазақстан Республикасының өзге де нормативтік-құқықтық актілерімен және облыстың жергілікті атқарушы органының құқықтық актілерімен белгіленген, өз құзыретінің шегінде Ақмола облысының аумағында жер қатынастарын реттеу;
      2) Ақмола облысының жер ресурстарын тиімді және ұтымды пайдалану үшін жағдай жасауына бағытталған шараларды реттеу, олардың сапалық жағдайын көтеру, жерді пайдалану мен қорғау үшін мемлекеттік бақылауды қамтамасыз етуге жәрдемдесу;
      3) толық бағалы мемлекеттік жер кадастрын қалыптастыруды ұйымдастыру және оны, автоматтандырылған технологияларға ауыстыру, заманауи технологияларға негізделген жер қатынастарын реттеу жүйесін жетілдіру.
      15. Функциялары:
      1) жер қойнауын пайдалану (өндіру бойынша; бірлескен барлау және өндіру бойынша; барлаумен және (немесе) өндірумен байланысты емес жерасты құрылыстарын салу және (немесе) пайдалану жөніндегі жұмыстарды жүргізу үшін), магистральды құбыржолдарды, мұнай және газ өндеу объектілерді, жаңартылатын энергия көздерін пайдалану жөніндегі объектілерді салу (реконструкциялау) мақсаттары, Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексіне сәйкес индустриялды–инновациялық қызметі субъектілерінің индустриялды–инновациялық жобалары үшін, инвестициялық басымды жобаларды жүзеге асыру, жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту үшін, жер учаскелерін беру жөніндегі, сондай-ақ пайдалы қазбалардың кен орындары табылған кезінде және оларды өндіру, магистральды құбыр жолдарын салу (реконструкциялау), жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру және кеңейту үшін жер учаскелерді мемлекеттік қажеттілігіне мәжбүрлеп иеліктен шығару жөніндегі облыстың жергілікті атқарушы органының ұсыныстарын және шешімдерінің жобаларын дайындау;
      2) мемлекеттік ғылыми-зерттеу ұйымдарына және олардың тәжірибелік шаруашылықтарына, мемлекеттік тұқым өсіру шаруашылықтарына және асыл тұқымды мал зауыттарына, ауданаралық маңызы бар уақытша пайдаланылатын мал айдау жолдарына жер учаскелерін беру жөніндегі және су қоры жерлерін басқа санаттағы жерлерге ауыстыру туралы облыстың жергілікті атқарушы органының ұсыныстары мен шешімдерінің жобаларын дайындау;
      3) аумақтық сулар алып жатқан жер учаскелерін, жасанды ғимараттар салу үшін беру жөніндегі облыстың жергілікті атқарушы органының ұсыныстарын және шешімдерінің жобаларын дайындау;
      4) Қазақстан Республикасы Жер кодексіндегі 13-бабының 3)-тармақшасымен (бұдан әрі - Кодекс) қарастырылған жағдайларды қоспағанда, ал сондай-ақ Кодекстің 90-бабымен қарастырылған, орман қорының жерлерін қоспағанда, жергілікті маңызы бар ерекше қорғалатын табиғи аумақтарды құру мен кеңейтуге байланысты жағдайларда, барлық санаттағы жерден жер учаскелердi, соның ішінде мемлекеттік қажеттілігі үшін жер учаскелерді беру және алып қою бойынша облыстың жергілікті атқарушы органының ұсыныстары мен шешімдерінің жобаларын дайындау;
      5) Кодекспен белгіленген құзыретінің шегінде жер учаскелерінің насаналы мақсатын өзгерту бойынша облыстың жергілікті атқарушы органының ұсыныстары мен шешімдерінің жобаларын дайындау;
      6) жерді резервтеу жөніндегі ұсыныстар дайындау;
      7) өз құзыретінің шегінде, мемлекетпен жеке меншікке сатылатын нақты жер учаскелердің кадастрлық (бағалау) құнын бекіту;
      8) өз құзыретінің шегінде жер учаскелерінің бөлінетіндігі мен бөлінбейтіндігін айқындау;
      9) жерге орналастырудың жүргізуін ұйымдастыру және жер учаскелерін қалыптастыру бойынша жерге орналастыру жобаларын бекіту;
      10) жерді аймақтарға бөлу жобаларын және бағдарламаларын, жобалары мен схемаларын әзірлеуді ұйымдастыру;
      11) өз құзыретінің шегінде жердің сауда-саттығын (конкурстар, аукциондар) жүргізуді ұйымдастыру;
      12) жерді пайдалану мен қорғау мәселелеріне қатысты облыстық, қалалық, аудандық бағдарламаларына, жобалары мен схемаларына сараптама өткізу;
      13) өз құзыретінің шегінде жер учаскені сатып алу-сату шарттарын және жалдау мен жерді уақытша өтеусіз пайдалану шарттарын жасасу және қол қойылған шарттардың ережелерін орындау үшін бақылауды жүзеге асыру;
