Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу жөніндегі учаскелiк комиссиялар туралы ережені, сонымен қатар өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын бекіту туралы

Ақтөбе облысы әкімдігінің 2019 жылғы 4 шілдедегі № 260 қаулысы. Ақтөбе облысының Әділет департаментінде 2019 жылғы 16 шілдеде № 6277 болып тіркелді. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 2023 жылғы 9 қазандағы № 265 қаулысымен

      Ескерту. Күші жойылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 09.10.2023 № 265 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі).
      Ескерту. Атауы жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 23 қаңтардағы "Қазақстан Республикасындағы жергілікті мемлекеттік басқару және өзін-өзі басқару туралы" Заңының 27-бабына, Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңының 5-бабының 3-тармағына сәйкес Ақтөбе облысы әкімдігі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ:

      1. Қоса беріліп отырған:

      1) Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу жөніндегі учаскелiк комиссиялар туралы ереже осы қаулыға 1-қосымшаға сәйкес;

      2) өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттары осы қаулыға 2-қосымшаға сәйкес бекітілсін.

      Ескерту. 1 тармақ жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      2. Мыналардың күші жойылды деп танылсын:

      1) Ақтөбе облысы әкімдігінің 2013 жылғы 29 қарашадағы № 382 "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек, он сегiз жасқа дейiнгi балаларға арналған мемлекеттiк жәрдемақы алуға және әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ережені бекіту туралы" қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 3718 тіркелген, 2014 жылғы 7 қаңтарда "Ақтөбе" және "Актюбинский вестник" газеттерінде жарияланған);

      2) Ақтөбе облысы әкімдігінің 2015 жылғы 31 желтоқсандағы № 489 "Мемлекеттiк атаулы әлеуметтiк көмек, он сегiз жасқа дейiнгi балаларға арналған мемлекеттiк жәрдемақы алуға және әлеуметтiк көмек көрсетуге өтiнiш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргiзу жөнiндегi учаскелiк комиссиялар туралы Ережені бекіту туралы" Ақтөбе облысы әкімдігінің 2013 жылғы 29 қарашадағы № 382 қаулысына өзгерістер енгізу туралы" қаулысы (нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 4728 тіркелген, 2016 жылғы 9 ақпанда "Әділет" ақпараттық-құқықтық жүйесінде жарияланған).

      3. "Ақтөбе облысының жұмыспен қамтуды үйлестіру және әлеуметтік бағдарламалар басқармасы" мемлекеттік мекемесі заңнамада белгіленген тәртіппен:

      1) осы қаулыны Ақтөбе облысының әділет департаментінде мемлекеттік тіркеуді;

      2) осы қаулыны Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің электрондық нұсқадағы Эталондық бақылау банкіне ресми жариялауға жіберуді;

      3) осы қаулыны Ақтөбе облысы әкімдігінің интернет-ресурсында орналастыруды қамтамасыз етсін.

      4. Осы қаулының орындалуын бақылау Ақтөбе облысы әкімінің жетекшілік ететін орынбасарына жүктелсін.

      5. Осы қаулы оның алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Ақтөбе облысының әкімі О. Оразалин
      "КЕЛІСІЛДІ"
      Ақтөбе облыстық
мәслихатының хатшысы
      _____________ С.М. Қалдығұлова
      2019 жылғы "____" ___________

  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2019 жылғы 4 шілдедегі № 260 қаулысына 1-қосымша

Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу жөніндегі учаскелiк комиссиялар туралы ереже

      Ескерту. 1 қосымшаға өзгерістер енгізілді - Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

1. Жалпы ережелер

      1. Осы атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш берген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу жөніндегі учаскелiк комиссиялар туралы ереже (бұдан әрі – Ереже) Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 17 шілдедегі "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Заңының (бұдан әрі – Заң) 5-бабы 3-тармағына, Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 21 мамырдағы № 504 "Әлеуметтік көмек көрсетудің, оның мөлшерін белгілеудің және мұқтаж азаматтардың жекелеген санаттарының тізбесін айқындаудың үлгілік қағидаларын бекіту туралы" қаулысына (бұдан әрі – Қағида), Қазақстан Республикасы Еңбек және халықты әлеуметтiк қорғау министрiнiң 2009 жылғы 28 қаңтардағы № 29-ө "Учаскелiк комиссиялар туралы үлгiлiк ереженi бекiту туралы" нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу Тізілімінде № 5562 тіркелген бұйрығына сәйкес әзірленді және учаскелік комиссиялардың мәртебесі мен өкілеттігін айқындайды.

