"Қазақстан Республикасының өзен көлiгiмен жолаушылар мен багажды тасымалдаудың Уақытша Ережелерiн" бекiту жөнiндегi БҰЙРЫҚ

Күшін жойған

Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар Министрлiгi 1995 жылғы 7 қыркүйектегi N 87. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 1995 жылғы 7 қыркүйек тіркелді. Тіркеу N 87

        Ескерту: Бұйрықтың күші жойылды - ҚР Көлік және коммуникация министрлігінің 2005 жылғы 8 қыркүйектегі N 290-І Бұйрығымен.

----------------Бұйрықтан үзінді---------------------

      "Нормативтiк құқықтық актiлер туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес және ведомстволық нормативтiк құқықтық актiлердi Қазақстан Республикасының заңнамасы мен сәйкестiкке келтiру мақсатында БҰЙЫРАМЫН:
      1. Қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрiнiң кейбiр бұйрықтарының күшi жойылды деп танылсын...
      3. Осы бұйрық қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi.

      Министрдiң
      мiндетiн атқарушы

Қазақстан Республикасы   
Көлiк және коммуникация  
министрiнiң         
2005 жылғы 8 қыркүйектегі 
N 290-І бұйрығына    
қосымша           

Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникация министрiнiң
күшi жойылған кейбiр бұйрықтарының тiзбесi

      ...
      2. Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде 1995 жылғы 7 қыркүйекте N 87 болып тiркелген "Қазақстан Республикасының өзен көлiгiмен жолаушылар мен багажды тасымалдаудың уақытша ережесiн бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрiнiң 1995 жылғы 25 сәуiрдегi N 89 бұйрығы...
------------------------------------- 

            "Қазақстан Республикасындағы көлiк туралы" Қазақстан Республикасының Заңын  Z947000_ күшiне енгiзу және Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң 1994 ж. 21.09. қалыптық актiлерiн Қазақстан Республикасының аумағындағы пәрмендi Заңға сәйкес келтiру туралы қаулыны орындауға байланысты бұйырамын: 
      1. "Қазақстан Республикасындағы көлiк туралы" (қоса берiлдi) Заңға сәйкес "Қазақстан Республикасының өзен көлiгiмен жолаушылар мен багажды тасымалдаудың Уақытша Ережелерi" бекiтiлсiн. 
      2. Қазақстан Республикасының өзен көлiгiндегi пәрмендi қалыптық актiлер осы бұйрыққа және оның қосымшасына сәйкес келтiрiлсiн. 
      3. Министрлiктегi заң актiлерiн әзiрлеу және заң жұмысы Басқармасы Қазақстан Республикасының өзен көлiгiмен жолаушылар мен багажды тасымалдаудың Уақытша Ережелерiн Қазақстан Республикасының Әдiлет министрлiгiнде белгiленген тәртiппен тiркесiн. 
      4. Өзен көлiгi кәсiпорындарының басшылары кәсiпорынның барлық қатысты қызметкерлерiнiң осы нұсқаулықты және бұйрықты орындауын қамтамасыз етсiн. 

      Министр

                                         Қазақстан Республикасы 
                                        Көлiк және коммуникациялар 
                                         министрiнiң 1995 жылғы 
                                       25 сәуiрдегi N 89 бұйрығымен 
                                                Бекiтiлген 
 

             Қазақстан Республикасы өзен көлiгiмен жолаушылар 
             мен багажды тасымалдаудың уақытша ережелерi 
 