      14) аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) деректерінің негізінде облыстың жер балансын жасау;
      15) Кодекстің 71-бабына сәйкес іздестіру жұмыстарын жүргізу үшін жер учаскелерін пайдалану үшін облыстың жергілікті атқарушы органымен рұқсат беру бойынша ұсыныстар дайындау;
      16) ауыл шаруашылығы алқаптарын бір түрден екіншісіне ауыстыру бойынша ұсыныстар дайындау;
      17) Кодекстегі 50-бабының 2-тармағында көрсетілген, жер учаскелердiң шектi (ең жоғары) мөлшерлерiн, ауыл шаруашылығына арналған жер учаскелердiң шектi (ең жоғары) және ең аз мөлшерлерiн белгілеу бойынша іс-шараларды ұйымдастыру;
      18) Ақмола облысы әкімдігінің жанындағы жер учаскелерін беру мәселелері жөніндегі комиссияның жұмысын ұйымдастыру;
      19) Кодекстің 69-бабына сәйкес, жария сервитуттарын белгілеу бойынша ұсыныстар дайындау;
      20) жер ресурстарын пайдалану мен қорғау бөлігінде, аудандық, қалалық (облыстық маңызы бар) атқарушы органдардың қызметін үйлестіру және оларға басшылық жасау;
      21) мемлекеттік қызмет көрсету;
      22) жер-кадастрлық жоспарды бекіту;
      23) Кодекстің 92 және 93-баптарына сәйкес, заңды күшіне енген сот шешімінің негізінде жер учаскелері мәжбүрлеп иеліктен шығарылған тұлғалар туралы орталық уәкілетті органға ақпарат ұсыну;
      24) Кодекстің 94-бабына қарасты 2-тармағының 3-бөлігіне сәйкес жер учаскесіне қатысты ауыртпалықты анықтау және тоқтату үшін жылжымайтын мүлікке құқықтарын мемлекеттік тіркеуден өткізу жөніндегі өтінішті уәкілетті органға беру.
      Ескерту. 15-тармақ жаңа редакцияда - Ақмола облысы әкімдігінің 06.05.2015 № А-5/202 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен; өзгеріс енгізілді - Ақмола облысы әкімдігінің 05.04.2016 № А-5/150 (ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі) қаулысымен.
      16. Құқықтары және міндеттері:
      1) өз қызметінің саласында жер қатынастарын дамыту мақсаттары, басымдықтары және стратегиясы бойынша ұсыныстарды облыс әкімдігіне енгізу;
      2) жер қатынастары мәселесі бойынша мемлекеттік органдардан, ұйымдардан, лауазымды тұлғалардан, жер учаскелердің иелерінен және жер пайдаланушылардан қажетті ақпаратты заңнамамен белгіленген тәртіпте сұрап алу;
      3) жер қатынастары саласында қызметін атқаратын, аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) әкімдерінен және аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) уәкілетті органдарынан заңнамамен белгіленген тәртіпте есепті және ағымдағы ақпаратты сұрап алу;
      4) жер қатынастары саласында жергілікті атқарушы органдарымен қабылданған нормативтік құқықтық және құқықтық актілеріне мониторинг жүргізу, жергілікті атқарушы органға өзгерістерді және (немесе) толықтыруларды енгізу бойынша, жер заңнамасына қарсы келетін актілердің күші жойылған деп тану немесе актілердің күшін жою туралы ұсыныстарды енгізу;
      5) Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен қарастырылған негіздер бойынша жер пайдалану құқығын тоқтату туралы ұсыныстарды тиісті органдарға енгізу;
      6) Қазақстан Республикасының жер заңнамасын бұзғандарға қатысты шаралар қолдану үшін ұсыныстарды тиісті органдарға енгізу;
      7) сот органдарында өзінің атынан, сондай-ақ әкімдіктің және облыс әкімінің атынан талапкер ретінде болуға, жер заңнамасы мәселелері бойынша қорытындыны сот, құқық қорғау, қоғамдық және басқа органдарда, мекемелерде және ұйымдарда беру;
      8) аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) жергілікті атқарушы органдарының жұмыс тиімділігін арттыру бойынша және жауапты тұлғаларға қатысты тиісті шаралар қолдану бойынша облыс әкіміне ұсыныстар енгізу;
      9) жер қатынастары саласындағы қызметті жүзеге асыратын аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) уәкілетті органдары жұмыстарының тиімділігін арттыру бойынша және жауапты тұлғаларға қатысты тиісті шаралар қолдану бойынша аудандардың (облыстық маңызы бар қалалардың) әкімдеріне кепілдемелерді енгізу.