      2. Осы Ережеде пайдаланылатын негізгі ұғымдар:

      уәкілетті орган – ауданның, облыстық маңызы бар қаланың, қаладағы ауданның, аудандық маңызы бар қаланың атаулы әлеуметтік көмек тағайындауды жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органы;

      учаскелік комиссия (бұдан әрі – Комиссия) – атаулы әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізу үшін тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктер әкімдерінің шешімімен құрылатын арнайы комиссия.

      Сонымен қатар, Қағидаға сәйкес уәкілетті орган әлеуметтік көмек көрсетуді жүзеге асырады, ал Комиссия әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш білдірген адамдардың (отбасылардың) материалдық жағдайына тексеру жүргізеді;

      халықты жұмыспен қамту орталығы (бұдан әрі – Орталық) – ауданның, облыстық және республикалық маңызы бар қалалардың, астананың жергілікті атқарушы органы жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің белсенді шараларын іске асыру және жұмыссыздықтан әлеуметтік қорғауды және жұмыспен қамтуға жәрдемдесудің өзге де шараларын ұйымдастыру мақсатында құратын заңды тұлға.

      3. Учаскелік комиссиялар (бұдан әрі - Комиссиялар) тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктердің аумағында тұрақты жұмыс істейтін алқалы орган болып табылады. Комиссиялар өз жұмысын ашықтық, жариялылық, алқалылық және әділдік қағидаттарымен ұйымдастырады.

      4. Комиссиялар өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, Заңдарын, Қазақстан Республикасының Президентінің және Үкіметінің актілерін, Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін, осы Ережені, сондай-ақ өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын басшылыққа алады.

      Ескерту. 4 тармақ жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

2. Комиссиялардың міндеттері мен функциялары

      5. Халыққа мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек (бұдан әрі – атаулы әлеуметтік көмек) немесе жергілікті өкілетті органдар бекітетін Қағидаларға сәйкес әлеуметтік көмек көрсету, олардың атаулылығын арттыру жөніндегі қызметте Уәкілетті органға, ал ауылдық жерлерде – кент, ауыл, ауылдық округ әкімдеріне жәрдемдесу Комиссиялардың негізгі міндеті болып табылады.

      6. Комиссияның негізгі функцияларына:

      1) атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға немесе Қағидаларға сәйкес көрсетілетін әлеуметтік көмекті алуға өтініш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайына тексеру жүргізу (бұдан әрі – тексеру);

      2) қажетіне қарай атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға өтініш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайына зерттеу жүргізу үшін қажетті жетіспейтін мәліметтерді алу үшін тиісті органдарға сұрату жіберу;

      3) атаулы әлеуметтік көмек тағайындауға немесе Қағидаларға сәйкес көрсетілетін әлеуметтік көмек алуға өтініш білдірген адамның (бұдан әрі – өтініш беруші) материалдық жағдайын тексеру актісін жасау;

      4) ұсынылған құжаттардың және/немесе тексеру нәтижелерінің негізінде осы қаулының 2-қосымшасына сәйкес өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттарын ескере отырып Қағидаларға сәйкес көрсетілетін әлеуметтік көмек немесе атаулы әлеуметтік көмек берудің қажеттілігі немесе қажеттіліктің жоқтығы туралы қорытындыны дайындау жатады.

      Ескерту. 6 тармаққа өзгерістер енгізілді - Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

3. Комиссияның қызметін ұйымдастыру

      7. Алып тасталды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      8. Уәкілетті орган, ал ауылды жерлерде – кент, ауыл, ауылдық округтың әкімі Комиссияның қалыпты жұмыс істеуі үшін қажетті жағдайлар (отырыс өткізуге арналған жеке бөлме беру, нормативтік құқықтық актілермен, техникалық құралдармен қамтамасыз ету) жасайды.

      9. Комиссияның құрамына жергілікті мемлекеттік басқару органдарының, қоғамдық бірлестіктердің, үй-жайлардың (пәтерлердің) меншік иелері кооперативтерінің, тұрғындардың, білім беру, денсаулық сақтау, әлеуметтік қорғау ұйымдары мен уәкілетті органдарының өкілдері, құқық қорғау органдарының қызметкерлері кіруі мүмкін.