        1. Қазақстан Республикасы көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң өзен флотының кәсiпорындары өздерiмен пайдаланылатын iшкi су жолдарындағы елдi мекендерде жолаушы тасымалдауларына деген мұқтаждықты, өзен көлiгiн пайдалану кезiндегi жолаушылардың қауiпсiздiгiн жолаушыларға арналған жайлылықты, вокзалдар мен кемелерде оларға мәдениеттi қызмет көрсетiлуiн және багаждың дер кезiнде жеткiзiлуiн қамтамасыз етедi. 
      2. Осы Ереженiң пәрменi Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгi өзен флотының кәсiпорындарымен жүзеге асырылатын барлық жолаушылар мен багаж тасымалдауларына жарамды. 
      3. Қазақстан Республикасының iшкi су жолдары бойынша жолаушыларды тасымалдау кемелер қозғалысының кестелерiнде қарастырылған барлық кемежайлармен (айлақтармен) және аялдау пункттерiмен жүзеге асырылады. 
      4. Жолаушыларды тасымалдауға арналған көлiк құралдарында сертификаттар болуы тиiс. 
      5. Жолаушы билетi немесе оны ауыстыратын туристiк немесе белгiленген нысандағы экскурсиялық жолдама кемелерде жол жүруге құқық беретiн құжаттар (жолаушыларды тасымалдау шарттары) болып табылады. 
      Өзен флоты кәсiпорындарымен iске асырылатын жолаушы билеттерi мен жолдамаларының нысаны Қазақстан Республикасы Көлiк және коммуникациялар министрлiгiнiң Су көлiгi Департаментiмен бекiтiледi. 
      Жолаушы тасымалдау шарты бойынша көлiк кәсiпорны жолаушы билетiне сәйкес оған орын бере отырып, бағыт алған пунктiне жеткiзуге, ал жолаушы жол жүрердiң алдында ол орын үшiн белгiленген төлемдi немесе тегiн жол жүру үшiн пәрмендi заңдарда негiз болып табылатын құжаттарды ұсынуы тиiс және көлiкте белгiленген тасымалдау ережелерiн сақтауы тиiс. 
      Тегiн жол жүрудi пайдаланатын адамдар тиiстi үлгiде дайындалған билеттердiң негiзiнде ғана жол жүрудi iске асыра алады. 
      Жолаушы билетi (дербес түрде де, бiр топ түрiнде де) тек сонымен жол жүрудi бастаған адамға ғана (бiр топ адамға ғана) жарамды Жол бойында билеттi қайта сатуға, бiреуге тапсыруға тыйым салынады. 
      6. Тәулiктiк және алдын ала сату кассаларында Қазақстан Республикасының пәрмендi заңдарына сәйкес билет алуға үстемшiлiк құқық мыналарға ғана берiледi: 
      Қазақстан Республикасы депутаттарына; 
      "Халық қаhарманы" атағы берiлген адамдарға; ("Қазақстан Республикасының мемлекеттiк наградалары туралы" Қазақстан Республикасының 1993 жылғы 1 сәуiрдегi Заңы. 
      Қазақстан Республикасына сiңiрген айрықша еңбегi үшiн зейнетке шыққан зейнеткерлерге; (Қазақстан Республикасы Жоғарғы Кеңесiнiң 1994 ж. 06.10. N 180-ХIII "Қазақстан Республикасына сiңiрген айрықша еңбегi үшiн зейнет тағайындау туралы Ережеге өзгертулер мен толықтырулар енгiзу туралы" қаулысы.) 
      Ұлы Отан соғысының ардагерлерi мен оған теңелгендерге, мүгедектерге; (Қазақстан Республикасы Президентiнiң 1995 жылғы сәуiрдегi N 2247 "Ұлы Отан соғысының ардагерлерi мен оған теңелгендердi, мүгедектердi әлеуметтiк қорғау мен жеңiлдiк беру туралы" Жарлығы.) 
      бақытсыздыққа байланысты сенiмделген жедел хатпен жол жүрушi адамдарға; 
      медицина мекемелерiнiң, ветсанбақылау, өрт сөндiру мен орман қорғау, прокуратура, IIМ мен ҰҚК ұйымдарының арнайы ережелерiмен осындай құқық берiлген адамдарға, олардың iс сапары куәлiктерiнде көрсетiлген қызмет көрсететiн аудандары немесе кемежайлары шеңберiндегi қызметтiк сапарлар бойынша жол жүру кезiнде (жүйрiк кемелердi қоспағанда, қажет болуына қарай оларға орын жоқ кезде де артық билет берiледi); 
      транзит жолаушыларға (яғни, қайта отырғызу пункттерiнде әрi қарай жол жүруге билеттерi бар), сондай-ақ жолдамалармен жол жүрушi жолаушыларға; 
      7 жасқа дейiнгi балалары бар жолаушыларға. 
      Емiзулi балалары бар жолаушылар ана мен бала бөлмелерi арқылы қызметтен тыс билет алады, ал ол жоқ жерлерде тiкелей кассадан алады. 
      Денсаулығына байланысты жалпы тәртiппен билет ала алмайтын ауыр науқастар, мүгедектер, екiқабат әйелдер және қариялар вокзал (айлақ) кезекшiсiнiң талап етуiмен өздерi үшiн және ертiп жүрушiсi үшiн жалпы кассада кезексiз билет алады. 