3. Мемлекеттік органның қызметін ұйымдастыру

      17. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесіне жүктелген міндеттердің орындалуына және оның функцияларын жүзеге асыруға дербес жауапты болатын басшысымен "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің басшылығы жүзеге асырылады.
      18. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің басшысы облыс әкімімен лауазымына тағайындалады және лауазымынан босатылады.
      19. Басшының өкілеттігі:
      орынбасарының, жер қатынастары басқармасының бөлім басшыларының және "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің басқа қызметкерлерінің міндеттері мен өкілеттіктерін анықтайды;
      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің қызметкерлерін лауазымдарына тағайындайды және лауазымдарынан босатады;
      "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі қызметкерлерін ынталандыру және оларға материалдық көмек көрсету, тәртіптік жаза қолдану мәселені Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіпте шешеді;
      "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесінің бұйрықтарына қол қояды;
      "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің, штат саны лимитінің шеңберінде құрылымды, штаттық кестені, қызметшілерінің лауазымдық нұсқаулықтарын бекітеді;
      Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамаға сәйкес мемлекеттік мекемелерде, басқа ұйымдарда "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің өкілі болады;
      өз құзыретінің шегінде сыбайлас жемқорлыққа қарсы әрекет бойынша шаралар қабылдайды және оны дербес жауапкершілігіне алады;
      қолданыстағы заңнамаға сәйкес "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің атынан сенімхатсыз іс-әрекет жасайды және мемлекеттік мекемелерде, басқа ұйымдарда оның өкілі болады;
      Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес өзге де өкілеттіктерді жүзеге асырады;
      "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі басшысының өкілеттіктері, ол болмаған кезде қолданыстағы заңнамаға сәйкес оның міндеттерін орындайтын тұлғамен жүзеге асырылады.
      20. Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі басшысының, лауазымға тағайындалатын және лауазымнан босатылатын орынбасары бар.
      Басшы өз орынбасарының өкілеттіктерін қолданыстағы заңнамаға сәйкес белгілейді.

4. Мемлекеттік органның мүлкі

      21. Заңнамамен көзделген жайдайларда "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің жедел басқару құқығында оқшауланған мүлкі болу мүмкін.
      "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің мүлкі оған меншік иесі берген мүлік, сондай-ақ, өз қызметі нәтижесінде сатып алынған мүлік (ақшалай кірістерді қоса алғанда) және Қазақстан Республикасының заңнамасында тыйым салынбаған өзге де көздер есебінен қалыптастырылады.
      22. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекеменің бекітілген мүлкі облыстық коммуналдық мүлігіне жатады.
      23. Егер заңнамада өзгеше көзделмесе, "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемесі өзіне бекітілген мүлікті және қаржыландыру жоспары бойынша өзіне бөлінген қаражат есебінен сатып алынған мүлікті өз бетімен иеліктен шығаруға немесе оған өзгедей тәсілмен билік етуге құқығы жоқ.

5. Мемлекеттік органды қайта ұйымдастыру және тарату

      24. "Ақмола облысының жер қатынастары басқармасы" мемлекеттік мекемені қайта ұйымдастыру және тарату Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес жүзеге асырылады.