      Комиссия төрағадан, хатшыдан және комиссия мүшелерінен тұрады. Комиссияның жалпы құрамы бес адамнан кем болмауы тиіс.

      10. Төраға Комиссияның жұмысын ұйымдастырады және Комиссияға осы ережеде жүктелген міндеттер мен функциялардың уақтылы және сапалы орындалуын қамтамасыз етеді.

      11. Комиссия отырысының өткізілетін күні туралы өтініш берушіні хабардар етуді, отырыстың күн тәртібі бойынша ұсыныстар даярлауды, Комиссия отырысына қажетті құжаттар, материалдар мен оны өткізгеннен кейін хаттаманы рәсімдеуді комиссияның хатшысы жүзеге асырады.

      12. Өтініш беруші Комиссияның отырысына қатыса алады.

      13. Комиссия:

      Жұмыспен қамту орталығынан немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімінен құжаттарды алған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде ұсынылған құжаттар және (немесе) атаулы әлеуметтік көмек алуға үміткер өтініш берушінің материалдық жағдайын тексерудің нәтижелері негізінде қорытынды дайындап, оны жұмыспен қамту орталығына немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкіміне береді;

      құжаттарды алған күннен бастап екі жұмыс күні ішінде өтініш берушіге тексеру жүргізеді, оның нәтижелері бойынша әлеуметтік көмек көрсетуге өтініш білдірген адамның (отбасының) материалдық жағдайы туралы акт жасайды, Қағидаларға сәйкес адамның (отбасының) әлеуметтік көмекке мұқтаждығы туралы немесе мұқтаждығының жоқтығы туралы қорытынды әзірлейді және оларды уәкілетті органға немесе кент, ауыл, ауылдық округтың әкіміне жібереді.

      Ескерту. 13 тармақ жаңа редакцияда – Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      14. Комиссияның шешімдері оның құрамы жалпы санының үштен екісі болған кезде заңды болады.

      15. Комиссияның шешімі ашық дауыс беру арқылы қабылданады және комиссия мүшелерінің жалпы санының басым көпшілігі дауыс берсе, қабылданды деп есептеледі. Дауыстар тең болған жағдайда, Комиссия төрағасының даусы шешуші болып саналады.

      16. Комиссияның қабылдаған шешімі қорытынды түрінде ресімделеді, комиссия мүшелерімен қол қойылады және комиссия отырысына қатысқан жағдайда өтініш берушіге танысу үшін ұсынылады.

      17. Өтініш беруші Комиссияның қорытындысына уәкілетті органға, сондай-ақ сот тәртібімен шағымдануына болады.

  Ақтөбе облысы әкімдігінің 2020 жылғы 20 наурыздағы № 111 қаулысына 2-қосымша

Өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттары

      Ескерту. Қаулы 2 қосымшамен толықтырылды - Ақтөбе облысы әкімдігінің 20.03.2020 № 111 қаулысымен (алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі).

      1. Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекке мұқтаждығын айқындау өлшемшарттары:

      1) жан басына шаққандағы орташа табысы кедейлік шегінен аспайтын Қазақстан Республикасы азаматтығы, оралман, босқын, шетелдік және Қазақстан Республикасында тұрақты тұратын, азаматтығы жоқ адам мәртебесінің бар болуы;

      2) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау және әлеуметтік даму министрінің 2015 жылғы 5 мамырдағы № 320 бұйрығымен (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 11426 болып тіркелген) бекітілген Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмекті тағайындау және төлеу қағидаларының 7-тармағына сәйкес халықты жұмыспен қамту орталығымен немесе кент, ауыл, ауылдық округ әкімімен расталған мәліметтердің бар болуы;

      3) учаскелік комиссиямен әзірленген өтініш берушінің материалдық жағдайын тексеру қорытындысы бойынша атаулы әлеуметтік көмек беру қажеттігі туралы қорытындының болуы болып табылады.