      7. Жолаушының республика iшiндегi қатынастарда 7 жасқа дейiнгi бiр баланы, ал мемлекетаралық және халықаралық қатынастарда жол жүру кезiнде - 5 жасқа дейiнгi бiр баланы, оған жеке орын бермеу құқығы арқылы өзiмен бiрге тегiн алып жүруге құқығы бар. 
       Ескерту: Құжаттың жалғасының аудармасы болмағандықтан орысша мәтінде беріп отырмыз .
      8. За проезд детей до 7 лет с предоставлением отдельного спального места, а также за проезд двух и более детей в возрасте до 7 лет с одним взрослым за каждого ребенка (кроме одного) взимается плата в размере 50% стоимости перевозки взрослого пассажира. 
      9. Пассажир имеет право приобрести билеты с оплатой 50% от полной стоимости проезда на детей в возрасте от 7 до 15 лет при поездке во внутриреспубликанском сообщении и на детей в возрасте от 5 до 18 лет - при поездке в межгосударственном и международном сообщении. 
      Дети, следующие без сопровождения и оказавшиеся без билетов, должны быть переданы в ближайшем речпорту (пристани) дежурному транспортной милиции. 
      10. Предприятия речного транспорта, отказавшиеся от продолжения перевозки обязаны за свой счет доставить пассажира в пункт назначения или возместить все убытки, причиненные пассажиру расторжением договора. 
      11. При задержке перевозки пассажира по вине перевозчика последний уплачивает пассажиру штраф в размере 3 процентов от стоимости билета за каждый час задержки, помимо возмещения убытков пассажиру, если последние имели место. Сумма взысканного пассажиром штрафа не может превышать стоимости приобретенного билета. 
      При задержке рейсов на 10 часов и более перевозчик обязан предоставлять пассажирам за свой счет места в гостинице и питание. 
      По запросу пассажира ему выдается официальный документ или производится отметка в билете о причине и времени задержки рейса. 
      Выплата штрафа производится билетной кассой по окончании рейса, а на остановочных пунктах - капитаном судна. 
      Указанный порядок выплаты штрафа распространяется только на транзитные линии. 
      В случаях задержки перевозки пассажира по независящим от перевозчика причинам (стихия, метеоусловия) штраф не выплачивается. 
      12. В случаях, установленных законами Республики Казахстан, решениями Кабинета Министров Республики Казахстан, а также решениями местных представительных и исполнительных органов льгот, предприятия речного транспорта обязаны осуществлять бесплатный провоз отдельной категории пассажиров или предоставлять им иные льготы по оплате проезда. 
      13. Каждый пассажир имеет право провозить с собой бесплатно на один полный или детский билет ручную кладь и багаж массой не более 35 кг. За массу ручной клади более 35 кг. взимается плата по багажному тарифу. Перевозчик вправе увеличивать вес бесплатно перевозимого багажа. 
      14. Срок доставки багажа определяется временем следования до пункта назначения судна, на котором следует пассажир или на котором был отправлен багаж с согласия пассажира для его доставки до места назначения. 
      Если пассажир следует с пересадкой в пути, то срок доставки багажа определяется временем следования судов соответствующих линий с добавлением 1 сут. на перегрузку багажа с одной линии на другую. 
      За просрочку в доставке багажа перевозчик уплачивает получателю багажа штраф в размере 10 процентов платы за перевозку за каждые сутки просрочки, но не свыше 50% платы за перевозку. 
      Выплата штрафа производится билетной кассой по истечении срока доставки на основании подлинной багажной квитанции с отметкой о задержке доставки багажа. 
      15. Перевозчик несет ответственность за убытки, возникшие у отправителя или получателя багажа в связи с задержкой перевозки, если последние имели место. Возмещение ущерба производится на основании коммерческого акта, подтверждающего размер убытков. 
      Перевозчик освобождается от ответственности за просрочку в доставке багажа, если просрочка произошла не по его вине. 
      16. 0 приеме багажа к перевозке пассажиру выдается багажная квитанция установленной формы, а на проездном билете ставится штамп "Багаж". 
      Формы и правила оформления багажной квитанции устанавливаются Департаментом водного транспорта Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан. 