Об утверждении положения о государственном учреждении "Управление земельных отношений Акмолинской области"

Постановление акимата Акмолинской области от 4 сентября 2014 года № А-8/420. Зарегистрировано Департаментом юстиции Акмолинской области 7 октября 2014 года № 4387. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 13 июня 2016 года № А-7/280

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Акмолинской области от 13.06.2016 № А-7/280 (вводится в действие со дня подписания).
      Примечание РЦПИ.
      В тексте документа сохранена пунктуация и орфография оригинала.
      В соответствии с Законом Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" акимат Акмолинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:
      1. Утвердить прилагаемое положение о государственном учреждении "Управление земельных отношений Акмолинской области" (далее - Положение).
      2. Государственному учреждению "Управление земельных отношений Акмолинской области" обеспечить государственную регистрацию Положения в органах юстиции в порядке и сроки, установленные действующим законодательством Республики Казахстан.
      3. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на первого заместителя акима области Акимова Р.К.
      4. Настоящее постановление акимата области вступает в силу со дня государственной регистрации в Департаменте юстиции Акмолинской области и вводится в действие со дня официального опубликования.
      Аким области С.Кулагин

  Утверждено
постановлением акимата
Акмолинской области
от 4 сентября 2014 года
№ А-8/420

Положение о государственном учреждении "Управление земельных отношений Акмолинской области"
1. Общие положения

      1. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" является государственным органом Республики Казахстан, осуществляющим руководство в сфере земельных отношений в соответствии с компетенцией, определенной законодательством Республики Казахстан, на территории Акмолинской области.
      2. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" осуществляет свою деятельность в соответствии с Конституцией и законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, иными нормативными правовыми актами, а также настоящим Положением.
      3. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" является юридическим лицом в организационно-правовой форме государственного учреждения, имеет печати и штампы со своим наименованием на государственном языке, бланки установленного образца, в соответствии с законодательством Республики Казахстан счета в органах казначейства.
      4. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" вступает в гражданско-правовые отношения от собственного имени.
      5. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" имеет право выступать стороной гражданско-правовых отношений от имени государства, если оно уполномочено на это в соответствии с законодательством.
      6. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" по вопросам своей компетенции, в установленном законодательством порядке, принимает решения, оформляемые приказами руководителя.
      7. Структура и лимит штатной численности Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" утверждаются в соответствии с действующим законодательством.
      8. Местонахождение юридического лица: 020000, Республика Казахстан, Акмолинская область, город Кокшетау, улица Сатпаева, дом 1, корпус "Б".
      9. Полное наименование государственного органа - государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области".
      10. Настоящее Положение является учредительным документом государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области".
      11. Финансирование деятельности государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" осуществляется из республиканского и местного бюджетов.
      12. Государственному учреждению "Управление земельных отношений Акмолинской области" запрещается вступать в договорные отношения с субъектами предпринимательства на предмет выполнения обязанностей, являющихся функциями государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области".
      Если государственному учреждению "Управление земельных отношений Акмолинской области" законодательными актами предоставлено право осуществлять приносящую доходы деятельность, то доходы, полученные от такой деятельности, направляются в доход государственного бюджета.