      Өтініш берушіге және (немесе) "Мемлекеттік атаулы әлеуметтік көмек туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 4-бабы 1-тармағының талаптарына сәйкес адамдарға атаулы әлеуметтік көмек беруге қажеттіліктің жоқтығы туралы учаскелік комиссиямен қорытынды шығаруға келесі өлшемшарттардың бірі негіз болып табылады:

      1) жалпы тиімді көлемі отбасының бір мүшесіне 18 шаршы метрден аспайтын барлық тұрғын үйлерді есептегенде, оның ішінде, тиісті актілермен расталатын авариялық жағдайдағы тұрғын үйлерді қоспағанда, атаулы әлеуметтік көмекке жүгіну мерзіміне дейінгі соңғы 5 жылда иеліктен шығарылған тұруға жарақты жеке меншік иелігіндегі біреуден аса тұрғын үйдің бар болуы;

      2) оның (олардың) жеке меншігінде, иелігінде және (немесе) қолданысында тұрақты тұрудан басқа табыс алу үшін мақсаттарда қолданылатын жеке жайдың болуы;

      3) жергілікті атқарушы органдармен жеке меншікке жер телімін ақысыз түрде беру жағдайын қоспағанда, оның (олардың) жеке меншік тұрғын үйінің бар болуы кезінде оның (олардың) сатып алған жеке тұрғын үй құрылысына арналған жеке меншікте жер телімінің бар болуы;

      4) көпбалалы отбасыларды және мүгедек балалар, бірінші және екінші топ мүгедектері бар отбасыларды қоспағанда оның (олардың) жеке меншігінде және (немесе) уақытша иелігінде, қолданысында біреуден астам жеңіл автокөлігі бар болуы;

      5) жеке меншігінде және (немесе) уақытша иелігінде, қолданысында техникалық жарамды жағдайда ауыл шаруашылық техникасы және (немесе) автобустың және (немесе) микроавтобустың және (немесе) жүк автокөлігінің және (немесе) троллейбустың және (немесе) арнайы бейімделген және (немесе) арнаулы автомобильдердің және (немесе) теңіз және (немесе) ішкі су және (немесе) әуе көліктерінің бар болуы.

Об утверждении Положения об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, а также критериев определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя

Постановление акимата Актюбинской области от 4 июля 2019 года № 260. Зарегистрировано Департаментом юстиции Актюбинской области 16 июля 2019 года № 6277. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 9 октября 2023 года № 265

      Сноска. Утратило силу постановлением акимата Актюбинской области от 09.10.2023 № 265 (вводится в действие со дня его первого официального опубликования).
      Сноска. Заголовок – в редакции постановления акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      В соответствии со статьей 27 Закона Республики Казахстан от 23 января 2001 года "О местном государственном управлении и самоуправлении в Республике Казахстан", пунктом 3 статьи 5 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи" акимат Актюбинской области ПОСТАНОВЛЯЕТ:

      1. Утвердить:

      1) Положение об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, согласно приложению 1 к настоящему постановлению;

      2) Критерии определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя, согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      Сноска. Пункт 1 - в редакции постановления акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      2. Признать утратившими силу:

      1) постановление акимата Актюбинской области от 29 ноября 2013 года № 382 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, государственным пособием на детей до восемнадцати лет и оказанием социальной помощи" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 3718, опубликованное 7 января 2014 года в газетах "Ақтөбе" и "Актюбинский вестник");

      2) постановление акимата Актюбинской области от 31 декабря 2015 года № 489 "О внесении изменений в постановление акимата Актюбинской области от 29 ноября 2013 года № 382 "Об утверждении Положения об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью, государственным пособием на детей до восемнадцати лет и оказанием социальной помощи" (зарегистрированное в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 4728, опубликованное 9 февраля 2016 года в информационно-правовой системе "Әділет").

      3. Государственному учреждению "Управление координации занятости и социальных программ Актюбинской области" в установленном законодательством порядке обеспечить:

      1) государственную регистрацию настоящего постановления в Департаменте юстиции Актюбинской области;

      2) направление настоящего постановления на официальное опубликование в Эталонном контрольном банке нормативных правовых актов Республики Казахстан в электронном виде;

      3) размещение настоящего постановления на интернет-ресурсе акимата Актюбинской области.

      4. Контроль за исполнением настоящего постановления возложить на курирующего заместителя акима Актюбинской области.

      5. Настоящее постановление вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования.