      Документы на перевозку багажа должны заполняться четко, без помарок. Наименование каждой вещи или предмета и род упаковки (тары) должны указываться полностью, без сокращений. В багажной квитанции на неупакованные велосипед, мопед, мотоцикл и т.п. указывается его номер и марка, назначение (мужской, женский, детский). 
      17. Перевозка багажа в прямом смешанном железнодорожно-водном сообщении производится в соответствии с особыми правилами, утверждаемыми совместно Департаментом водного транспорта и Департаментом железнодорожного транспорта Министерства транспорта и коммуникаций Республики Казахстан. 
      18. Предприятия речного транспорта (перевозчик) обеспечивают сохранность багажа с момента принятия его к перевозке и до выдачи получателю. 
      Зарегистрированный багаж считается утраченным, если это признано перевозчиком или, если этот багаж не прибыл в пункт назначения перевозки в течение 7 дней по истечении срока доставки. 
      Перевозчик несет полную ответственность за утрату, недостачу и повреждение принятого к перевозке багажа, произошедшую по его вине, если законодательством Республики Казахстан не установлено иное. 
      Если в результате повреждения, за которое перевозчик отвечает, качество багажа изменилось настолько, что он не может быть использован по прямому назначению, получатель багажа вправе от него отказаться и потребовать возмещения за его утрату. 
      В случае утраты или недостачи багажа перевозчик вместе с выплатой возмещения возвращает плату за перевозку утраченного багажа. 
      19. Выплата возмещения за утрату, недостачу или повреждение багажа производится перевозчиком на основании претензии, предъявленной получателем багажа с приложением подлинной багажной квитанции с отметкой о неприбытии багажа, или коммерческого акта, подтверждающего недостачу или повреждение багажа. 
      20. Претензии к предприятиям речного транспорта о выплате возмещения за утрату багажа могут быть заявлены в течение месяца по истечении срока его прибытия. В такие же сроки представляются претензии о недостаче, порче багажа. 
      21. Предприятия речного транспорта обязаны рассмотреть заявленную претензию и уведомить заявителя об удовлетворении или отклонении ее в течение 30 дней со дня получения претензии. 
      При полном или частичном отклонении претензии предприятиями речного транспорта или оставлении ее без ответа, заявитель может обжаловать эти действия в судебном порядке в двухмесячный срок со дня получения ответа или со дня истечения срока, установленного для ответа. 
      Однако, если багаж прибыл по истечении указанного срока, получатель вправе его принять и возвратить уплаченную перевозчиком сумму за утрату багажа. 
      22. Пассажиры, отправитель и получатель багажа несут ответственность за ущерб, причиненный по их вине другим лицам, имуществу перевозчика и имуществу других лиц, за которое несет ответственность перевозчик. 
      23. На перевозку пассажиров, багажа и услуги, связанные с перевозками, устанавливаются свободные (договорные) тарифы (кроме пассажирских перевозок, рентабельность которых не обеспечивается действующими регулируемыми тарифами, датируемых соответственно из республиканского и местного бюджетов). 
      По отдельным видам транспортных услуг могут устанавливаться регулируемые тарифы (единые в пределах государства) в порядке, определяемом Кабинетом Министров Республики Казахстан. 
      24. Перевозчик несет имущественную ответственность за вред, возникший вследствие причинения смерти или повреждения здоровья пассажиру при перевозке, если не докажет, что вред возник вследствие умысла потерпевшего или непреодолимой силы. 
      Ответственность перевозчика по обязательствам, возникающим вследствие причинения смерти или повреждения здоровья, определяется по правилам, предусмотренным Гражданским кодексом Республики Казахстан. 

Егер Сіз беттен қате тапсаңыз, тінтуірмен сөзді немесе фразаны белгілеңіз және Ctrl+Enter пернелер тіркесін басыңыз

 

бет бойынша іздеу

Іздеу үшін жолды енгізіңіз

Кеңес: браузерде бет бойынша енгізілген іздеу бар, ол жылдамырақ жұмыс істейді. Көбінесе, ctrl-F пернелері қолданылады