2. Миссия, основные задачи, функции, права и обязанности государственного органа

      13. Миссия: реализация государственной политики в области регулирования земельных отношений.
      Сноска. Пункт 13 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 06.05.2015 № А-5/202 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      14. Задачи:
      1) регулирование земельных отношений на территории Акмолинской области в пределах своей компетенции, установленной Земельным кодексом Республики Казахстан, Законом Республики Казахстан "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан" и другими нормативными правовыми актами Республики Казахстан и правовыми актами местного исполнительного органа области;
      2) координация мероприятий, направленных на создание условий для эффективного и рационального использования земельных ресурсов Акмолинской области, повышения их качественного состояния, содействие в обеспечении государственного контроля за использованием и охраной земель;
      3) организация формирования полноценного государственного земельного кадастра и перевод его на автоматизированные технологии, совершенствование системы регулирования земельных отношений, основанных на современных технологиях.
      15. Функции:
      1) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков для целей недропользования (для проведения работ по добыче; по совмещенной разведке и добыче; по строительству и (или) эксплуатации подземных сооружений, не связанных с разведкой и (или) добычей), строительства (реконструкции) магистральных трубопроводов, объектов переработки нефти и газа, объектов по использованию возобновляемых источников энергии, для индустриально-инновационных проектов субъектов индустриально-инновационной деятельности, реализации инвестиционных приоритетных проектов в соответствии с Предпринимательским кодексом Республики Казахстан, создания и расширения особо охраняемых природных территорий местного значения, а также по принудительному отчуждению земельных участков для государственных нужд при обнаружении и под разработку месторождений полезных ископаемых, для строительства (реконструкции) магистральных трубопроводов, создания и расширения особо охраняемых природных территорий местного значения;
      2) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков государственным научно-исследовательским организациям и их опытным хозяйствам, государственным семеноводческим хозяйствам и племенным заводам, под скотопрогонные трассы временного пользования межрайонного значения, о переводе земель водного фонда в земли других категорий;
      3) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению земельных участков, занятых территориальными водами, для строительства искусственных сооружений;
      4) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по предоставлению и изъятию, в том числе для государственных нужд, земельных участков из земель всех категорий в случаях, связанных с созданием и расширением особо охраняемых природных территорий местного значения, за исключением случаев, предусмотренных подпунктом 3) статьи 13 Земельного кодекса Республики Казахстан (далее – Кодекс), а также в случаях, предусмотренных статьей 90 Кодекса, за исключением земель лесного фонда;
      5) подготовка предложений и проектов решений местного исполнительного органа области по изменению целевого назначения земельных участков в пределах компетенции, установленной Кодексом;
      6) подготовка предложений по резервированию земель;
      7) утверждение кадастровой (оценочной) стоимости конкретных земельных участков, продаваемых в частную собственность государством, в пределах его компетенции;
      8) определение делимости и неделимости земельных участков в пределах его компетенции;
      9) организация проведения землеустройства и утверждение землеустроительных проектов по формированию земельных участков;
      10) организация разработки проектов зонирования земель и программ, проектов и схем по рациональному использованию земель области;
      11) организация проведения земельных торгов (конкурсов, аукционов) в пределах его компетенции;
      12) проведение экспертизы проектов и схем областного, городского, районного значения, затрагивающих вопросы использования и охраны земель;
      13) заключение договоров купли-продажи и договоров аренды земельного участка и временного безвозмездного землепользования в пределах его компетенции и осуществление контроля за исполнением условий заключенных договоров;
      14) составление баланса земель области на основании данных районов (городов областного значения);
      15) подготовка предложений по выдаче разрешений местным исполнительным органом области на использование земельных участков для проведения изыскательских работ в соответствии со статьей 71 Кодекса;
      16) подготовка предложений по переводу сельскохозяйственных угодий из одного вида в другой;
      17) организация мероприятий по установлению предельных (максимальных) размеров земельных участков, перечисленных в пункте 2 статьи 50 Кодекса, предельных (максимальных) и минимальных размеров земельных участков сельскохозяйственного назначения;
      18) организация работы комиссии по вопросам предоставления земельных участков при акимате Акмолинской области;
      19) подготовка предложений по установлению публичных сервитутов в соответствии со статьей 69 Кодекса;
      20) осуществление координации и руководства деятельностью районных, городских (областного значения) исполнительных органов в части использования и охраны земельных ресурсов;
      21) оказание государственных услуг;
      22) утверждение земельно-кадастрового плана;
      23) предоставление информации в центральный уполномоченный орган о лицах, у которых принудительно изъяты земельные участки на основании вступившего в законную силу решения суда, в соответствии со статьями 92 и 93 Кодекса;
      24) подача заявления в уполномоченный орган в области государственной регистрации прав на недвижимое имущество на установление и прекращение обременения на земельный участок в соответствии с частью третьей пункта 2 статьи 94 Кодекса.
      Сноска. Пункт 15 - в редакции постановления акимата Акмолинской области от 06.05.2015 № А-5/202 (вводится в действие со дня официального опубликования); с изменением, внесенным постановлением акимата Акмолинской области от 05.04.2016 № А-5/150 (вводится в действие со дня официального опубликования).
      16. Права и обязанности:
      1) вносить в акимат области предложения по целям, приоритетам и стратегии развития земельных отношений в сфере своей деятельности;
      2) запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от государственных органов, организаций, должностных лиц, собственников земельных участков и землепользователей необходимую информацию по вопросам земельных отношений;
      3) запрашивать и получать в установленном законодательством порядке от акимов районов (городов областного значения) и уполномоченных органов районов (городов областного значения), осуществляющих функции в области земельных отношений, отчетность и текущую информацию;
      4) проводить мониторинг нормативных правовых и правовых актов, принятых местными исполнительными органами в области земельных правоотношений, вносить предложения в местный исполнительный орган по внесению изменений и (или) дополнений, признании утратившими силу либо отмене актов, противоречащих земельному законодательству;
      5) вносить в соответствующие органы предложения о прекращении права землепользования по основаниям, предусмотренным действующим законодательством Республики Казахстан;
      6) вносить в соответствующие органы предложения для принятия мер к нарушителям земельного законодательства Республики Казахстан;
      7) выступать истцом в судебных органах от своего имени, а также от имени акимата и акима области, давать заключения по вопросам земельного законодательства в судебных, правоохранительных, общественных и иных органах, учреждениях и организациях;
      8) вносить предложения акиму области по повышению эффективности работы местных исполнительных органов районов (городов областного значения) в области земельных отношений и по принятию соответствующих мер реагирования в отношении ответственных лиц;
      9) вносить рекомендации акимам районов (городов областного значения) по повышению эффективности работы уполномоченных органов районов (городов областного значения), осуществляющие функции в области земельных отношений, и по принятию соответствующих мер реагирования в отношении ответственных лиц.