      Аким Актюбинской области О. Уразалин
      "СОГЛАСОВАНО"
Секретарь Актюбинского
областного маслихата
      ______________ Калдыгулова С.М.
      "____" ___________ 2019 года

  Приложение 1 к постановлению акимата Актюбинской области от 4 июля 2019 года № 260

Положение об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью

      Сноска. Приложение 1 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

1. Общие положения

      1. Настоящее положение об участковых комиссиях по проведению обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за государственной адресной социальной помощью (далее - Положение) разработано в соответствии с пунктом 3 статьи 5 Закона Республики Казахстан от 17 июля 2001 года "О государственной адресной социальной помощи" (далее - Закон), постановлением Правительства Республики Казахстан от 21 мая 2013 года № 504 "Об утверждении Типовых правил оказания социальной помощи, установления размеров и определения перечня отдельных категорий нуждающихся граждан" (далее - Правила), приказом Министра труда и социальной защиты населения Республики Казахстан от 28 января 2009 года № 29-п "Об утверждении Типового положения об участковых комиссиях", регистрированным в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов № 5562 и определяет статус и полномочия участковых комиссий.

      2. Основные понятия, используемые в настоящем положении:

      уполномоченный орган - местный исполнительный орган района, города областного значения, района в городе, города районного значения, осуществляющий назначение адресной социальной помощи;

      участковая комиссия (далее-Комиссия) - специальная комиссия, создаваемая решением акимов соответствующих административно-территориальных единиц для проведения обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за адресной социальной помощью.

      Также, в соответствии с Правилами уполномоченный орган осуществляет оказание социальной помощи, а Комиссии проводят обследования материального положения лиц (семей), обратившихся за социальной помощью;

      центр занятости населения (далее – Центр) – юридическое лицо, создаваемое местным исполнительным органом района, городов областного и республиканского значения, столицы в целях реализации активных мер содействия занятости, организации социальной защиты от безработицы и иных мер содействия занятости.

      3. Комиссии являются постоянно действующим коллегиальным органом на территории соответствующих административно-территориальных единиц. Комиссии организовывают свою работу на принципах открытости, гласности, коллегиальности и беспристрастности.

      4. Комиссии в своей деятельности руководствуются Конституцией, Законами Республики Казахстан, актами Президента и Правительства Республики Казахстан, нормативными правовыми актами Республики Казахстан, настоящим Положением, а также критериями определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя.

      Сноска. Пункт 4 – в редакции постановления акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

2. Задачи и функции Комиссии

      5. Основной задачей Комиссии является содействие уполномоченному органу, а в сельской местности - акиму поселка, села, сельского округа в деятельности по оказанию государственной адресной социальной помощи населению (далее - адресная социальная помощь) или социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами, утверждаемыми местными представительными органами, повышению их адресности.

      6. К основным функциям Комиссии относятся:

      1) проведение обследования материального положения лица (семьи), обратившегося за назначением адресной социальной помощи или оказанием социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами (далее – обследование);

      2) при необходимости направление запроса в соответствующие органы для получения недостающих сведений, необходимых для проведения обследования материального положения лица (семьи), обратившегося за назначением адресной социальной помощи;

      3) составление акта обследования материального положения лица (далее - заявитель), обратившегося за назначением адресной социальной помощи или оказанием социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами;

      4) на основании представленных документов и (или) результатов обследования подготовка заключения о необходимости предоставления или об отсутствии необходимости предоставления адресной социальной помощи или социальной помощи, предоставляемой в соответствии с Правилами, с учетом критериев определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя согласно приложению 2 к настоящему постановлению.

      Сноска. Пункт 6 с изменениями, внесенными постановлением акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

3. Организация деятельности комиссии

      7. Исключен постановлением акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      8. Уполномоченный орган, а в сельской местности - аким поселка, села, сельского округа создает необходимые условия для нормальной деятельности Комиссии (предоставляет отдельную комнату на время заседания, обеспечивает нормативными правовыми актами, техническими средствами).

      9. В состав Комиссии могут входить представители органов местного государственного управления, общественных объединений, кооперативов собственников помещений (квартир), населения, организаций и уполномоченных органов образования, здравоохранения, социальной защиты, работников правоохранительных органов.

      Комиссия состоит из председателя, секретаря и членов комиссии. Общий состав Комиссии не менее пяти человек.

      10. Председатель организует работу Комиссии и обеспечивает своевременное и качественное выполнение задач и функций, возложенных на Комиссию настоящим положением.

      11. Оповещение заявителя о дате проведения заседания, подготовку предложений по повестке дня заседания Комиссии, необходимых документов, материалов и оформление протокола заседания Комиссии после его проведения осуществляет секретарь комиссии.

      12. Заявитель может присутствовать на заседании Комиссии.