3. Организация деятельности государственного органа

      17. Руководство государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" осуществляется руководителем, который несет персональную ответственность за выполнение возложенных на государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" задач и осуществление им своих функций.
      18. Руководитель государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" назначается на должность и освобождается от должности акимом области.
      19. Полномочия руководителя:
      определяет обязанности и полномочия своего заместителя, начальников отделов и остальных работников государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области";
      в соответствии с законодательством Республики Казахстан назначает на должности и освобождает от должностей работников государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области";
      в установленном действующим законодательством Республики Казахстан порядке решает вопросы поощрения, оказания материальной помощи, наложения дисциплинарного взыскания на сотрудников государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области";
      подписывает приказы государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области";
      утверждает структуру, штатное расписание в пределах лимита штатной численности, должностные инструкции работников государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области";
      представляет государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" во всех государственных органах и иных организациях в соответствии с действующим законодательством Республики Казахстан;
      принимает меры по противодействию коррупции и несет за это персональную ответственность;
      без доверенностей действует от имени государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" и представляет его в государственных органах, иных организациях, в соответствии с действующим законодательством;
      осуществляет иные полномочия в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Исполнение полномочий руководителя государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" в период его отсутствия осуществляется лицом, его замещающим в соответствии с действующим законодательством.
      20. Руководитель государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" имеет заместителя, который назначается на должность и освобождаются от должности в соответствии с законодательством Республики Казахстан.
      Руководитель определяет полномочия своего заместителя в соответствии с действующим законодательством.

4. Имущество государственного органа

      21. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" может иметь на праве оперативного управления обособленное имущество в случаях, предусмотренных законодательством.
      Имущество государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" формируется за счет имущества, переданного ему собственником, а также имущества (включая денежные доходы), приобретенного в результате собственной деятельности и иных источников, не запрещенных законодательством Республики Казахстан.
      22. Имущество, закрепленное за государственным учреждением "Управление земельных отношений Акмолинской области" относится к областному коммунальному имуществу.
      23. Государственное учреждение "Управление земельных отношений Акмолинской области" не вправе самостоятельно отчуждать или иным способом распоряжаться закрепленным за ним имуществом и имуществом, приобретенным за счет средств, выданных ему по плану финансирования, если иное не установлено законодательством.

5. Реорганизация и упразднение государственного органа

      24. Реорганизация и упразднение государственного учреждения "Управление земельных отношений Акмолинской области" осуществляются в соответствии с законодательством Республики Казахстан.