      13. Комиссия:

      в течение семи рабочих дней со дня получения документов от Центра занятости населения или акима поселка, села, сельского округа готовит заключение на основании представленных документов и (или) результатов обследования материального положения заявителя, обратившегося за назначением адресной социальной помощи и передает его в Центр занятости населения или акиму поселка, села, сельского округа;

      в течение двух рабочих дней со дня получения документов проводит обследование заявителя, по результатам которого составляет акт о материальном положении лица (семьи), обратившегося за оказанием социальной помощи, подготавливает заключение о нуждаемости или об отсутствии нуждаемости лица (семьи) в социальной помощи в соответствии с Правилами, и направляет их в уполномоченный орган или акиму поселка, села, сельского округа.

      Сноска. Пункт 13 – в редакции постановления акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      14. Решения Комиссии правомочны при наличии двух третей от общего числа ее состава.

      15. Решения Комиссии принимаются открытым голосованием и считаются принятыми, если за них подано большинство голосов от общего количества членов комиссии. В случае равенства голосов голос председателя Комиссии считается решающим.

      16. Принятое решение Комиссии оформляется в форме заключения, подписывается членами Комиссии и представляется для ознакомления заявителю в случае его присутствия на заседании Комиссии.

      17. Заключение Комиссии может быть обжаловано заявителем в уполномоченном органе, а также в судебном порядке.

  Приложение 2 к постановлению акимата Актюбинской области от 20 марта 2020 года № 111

Критерии определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи по результатам обследования материального положения заявителя

      Сноска. Постановление дополнено приложением 2 в соответствии с постановлением акимата Актюбинской области от 20.03.2020 № 111 (вводится в действие по истечении десяти календарных дней после дня его первого официального опубликования).

      1. Критерием определения нуждаемости в государственной адресной социальной помощи являются:

      1) наличие гражданства Республики Казахстан, статуса оралмана, беженца, иностранца и лица без гражданства постоянно проживающего в Республике Казахстан, со среднедушевым доходом, не превышающим черты бедности;

      2) наличие подтвержденных сведений Центром занятости населения или акимом поселка, села, сельского округа предусмотренных пунктом 7 Правил назначения и выплаты государственной адресной социальной помощи, утвержденных приказом Министра здравоохранения и социального развития Республики Казахстан от 5 мая 2015 года № 320 (зарегистрированный в Министерстве юстиции Республики Казахстан 24 июня 2015 года № 11426);

      3) наличие заключения о необходимости предоставления адресной социальной помощи участковой комиссии, подготовленного по результатам обследования материального положения заявителя.

      Основанием для вынесения заключения об отсутствии необходимости предоставления адресной социальной помощи участковой комиссией заявителю и (или) лицам, соответствующих требованиям пункта 1 статьи 4 Закона Республики Казахстан "О государственной адресной социальной помощи, одному из следующих критериев:

      1) наличие более одного жилища, принадлежащего на его (их) праве собственности заявителя, в том числе принадлежавшего ему (им) на праве собственности жилища, пригодное для проживания, на которое было произведено отчуждение, в течение последних пяти лет до момента обращения за адресной социальной помощью, за исключением случаев, когда общая полезная площадь всех жилищ не превышает 18 квадратных метров на одного члена семьи, а также жилищ, находящихся в аварийном состоянии, которое подтверждается соответствующим актом;

      2) наличие в его (их) собственности, владении и (или) пользовании отдельного помещения, используемого для иных, чем постоянное проживание, целей, для получения прибыли;

      3) наличие в его (их) собственности земельного участка, предназначенного под индивидуальное жилищное строительство, при условии наличия у него (их) в собственности жилища, за исключением случаев безвозмездного предоставления земельного участка в частную собственность местными исполнительными органами;

      4) наличие в его (их) собственности более одной единицы легкового автомобиля, за исключением многодетных семей и семей, в составе которых имеются дети-инвалиды, инвалиды первой и второй группы;

      5) наличие в его (их) собственности и (или) во временном владении, пользовании сельскохозяйственной техники и (или) автобуса и (или) микроавтобуса и (или) грузового автомобиля и (или) троллейбуса и (или) специализированного и (или) специального автомобиля используемых для осуществления перевозок пассажиров, багажа, груза либо морского и (или) внутреннего водного и (или) воздушного транспорта, находящихся в технически в исправном состоянии.